Mark1987 0 Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 hiphop/rock? bestaat dat...? In mijn belevingswereld zijn dat tegenovergestelden van elkaar... Maar goed, Jacob vind ik idd de beste optie Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Wat dacht je vvan rapcore, nu-metal ed? Dat is in feite gewoon een crossover van hiphop en rock.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Quote: Op donderdag 12 april 2007 16:58:55 schreef Thijs het volgende: Wat dacht je vvan rapcore, nu-metal ed? Dat is in feite gewoon een crossover van hiphop en rock.... Ik vind rap en hip-hop nogal een verschil eigenlijk... hip-hop is een hele cultuur en gaat veel verder dan muziek. Als je rap/rock zou stellen kan ik daar nog in mee gaan maar hip-hop en rock is toch echt een wereld van verschil... nu-metal bands bestaan vaak ook uit langharig tuig, en hebben over het algemeen net zo'n hekel aan hip-hop als andere metal stromingen hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Nou ja... limp bizkit en linkin park hebben ook stylistisch wel wat gemeen met de hiphopcultuur hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Lord ov Kaasschaaf Andreas, heb je nog wat om te laten horen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten