Spring naar bijdragen

MWS en mevrouw van Hillsong


Aanbevolen berichten

Zo ben weer terug uit het mooie Gelredome.

Ik heb echt genoten en keihard meegezongen big-smile.gif

Ik vond het echt heel gaaf.

Vooral Michael W Smith die was erg goed vond ik.

Wisten jullie dat hij morgen (lees vandaag) 7 oktober 50 wordt?

We hebben zelfs nog voor hem gezongen onder leiding van Bert van Leeuwen puh2.gif

Enige minpunt vond ik het dure parkeertarief en de kromme parkeerplek, ik moest op een stoep parkeren verbaasd.gif

Maar vond het concert zeer geslaagd smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ontzettend genoten party.gif

Op het begin vond ik het geluid erg slecht en hoorde ik alleen af en toe "Jesus" van Darlene, maar later werd het helemaal goed gemaakt en heb ik keihard meestaan bléren widegrin.gif

Michael was ook helemaal toppie! yes.gif

Het mooiste vond ik dat we met zijn allen op het laatste stonden te zingen, daar kreeg ik echt kippenvel van. Zonder muziek, maar met zijn allen tegelijk.. "Worthy is the Lamb" Super! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

7darlenezingt.jpg

8michealzingt.jpg

Wat foto's van mij..

Ik heb geen last gehad van het geluid. Zat op een wereldplek. Tja wel op de tribune, helaas.. maar wel vrij laag en heb me tijdens het wachten tussen 19.00 en 20.00 goed vermaakt door bn'ers te bekijken die ook gewoon tussen het publiek kwamen zitten... Leuk om Minister Rouvoet even als papa te zien die met zijn gezin ook lekker uit zijn dak gaat..

puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Nadat ik om kwart over vijf was vertrokken van huis kwam ik er na 5 minuten rijden acher dat ik mijn reservering-bevestiging thuis had laten liggen. Dus moest weer terug om die te gaan halen. Daarna via de snelweg naar Veenendaal waar ik 3 vriendinnen en een vriend van één van die vriendinnen oppikte. Daarna zat de sfeer er goed in, binnen een kwartoer werd de al bijna de auto uitgezet wegens het beledigen van de chaufeur (engel.gif).

Aangekomen bij het Gelredome hadden we al snel een parkeerplekje gevonden. Nadat ik mijn kaartjes had opgehaald bij de o-zo-vriendelijke-maar-totaal-niet-slimme-eo-medewerkser had opgepikt konden we naar binnen.

Ondanks dat wij dachten erg laat te zijn bleken we toch erg vroeg te zijn. We stond op ongeveer 20 meter voor het podium! Een goed zicht dus!

Het optreden van Darlene vond ik niet zo super. Het geluid was vrij hard (werd misselijk zo hard stond de bass aan) en de liedjeskeuze vond ik om te janken (ik ben goed bekend met worship-nummers maar daar kende ik er amper een paar). Het tweede gedeelte van het Darlene-optreden was beter.

Het optreden van Michael vond ik wel gaaf, alhoewel ik de playlist slecht vond. Michael heeft zoveel goede muziek gemaakt, maar hij speelde alleen van de laatste 4 jaar de nummers. Beetje jammer. Ook het nummer Friends mistte ik boosrood.gif. Echter wat hij wel speelde klonk gaaf alhoewel de overgangen wel erg snel vond gaan.

Veels te vroeg was het optreden afgelopen. Toen we bij de auto waren heeft het vervolgens twee uur geduurd voordat we Arnhem uit waren, maar op de parkeerplaats is het feest nog even doorgegaan (lees: volume hard aan, ramen open, CD van MWS en heel veel mensen rond de auto die meezongen) .

Uiteindelijk was ik om half 3 weer thuis.


Samengevoegd:

Quote:

Zo ben weer terug uit het mooie Gelredome.

Ik heb echt genoten en keihard meegezongen
big-smile.gif

Ik vond het echt heel gaaf.

Vooral Michael W Smith die was erg goed vond ik.

Wisten jullie dat hij morgen (lees vandaag) 7 oktober 50 wordt?

We hebben zelfs nog voor hem gezongen onder leiding van Bert van Leeuwen
puh2.gif

Enige minpunt vond ik het dure parkeertarief en de kromme parkeerplek, ik moest op een stoep parkeren
verbaasd.gif

Maar vond het concert zeer geslaagd
smile.gif

De grap was dat wij al een keer eerder happy birthday inzette maar niemand het overnam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

We hebben zelfs nog voor hem gezongen onder leiding van Bert van Leeuwen
puh2.gif

Dat hebben we 2 jaar geleden bij z`n concert volgens mij ook gedaan. Zoo leuk puh2.gif

Leuk om alle verhalen te lezen, stiekem heb ik een beetje spijt dat ik niet geweest ben.. maar ja volgende keer beter flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid