Spring naar bijdragen

zendingsvakantie


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

LIVING STONE en WOORD&DAAD hebben ook van die werkvakanties..

maar als je meer iets meer in de evangeliseer richting zoek is DABAR van de HGJB misschien wel wat, daar moet je officieel 18 voor zijn, maar in overleg is 17 jaar ook mogelijk, maar dat is weer niet in het buitenland, maar gewoon op een Nederlandse camping. In het buitenland valt trouwens niet zo veel te evangeliseren voor wie er niet voor geleerd heeft. Er is een taal/cultuur barrière knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

via link is veel te vinden, prijzen kloppen alleen niet.. ik hoop dit jaar zelf mee te gaan met link , en dan de kinderkampen.. Vorig jaar (en dit jaar weer) heb ik ook interkerkelijk recreatiewerk gedaan in Norg(mail of pm maar als je daar meer info over wilt), dat is 's ochtends voor de kinderen kinderclub (zingen, bijbelverhaal, bijpassend knutselwerk) en op zondag 2 kerkdiensten, en op woensdagavond sing-inn oid, en de rest van de week 'gewone' activiteiten, ook voor niet-christenen, om zo toch subtiel ze iets meer over het geloof te vertellen, en ze iig de Liefde van Jezus te laten zien!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of je komt mij opzoeken in Moldavië!!!

Er zijn werkvakanties in Moldavië via Operatie Mobilisatie. Zelf evangeliseren zal niet lukken, maar ondersteunende activiteiten wel! Heel praktisch: Bij de kinderclub mag jij de spelletjes + knutselwerkjes voorbereiden en doen. Het bijbelverhaal doet iemand die de taal spreekt.

Voor 150 euro ben je twee weken onder de pannen. De reis mag je zelf bekostigen :P

(mag toch wel ff reclame maken? lijkt me zo leuk om in de vakantie nog wat Nederlanders te ontmoeten!!!)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

api ministries gaat dit jaar naar Indonesie op zendingsreis,

nog niet alle informatie is bekend omdat we samen werken met

Jeugd met een opdracht en het contact met indonesie loopt niet zo

voorspoedig. Maar sommige dingen zijn al wel bekend.

Je kan het vinden op link

kijk bij agenda bij zendingsreizen.

Het doel is het evangelie verspreiden

en dat door een conferentie en de liefde van God uit te dragen

op verschillende (creatieve) manieren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid