wubsie 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Heejz, Ik weet niet of er al een site is waar je christelijke songteksten kan vinden. Ik ga in ieder geval een site in elkaar flanzen waar dat kan. Je kan dan zelf je songteksten enzo... Goed idee?? Laat het ff weten Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Christian Rock Lyrics Firestream.net heeft ook lyrics Die twee gebruik ik (ook DarkLyrics, maar... ) Of gebruik Google Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Als het niet zo'n freewebs-geval is: Goed plan, hoop dat het je lukt en dat hij heel groot wordt.. maar ik gebruik eigenlijk altijd google Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst 24 december 2006 Quote: Op zondag 24 december 2006 17:10:21 schreef wubsie het volgende: Heejz, Ik weet niet of er al een site is waar je christelijke songteksten kan vinden. Ik ga in ieder geval een site in elkaar flanzen waar dat kan. Je kan dan zelf je songteksten enzo... Goed idee?? Laat het ff weten Ik lees het nu pas goed Dan zou ik je aanraden een PHP geval te doen waar je dan via een formulier (met lijsten op Artiest/Album) zelf teksten toe kunt voegen. En dan met accounts natuurlijk Anders wordt er allerlei zooi en spam gepost Succes iig... Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 Inderdaad succes! Echt zo 1,2,3 kan ik geen site bedenken, maar via Google kan je elke lyric zo vinden. Maar als je site bekend wordt, ben je binnen (wat bekendheid betreft, niet met geld). Link naar bericht Deel via andere websites
Fiszjuh 0 Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Wohw gaaf idee ik ken ook een gafe site van iemand die ik keen (een vriend) Zijn site is ook mooi, en groeit echt zoooh supersnel! Ik zal de link even opzoeken... Massl! Jacob Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten