Spring naar bijdragen

Sun Fun Faith


Aanbevolen berichten

Iemand wel 's van gehoord ? 

Nououou, mij zei het ook niets. 😄

 

Wat wil nou het geval... aangezien ik alle menus heb geprobeerd, kwam ik ook op: "Activiteit" en vervolgens "Gebruikers online".  Nou zou ik verwachten dat er (NLtijd) midden in de nacht geen kip online is, maar jawel.. tot mijn stomme verbazing nog hartstikke veel ook.  Is dat toeval ? Vroeg ik me af.. dus ging een paar dagen achter elkaar kijken. Ja, het blijkt elke nacht druk te zijn. Maar wat me nou vooral opviel was dat er elke keer een "Gast" het topic "Sun Fun Faith" zit te bekijken. 

Dat vond ik zo opmerkelijk dat ik dat topic bekeken heb.. en het bleek  een topic uit 2014 te zijn, waar nada reactie op was. 

En echt... ik kijk al een maand of twee. En elke keer die. 

Dus ik snap daar de ballen van.  Is het steeds dezelfde, diegene die het topic maakte, of steeds andere mensen, maar waarom dan ? Als je op Credible zoekt op trefwoorden is het niet eens te vinden. En met google "sun fun faith" krijg ik een heleboel engelse sites die niet eens over dit boekje gaan, laat staan naar dit forum verwijzen.

Ik vind het een hersenkraker. HOE KAN DAT NOU ???  en Whyyyyy ???

 

Dus bij deze; Beste Sun Fun Faith gast (of gasten) hoe kom je in vredesnaam op dit forum terecht en waarom ? 

Iemand anders enig idee ? Graag! 

 

 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik van meerdere fora weet is dat ondanks ogenschijnlijk weinig belangstelling er soms tientallen 'gasten' zijn.  Ik denk niet dat deze 'gasten' jou gaan beantwoorden.  Wellicht draait er een of ander programmaatje welke zoiets genereert?  Ik weet dat er mensen zijn die programmaatjes schrijven en dit dan los laten op allerlei fora.  Spielerei.  

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Hopper:

 Wellicht draait er een of ander programmaatje welke zoiets genereert?  Ik weet dat er mensen zijn die programmaatjes schrijven en dit dan los laten op allerlei fora.  Spielerei.  

Ja, dat vroeg ik me ook af. Bots. Maar een bot programmaatje wat dan steeds naar dat topic gaat zie ik de logica niet van in. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid