Spring naar bijdragen

Halleluja Adonai


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Quote:
Op vrijdag 09 juni 2006 16:38:35 schreef Raido het volgende:

* Raido vraagt zich toch stiekem af waarom je Hallelujah Adonai zou zingen als je Nederlander bent
smile.gif

Prijst de HEER, de Heer is lang niet zo hip natuurlijk
knipoog_dicht.gif

Ik dacht dat Adonai mijn Heer betekende, dan zou er dus staan Looft de Heer, mijn Heer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Admod note: Post die tegen de Faq* ingaat en een reactie daarop (niet tegen de faq in maar niet meer nodig) weggehaalt.



*Aanbieden van illegale software, muziek, spullen en alles wat nog meer niet legaal is. Links naar dergelijke sites/ software mogen niet gepost worden. Omtrent het aanbieden van muziek is nogal onduidelijkheid. Wij hanteren het principe dat het aanbieden van muziek alleen is toegestaan wanneer de artiest hier zelf (schriftelijke) toestemming voor heeft gegeven.

bron
Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de mensen die dit nummer graag willen hebben, hij staat nu op de nieuwste tieneropwekking. Dus dan kan je daar gewoon het liedboek van kopen en voila!

Ik vind het alleen niet zo'n mooie versie, maar ach, hij staat er wel op!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid