Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

De vraag is wel een beetje wanneer we oud zijn. Voor middeleeuwse begrippen ben ik oud 😄. Maar Abraham ben ik nog niet. Maar ik merk wel dat ik door de tijd heen veel wijzer ben geworden. Vroeger verkocht ik nog wel eens iemand een knal, is ik boos op iemand was. Doe ik nu niet meer.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Op 5-5-2021 om 15:24 zei antoon:

Ouderdom kan een heel mooie tijd zijn, je gaat op je kennis, ervaringen en mooie momenten opteren, kan je nu uitdragen op internet, ik voel mij een beetje gezegend, jij ook waarschijnlijk

Een beetje laat maar toch. Een andere tekst die mij erg helpt is: "God zal je in de ouderdom niet verlaten" en het blijft heerlijk om ook op hogere leeftijd een steentje bij te kunnen dragen.

Op 5-5-2021 om 16:12 zei Gaitema:

De vraag is wel een beetje wanneer we oud zijn. Voor middeleeuwse begrippen ben ik oud 😄. Maar Abraham ben ik nog niet. Maar ik merk wel dat ik door de tijd heen veel wijzer ben geworden. Vroeger verkocht ik nog wel eens iemand een knal, is ik boos op iemand was. Doe ik nu niet meer.  

Goeie zaak.

Wanneer ben je oud. Het gaat geleidelijk lijkt mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-5-2021 om 10:29 zei Barnabas:

Een beetje laat maar toch. Een andere tekst die mij erg helpt is: "God zal je in de ouderdom niet verlaten" en het blijft heerlijk om ook op hogere leeftijd een steentje bij te kunnen dragen

Die tekst gaat over iemand die tot het huis van Jakob hoort. Als je daarvan afstamt, ok.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid