nordman 0 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Hallo mensen, ik zou graag wat vragen willen stellen aan P&A studenten die aan het CHN te Leeuwarden of Windesheim te Zwolle studeren..gewoon wat vraagjes Tzou tof zijn in elk geval. Khoor het wel hoop ik Greetz & een mooie dag Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Ik heb een P&A HBO propedeuse icm Toegepaste Psychologie en Psychodiagnostiek.. maar dan uit Deventer.. Misschien komt dat in de buurt? Link naar bericht Deel via andere websites
nordman 0 Geplaatst 8 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 hey bedankt voor je reactie. Tkomt idd wel wat in de buurt maar...ik zoek voornamelijk studenten die in Leeuwarden of Zwolle studeren! Link naar bericht Deel via andere websites
aj 0 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Waarom plaats je je vragen niet gewoon hier? Dan hebben andere mensen er misschien ook nog wat aan.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten