wubsie 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Hey hey, Er is een leuk programma op het internet te vinden! Hetzelfde als Singstar, maar dan gratis (helemaal legaal) te download van het internet. link . Eenmaal gedownload kan je nieuwe nummers toevoegen. Hierbij horen jammer genoeg midi bestanden, zodat je de wijs en de tekst kan importeren in het programma. Weet iemand een website die midi bestanden geeft van christelijke nummers? Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Google schijnt enorm goed te zijn, maar het vereist eigen intitatief. Link naar bericht Deel via andere websites
wubsie 0 Geplaatst 4 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 ja ik weet het, zelf gebruik ik het erg veel . Maar helaas! Genoeg sites met midi bestanden, maar geen leuke christelijke nummers! Het is om wanhopig van te worden ! Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 link link Link naar bericht Deel via andere websites
wubsie 0 Geplaatst 4 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Dank je daar kom ik wel wat verder mee! Maar weet je ook wat te vinden zoals: "Michael W Smith", "Tim Hughes", "Rebecca St James", "Jeremy Camp" enz.... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 *edit* Niet goed gelezen. Dank je wel, hopeloos Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten