Spring naar bijdragen

Christelijke internetRadio: Sevenfm


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:19:26 schreef Thomas89 het volgende:

Je hebt ons overtuigd...de pop-up wordt verwijderd...ik heb namelijk contact opgenomen met de baas en hij vond je gelijk hebt en het wordt verwijderd...hopelijk geniet je vder van de muziek
big-smile.gif

Woo.. er wordt naar mij geluisterd stuutje.gif

Nu niet om te slijmen (had het nl. al eerder in een andere topic gezet) de muziek is vaak redelijk tot goed aan te horen yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:45:46 schreef bart1984 het volgende:

Wat draaien ze eigenlijk, wat voor muziek?

Zo'n beetje alles volgens mij.. ik heb aankondigingen gehoord voor heavy metal (misschien niet heavy genoeg voor jou.. zeker wel voor mij mondhouden.gif) trance heb ik gehoord, pop, rock.. heel verschillend dus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:47:20 schreef Groninger het volgende:

[...]

Zo'n beetje alles volgens mij.. ik heb aankondigingen gehoord voor heavy metal (misschien niet heavy genoeg voor jou.. zeker wel voor mij
mondhouden.gif
) trance heb ik gehoord, pop, rock.. heel verschillend dus

Alleen maar christelijk metal zeker puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:02:42 schreef Mister_L het volgende:

klinkt wel leuk

kijk ook es op

ook christelijke radio

Ok ik hoor hier weer de naam bright FM ....het verschil tussen brightfm en SevenFM is dat SevenFM live is en bright FM dus NIET!! Ook wordt bij SevenFM op gedeeltelijk op aanvraag gedraaid, je zult ook meerdere muzieksoorten horen wat op BrightFM dus niet het geval is...daar hoor je voornamelijk Worship.

vr.gr. tom

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:36:41 schreef Thomas89 het volgende:

[...]

luisterde je naar SevenFM ??

Nee naar de geluids fragmentjes van andere radio stations, en elke keer als het woord ne*ken er in voor kwam hoorde je voor 30 sec een mega irritante piep. Zucht. Ik wist niet eens waar het over ging. Ja over sex, nou lekker intresant.

Link naar bericht
Deel via andere websites

dankje voor de complimenten big-smile.gif ...probeer zo veel mogelijk mensen te verwijzen naar www.sevenfm.nl dan is het over een tijdje misschien wel een groot station...en hoe meer luisteraars hoe beter we het voor jullie kunnen maken! Maar we hebben daar natuurlijk wel geld voor nodig...de kosten om een internet radio draaiend te houden zijn erg hoog!! Uw heeft daarom ook de mogelijkheid om een bedrag te doneren of zelfs om vaste sponsor te worden!

vr.gr. Tom

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben Seven FM gestart om de volgende redenen:

het verschil tussen brightfm en SevenFM is dat SevenFM live is en bright FM dus NIET!! Ook wordt bij SevenFM op aanvraag gedraaid, je zult ook meerdere muzieksoorten horen wat op BrightFM dus minder het geval is...daar hoor je voornamelijk Worship.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:49:37 schreef Joëlle het volgende:

* SevenFM draait hier momenteel!

ok dan big-smile.gif...en wat vind je er van ??

we zullen miss gaan overleggen over een samenwerkingsverband...maar dat zien we nog wel...eerst willen we zelf een groter station worden!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind Seven FM tot nu toe erg leuk!

De request werkt ook snel, en dat is positief.

De muziek vind ik leuker als bij Bright. Jammer van de technische probleempjes die ik hoor, maar dat zijn kinderziektes denk ik.

Dit station zal ik zeker vaker gaan luisteren!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid