Spring naar bijdragen

jaar Highschool in buitenland


Aanbevolen berichten

ik ken 2 mensen die dit gedaan hebben, vaak tussen 4 en 5 vwo. Hoewel het superinterssant is, moet je je wel indenken dat je een jaar van huis bent, dat je je verjaardag, kerstmis, enz. niet kan vieren met je ouders. Daarbij heb je best nog wel kans dat je in een niet-zo-geweldig gezin komt, is het duur en weet je nooit zeker of het wel helemaal jouw ding is, en kost het superveel moeite om alles te regelen en nog meer geld. Maar goed, daartegenover staat wel dat je toch een keer kennismaakt met een andere cultuur, en dat is interessant, en ook wel leuk. Zoek mensen op die erheen zijn gegaan en vraag hun ervaringen, ook naast het supergave wat ze gedaan hebben knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjulliewel voor het reageren smile.gif

@Verity: bedankt voor het aanbod maar er is al genoeg info op internet te vinden ben ik achter gekomen ^^.

@Matthieu1988: Dat idee had ik ook. Als ik het doe, doe ik dat denk ik.

@Jipke: Daar stem ik helemaal mee in. smile.gif Mijn ouders weten ook nog niet of ze het goed gaan vinden. ^^

Nogmaals danku.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid