IkkuhIlona 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Hallo allemaal, Aanstaande zondag moet ik piano spelen bij de kinderen. Ik heb een lijst doorgekregen met liedjes die ik moet spelen. Waaronder ook 'Jezus is de goed herder'. Ik weet dat dit liedje in de bundel van Johannes de Heer staat. Weet iemand misschien waar ik die akkoorden kan vinden, want via google vind ik ze niet. Misschien sowieso wel handig als alle akkoorden van de liedjes uit deze bundel op 1 site staan, maar of deze site bestaat?? Ilona Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Evangelische boekhandel? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Ik denk dat ze bedoeld of ergens op een site staan Joost. (naja, dat weet ik wel zeker) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Snap ik. Maar ik bedoel dat je daarvoor wellicht beter naar een evangelische boekhandel kunt gaan. Hetzelfde geldt voor Opwekkingen; deze staan niet of nauwelijks op internet (dus heb ik een akkoordenboek moeten kopen, achteraf ben ik daar overigens wel blij mee.). Link naar bericht Deel via andere websites
IkkuhIlona 0 Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 ja opwekking en kinderopwekking heb ik gehaald. Die gebruik ik ook regelmatig, maar dit komt maar zo nauwelijks voor dat ik iets uit Johannes de Heer moet hebben dat ik iig geen muziekboek ga halen, maar dit ene liedje had ik toch nodig, dus vandaar dit berichtje.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten