Spring naar bijdragen

Hobby of hartstocht!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn passie is egt paardrijden, het mooiste is om zomers s ochtends om 4.30 op te staan en dan het bos in te gaan, prachtig gewoon. Verder train ik vier keer in de week en heb ik ook nog een wedstrijd een keer in de twee/ drie weken. En als het even kan oefen ik thuis nog of ga ik dus het bos in.

Mag by the way NK starten in 2006, vink wel heeel errug vet big-smile.gif tis dus meer een passie dan een hobby geworden.

Verder heb ik als hobby muziek. ik speel gitaar en dwarsfluit.

Ik zit ook nog op stijldansen.

Naast dit alles probeer ik ook nog naar school te gaanpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met lezen, tekenen, tv-kijken (informatief: docu's op Discovery & National Geograpic) schaken en computeren.

Lezen voornamelijk over filosofie en wetenschap: het moet informatief zijn. Romans leven niet echt voor me... tenzij met een historisch tintje, zoals Robert Harris, Umberto Eco...

Momenteel ben ik bezig in een boek van Erich Fromm, de zelfstandige mens, sociale karakterologie en psychologie der ethiek. En ook in Boudolino van Eco.

Qua muziek houd ik van Philip Glass, Manic Street Preachers, Muse, Nightwish, Nirvana, Pink Floyd, Radiohead, Smashing Pumpkins en af en toe wat klassiek (Beethoven, Chopin, Wagner, Jan Vayne, Vanessa Mae)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De laatste tijd pak ik steeds vaker mijn gitaar, om toch telkens weer dat 'ene' liedje te spelen.. Wat er nu trouwens twee zijn geworden.. engel.gif Sacrefice (anouk) en one of us (joan of dinges).. smile.gif En als ik dan eenmaal bezig ben komten lost en michel van anouk ook nog voorbij.. big-smile.gif Heerlijke gitaarliedjes, die van anouk.. smile.gif Voor de rest ben ik het liefst in de omgeving van wat goede vrienden, dan is er altijd wel iets te beleven.. big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:15:55 schreef Leidenschaft het volgende:

Als ik in de profielen van mensen kijk, zie ik heel vaak dat men van gedichten houdt. Ik heb zelf iets vreemds met poëzie: aan de ene kant vind ik het best interessant en heb ik zelfs het schaamteloze idee dat er uit mijn pen weleens iets leuks zou kunnen kruipen, maar aan de aan de andere kan ik ze echt niet uitstaan. Zó'n aanstellerij
nosmile.gif

Tja.. er zijn een hoop aanstellerij gedichten te vinden yes.gif ook niet mn favorieten nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn hobby's zijn viool spelen en badmintonnen... verder doe ik echt onwijs veel aan Latijn en Grieks want dat zijn absoluut mn lievelingstalen en meestal ben ik al 3 teksten verder met vertalen dan de rest van de klas ofzo.. maja ik vind het zo leuk! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:50:57 schreef Helena het volgende:

Verhalen schrijven... of dichten of liedjes schrijven. Ik kan ook wel een snachts wakker worden omdat k weer een of andere inspiratie heb gevonden...

De volgende (vermoeide) ochtend voel je je dan wel een beetje sullig maar goed.. T is het wel altijd waard.

hahah dat heb ik ook big-smile.gif ineens KLAP is er inspiratie ik schrijf zelf filmscenario's miss kunnen we een keer wat verhalen uitwisselen en commentaar op elkaar geven

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:39:56 schreef Leidenschaft het volgende:

Jawel! Vertel maar waar je al je vrije tijd in steekt, waar je voor spijbelt

Tafelvoetbal! party.gifparty.gifparty.gif!!

Quote:
waar je met uitgedroogde oogballen tot 3 uur in de nacht aan je bureau voor blijft zitten.

Een goed boek, het monteren van videobeelden. En films kijken widegrin.gif Meer kan ik zo snel ff niet verzinnen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22:18 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Ik wil het liefste 24/7 bezig zijn met geloof. En dat is dus echt actief met God bezig zijn. Maja dat gaat ook niet altijd voor de volle 100% procent.

Ach, er zijn zat mogelijkheden om meer tijd met geloof bezig te zijn. Bijvoorbeeld, stoppen met op dit forum zitten, daar win je al zat tijd mee die je aan geloof kunt besteden. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid