Spring naar bijdragen

Miljoenen vluchtelingen nog wachtende op oplossing


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Mullog:

Zoals ik al eerder zij. Het druipt er bij je vanaf dat wraak wilt nemen op mensen die hun leven wel op orde hebben. In dit geval door hordes vluchtelingen villawijken in te jagen.

Ik heb er geen enkel probleem mee om oorlogsvluchtelingen hier op te vangen. De ervaring leert dat die weer naar huis gaan als de problemen in hum land  opgelost zijn. Jullie Belgen zijn na de eerste wereldoorlog ook weer naar huis gegaan. De Joegoslaven zitten praktisch allemaal weer in Kroatië, Servië of Bosnië. De Syriërs beginnen ook weer langzaam terug te gaan. Het zijn de economische vluchtelingen die, ongeschoold als ze zijn, hier geen enkele bijdrage kunnen leveren. Om die nu allemaal binnen te halen is denk ik niet zo'n goed plan.

Het “wir schaffen das” ging met name over de Syrische oorlogsvluchtelingen.

Deze migranten zoeken te blijven hoor. :) 

Ze belanden nu jaren in centra zoals we dat gewoon zijn van Duitsers. Dit moet stoppen. Europa krijgt forse kritiek deze crisis op Turkije af te duwen. Wat heeft dit met leven op orde te maken? Ik heb onderdak en elke dag eten, he? Zij niet. Wat is een EU waard als ze deze -zelf veroorzaakte- crisis op anderen duwt?

Wat xenofoob om te stellen dat we enkel nuttige migranten kunnen gebruiken. Zeer xenofoob. De EU zal haar moeten aanpassen, globalisme heeft ons gevonden en we stoppen beter met deze mensonterende toestanden.

Dit is dus Europa he, vluchtelingen achter prikkeldraad. Mensonterend ! 

526c97a3ecee2970ee69eefffccc21d375a0e58d

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat gebruik jij man??? Wie heeft het hier over Nieuw Zeeland? @Willempie Als aanvulling https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5225706/brazilie-corona-verdovingen-tekort-patien

🤣 🤣 🤣 En dan kom jij met een promotie blog van een software bedrijf aanzetten !!!!!  🤣 🤣 🤣 Ja, ik lees weleens wat anders dan mezelf, op dit forum vooral wat jij produceert. De echte vraag i

11 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat xenofoob om te stellen dat we enkel nuttige migranten kunnen gebruiken. Zeer xenofoob.

Nee, ik ben niet xenofoob, maar pragmatisch :-) Wat moeten wij met mensen die niks kunnen? En ga jij nu eerst jullie problemen in Luik maar eens meehelpen oplossen. Dan doe je nog wat nuttigs 🙃

Ik vind het veelzeggend dat je niet op mijn eerste zin reageert 🤑

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Mullog:

Nee, ik ben niet xenofoob, maar pragmatisch :-) Wat moeten wij met mensen die niks kunnen? En ga jij nu eerst jullie problemen in Luik maar eens meehelpen oplossen. Dan doe je nog wat nuttigs 🙃

Ik vind het veelzeggend dat je niet op mijn eerste zin reageert 🤑

Ik wil geen wraak, maar rechtvaardigheid. Europa deed aan regime change en verloor die oorlog. Nu duwen ze die slachtoffers als nazi duitsland achter hekken. En alleen de nuttige mogen binnen want dat is pragmatisch voor ons.

Dat beste Mullog, dat is gedrag van mij dat je enkele jaren veroordeelde. Had ik gezegd dat die vluchtelingen weg moesten, had gij komen zeggen dat ze binnen moesten. Ge zijt zo predictable.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

holocaust_documentary.jpg

De naam van dit bestand (deze foto) is holocaust_documentary.jpg. Zou je willen uitleggen wat de holocaust met je huidige visie op het vluchtelingen probleem te maken heeft of ben je op je gebruikelijke zorgvuldige (let op, zorgvuldig is hier sarcastisch bedoeld) weer alles op een hoop aan het gooien?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Mullog:

De naam van dit bestand (deze foto) is holocaust_documentary.jpg. Zou je willen uitleggen wat de holocaust met je huidige visie op het vluchtelingen probleem te maken heeft of ben je op je gebruikelijke zorgvuldige (let op, zorgvuldig is hier sarcastisch bedoeld) weer alles op een hoop aan het gooien?

Nazi Duitsland riep “wir schaffen das”, mensen belanden in kampen achter prikkeldraad.

In 2015 riep Duitsland het weer te kunnen, en opnieuw belanden mensen in kampen achter prikkeldraad.

Het is zo zichtbaar. Altijd die Duitsers, derde keer scheepsrecht?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Nazi Duitsland riep “wir schaffen das”, mensen belanden in kampen achter prikkeldraad.

In 2015 riep Duitsland het weer te kunnen, en opnieuw belanden mensen in kampen achter prikkeldraad.

Het is zo zichtbaar. Altijd die Duitsers, derde keer scheepsrecht?

Wat ik me al een tijdlang afvraag, even afgezien van de inhumane toestand die door het westen/de EU (Timmermans en consorten) is geschapen, hoe het eigenlijk gaat met het virus in die kampen. Anderhalve meter afstand, mondkapjes, vaccinaties etc. Sterven er veel mensen in die kampen aan het virus? Je hoort of leest daar nooit iets over. Interesseert dat niemand? Of is daar v.w.b. het virus niets aan de hand? Of mis ik informatie?

En wat van de toestand in de overvolle krottenwijken, in India, Brazilië, Zuid-Afrika en elders? Daar hoor of lees ik ook nooit iets over.

Ik stel dan vast dat de berichtgeving in de media en door onze politici uiterst selectief is. Ik vertrouw ze dan ook voor geen cent meer.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Willempie:

Wat ik me al een tijdlang afvraag, even afgezien van de inhumane toestand die door het westen/de EU (Timmermans en consorten) is geschapen, hoe het eigenlijk gaat met het virus in die kampen. anderhalve meter afstand, mondkapjes, vaccinaties etc. Sterven er veel mensen in die kampen aan het virus? Je hoort of leest daar nooit iets over. Interesseert dat niemand? Of is daar v.w.b. het virus niets aan de hand?

Wat zijn die cijfers waard in een beleid dat de wetenschap en datastatistiek naar haar voordeel buigt? ;)

Maar in januari waren er 32000 besmettingen geregistreerd op 26 miljoen vluchtelingen. Miljoenen daarvan zijn hier op invitatie van Duitsland, maar belanden achter hekken. Wee wie durft vergelijken :D

photo%20merkel%20netanyahou.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

En wat van de toestand in de overvolle krottenwijken, in India, Brazilië, Zuid-Afrika en elders? Daar hoor of lees ik ook nooit iets over.

Ik denk omdat daar geen cijfers van bekend zijn. Ik denk dat men niet veel meer heeft dan een schatting van hoeveel mensen in de sloppenwijken wonen, ik denk dat het merendeel van de bevolking van de sloppenwijken niet in de bevolkingsregister zit om de simpele reden dat ze zich daar niet laten inschrijven, ik denk dat de bevolking van de sloppenwijken voor het merendeel niet in de reguliere gezondheidszorg terecht komt en dat er daarmee ook geen registratie is, ik denk dat het merendeel van de bevolking in de sloppenwijken niet echt oud wordt en dat, hoe paradoxaal het ook klinkt, er daardoor misschien wel minder slachtoffers vallen. Ik denk dat men zich daar nauwelijks in de sloppenwijken interesseert, zolang de overlast niet al te groot is, en dat er daarom lokaal al niet veel nieuws over is en als er lokaal niet veel nieuws gemeld wordt dan komt er hier al helemaal geen nieuws door.

Dat denk ik dus.  

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Nazi Duitsland riep “wir schaffen das”, mensen belanden in kampen achter prikkeldraad.

In Nazi Duitsland riep men "Arbeit mach frei". Misschien zou het goed zijn als jij ook eens gaat werken. Wederom ben je weer aan het liegen want "Wir schaffen das" is in Nazi Duitsland nooit gezegd, daar had men het over Endlösung. 

@sjako en @Trajecto (en @Rommel) ik vind dat er hier zo langzamerhand wel grenzen overschreden worden. Jullie kunnen er natuurlijk een forum zonder moderatie van maken. Dat lijkt mij een boeiend experiment. Maar haal dan wel even alle richtlijnen weg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Mullog:

Ik denk omdat daar geen cijfers van bekend zijn. Ik denk dat men niet veel meer heeft dan een schatting van hoeveel mensen in de sloppenwijken wonen, ik denk dat het merendeel van de bevolking van de sloppenwijken niet in de bevolkingsregister zit om de simpele reden dat ze zich daar niet laten inschrijven, ik denk dat de bevolking van de sloppenwijken voor het merendeel niet in de reguliere gezondheidszorg terecht komt en dat er daarmee ook geen registratie is, ik denk dat het merendeel van de bevolking in de sloppenwijken niet echt oud wordt en dat, hoe paradoxaal het ook klinkt, er daardoor misschien wel minder slachtoffers vallen. Ik denk dat men zich daar nauwelijks in de sloppenwijken interesseert, zolang de overlast niet al te groot is, en dat er daarom lokaal al niet veel nieuws over is en als er lokaal niet veel nieuws gemeld wordt dan komt er hier al helemaal geen nieuws door.

Dat denk ik dus.  

Zou goed kunnen. Dank je voor je gedachten daarover. Maar je zou verwachten dat de mensen daar bij bosjes omvallen en dat dit wel nieuwswaardig zou zijn. Alle slachtoffers zouden bijvoorbeeld wel begraven moeten worden en van massagraven daar is me niets bekend. Het leven gaat er gewoon "vrolijk" door. En dat vrolijk hoeft misschien niet eens tussen haakjes. Want zelfs in een krottenwijk kun je gelukkig zijn.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:

Besmetting in de zin van positief getesten? Want dat zegt op zich helemaal niets, nada. Het is wel een geruststellend percentage trouwens.

Ja besmettingen waarvan ze zeker zijn. Dat was begin dit jaar, recentere cijfers vind ik niet.

1 uur geleden zei Mullog:

Ik denk omdat daar geen cijfers van bekend zijn. Ik denk dat men niet veel meer heeft dan een schatting van hoeveel mensen in de sloppenwijken wonen, ik denk dat het merendeel van de bevolking van de sloppenwijken niet in de bevolkingsregister zit om de simpele reden dat ze zich daar niet laten inschrijven, ik denk dat de bevolking van de sloppenwijken voor het merendeel niet in de reguliere gezondheidszorg terecht komt en dat er daarmee ook geen registratie is, ik denk dat het merendeel van de bevolking in de sloppenwijken niet echt oud wordt en dat, hoe paradoxaal het ook klinkt, er daardoor misschien wel minder slachtoffers vallen. Ik denk dat men zich daar nauwelijks in de sloppenwijken interesseert, zolang de overlast niet al te groot is, en dat er daarom lokaal al niet veel nieuws over is en als er lokaal niet veel nieuws gemeld wordt dan komt er hier al helemaal geen nieuws door.

Dat denk ik dus.  

In Nazi Duitsland riep men "Arbeit mach frei". Misschien zou het goed zijn als jij ook eens gaat werken. Wederom ben je weer aan het liegen want "Wir schaffen das" is in Nazi Duitsland nooit gezegd, daar had men het over Endlösung. 

@sjako en @Trajecto (en @Rommel) ik vind dat er hier zo langzamerhand wel grenzen overschreden worden. Jullie kunnen er natuurlijk een forum zonder moderatie van maken. Dat lijkt mij een boeiend experiment. Maar haal dan wel even alle richtlijnen weg. 

Moet de moderatie ingrijpen omdat jij historisch al even ongeletterd ben dan wetenschappelijk? Weet ge nog Sigrid Kaag? En dat was dan het heden.

 

history-shutterstock-editorial-2542951a.

https://www.anderetijden.nl/artikel/6761/Wolfsburg-waar-wir-schaffen-das-begon

Vandaag zijn de vaccinazis de bruinhemden en kijken ze weg bij de kampen mede veroorzaakt door Duitsland. Ook liepen veel overheden opnieuw mee met Duitsland, en zelfs dictaturen als China. Meelopen met Duitsland kost ons nu miljarden om ze via Turkije tegen te houden. Dan had ik het nog niet over de werkomstandigheden in China waar het westen onmogelijk mee kan concurreren maar deze politici wel rijker door worden.

Ich habe das gewusst.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Alle slachtoffers zouden bijvoorbeeld wel begraven moeten worden en van massagraven daar is me niets bekend.

Misschien moet je dan het nieuws wat beter volgen. Want berichten als onderstaande link komen echt wel met enige regelmaat voorbij.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5109496/elke-5-minuten-iemand-begraven-massagraf-brazilie-sao-paulo-corona

 

34 minuten geleden zei Fundamenteel:

Moet de moderatie ingrijpen omdat jij historisch al even ongeletterd ben dan wetenschappelijk? Weet ge nog Sigrid Kaag? En dat was dan het heden.

Lul toch op man. Jij weet helemaal niks. Je leeft in je eigen fabeltjesfuik die je alleen overeind kunt houden door de rest van de wereld van fascisme te beschuldigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Mullog:

Misschien moet je dan het nieuws wat beter volgen. Want berichten als onderstaande link komen echt wel met enige regelmaat voorbij.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5109496/elke-5-minuten-iemand-begraven-massagraf-brazilie-sao-paulo-corona

 

Lul toch op man. Jij weet helemaal niks. Je leeft in je eigen fabeltjesfuik die je alleen overeind kunt houden door de rest van de wereld van fascisme te beschuldigen.

Ik beschuldig Nieuw Zeeland niet van fascisme. Bepaalde lidstaten van de EU zijn dat overduidelijk wel. Zie wat er gebeurde na hun bemoeienis in de Arabische lente. En ik heb daar geen google voor nodig een betoog op te bouwen. Gewoon 2012 tot vandaag herhalen. Ik vergeet niet zo snel als de gemassavormde onderdanen van het vierde rijk. Sieg heil corona.

Ich habe das gewusst. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik beschuldig Nieuw Zeeland niet van fascisme.

Wat gebruik jij man??? Wie heeft het hier over Nieuw Zeeland?

2 uur geleden zei Willempie:

Zou goed kunnen. Dank je voor je gedachten daarover. Maar je zou verwachten dat de mensen daar bij bosjes omvallen en dat dit wel nieuwswaardig zou zijn. Alle slachtoffers zouden bijvoorbeeld wel begraven moeten worden en van massagraven daar is me niets bekend. Het leven gaat er gewoon "vrolijk" door. En dat vrolijk hoeft misschien niet eens tussen haakjes. Want zelfs in een krottenwijk kun je gelukkig zijn.

@Willempie Als aanvulling

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5225706/brazilie-corona-verdovingen-tekort-patienten-vastgebonden-ic

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Jij zegt dat ik de hele wereld een fascist noem. Ik haalde Nieuw Zeeland er dan bij, ik kan u meer voorbeelden geven. Wat gebruik jij? Weinig geestverruimend me dunkt.

Als jij niet ziet wat voor huishouden het westen in het oosten handhaafde, dan ben je gewoon een struisvogel. Ik ben radicaal tegen onrecht waar jij dan als een negationist (zoals altijd) mee omgaat. Jij was zelfs kwaad als ik regeringslieden bij naam durf noemen nadat ze doden in Israël veroorzaakte.

Je bent verschrikkelijk selectief en wereldvreemd. 

Tijd de collaboratie van deze corrupte regeringslieden te stoppen. Ze kopen zich vrij met belastingsgeld om het op Turkije te duwen. Een target van de VN was dakloosheid in 2030 te eindigen. Afgaande op die vele kampen in en buiten Europa, wordt het hoog tijd dat ze bouwen.

Deze mensen achter prikkeldraad is echt wel iets voor hitlerfiguren.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Mullog:

Misschien moet je dan het nieuws wat beter volgen. Want berichten als onderstaande link komen echt wel met enige regelmaat voorbij.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5109496/elke-5-minuten-iemand-begraven-massagraf-brazilie-sao-paulo-corona

Dit is me niet ontgaan maar dat is niet exact wat ik bedoel. Ook in Portugal hebben de ziekenhuizen een tekort aan zo'n beetje alles, sinds de bezuinigingen (je tweede link). Wat ik mis is een aanwijzing voor een oorzakelijk verband met de "favelas", waar de mensen zich onmogelijk aan de maatregelen kunnen houden, net zoals dat het geval is in de krottenwijken in India en Zuid-Afrika. En dan natuurlijk die vluchtelingenkampen waar de mensen op elkaar gepropt zitten. Je zou toch verwachten dat daar over bericht zou worden, tenzij de situatie daar hetzelfde is als in de rest van de samenleving. Dat zou dan wel te denken geven. Je zou je dan bijvoorbeeld kunnen gaan afvragen of al die maatregelen wel enig verschil maken. Dat is eigenlijk waarop ik doel.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Willempie:

Dit is me niet ontgaan maar dat is niet exact wat ik bedoel. Ook in Portugal hebben de ziekenhuizen een tekort aan zo'n beetje alles, sinds de bezuinigingen (je tweede link). Wat ik mis is een aanwijzing voor een oorzakelijk verband met de "favelas", waar de mensen zich onmogelijk aan de maatregelen kunnen houden, net zoals dat het geval is in de krottenwijken in India en Zuid-Afrika. En dan natuurlijk die vluchtelingenkampen waar de mensen op elkaar gepropt zitten. Je zou toch verwachten dat daar over bericht zou worden, tenzij de situatie daar hetzelfde is als in de rest van de samenleving. Dat zou dan wel te denken geven. Je zou je dan bijvoorbeeld kunnen gaan afvragen of al die maatregelen wel enig verschil maken. Dat is eigenlijk waarop ik doel.

Het was even zoeken, maar...

Painel Unificador Covid-19 nas Favelas do Rio de Janeiro een weliswaar Portugees talig dashboard met informatie. Mijn Portugees is echter niet meer wat het nooit geweest dus ik kon er niet heel veel wijs uit. Via het dashboard kwam ik op July 7, 2020—COVID-19 IN FAVELAS UNIFIED DASHBOARD LAUNCHED. Dit artikel geeft een uitleg waarbij bijvoorbeeld wordt aangegeven dat er in Brazilië slecht geregistreerd wordt en in de Favelas nog slechter

Citaat

Rio de Janeiro, and Brazil, are only counting test-based confirmations on their public dashboards, despite very low testing rates. Brazilian authorities are also discouraging the counting of cases among those with comorbidities as Covid-19 even if the immediate cause of death was Covid-19. There is no public information on suspected cases as is recommended by the World Health Organization (WHO). Thus, a majority of Covid-19 cases are going unreported, and a great many deaths as well. This situation is particularly grave in favelas. One recent study in just four favelas projected that 90,200 people had been infected who never appeared on public dashboards. 

Het testsysteem rammelt er aan alle kanten

Citaat

... Since at most 1 in 10 cases is actually tested for in Brazil, and this rate is lower in favelas (which have 30 times more cases than officially registered), ...

In het artikel wordt uitgelegd verschillende lokale organisaties maar zelf zijn begonnen data te verzamelen omdat er anders helemaal geen gegevens zijn te vinden (in de eerste link zitten onderaan het scherm blauwe knoppen met volgens mij vragen voor informatie). 

Als ik dit allemaal zo zie dan kan ik maar een conclusie trekken, namelijk dat de Braziliaanse overheid willens en wetens een beleid voert waardoor er geen informatie te krijgen is en dat dit de reden is waarom er nauwelijks (of pas na lang zoeken) iets over te vinden is.

En @Willempie het is natuurlijk evident dat niemand zich over het gepeupel in de favelas druk maakt (ik ga ervan uit dat je de cynische toon van deze zin begrijpt).

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat was het derde rijk. Je slaat ook werkelijk alles naast de plank.

Het is nu de vierde industriële revolutie he. Het vierde rijk want Hitler zijn derde lukte niet.

Gij slaagt altijd en overal naast de plank. Zelfs na 101 x gecorrigeerd te staan denkt ge dat uw arrogantie geplaatst is. Achterblijver. 

https://www.boltrics.nl/2020/12/03/blog-de-vierde-industriele-revolutie-wat-staat-ons-te-wachten/

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Fundamenteel:

Het is nu de vierde industriële revolutie he. Het vierde rijk want Hitler zijn derde lukte niet.

Gij slaagt altijd en overal naast de plank. Zelfs na 101 x gecorrigeerd te staan denkt ge dat uw arrogantie geplaatst is. Achterblijver. 

https://www.boltrics.nl/2020/12/03/blog-de-vierde-industriele-revolutie-wat-staat-ons-te-wachten/

Toch mooi dat je een bedrijf als voorbeeld neemt! Een ICT bedrijf, betaald vast erg goed. Ga je er solliciteren?

Citaat

https://www.boltrics.nl/werken-bij-boltrics/

Boltrics is een jonge, innovatieve en enigszins eigenwijze organisatie. Zo werken wij volgens een Fixed Time en Fixed Price principe waardoor onze klanten binnen 3 maanden live gaan!

...

Werken bij Boltrics betekent meegroeien met ons bedrijf. De afgelopen jaren hebben we steeds meer, steeds grotere en steeds complexere klanten gekregen – in binnen en buitenland.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:
9 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat was het derde rijk. Je slaat ook werkelijk alles naast de plank.

Het is nu de vierde industriële revolutie he. Het vierde rijk want Hitler zijn derde lukte niet.

Gij slaagt altijd en overal naast de plank. Zelfs na 101 x gecorrigeerd te staan denkt ge dat uw arrogantie geplaatst is. Achterblijver. 

https://www.boltrics.nl/2020/12/03/blog-de-vierde-industriele-revolutie-wat-staat-ons-te-wachten/

En daarmee laat je zien dat je met je oogkleppen ook nog eens denkt er een punt aan te kunnen lullen.
Je had het over nazi's en dat was het 3e rijk. 
De industriële revolutie heeft daar,  in het verband dat jij gebruikte, niets mee te maken.
Behalve dat je het er nu bij verzint om de boel voor jezelf recht te lullen.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

En daarmee laat je zien dat je met je oogkleppen ook nog eens denkt er een punt aan te kunnen lullen.
Je had het over nazi's en dat was het 3e rijk. 
De industriële revolutie heeft daar,  in het verband dat jij gebruikte, niets mee te maken.
Behalve dat je het er nu bij verzint om de boel voor jezelf recht te lullen.

 

Maar van die fascisten HIER EN NU noemen we dat her vierde rijk. Waarom probeert gij mee te praten als ge uw lagere school niet eens uitdeed? Tvalt op zenne :)

1 uur geleden zei Mullog:

Toch mooi dat je een bedrijf als voorbeeld neemt! Een ICT bedrijf, betaald vast erg goed. Ga je er solliciteren?

 

Het gaat daar niet over, stop toch met appels naar peren te boetseren. Het ging over de vierde industriële revolutie aka tvierde rijk van deze globalisten.

The term has also been used as a pejorative nickname for the European Union.[citation needed]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fourth_Reich

Lezen jullie wel eens iets anders dan jezelf?

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Mullog:

Als ik dit allemaal zo zie dan kan ik maar een conclusie trekken, namelijk dat de Braziliaanse overheid willens en wetens een beleid voert waardoor er geen informatie te krijgen is en dat dit de reden is waarom er nauwelijks (of pas na lang zoeken) iets over te vinden is.

Je wijt het dus aan bewust achterhouden van de informatie. Ik heb wat gezocht naar de situatie in sloppenwijken in Brazilië, India, Zuid-Afrika en in de vluchtelingenkampen. In het kort lees ik daar dan het volgende over.

1. Er is geen aantoonbaar verschil in het aantal zieken of doden binnen of buiten die plekken. Sommigen die daar werkzaam zijn menen zelfs dat het probleem in de sloppenwijken kleiner lijkt te zijn maar dat is uiteraard arbitrair.

2. Grote aantallen doden kunnen onmogelijk verborgen blijven dus het ligt niet aan achterhouden van informatie. Bovendien zijn er vele hulporganisaties werkzaam en die werken wel samen maar spelen niet onder één hoedje met de overheid. 

3. Voor deskundigen is dit een groot raadsel omdat juist daar de meeste slachtoffers werden verwacht.

4. Er worden nu verschillende mogelijke verklaringen voor gezocht maar vooralsnog blijft het een groot vraagteken (voor de officiële deskundigen dan).

5. De optie dat de maatregelen helemaal geen verschil maken wordt uiteraard categorisch uitgesloten.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar van die fascisten HIER EN NU noemen we dat her vierde rijk. Waarom probeert gij mee te praten als ge uw lagere school niet eens uitdeed? Tvalt op zenne :)

Ehhh .. eerlijk gezegd nee, dat noem jij alleen  zo. Waarom ga je altijd schelden als je geen argumenten hebt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid