Spark 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ik loop met het idee rond om een jaar highschool in Amerika te gaan doen tussendoor (tussen 5 en 6 vwo ofzo, of na 6 vwo). Is er hier iemand die dat heeft gedaan? En zo ja, hoe ging dat? Nogal brede vraag, oké, maar ik ben erg benieuwd hoe dat is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ik ken iemand die dat na 6vwo in Canada is gaan doen (nouja nu mee bezig is XD) maar zelf weet ik er niet veel vanaf. Ik kan hem wel vragen of hij je info wil geven als je dat wil? Link naar bericht Deel via andere websites
Matthieu1988 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Het lijkt mij ook heel leuk, alleen ik raad je aan om het ná 6 vwo te doen. Dan heb je in iedergeval je diploma en heb je meer speling . Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 ik ken 2 mensen die dit gedaan hebben, vaak tussen 4 en 5 vwo. Hoewel het superinterssant is, moet je je wel indenken dat je een jaar van huis bent, dat je je verjaardag, kerstmis, enz. niet kan vieren met je ouders. Daarbij heb je best nog wel kans dat je in een niet-zo-geweldig gezin komt, is het duur en weet je nooit zeker of het wel helemaal jouw ding is, en kost het superveel moeite om alles te regelen en nog meer geld. Maar goed, daartegenover staat wel dat je toch een keer kennismaakt met een andere cultuur, en dat is interessant, en ook wel leuk. Zoek mensen op die erheen zijn gegaan en vraag hun ervaringen, ook naast het supergave wat ze gedaan hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 1 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Dankjulliewel voor het reageren @Verity: bedankt voor het aanbod maar er is al genoeg info op internet te vinden ben ik achter gekomen ^^. @Matthieu1988: Dat idee had ik ook. Als ik het doe, doe ik dat denk ik. @Jipke: Daar stem ik helemaal mee in. Mijn ouders weten ook nog niet of ze het goed gaan vinden. ^^ Nogmaals danku. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten