Spring naar bijdragen

Hoe kregen jullie verkering?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het leukste moment... Ahum

Mijn vriendje zei tegen mij. ´Wil jij verkering met mij?´ Dus ik was blij (natuurlijk), en zei vol blijdschap dat ik dat wel wilde.

´Mooi, dan weet ik wat je antwoord zal zijn als ik het je ga vragen´...

Maar een kwartier later vroeg hij het nog een keer, maar toen wel serieus. Dat kwartier duurde laaaang...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik postte soms eens op zijn facebook, zo stomme dingen. Ebbeloe vond er niks leukers op, om toen te vermelden: anders moeten jullie trouwen.

Ik vroeg hem: wat doet Ebbeloe nu? Ik speelde dat ik er boos om was, maar diep vanbinnen was ik blij en was benieuwd naar zijn reactie. Hij leek boos en geirriteerd te reageren. Ik zag mijn hoop verdwijnen, no way dat die me graag had. (later bleek dat hij die reactie ook speelde).

Ghehe :E Ik weet ook nog wel hoe boos jullie mij allebei aanspraken op de chat.. Toen ik niet veel later een bericht kreeg dat jullie samen waren wist ik niet of het nu echt zo was of om mij te sarren.. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

via kennissen van een lotgenotenforum bij elkaar in een gezamenlijk msn gesprek gegooid.

aantal maanden via msn/webcam en later telefoon elkaar leren kennen, vriendschappelijke basis. begin/half november ontmoet, begin/half december samen gaan wonen

das aankomend december 4 jaar geleden.

inmiddels samen verhuisd van dwarrels/bink kippenhok naar een burgerlijke eengezinswoning.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...

Haha, dit is echt leuk om te lezen :)

Wij hebben dan nog niet officieel verkering, maar het komt op hetzelfde neer, he Hans?

We hebben elkaar leren kennen in Israel, vorig jaar met een jeugdreis van de kerk. Hebben daar een hele leuke week gehad, veel bijzondere dingen gezien, veel goede gesprekken gehad en zijn goede vrienden geworden. Die vriendschap is gebleven, het afgelopen jaar hebben we veel serieus gepraat, maar ook gelachen, elkaar ontmoeten in de kerk en op soos. Vorige week zijn we erachter gekomen dat het voor ons allebei toch wel iets meer is dan vriendschap, allebei smoorverliefd dus ;)Helemaal in de wolken, en dan te bedenken dat het allemaal begonnen is in het Heilige Land.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben dan nog niet officieel verkering, maar het komt op hetzelfde neer, he Hans?

Jullie maken samen een account aan, weten van elkaar dat jullie smoor zijn, en toch nog niet officieel?

Haast jullie eens dat dat wel officieel wordt

Link naar bericht
Deel via andere websites
Haha, dit is echt leuk om te lezen :)

Wij hebben dan nog niet officieel verkering, maar het komt op hetzelfde neer, he Hans?

Oh dit komt wat schizofreen over. :P Wanneer is het Hans, en wanneer Mirjam? Of zijn jullie al zo'n twee-eenheid? :D

We hebben elkaar leren kennen in Israel, vorig jaar met een jeugdreis van de kerk. Hebben daar een hele leuke week gehad, veel bijzondere dingen gezien, veel goede gesprekken gehad en zijn goede vrienden geworden. Die vriendschap is gebleven, het afgelopen jaar hebben we veel serieus gepraat, maar ook gelachen, elkaar ontmoeten in de kerk en op soos. Vorige week zijn we erachter gekomen dat het voor ons allebei toch wel iets meer is dan vriendschap, allebei smoorverliefd dus ;)Helemaal in de wolken, en dan te bedenken dat het allemaal begonnen is in het Heilige Land.

Mooi. :)

wanneer is het "officieel"?

Als je het openbaar bekendmaakt aan de goegemeente (bijv. door je fb-status aan te passen). :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh dit komt wat schizofreen over. :P Wanneer is het Hans, en wanneer Mirjam? Of zijn jullie al zo'n twee-eenheid? :D

Haha het gaat vrij vlot hier;) Het klopt helemaal. We hebben al hele plannen enzo, samen bijbellezen, bidden, vanalles. Mirjam typte vorig stukje. Nu typt Hans. Ik zal proberen zoveel mogelijk mijn naam onder de stukjes te zetten:)

Fijn dat je het mooi vind! En voor de anderen die vinden dat het snel officieel moet worden: dat komt echt wel goed;). Het voelt alleen zo fijn/gezond/rein aan dat we geen haast hoeven te maken. Het zal allemaal goedkomen. God is er bij en we willen samen voor Hem leven.

Groet, Hans.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid