Ann 0 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 Ik vond dit wel een eigen topic waard. Als dit niet goed is, zeg het dan maar hoor. Dit liedje vond ik echt super mooi, de tekst en hoe ze het hebben gemaakt. het zijn moslim artiesten die zingen over liefde en dat er weer meer verdraagzaamheid moet komen. Dat ze niet zijn wie vele denken dat ze zijn. Hier is de video link Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 Mooi en ontroerend! Zo wordt nog eens duidelijk dat elk mens liefde en vrede wil maar de mens in deze wereld vaak de speelbal is van duistere machten. Elk mens zou zich ervan bewust moeten worden geen organisaties te steunen ,zowel op moreel als financieel vlak welke niet vrij zijn van bloedschuld,of in de toekomst nog bij bloedvergieten betrokken kunnen worden. ...starting with the man in the mirror,you know? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 14 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 idd, ik hoop echt dat vele mensen het gaan zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten