Spring naar bijdragen

Credible is er weer!


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Het is aan de forum beheerders maar amnestie aan jou of misschien ook anderen voor geleden bans zou de geloofwaardigheid ten goede komen, niet alle bans  waren helemaal  correct, daarbij neem ik in overweging dat het vanaf de tribune makkelijk roepen is, als je zelf een beslissing moet nemen is het anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Het is aan de forum beheerders maar amnestie aan jou of misschien ook anderen voor geleden bans zou de geloofwaardigheid ten goede komen, niet alle bans  waren helemaal  correct, daarbij neem ik in overweging dat het vanaf de tribune makkelijk roepen is, als je zelf een beslissing moet nemen is het anders.

Of de bans on/terecht waren, ga ik niet uitspreken. Maar de storm is beter dan de stilte. Kaasjeskruid, Tomm, Bastiaan en meer hadden wel een zekere anciënniteit verworven hier. Heimwee.  Ik kon vloeken en me ergeren aan hen, maar daar leer je net het meeste van. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

De admin/eigenaar @Rommel heb ik meermaals proberen te bereiken maar hij reageert helaas niet.

Op moment van schrijven van dit bericht functioneert het forum weer, maar het zou best kunnen dat het binnenkort weer niet werkt.

Ik heb mijn best voor het forum gedaan en als het er is kan ik ook modereren, maar eigenlijk heb ik ook de steun van de admin nodig en helaas blijkt overleg met hem niet te lukken.

Waardoor het komt dat het forum technisch zo lang onbereikbaar was en een foutmelding gaf en nadat het enige tijd wel functioneerde opnieuw niet te bereiken was -- ditmaal met een melding in de browser dat het te lang duurde voordat de site reageerde -- is mij onbekend. 

Jammer, onder zulke weinig stabiele omstandigheden is er niet echt goed te werken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Credible is er dus weer, als Credible stabiel is en er echt reacties komen, reageer ik ook weer, ik wacht nu al 4 dagen. Trajecto jij blijkt je in te zetten maar je kan het ook niet klaren als je niet meer duidelijkheid krijgt, ik hoop het beste voor je

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-1-2022 om 11:00 zei antoon:

Het is aan de forum beheerders maar amnestie aan jou of misschien ook anderen voor geleden bans zou de geloofwaardigheid ten goede komen, niet alle bans  waren helemaal  correct, daarbij neem ik in overweging dat het vanaf de tribune makkelijk roepen is, als je zelf een beslissing moet nemen is het anders.

Hartelijk dank Antoon, voor je bericht op Geloofsgesprek bij de topic Eindtijd en Corona: "Ook interessant is dat Credible weer in de lucht is".

Het is mij al die tijd ontgaan dat Credible weer online is .

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Op 26-12-2021 om 17:29 zei Trajecto:

En Credible is weer online!

Wie had dat gedacht?

Vast niet velen.

Is het mogelijk dat Credible wordt geüpdate?

Er zijn ook andere forums die de software van Invision Community gebruiken, net als Credible, maar met een geüpdate versie.

De geüpdate versie van Invision Community biedt meer mogelijkheden, om bijvoorbeeld van berichten de tekst in kleur te bewerken en met meer keuzemogelijkheden voor de lettergrootte van de tekst.

De geüpdate versie van Invision Community biedt naast likes react_like.png ook andere opties om op berichten te reageren.
kwM6kMTj_o.jpg

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het verzorgen van de updates wordt door eigenaar @Rommel verzorgd. Contact met hem krijgen lukt niet helaas, maar volgens mij heeft hij eerder weleens een update gedaan ook toen hij al niet echt meer bereikbaar bleek voor overleg. Als hij toch nog wel let op de technische kant van het forum -- dus bijvoorbeeld of het niet op een inmiddels verouderde versie draait -- zal hij wellicht de nieuwe versie wel gaan installeren.

Maar ja, ik kan niks beloven over wat iemand met wie het niet lukt om contact te krijgen zal gaan doen. 🙁

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Trajecto:

Het verzorgen van de updates wordt door eigenaar @Rommel verzorgd. Contact met hem krijgen lukt niet helaas, maar volgens mij heeft hij eerder weleens een update gedaan ook toen hij al niet echt meer bereikbaar bleek voor overleg. Als hij toch nog wel let op de technische kant van het forum -- dus bijvoorbeeld of het niet op een inmiddels verouderde versie draait -- zal hij wellicht de nieuwe versie wel gaan installeren.

Maar ja, ik kan niks beloven over wat iemand met wie het niet lukt om contact te krijgen zal gaan doen. 🙁

Dag Trajecto, dankjewel voor het modereren van Credible. Ik begrijp dat je het voortbestaan ervan niet kunt garanderen vanwege gebrekkig contact met Rommel. 

Mogelijk kunnen de hier actieve leden jouw toestemming verlenen om iets anders op te zetten als credible weer ineens uit de lucht gaat. Ik heb geen idee wat er mogelijk is. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Hermanos2:

Dag Trajecto, dankjewel voor het modereren van Credible. Ik begrijp dat je het voortbestaan ervan niet kunt garanderen vanwege gebrekkig contact met Rommel. 

Mogelijk kunnen de hier actieve leden jouw toestemming verlenen om iets anders op te zetten als credible weer ineens uit de lucht gaat. Ik heb geen idee wat er mogelijk is.

Aangezien het niet lukt om contact te krijgen met @Rommel, zou @Trajecto ook een alternatief voor Credible kunnen opzetten, zoals bijvoorbeeld "Credible2" (https://credible2.nl) met de software van Invision Community en dat bekend maken op Credible. Wie op Credible wil blijven, mag op Credible blijven en wie zich wil voegen bij het alternatief voor Credible, met de software van Invision Community, kan zich daarbij aansluiten. Credible en het alternatief (Credible2) kunnen dan ook met elkaar worden afgewisseld door de forumleden.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Peter79:

Het bestaande alternatief voor Credible is Geloofsgesprek.nl. 

Ik lees mee op geloofsgesprek:

God is een gruwelgod. 

Jezus is queer. 

David en Jonathan hadden een homoseksuele relatie. 

Vrouwen mogen best priester zijn. 

Etc.

Als je gelooft dat de bijbel God's onfeilbare woord is dan moet je op geloofsgesprek echt een olifantenhuid hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Hermanos2:

Als je gelooft dat de bijbel God's onfeilbare woord is dan moet je op geloofsgesprek echt een olifantenhuid hebben. 

De context is zodanig anders dat er niets anders op zit dan evangeliseren aldaar. Wat vervolgens wordt verboden, want wie denk je wel niet dat je bent met het ene geloof boven het andere te stellen. Meer dan vaag gefilosofeer over kabouters, trollen, regenboogjes en de rest uit het grote sprookjesboek dat men zelf mag aanvullen met een zelfbedacht sprookje is het niet. Als het leuk klinkt wordt er vaag gefilosofeerd ipv op waarheid onderzocht. Alles is waar daar, behalve als je vindt dat er maar 1 waarheid bestaat. Verdiepende gesprekken? Vergeet het maar. Elkaar stroop om de smoel smeren, dat is wat men fijn vind daar. Heeft helemaal niets van doen met in God geloven.

bewerkt door sandingisaskill
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik lees mee op geloofsgesprek:

God is een gruwelgod. 

Jezus is queer. 

David en Jonathan hadden een homoseksuele relatie. 

Vrouwen mogen best priester zijn. 

Etc.

Als je gelooft dat de bijbel God's onfeilbare woord is dan moet je op geloofsgesprek echt een olifantenhuid hebben. 

Je moet in deze maatschappij sowieso een olifantenhuid hebben. Er is daar een besloten gedeelte waar het mogelijk moet zijn om on-topic met elkaar te spreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Peter79:

Je moet in deze maatschappij sowieso een olifantenhuid hebben. Er is daar een besloten gedeelte waar het mogelijk moet zijn om on-topic met elkaar te spreken.

In het besloten gedeelte op GG is niets loos. En tot mijn verbazing zag ik laatst dat ook ongelovigen daar toegang hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

In het besloten gedeelte op GG is niets loos. En tot mijn verbazing zag ik laatst dat ook ongelovigen daar toegang hebben. 

Ik ben van mening dat niet-gelovigen daar wel mee kunnen doen, mits zij zich aan de regels houden. Maar omdat dit voorheen gg-breed beleid was, en je ziet wat er van geworden is, is moderatie essentieel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Peter79:

Ik ben van mening dat niet-gelovigen daar wel mee kunnen doen, mits zij zich aan de regels houden. Maar omdat dit voorheen gg-breed beleid was, en je ziet wat er van geworden is, is moderatie essentieel.

Nee Peter, spijt me. Kan het niet met je eens zijn. Op GG steekt men de draak met gelovigen. Enkelen roepen dat weliswaar over zich af, maar das nog geen reden. 

Laat ze daar maar lekker filosoferen en dwalen in hun kleine kringetje. Ik lees er de posts van gelovigen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-3-2022 om 14:21 zei Hermanos2:

Dag Trajecto, dankjewel voor het modereren van Credible. Ik begrijp dat je het voortbestaan ervan niet kunt garanderen vanwege gebrekkig contact met Rommel. 

Mogelijk kunnen de hier actieve leden jouw toestemming verlenen om iets anders op te zetten als credible weer ineens uit de lucht gaat. Ik heb geen idee wat er mogelijk is. 

 

Als er belangstelling is kan ik weleens uitzoeken of dat goed kan; of ik een vervanging kan opzetten.

Op het moment werkt het hier wel gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 11-3-2022 om 12:46 zei Trajecto:

Het verzorgen van de updates wordt door eigenaar @Rommel verzorgd. Contact met hem krijgen lukt niet helaas, maar volgens mij heeft hij eerder weleens een update gedaan ook toen hij al niet echt meer bereikbaar bleek voor overleg. Als hij toch nog wel let op de technische kant van het forum -- dus bijvoorbeeld of het niet op een inmiddels verouderde versie draait -- zal hij wellicht de nieuwe versie wel gaan installeren.

Maar ja, ik kan niks beloven over wat iemand met wie het niet lukt om contact te krijgen zal gaan doen. 🙁

Heeft Rommel inmiddels wat van zich laten horen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid