jeroeno 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Aankomende zaterdag 6 oktober komt er in het Gelredome een concert van Michael W Smith en Darlene Zech (Mevrouw van Hillsong). Zijn er nog mensen die naar dit concert gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 ja Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Jongens toch.. we hebben een übervette frontpage met een gave kalender waar je kan neerzetten dat je gaat! Dan kan je ook zien wie er nog meer gaan. Dus, huppakee naar die FP! link Dank u! Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 oh ja mevrouw van de frontpage maakt weer reclame hoor tut tut tut hoe werkt frontpage? Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Ik zie dat je t al uitgevonden hebt, heel technisch hoor En verder, klik een eind raak en je ziet vanzelf de logica in de frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 blijft leuk erop klikken van: Ja ik ga en Helaas ik ga niet klik klik klik klik klik Gaat Jezz ook heen? Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Hahahahaha, de frontpage is ook nog eens leuk! Jezz gaat niet heen. Jezz gaat dan hard aan de slag voor de FP Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 ohhhhh jammer en nu moet ik als enige Credible ganger een verslag uitbrengen? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Je miste ThijsK Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 mijn ouders gaan... ik niet Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 bij mij is dr wat fout gegaan met t versturen van de kaartjes dus ik kan ze zaterdag pas ophalen Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Mijn ouders gaan ook.. Ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Mijn moeder, mn tante.. paar vrienden van de kerk.. En ik Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Quote: Op woensdag 03 oktober 2007 17:33:38 schreef Jezz het volgende: Jezz gaat niet heen. Jezz gaat dan hard aan de slag voor de FP Ik ben blij dat Jezz niet "heengaat" Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 6 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 Zo ben weer terug uit het mooie Gelredome. Ik heb echt genoten en keihard meegezongen Ik vond het echt heel gaaf. Vooral Michael W Smith die was erg goed vond ik. Wisten jullie dat hij morgen (lees vandaag) 7 oktober 50 wordt? We hebben zelfs nog voor hem gezongen onder leiding van Bert van Leeuwen Enige minpunt vond ik het dure parkeertarief en de kromme parkeerplek, ik moest op een stoep parkeren Maar vond het concert zeer geslaagd Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Ben geweest!! Was echt super tof!!!! Maar eh.. zijn er nog foto's gemaakt?? Ik ben weg van onze credible huisfotograaf.. van die foto's dan hè!! Dus ik vroeg me af of die deze keer ook weer van de partij was! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Ik heb ontzettend genoten Op het begin vond ik het geluid erg slecht en hoorde ik alleen af en toe "Jesus" van Darlene, maar later werd het helemaal goed gemaakt en heb ik keihard meestaan bléren Michael was ook helemaal toppie! Het mooiste vond ik dat we met zijn allen op het laatste stonden te zingen, daar kreeg ik echt kippenvel van. Zonder muziek, maar met zijn allen tegelijk.. "Worthy is the Lamb" Super! Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Wat foto's van mij.. Ik heb geen last gehad van het geluid. Zat op een wereldplek. Tja wel op de tribune, helaas.. maar wel vrij laag en heb me tijdens het wachten tussen 19.00 en 20.00 goed vermaakt door bn'ers te bekijken die ook gewoon tussen het publiek kwamen zitten... Leuk om Minister Rouvoet even als papa te zien die met zijn gezin ook lekker uit zijn dak gaat.. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Hallo allemaal, Nadat ik om kwart over vijf was vertrokken van huis kwam ik er na 5 minuten rijden acher dat ik mijn reservering-bevestiging thuis had laten liggen. Dus moest weer terug om die te gaan halen. Daarna via de snelweg naar Veenendaal waar ik 3 vriendinnen en een vriend van één van die vriendinnen oppikte. Daarna zat de sfeer er goed in, binnen een kwartoer werd de al bijna de auto uitgezet wegens het beledigen van de chaufeur (). Aangekomen bij het Gelredome hadden we al snel een parkeerplekje gevonden. Nadat ik mijn kaartjes had opgehaald bij de o-zo-vriendelijke-maar-totaal-niet-slimme-eo-medewerkser had opgepikt konden we naar binnen. Ondanks dat wij dachten erg laat te zijn bleken we toch erg vroeg te zijn. We stond op ongeveer 20 meter voor het podium! Een goed zicht dus! Het optreden van Darlene vond ik niet zo super. Het geluid was vrij hard (werd misselijk zo hard stond de bass aan) en de liedjeskeuze vond ik om te janken (ik ben goed bekend met worship-nummers maar daar kende ik er amper een paar). Het tweede gedeelte van het Darlene-optreden was beter. Het optreden van Michael vond ik wel gaaf, alhoewel ik de playlist slecht vond. Michael heeft zoveel goede muziek gemaakt, maar hij speelde alleen van de laatste 4 jaar de nummers. Beetje jammer. Ook het nummer Friends mistte ik . Echter wat hij wel speelde klonk gaaf alhoewel de overgangen wel erg snel vond gaan. Veels te vroeg was het optreden afgelopen. Toen we bij de auto waren heeft het vervolgens twee uur geduurd voordat we Arnhem uit waren, maar op de parkeerplaats is het feest nog even doorgegaan (lees: volume hard aan, ramen open, CD van MWS en heel veel mensen rond de auto die meezongen) . Uiteindelijk was ik om half 3 weer thuis. Samengevoegd: Quote: Op zondag 07 oktober 2007 00:33:28 schreef jeroeno het volgende: Zo ben weer terug uit het mooie Gelredome. Ik heb echt genoten en keihard meegezongen Ik vond het echt heel gaaf. Vooral Michael W Smith die was erg goed vond ik. Wisten jullie dat hij morgen (lees vandaag) 7 oktober 50 wordt? We hebben zelfs nog voor hem gezongen onder leiding van Bert van Leeuwen Enige minpunt vond ik het dure parkeertarief en de kromme parkeerplek, ik moest op een stoep parkeren Maar vond het concert zeer geslaagd De grap was dat wij al een keer eerder happy birthday inzette maar niemand het overnam. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op zondag 07 oktober 2007 00:33:28 schreef jeroeno het volgende: We hebben zelfs nog voor hem gezongen onder leiding van Bert van Leeuwen Dat hebben we 2 jaar geleden bij z`n concert volgens mij ook gedaan. Zoo leuk Leuk om alle verhalen te lezen, stiekem heb ik een beetje spijt dat ik niet geweest ben.. maar ja volgende keer beter Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Half 3 thuis??? Zo dan, ik zat om half 12 alweer op de bank.. maargoed, ik woon er dan ook een kwartiertje rijden vandaan Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 2 uur over gedaan om Arnhem uit te komen Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 12:29:55 schreef ThijsK het volgende: 2 uur over gedaan om Arnhem uit te komen Haha, wij waren binnen 5 min uit Arnhem Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten