Spring naar bijdragen

Gezellige Bijbel Bootcamp!


Aanbevolen berichten

Hi allemaal. Morgen 10 september 2022 zal er in Rotterdam een zogenaamde bootcamp gegeven worden over de bijbel! Dit staat los van alle stromingen en gaat puur om de teksten van de bijbel. Het doel is voor ons als gelovige om weer een boost/kickstart te maken in ons leven als christen en andere gelovigen buiten onze eigen kring te ontmoeten. Samen kunnen we ons weer laten verwonderen over het prachtige woord van God wat ons gegeven is. Deelname is uiteraard gratis!

10-09-2022

14:00 - 17:00 

Rotterdam

Aanmelden? Stuur een email naar 

Bijbelbootcamp@proton.me  met je (voor) naam en totaal aantal persnen die deel willen nemen.

De locatie zal via email gedeeld worden. 

Hoop je daar te zien!

 

 

Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden.

Mattheüs 18: 20

 

bewerkt door Bijbelbootcamp
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bijbelbootcamp:

Hi allemaal. Morgen 10 september 2022 zal er in Rotterdam een zogenaamde bootcamp gegeven worden over de bijbel! Dit staat los van alle stromingen en gaat puur om de teksten van de bijbel. Het doel is voor ons als gelovige om weer een boost/kickstart te maken in ons leven als christen en andere gelovigen buiten onze eigen kring te ontmoeten. Samen kunnen we ons weer laten verwonderen over het prachtige woord van God wat ons gegeven is. Deelname is uiteraard gratis!

10-09-2022

14:00 - 17:00 

Rotterdam

Aanmelden? Stuur een email naar 

Bijbelbootcamp@proton.me  met je (voor) naam en totaal aantal persnen die deel willen nemen.

De locatie zal via email gedeeld worden. 

Hoop je daar te zien!

 

 

Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden.

Mattheüs 18: 20

 

Ik wil eerst even weten wie hier achter zit, voordat ik er naar toe ga… 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh natuurlijk! De organisatie heet ICA nl. Voor meer informatie kun je ook kijken op de instagram pagina @ica_nlofficial 

Het is een interkerkelijke platform waar er ruimte is voor iedereen om samen te komen. Er worden zowel online als offline events georganiseerd zodat er voor een ieder wel iets tussen zit om deel te nemen. 

bewerkt door Bijbelbootcamp
Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik ICA google kom ik echter geen christelijke organisatie tegen en als ik www.ica.nl intyp ook niet. Dat vind ik dan wel bijzonder vreemd. Hebben jullie dan enkel een pagina op Instagram en zo ja, waarom alleen daar en niet ook gewoon op het internet zelf?
Ik bedoel, waar kan iemand zonder Instagram jullie vinden en ook meer informatie over jullie 'bootcamps'? Bijvoorbeeld om te weten waarom het bootcamps heten en niet gewoon bijbelstudies of -workshops? Gaan jullie soms vijftig keer opdrukken met een extra grote bijbel op de rug of zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Robert, dat klopt. We hebben inderdaad nog geen officiele website, daar word nog aan gewerkt. Op het moment zijn we nog een hele kleine groep die zich vooral richt op het bereiken van jongeren, vandaar dat instagram de voorkeur had.

De keuze voor de naam bootcamp kwam tot stand omdat we in een korte periode (3 uur) 3 verschillende onderwerpen bespreken afgewisseld met momenten voor gebed. Daar komen geen extra grote bijbels aan te pas, maar I like the way you think!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid