Spring naar bijdragen

De Sirius-energie geeft je hoger bewustzijn een upgrade.


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei TTC:

Wees er voorzichtig mee, het kan gepaard gaan met symptomen als slecht slapen, vermoeidheid, duizeligheid, gebrek aan focus, sterk wisselende emoties, hoofdpijn of andere fysieke klachten. Het voelt gewoon niet altijd prettig als oude patronen en gestagneerde energie uit je systeem worden gewerkt, je oude evenwicht wordt erdoor verstoord.

Ai tja...

Maar steeds wakker blijven werkt toch ook niet fijn. 🙁

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Als ik naar Sirius kijk zie ik idd. het licht dat 8 (bijna 9) lichtjaar geleden vertrokken is.  Als dat in 2014 vertrokken is komt dat in 2022 toch op onze aardkloot aan.    Anyway... i

Swaab definieert creativiteit als het op een verrassende manier combineren van nieuwe met oude kennis in ons hoofd. De filter in onze hersenen vermijdt dat heel dat fenomeen uit de hand loopt en focus

Heel soms vallen kleine dingen ook maar pas op door geijkte termen te herleiden tot de delen waardoor ze zijn opgebouwd, als niet meer dan een tussenstap die verder kan doorgetrokken worden tot we uit

Posted Images

15 uur geleden zei Petra.:

Misschien verschillen we in wat we schadelijk vinden? 

Zou je ook vastgeroest kunnen zitten in je kritische bik ? 

Waar zit de grens tussen een blik en een blok beton ? 

Ik denk dat we daarin verschillen. En inderdaad kan een mens vastgeroest zitten in kritiek, waardoor hij verandert in een blok beton. Af en toe moet een mens die kritiek loslaten, en gewoon genieten,  go with the flow.

Om hopelijk wel op tijd te realiseren dat je DNA niet  kan worden beïnvloed door energie vibraties van Sirius.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik denk dat we daarin verschillen. En inderdaad kan een mens vastgeroest zitten in kritiek, waardoor hij verandert in een blok beton. Af en toe moet een mens die kritiek loslaten, en gewoon genieten,  go with the flow. Om hopelijk wel op tijd te realiseren dat je DNA niet  kan worden beïnvloed door energie vibraties van Sirius.

Centraal staat dat een gevoelig zenuwstelsel en andere aangeboren eigenschappen van een individu in wisselwerking met diens sociale omgeving kunnen leiden tot gevoelens van anders zijn, of zelfs tot existentiële angsten, burn-out, depressies en andere psychoneurosen. Volgens Dąbrowski is dit vaak echter geen teken van geestesziekte, maar juist van een hoog ontwikkelingspotentieel. Door psychoneurosen ontpopt zich namelijk in een individu een toenemend vermogen zichzelf te definiëren en overeenkomstig te gedragen. Dit maakt individuen autonomer en daarmee beter in staat een persoonlijkheid te creëren.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Noel2:

Alle hoop weer de grond ingeboord. Omdat iemand dat boren zo leuk vindt.

De zwijgspiraaltheorie is een theorie uit de communicatiewetenschappen, ontwikkeld door de Duitse wetenschapster Elisabeth Noelle-Neumann. De theorie van de zwijgspiraal gaat uit van de grote macht van de media, die afwijkende meningen ontmoedigt en laat uitsterven in een zwijgspiraal. Volgens Neumann moet men zoeken naar de effecten van alle boodschappen en niet naar de effecten van enkele boodschappen. Zij zette zich af tegen het heersende model, gebaseerd op het model van Klapper.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik denk dat we daarin verschillen. En inderdaad kan een mens vastgeroest zitten in kritiek, waardoor hij verandert in een blok beton. Af en toe moet een mens die kritiek loslaten, en gewoon genieten,  go with the flow.

 🙂  Precies, gezellig.  

 

Citaat

Om hopelijk wel op tijd te realiseren dat je DNA niet  kan worden beïnvloed door energie vibraties van Sirius.

Nou vergis je niet hoor; 8 lichtjaar + 8 augustus + 5 dagen poort.  8+8+5= 21. 

2 + 1 = 3. 

3 is een heel belangrijk Bijbels getal. 

 

 

 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Om hopelijk wel op tijd te realiseren dat je DNA niet  kan worden beïnvloed door energie vibraties van Sirius.

Veel ruis laat toe om te stellen dat we nu net door minder te weten ook meer kunnen weten, soortgelijk aan het resultaat wanneer we mindfulness op een serene manier praktiseren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:
Citaat

Om hopelijk wel op tijd te realiseren dat je DNA niet  kan worden beïnvloed door energie vibraties van Sirius.

Nou vergis je niet hoor; 8 lichtjaar + 8 augustus + 5 dagen poort.  8+8+5= 21. 

2 + 1 = 3. 

3 is een heel belangrijk Bijbels getal. 

Ah natuurlijk. Ja in dat geval kan je DNA wel worden invloed door energie vibraties van Sirius.

2 uur geleden zei TTC:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik denk dat we daarin verschillen. En inderdaad kan een mens vastgeroest zitten in kritiek, waardoor hij verandert in een blok beton. Af en toe moet een mens die kritiek loslaten, en gewoon genieten,  go with the flow. Om hopelijk wel op tijd te realiseren dat je DNA niet  kan worden beïnvloed door energie vibraties van Sirius.

Centraal staat dat een gevoelig zenuwstelsel en andere aangeboren eigenschappen van een individu in wisselwerking met diens sociale omgeving kunnen leiden tot gevoelens van anders zijn, of zelfs tot existentiële angsten, burn-out, depressies en andere psychoneurosen. Volgens Dąbrowski is dit vaak echter geen teken van geestesziekte, maar juist van een hoog ontwikkelingspotentieel. Door psychoneurosen ontpopt zich namelijk in een individu een toenemend vermogen zichzelf te definiëren en overeenkomstig te gedragen. Dit maakt individuen autonomer en daarmee beter in staat een persoonlijkheid te creëren.

Ga door, ga door! Ik voel de Sirius energie door mijn DNA knetteren! 😊

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ah natuurlijk. Ja in dat geval kan je DNA wel worden invloed door energie vibraties van Sirius.

Misschien dat we dat ruimer dienen te bekijken en er ook RNA bij betrekken, zo komen we misschien dichter tot het idee dat wijsheid met de jaren komt. Het correlaat met het licht van Sirius is dan misschien een verkeerde voorstelling van wat het in werkelijkheid betekent, omdat we dat meestal strikt natuurkundig vertalen in de zin van fotonen zoals zonnestralen. Het geeft ons ieder geval verschillende invalshoeken om naar hetzelfde fenomeen te kijken, wat mogelijks leidt tot ambivalentie binnen het discours. Het latente risico op verwarring gekoppeld aan de inertie zoals eigen aan de perceptiesferen die binnen het kader van een paradigmashift nu net onderwerp vormen van transformatie, maken het natuurlijk niet makkelijker. Kortom, veel zal wellicht afhangen van de bereidheid tot diepgaander introspectie waarvan we weten dat zoiets makkelijker gezegd is dan gedaan, doch uitvoering beschreven in relevant studiewerk. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ah natuurlijk. Ja in dat geval kan je DNA wel worden invloed door energie vibraties van Sirius. Ga door, ga door! Ik voel de Sirius energie door mijn DNA knetteren! 😊

Het zou je interesse al moeten genieten om er überhaupt iets over te kunnen zeggen, redelijk complexe materie. 

RNA speelt een belangrijke rol in het coderen, overbrengen, reguleren, interpreteren en tot expressie brengen van genen. In de transcriptie en translatie is RNA van centraal belang. Een van de bekendste vormen van RNA, messenger-RNA, wordt geproduceerd tijdens de transcriptie, het proces waarbij DNA wordt overgeschreven naar een RNA-molecuul. De volgorde van de nucleotiden (met de vier nucleobasen guanine, uracil, adenine en cytosine) bevat genetische informatie voor eiwitsynthese. De genetische informatie van veel virussen is opgeslagen in een RNA-genoom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-7-2022 om 15:37 zei TTC:

Vond toevallig een interessant artikel waarvan de aanvang hier, bespreking verder.

Er is weer een bijzondere energetische upgrade onderweg, de activatie van de Leeuwenpoort. De Leeuwenpoort opent eind juli, met de terugkeer van Sirius, en het hoogtepunt vindt plaats op 8 augustus. Wat is de Leeuwenpoort en hoe maak je optimaal gebruik van de energie? Sirius is de helderste ster aan de hemel. Omdat zijn lichtkracht nog sterker is dan die van de zon, wordt hij wel de spirituele zon genoemd, maar je kan hem ook zien als het hoger bewustzijn van de aarde.

Voor liefhebbers onder het motto dat alles samenhangt, geen rivier is ooit dezelfde, noch de mens die ze betreden kan. 

 

 

Alles hangt samen maar dat betekent niet dat iedereen in hetzelfde huis woont. Nochthans kun je af en toe op bezoek bij een vriend.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

Alles hangt samen maar dat betekent niet dat iedereen in hetzelfde huis woont. Nochthans kun je af en toe op bezoek bij een vriend.

Fundamenteel onderzoek wordt ook wel ‘zuivere’ wetenschap genoemd omdat het kennis vanwege kennis is, zonder een concrete toepassing. Het richt zich op de basismechanismen en leidt tot ontdekkingen die bijdragen tot een beter begrip van hoe iets werkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Fundamenteel onderzoek wordt ook wel ‘zuivere’ wetenschap genoemd omdat het kennis vanwege kennis is, zonder een concrete toepassing. Het richt zich op de basismechanismen en leidt tot ontdekkingen die bijdragen tot een beter begrip van hoe iets werkt.

Het voordeel van fundamenteel onderzoek is dat het fundamentele wetenschappen betreft die geneigd zijn zich goed te kunen laten controleren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Barnabas:

Het voordeel van fundamenteel onderzoek is dat het fundamentele wetenschappen betreft die geneigd zijn zich goed te kunnen laten controleren.

Zo gezien kan het niet lang meer duren voor we ons voor de kop stoten om wat we vergeten zijn, laat ons hopen op het beste. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Zo gezien kan het niet lang meer duren voor we ons voor de kop stoten om wat we vergeten zijn, laat ons hopen op het beste. 

Je kunt toch niet alles onthouden, of moet ik zeggen weten. Want de wereld is zo groot. Onmogelijk voor een mens om alles op zijn plaats te krijgen.

bewerkt door Barnabas
typfout
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Barnabas:

Je kunt toch niet alles onthouden, of moet ik zeggen weten. Want de wereld is zo groot. Onmogelijk voor een mens om alles op zijn plaats te krijgen.

Gelukkig kunnen we door minder te weten ook meer weten, hoeven we ook niet veel te onthouden. Maar voor sommigen is ook dat te moeilijk, hierover later meer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Gelukkig kunnen we door minder te weten ook meer weten, hoeven we ook niet veel te onthouden. Maar voor sommigen is ook dat te moeilijk, hierover later meer. 

Voor mij gaat het er meer om om te weten wat ik nodig heb. En wanneer het anderen betreft wat anderen nodig hebben om te weten. Alleen op de wereld is ook niet alles.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Barnabas:

Voor mij gaat het er meer om om te weten wat ik nodig heb. En wanneer het anderen betreft wat anderen nodig hebben om te weten. Alleen op de wereld is ook niet alles.

Informatie is tijdloos, wat zou kunnen betekenen dat we ons bezig houden met problemen die al opgelost zijn, mysterieus.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Informatie is tijdloos, wat zou kunnen betekenen dat we ons bezig houden met problemen die al opgelost zijn, mysterieus.  

Wanneer je niet weet of die problemen opgelost zijn of niet doet er niet toe. Belangrijker is te weten welke problemen relevant zijn voor jezelf, of degene met wie je iets te maken hebt. Waarom zou ik me er druk over maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Barnabas:

Wanneer je niet weet of die problemen opgelost zijn of niet doet er niet toe. Belangrijker is te weten welke problemen relevant zijn voor jezelf, of degene met wie je iets te maken hebt. Waarom zou ik me er druk over maken?

Alles hangt samen maar niemand woont in hetzelfde huis, lastig communiceren wordt het pas wanneer een overvloed aan irrelevanties het vermoeden scheppen dat er geen oplossingen zouden bestaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Alles hangt samen maar niemand woont in hetzelfde huis, lastig communiceren wordt het pas wanneer een overvloed aan irrelevanties het vermoeden scheppen dat er geen oplossingen zouden bestaan. 

Dan probeer je problemen op te lossen die niet relevant zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid