Spring naar bijdragen

Hemelvaartsdag 13 mei: Tour de Compassion


Aanbevolen berichten

Hemelvaartsdag 13 mei wordt voor de 2de keer de Tour de Compassion georganiseerd. Olympisch en wereldkampioen wegwielrennen Anna van der Breggen is ambassadeur en vertelt: ‘Na een lange periode zonder evenementen en tochten is er voor de fietsliefhebber een uitdaging: Tour de Compassion! Het doel is €75.011 bij elkaar te fietsen voor het Covid-19 Noodhulpfonds van Compassion.’

Hoe werkt het?
Tour de Compassion is voor alle leeftijden, niveaus en soorten fietsen. Elke deelnemer kiest een fietsafstand en een op te halen sponsorbedrag. Individueel of als team maak je een eigen, unieke fietsroute. Door heel Nederland zijn Covid-proof pitstops georganiseerd waar je tijdens je fietsrit op adem kan komen en eten en drinken aanwezig is. Deelnemers ontvangen een startpakket en deelname is kosteloos. Alle info om mee te doen, te doneren en waarom het doel €75.011 is, vind je op tourdecompassion.nl

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begrijp het niet helemaal.

Het advies van de overheid is nog steeds:  https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/algemene-coronaregels/basisregels

 

Citaat

Houd daarom afstand van iedereen die niet bij u in huis woont.
Houd ook afstand van familie of vrienden.
Ga niet naar drukke plekken.
Thuiswerken, tenzij het niet anders kan.
Ontmoet zo min mogelijk mensen.

U gaat een fietstocht organiseren met pitstops waar iedereen bij elkaar komt.
En plaats daarbij een filmpje waarin mensen in grote groepen bij elkaar staan zonder dat ze een mondkapje dragen.
Dat komt toch erg merkwaardig op mij over.

Wellicht is het ook beter als U aangeeft waar het geld naar toe gaat en dat ook laat zien, naast de vrolijke fietsers in het voorjaarszonnetje.
U schrijft dat het geld gaat naar Covid-19 noodhulp. Speciaal ben ik geïnteresseerd in de voorlichting die U zegt te geven. De mensen worden immers al volop voorgelicht? 
Kunt U mij aangeven wat er in uw voorlichting wordt verteld? 
Het komt (ook hier weer) wat vreemd over dat U wel om donaties vraagt, maar niet zegt wat er in de voorlichting staat die U van dat geld wil gaan geven.
 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid