Alex Tromp 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Zijn er meer mensen die dachten een single release van Delirious? gemist te hebben toen ze 'The saints are coming van U2/Greenday (voor het eerst) hoorden? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 qua zang lijkt het er idd wel op Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 ja en de opbouw van het nummer ook. Ben behoorlijk fan van Investigate/Here I am send me, dat komt er toch aardig in de buurt. Iemand trouwens Now is the time al gezien? Vrijdag gekregen en kan zo Barneveld toch nog een beetje herbeleven. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Delirious is altijd al een goedkope U2-ripoff geweest.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Ja!!! Goede DVD En delerious en u2 lijken beetje heel erg op elkaar soms... maar volgens mij willen heel erg veel gospel-artiesten gewoon heel graag op U2 lijken, dus het verrast me niet dat je de link snel legt. Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Nou de eerste keer dat ik the saints are coming hoorde (een paar maanden geleden ) wist ik al dat het van greenday en u2 was... ik ben namelijk een grote fan van greenday Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 4 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Quote: Op maandag 04 december 2006 06:47:06 schreef Harm-Jan het volgende: Delirious is altijd al een goedkope U2-ripoff geweest.. Dat is maar net hoe je het bekijkt, ik vond U2 voordat ik christen werd wel aardig, maar hoewel ik wel wat U2 jatwerk bij Delirious? meende te bespeuren vond ik ze van meet af aan (nou ja vanaf het moment dat ik ze ontdekte dan) stukken beter dan U2 Samengevoegde post 04-12-2006 21:57:31: Quote: Op maandag 04 december 2006 16:58:18 schreef caypay het volgende: Nou de eerste keer dat ik the saints are coming hoorde (een paar maanden geleden ) wist ik al dat het van greenday en u2 was... ik ben namelijk een grote fan van greenday Is het meer Greenday dan U2? Link naar bericht Deel via andere websites
Gerrut zelf 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Quote: Op maandag 04 december 2006 16:58:18 schreef caypay het volgende: Nou de eerste keer dat ik the saints are coming hoorde (een paar maanden geleden ) wist ik al dat het van greenday en u2 was... ik ben namelijk een grote fan van greenday Greenday? nou, ik kan je vertellen, ik ben ook een grote fan van greenday geweest, tot ik me er wat meer in verdiepte wat voor band het eigenlijk is, en dat dit niet zo heel erg goed te combineren valt met het christelijke geloof. Waarom? In het nummer Jesus of suburbia lastert greenday God openlijk. Vervolgens geven ze er wel blijk van de bijbel te kennen, gelet op het "the armageddon rain" in Holiday. Daarnaast de live DVD bullit in the bible (trouwens een wat vreemde titel:O) waar door de zanger bily joe Armstrong gemasturbeerd wordt tijdens een optreden. Daarnaast laat hij zich uit over de invloed die demonen hebben in zijn leven. Weet iemand wat Nimrod betekent? (album titel. Tevens een persoon in Genesis) Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 oeps... ik ben een grote fan van greenday maar een nog grotere fan van God dus ik denk dat ik me er dan ook maar ff in ga verdiepen... Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 als je goed had opgelet tijdens je verdieping, was je er achter gekomen dat half american idiot een verhaal is.. Het doel van Billy Joe armstrong was om een soort verhaal te schrijven..the JESUS OF SUBURBIA is a lie zingt hij 4 nummers later.. Bullet in a bible gezien dat ze als mensen, aangeslagen, staan te kijken, bij een atoom bom een een bijbel waar een kogel in zit.. en als je nog beter had gekeken zie je hem ergens zorgen dat je een show moet maken als je voor zoveel mensen speelt.. die dingen in mijn achterhoofd neem kan ik perfect verder geloven... de kracht of jezelf met muziek om kan gaan Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 aangezien dit niet echt on topic is ga ik er even een nieuwe topic over starten. Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 dat liedje is echt goed =D ook al weet ik niet echt waar de tekst over gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Quote: Op dinsdag 05 december 2006 20:45:06 schreef Gerrut zelf het volgende: [...] (..)Weet iemand wat Nimrod betekent? (album titel. Tevens een persoon in Genesis) Op deze plekken in de Bijbel komt Nimrod voor: Quote: Genesis 10,8 Kus was ook de vader van Nimrod, die de eerste machthebber op aarde was. Quote: Genesis 10:9 Hij was een geweldig jager, door niemand overtroffen. Vandaar het gezegde: Een jager zonder weerga, een tweede Nimrod. Quote: 1 Kronieken 1:10 Kus was ook de vader van Nimrod, de eerste machthebber op aarde. Quote: Micha 5:5 Met het zwaard zullen zij Assyrië kaalslaan, met blinkende wapens Nimrod vernietigen. Hij zal ons bevrijden van Assyrië wanneer het ons land binnenvalt en onze grenzen overschrijdt. Link naar bericht Deel via andere websites
Alexej 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Over jatten gesproken: het is gewoon een cover, voor de duidelijkheid. Origineel is van The Skids. Vrijwel hetzelfde, maar dan net iets beter. Zoals wel vaker bij covers. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten