HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 9 minuten geleden zei Noel2: Door “stemmen” die me proberen te dwingen. Hoe meer mogelijkheid tot “vrijheid” je hebt, hoe sterker de “stemmen” worden. Ik denk omdat een bepaald gedetermineerde weg vast zou liggen. God’s plan. Het ging goed mis toen ik ervoor ging liggen. Eigenlijk zou ik verder wel van een afstandje het hele verhaal zich willen laten uitspelen, de hele eindtijd. “Stemmen”….dat klinkt als een ernstig probleem. Als de gedetermineerde weg vastligt, dan kun je er toch niet voor gaan liggen ? Wie houdt je tegen om het van een afstandje te laten gebeuren ? 8 minuten geleden zei Fundamenteel: Ah ge wilt erbij horen... dat kan 1 ook suïcidaal maken. Ja ik ken de D66. Moordenaars zijn het. You don’t give a fuck……dus waarom je dan druk maken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 828 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 1 minuut geleden zei Noel2: Ja haha, dat is een leuke mop, waarom zou ik de realiteit geven aan andere wolven? Je kan die dag aan jezelf besteden? En dan kan je met gerust geweten slapen. Ik zou in de toekomst niet bekend willen staan als liberaal of consoorten. Niet eens als democraat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 9 minuten geleden zei Noel2: Ja toch als je onder de 50% zakt wordt dat lastiger. Ik wilde alleen aangeven dat het geen issue is als je het nIet 100% eens ben met iemand of een partij. Je kunt de verschillen benadrukken, je kunt ook de overeenkomsten zoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel2 117 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 1 minuut geleden zei HJW4: “Stemmen”….dat klinkt als een ernstig probleem. Als de gedetermineerde weg vastligt, dan kun je er toch niet voor gaan liggen ? Wie houdt je tegen om het van een afstandje te laten gebeuren ? Ik geloof niet dat we weten welke weg precies vastligt. Er voor gaan liggen was anders niet voorbestemd. Maar gelukkig word je er niet van nee. Ook niet van een afstandje meekijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november Zojuist zei Fundamenteel: Je kan die dag aan jezelf besteden? En dan kan je met gerust geweten slapen. Ik zou in de toekomst niet bekend willen staan als liberaal of consoorten. Niet eens als democraat. Voor iemand die geen fuck ergens om geeft, heb je best stellige meningen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 828 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 2 minuten geleden zei HJW4: “Stemmen”….dat klinkt als een ernstig probleem. Als de gedetermineerde weg vastligt, dan kun je er toch niet voor gaan liggen ? Wie houdt je tegen om het van een afstandje te laten gebeuren ? You don’t give a fuck……dus waarom je dan druk maken Ik geef geen hol meer om bepaalde onderwerpen. Maar ik vecht toch nog elke dag tegen mezelf hoor. Geluidsoverlast kan zo wegen dat ik er brandend maagzuur van krijg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 1 minuut geleden zei Noel2: Ik geloof niet dat we weten welke weg precies vastligt. Er voor gaan liggen was anders niet voorbestemd. Maar gelukkig word je er niet van nee. Ook niet van een afstandje meekijken. Waar word je wel gelukkig van ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel2 117 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Je kan die dag aan jezelf besteden? En dan kan je met gerust geweten slapen. Ik zou in de toekomst niet bekend willen staan als liberaal of consoorten. Niet eens als democraat. Dat van gerust geweten als je niet gaat stemmen, heb ik meerdere malen geprobeerd, is het ook niet helemaal. 1 minuut geleden zei HJW4: Waar word je wel gelukkig van ? Ethisch handelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik geef geen hol meer om bepaalde onderwerpen. Maar ik vecht toch nog elke dag tegen mezelf hoor. Geluidsoverlast kan zo wegen dat ik er brandend maagzuur van krijg. Je gaf het in zijn algemeenheid aan, nu betreft het een aantal onderwerpen. Hmmmm… Lastig om elke dag tegen jezelf te moeten vechten. Je hebt daarnaast last van geluidsoverlast ? Dat is heel vervelend. Ben daar ook gevoelig voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 828 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 4 minuten geleden zei Noel2: Dat van gerust geweten als je niet gaat stemmen, heb ik meerdere malen geprobeerd, is het ook niet helemaal. Ethisch handelen. Tuurlijk wel. Je hebt dan 0 bloed aan je handen. Wetende dat partijen bloed aan de handen hebben, nooit verantwoordelijkheid opnamen en er op te stemmen; maak je jezelf medeplichtig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 5 minuten geleden zei Noel2: Ethisch handelen. En als je daar dan eens je aandacht op richt ? Daar kun je van alles mee. En laat de eindtijd dan lekker de eindtijd zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 828 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 1 minuut geleden zei HJW4: Je gaf het in zijn algemeenheid aan, nu betreft het een aantal onderwerpen. Hmmmm… Lastig om elke dag tegen jezelf te moeten vechten. Je hebt daarnaast last van geluidsoverlast ? Dat is heel vervelend. Ben daar ook gevoelig voor. Het is dan maar beter er gewoon uit te stappen. Permanente rust. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 144 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 8 minuten geleden zei Fundamenteel: 10 minuten geleden zei HJW4: Je gaf het in zijn algemeenheid aan, nu betreft het een aantal onderwerpen. Hmmmm… Lastig om elke dag tegen jezelf te moeten vechten. Je hebt daarnaast last van geluidsoverlast ? Dat is heel vervelend. Ben daar ook gevoelig voor. Het is dan maar beter er gewoon uit te stappen. Permanente rust. Ik ben ook behoorlijk gevoelig voor geluidsprikkels. Daarom ben ik erg blij met mijn noise cancelling koptelefoons en oordopjes. Kun je de wereld een flink stuk zachter mee zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 552 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november (bewerkt) 1 uur geleden zei Noel2: Waarom dan geestelijke vermogens ontwikkelen? De 'wereld' of toekomst lijkt hier geen voordeel mee te hebben. Dat kun je niet weten voor dat die geestelijke vermogens ontwikkeld zijn. Het probleem waar we tegen aan lopen is dat de natuurmens alles middels logica wenst te bemiddelen. En die logica is dan weer gericht op de wereld en/of de toekomst. Logica gaat dan ook over de wereld en de toekomst. Logica accepteert geen zinloosheid. En zo houden de psychische toestand van begeerte , en de onderontwikkelde affectiviteit (Het geheel van verworven of aangeboren banden die een persoon aan zijn omgeving doet binden) elkaar in stand en daarmee ook onwetendheid in stand van hoe het ook anders kan. Dit elkaar wederzijds in stand houden houdt de mens geestelijk gezien in een voortdurende 'tijdelijke' modus. 19 november bewerkt door Hopper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Yours 71 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 25 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is dan maar beter er gewoon uit te stappen. Permanente rust. Dat denk je dan, dat je rust hebt. Niet dus. Eerst is het wachten op een volgende mogelijkheid tot reïncarneren en dan word je weer met dezelfde jij, die je in dit leven bent, geconfronteerd. Dus er uit stappen is absoluut geen optie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 828 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 5 minuten geleden zei Yours: Dat denk je dan, dat je rust hebt. Niet dus. Eerst is het wachten op een volgende mogelijkheid tot reïncarneren en dan word je weer met dezelfde jij, die je in dit leven bent, geconfronteerd. Dus er uit stappen is absoluut geen optie. Dat maken ze ons graag wijs ja. Maar het zal een eeuwige dood zijn dan. Effe wakker bij de wederopstanding en dan weer uitgedoofd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 144 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november @Noel2 persoonlijke vraag die je uiteraard niet hoeft te beantwoorden als je dat niet wilt: heb je antidepressiva overwogen? Ik heb zelf citalopram en bupropion geslikt. Het zijn geen wonderpillen maar ze kunnen je helpen om het lichtrandje om de donkere wolken te kunnen waarderen. Depressieve gedachten kunnen deels veroorzaakt worden door een gebrek aan de neurotransmitters serotonine en dopamine. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 38 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is dan maar beter er gewoon uit te stappen. Permanente rust. Heb je suïcidale gedachten ? 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat maken ze ons graag wijs ja. Maar het zal een eeuwige dood zijn dan. Effe wakker bij de wederopstanding en dan weer uitgedoofd. Daar verlang je naar ? Eeuwig uitgedoofd ? 30 minuten geleden zei Monachos: Ik ben ook behoorlijk gevoelig voor geluidsprikkels. Daarom ben ik erg blij met mijn noise cancelling koptelefoons en oordopjes. Kun je de wereld een flink stuk zachter mee zetten. Is wel lastig als je op kantoor werkt en leiding geeft aan een afdeling….. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 144 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 2 minuten geleden zei HJW4: 32 minuten geleden zei Monachos: Ik ben ook behoorlijk gevoelig voor geluidsprikkels. Daarom ben ik erg blij met mijn noise cancelling koptelefoons en oordopjes. Kun je de wereld een flink stuk zachter mee zetten. Is wel lastig als je op kantoor werkt en leiding geeft aan een afdeling….. Heel veel van die oordopjes hebben ook een ambient mode. Met één druk op de knop wordt dan al het geluid gewoon doorgelaten. Druk je weer op dezelfde knop is het weer lekker stil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 4 minuten geleden zei Monachos: Heel veel van die oordopjes hebben ook een ambient mode. Met één druk op de knop wordt dan al het geluid gewoon doorgelaten. Druk je weer op dezelfde knop is het weer lekker stil. Maar ja….wanneer op dat knopje drukken. Is wel een drempel voor de afdeling om iets te vragen of te zeggen. Bij sommige vergaderingen zou ik het wel erg leuk vinden……gewoon niks mee krijgen.😎 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 144 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 1 minuut geleden zei HJW4: Maar ja….wanneer op dat knopje drukken. Is wel een drempel voor de afdeling om iets te vragen of te zeggen. Tja. Het is ook maar een suggestie. Als jouw afdeling er last van zou hebben wanneer jij noise cancelling oordopjes zou dragen moet je het gewoon niet doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 828 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 38 minuten geleden zei HJW4: Heb je suïcidale gedachten ? Daar verlang je naar ? Eeuwig uitgedoofd ? Is wel lastig als je op kantoor werkt en leiding geeft aan een afdeling….. Ik worstel daar wel eens mee ja. Maar kan me dat helaas niet permitteren. Would be very selfish. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 102 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 42 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik worstel daar wel eens mee ja. Maar kan me dat helaas niet permitteren. Would be very selfish. Dat is niet prettig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 503 Geplaatst 19 november Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november (bewerkt) 1 uur geleden zei HJW4: 1 uur geleden zei Monachos: Heel veel van die oordopjes hebben ook een ambient mode. Met één druk op de knop wordt dan al het geluid gewoon doorgelaten. Druk je weer op dezelfde knop is het weer lekker stil. Maar ja….wanneer op dat knopje drukken. Is wel een drempel voor de afdeling om iets te vragen of te zeggen. Bij sommige vergaderingen zou ik het wel erg leuk vinden……gewoon niks mee krijgen.😎 Kom op HJW! Als je denkt dat leidinggeven inhoudt dat je elke woord van je collega's moet opvangen, ben je een belabberde leidinggevende. Leidinggeven gaat om sturing. Bij voorkeur op grote lijnen. En in een vergadering zet je dat ding niet op. Het is een hele goeie aanbeveling van Bas; voor mensen die gevoelig zijn voor geluidsprikkels is het een uitkomst. Helemaal in de tegenwoordige kantoortuinen. Het is vooral het geroezemoes wat wegvalt. En iemand kan je gewoon aanspreken en wat vragen. 19 november bewerkt door Petra. Monachos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 585 Geplaatst 19 november Rapport Share Geplaatst 19 november 23 uur geleden zei Noel2: Helaas wel, een voor mij realistisch beeld. Ik vind dat heel erg want zo is God niet. Als je wilt weten hoe God is moet je naar Jezus kijken. Hij is de volmaakte afspiegeling van Zijn Vader. Zorgzaam, rechtvaardig, oog voor de zwakkere en zieke mens en heeft zelfs Zijn leven gegeven omdat Hij zoveel om de mens geeft. De kerken hebben er iets anders van gemaakt. Een vraatzuchtige God die mensen in een hel gooit. Daar klopt niks van en bij jou zie je het resultaat van deze leugen. Hopper en Petra. reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten