Spring naar bijdragen

Massa surveillance | Big Brother


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Trajecto:

Ik heb het de laatste weken nogal druk gehad met Geloofsgesprek. Hier heb ik het op een heel laag pitje gezet wat betreft er naar kijken. Ik zit nog steeds te wachten op een bericht van admin @Rommel. Hij geeft simpelweg geen antwoord en tja... ik vrees dat ik het hier dan maar moet laten gaan zoals het gaat. Ik kan zo echt niet werken, met een admin die alle contact verbroken heeft. Ik heb eerder al eens genoemd dat ik wellicht een alternatieve plek voor de Credible-forummers zou kunnen maken, maar of daar interesse voor is?

Ik vind echter niet dat ik hier nog gewoon kan doorwerken als de eigenaar totaal alles erbij laat liggen. Ik heb lang het gedaan wat voor mij dan mogelijk was met de technische bevoegdheden die ik hier heb, maar als het echt weer netjes allemaal in orde zou moeten komen is er gewoon meer nodig; de regels bijwerken bijvoorbeeld en wellicht de subforums iets anders indelen en dat gaat nu allemaal niet. Daar heb ik de technische bevoegdheid niet voor. En ik ben het werkelijk wel beu om aan @Rommel e-mails te sturen waarop ik toch nooit antwoord krijg. Hoewel..., als er forummers zijn die berichten naar @Rommel willen schrijven dan wil ik die wel doorsturen naar hem. Dus: als laatste poging om hem in beweging te krijgen stel ik voor dat jullie berichten voor hem naar mijn PB zenden. Die kopieer ik dan naar een e-mail die ik naar hem zend. Misschien komt hij in beweging als hij van de forummers hoort dat ze graag een forum hebben waar de zaken gewoon worden bijgehouden. Als hij totaal geen interesse heeft in zijn forum zou hij het beter ter overname kunnen aanbieden.

Geen overbodige luxe de moderatie eens onder de loep te leggen. Hij neemt al partij voor 2 atheïsten die niet eens kunnen begrijpend lezen. Als dat het parcours wordt. Kaasjeskruid en Bastiaan zijn we al kwijt... Sjako kan zijn functie en mening moeilijk scheiden vermoed ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

China als Blauwdruk voor Wereldwijde Controle ~ Marc MFJ Gielissen Beschrijving vertaald van videopagina: Mobiele telefoons zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit het leven in China, en Mar

Avondklok wordt opgeheven, moet opgeven worden van Viruswaarheid, zit dat spulletje in DenHaag even in de knel, gezond verstand gaat winnen

Ik hoop dat die terroristische klaplopers in hoger beroep alsnog worden terug gefloten.

Als zelfs de waarheid als complottheorie afgedaan wordt, erkende bronnen genegeerd worden omdat ze door andere bronnen voorgekauwd worden in mensenstaal; waarom dan nog inhouden? Suck on this. Let op dit is geen nieuws maar een gewoon artikel.

The German extra-governmental Corona Commission, consisting of hundreds of medical doctors, virologists, immunologists, university professors – and lawyers, including Dr. Reiner Füllmich, co-founder of the Commission, has special concerns that the current Corona-Vaccines (Pfizer, Moderna), may include nano-particles that could be accessible to electro-magnetic radiation, i. e. 5G and the subsequent 6G. 

This is precisely what was foreseen in the design of Agenda ID2020, in which Bill Gates and GAVI had a major role, and in which case the ID2020 might be vaccine-implanted and be remote-accessible by EM-geared computers, robots or algorithms (see, in German “Wirkungsweise und Gefahren der aktuellen Corona-Impfungen in Deutschland mittels mit Nanopartikeln umhüllter mRNA-Impfstoffe – Corona Ausschuss Germany 37th Conference” (31 January 2021)

The adoption of Agenda ID2020 still has to be approved by the German Federal Council, but there is little chance the Council will reject it. https://www.globalresearch.ca/implanted-vaccine-package-id-germanys-parliament-has-ratified-gavis-digital-agenda-id2020/5736277?fbclid=IwAR1DkZxvsJuUsz_r16HllnbYnkxewmfI61N07OUrBdEQJ4eueprThyRNDho

oh my oh my ... }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geen overbodige luxe de moderatie eens onder de loep te leggen. Hij neemt al partij voor 2 atheïsten die niet eens kunnen begrijpend lezen. Als dat het parcours wordt. Kaasjeskruid en Bastiaan zijn we al kwijt... Sjako kan zijn functie en mening moeilijk scheiden vermoed ik.

Kaajeskruid was weigerachtig zich naar de moderatie te schikken en dat straalde hij ook uit in woord en daad, ik vind het een punt van bannen, WDG trouwens ook ondanks post van hem waar we iets aan hadden, wat als iedereen zijn eigen weg gaat waar heb je dan een vereniging bestuur of moderatie voor, op dit punt wijk ik iets af van Fundamenteel. Wel vind ik dat eigen mening niet mag prevaleren in moderatie, bij FT is dat al jaar en dag, hier zie ik dat liever niet, zeker niet  bij door Fundamenteel genoemde atheïsten met alle respect verder naar hen en trouwens ook de moderatie.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Ook bij NU.nl dat een bastion was tegen alternatieve geluiden komen nu haarscheurtjes voor, dit bericht zou een half jaar geleden daar niet toegestaan zijn,

Het betreffende artikel heeft bijna 3400 reacties (misschien wel een record). Met dit citaat heb je dan aangetoond dat de tendens is voor het afschaffen van de maatregel? Ik lees toch echt veel ander commentaar.

Ik vraag me af waar je vandaan haalt dat nu.nl censureert in plaats van modereert. Er vinden daar bij verschillende artikelen vaak best wel felle discussies plaats over het onderwerp tussen voor en tegenstanders, ook over alles wat met corona te maken heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei antoon:

Kaajeskruid was weigerachtig zich naar de moderatie te schikken, ik vind het een punt van bannen, wat als iedereen zijn eigen weg gaat waar heb je dan een vereniging bestuur of moderatie voor, op dit punt wijk ik iets af van Fundamenteel. Wel vind ik dat eigen mening niet mag prevaleren in moderatie, bij FT is dat al jaar en dag, hier zie ik dat liever niet, zeker niet  bij door Fundamenteel genoemde atheïsten met alle respect verder naar hen en trouwens ook de moderatie.

Sorry maar we kennen Kaasjeskruid en andere leden. Sjako misbruikt zijn functie en provoceert erger gedrag om tot operatie over te kunnen gaan. Gisteren dreigde hij mij, ik loop op eieren. Tot heden is er geen enkel optreden jegens mij fatsoenlijk onderbouwd behalve vanuit zijn subjectieve mening.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei antoon:

Kaajeskruid was weigerachtig zich naar de moderatie te schikken en dat straalde hij ook uit in woord en daad, ik vind het een punt van bannen, WDG trouwens ook ondanks post van hem waar we iets aan hadden, wat als iedereen zijn eigen weg gaat waar heb je dan een vereniging bestuur of moderatie voor, op dit punt wijk ik iets af van Fundamenteel. Wel vind ik dat eigen mening niet mag prevaleren in moderatie, bij FT is dat al jaar en dag, hier zie ik dat liever niet, zeker niet  bij door Fundamenteel genoemde atheïsten met alle respect verder naar hen en trouwens ook de moderatie.

Lol, bij het voor altijd bannen van @Kaasjeskruid en @WdG droop de persoonlijke kinnesinne ervan af (en bij de teruggedraaide ban van @TTC ook, overigens). Maar, als WTG vormen we één blok, toch....?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is niet waar, je zit met personen die aangeven de moderatie niet te erkennen, hoe moet je dan verder, is dat te begrijpen. De lol is aan mijn kant.

Ook ik heb bezwaren geuit dat mag maar volgens mij heb ik nooit gezegd hen niet te erkennen.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Mullog:

Lol, bij het voor altijd bannen van @Kaasjeskruid en @WdG droop de persoonlijke kinnesinne ervan af (en bij de teruggedraaide ban van @TTC ook, overigens). Maar, als WTG vormen we één blok, toch....?

Wie deze woorden zal begrijpen en ernaar zal leven, zal wakker worden en verlichting bereiken. Het is niet de letterlijke maar de figuurlijke dood, waaruit de mens moet opstaan. Hij leeft dan niet meer in de tijd, maar in een eeuwigdurend nu, zonder verleden en toekomst. Dat is het eeuwige leven. En der dagen zat zal hij uiteindelijk weer terugkeren naar waar hij vandaan kwam.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei antoon:

Dat is niet waar, je zit met personen die aangeven de moderatie niet te erkennen, hoe moet je dan verder, is dat te begrijpen. De lol is aan mijn kant.

Ook ik heb bezwaren geuit dat mag maar volgens mij heb ik nooit gezegd hen niet te erkennen.

 

Ik vind toch dat er een patroon zichtbaar wordt en ben zelf al op onterechte reden gemodereerd. Als hij dan tijdens discussie lastige on topic vragen negeert, maar dreigt met zijn functie; misbruikt hij zijn functie.

Hij modereert me nu zodanig veel door censuur (zelfs correcte info), in de hoop dat ik zou flippen en hij me kan bannen. Zo ene is het wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:
11 minuten geleden zei antoon:

Dat is niet waar, je zit met personen die aangeven de moderatie niet te erkennen, hoe moet je dan verder, is dat te begrijpen. De lol is aan mijn kant.

Ook ik heb bezwaren geuit dat mag maar volgens mij heb ik nooit gezegd hen niet te erkennen.

 

Ik vind toch dat er een patroon zichtbaar wordt en ben zelf al op onterechte reden gemodereerd. Als hij dan tijdens discussie lastige on topic vragen negeert, maar dreigt met zijn functie; misbruikt hij zijn functie.

Hij modereert me nu zodanig veel door censuur (zelfs correcte info), in de hoop dat ik zou flippen en hij me kan bannen. Zo ene is het wel.

Ik was het niet eens met je verbanning op grond van het aangeven van een alternatieve bron, dat je hoer noemde ergens kan ik begrijpen, het was beter van niet om dat tenoemen maar tegelijk een ban komt mij ook ietsje bevreemdend over, een waarschuwing was beter op zijn plaats volgens mij

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei antoon:

Ik was het niet eens met je verbanning op grond van het aangeven van een alternatieve bron, dat je hoer noemde ergens kan ik begrijpen, het was beter van niet om dat tenoemen maar tegelijk een ban komt mij ook ietsje bevreemdend over, een waarschuwing was beter op zijn plaats volgens mij

Ik noemde hen Babylonische hoeren nadat ze meeliepen met het lobbygedrag van vaccins. Ze spraken zelfs die taal want sjako beledigde me als “virusgekkie”, dan pas schold ik terug. Hij beoordeelt het boek bij de kaft en niet naar de vruchten en modereert dan vanuit dat tunnelvisie. 

Het is zeer akelig dat hij dan partij begint te trekken tussen leden en de ander begint te dreigen vanuit zijn functie. Je ziet wat een beetje macht + irrationele angst kan bereiken in mensen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik acht de kans voor een bewust of onbewust complot tegen de mensheid behoorlijk groot @Fundamenteel toch heb ik enig voorbehoud, bij een grote zaak horen grote bewijzen, ik ben misschien iets te hoog drempelig om iets aan te nemen, maar zo ben ik nu eenmaal. In ieder geval geen spuit en ook geen test, buiten complot en wat er in de toekomst kan gebeuren is het niet nodig bij gezonde mensen. Baat het niet dan schaadt het niet gaat nu niet op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei antoon:

Ik acht de kans voor een bewust of onbewust complot tegen de mensheid behoorlijk groot @Fundamenteel toch heb ik enig voorbehoud, bij een grote zaak horen grote bewijzen, ik ben misschien iets te hoog drempelig om iets aan te nemen, maar zo ben ik nu eenmaal. In ieder geval geen spuit en ook geen test, buiten complot en wat er in de toekomst kan gebeuren is het niet nodig bij gezonde mensen. Baat het niet dan schaadt het niet gaat nu niet op. 

Als rijke machtige mensen samenkomen met grote plannen, zich plots als redder aanbieden tijdens een pandemie; stel ik me vragen. Er is ook totaal geen kritiek of argwaan vanuit onze politiek. Ze adverteren vaccineren op maat van kinderen hier. De wetenschap heeft een koerswijziging ondergaan, lang voor covid. Met AI en realtime communicatie wordt Big Brother een alomaanwezige. Daar komt een dataverzameling van die tegen ons gebruikt kan worden. Ik heb daar geen bewijs meer voor nodig. De toekomst is een digitale revolutie die steeds dieper in onze biologie zal sluipen.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei antoon:

Ik acht de kans voor een bewust of onbewust complot tegen de mensheid behoorlijk groot @Fundamenteel toch heb ik enig voorbehoud, bij een grote zaak horen grote bewijzen, ik ben misschien iets te hoog drempelig om iets aan te nemen, maar zo ben ik nu eenmaal. In ieder geval geen spuit en ook geen test, buiten complot en wat er in de toekomst kan gebeuren is het niet nodig bij gezonde mensen. Baat het niet dan schaadt het niet gaat nu niet op. 

Maar die zaken waarover in de zeventiger jaren al werd geschreven (Gary Allen) en die toen door veel mensen als ongeloofwaardig werden beschouwd zijn inmiddels al de "gewone" werkelijkheid geworden. Atheïsten kunnen zich gewoon niet voorstellen dat de mensheid tot dergelijke zaken in staat is. Gelovigen, en historici, weten dat de mensheid er wel degelijk toe in staat is omdat er kennelijk een hogere macht achter werkzaam is. Wij weten, of kunnen weten, dankzij het Woord van God, dat er demonische krachten werkzaam zijn in deze wereld. Het is onze taak, als christenen, die demonische invloeden te herkennen en zelfs te ontmaskeren.  Het is niet gemakkelijk maar we mogen God gewoon om onderscheidingsvermogen vragen en vertrouwen dat Hij die ons dan ook geeft.
  

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Willempie:

Maar die zaken waarover in de zeventiger jaren al werd geschreven (Gary Allen) en die toen door veel mensen als ongeloofwaardig werden beschouwd zijn inmiddels al de "gewone" werkelijkheid geworden.
Gelovigen, en historici, weten dat de mensheid er wel degelijk toe in staat is omdat er kennelijk een hogere macht achter werkzaam is. Wij weten, of kunnen weten, dankzij het Woord van God, dat er demonische krachten werkzaam zijn in deze wereld. Het is onze taak, als christenen, die demonische invloeden te herkennen en zelfs te ontmaskeren.  Het is niet gemakkelijk maar we mogen God gewoon om onderscheidingsvermogen vragen en vertrouwen dat Hij die ons dan ook geeft. 

Efeziërs 6:12 is er duidelijk over dat wij (primair) niet tegen mensen (vlees en bloed) te strijden hebben, maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen (Efe 6:12 NBV/KJV 🔗).

Efeziërs 6:10-12 NBG51 🔗
10. Voorts, weest krachtig in de Here en in de sterkte zijner macht.
11. Doet de wapenrusting Gods aan, om te kunnen standhouden tegen de verleidingen des duivels;
12. want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten.
 

28 minuten geleden zei Willempie:

Atheïsten kunnen zich gewoon niet voorstellen dat de mensheid tot dergelijke zaken in staat is.

Het blijkt dat atheïsten niet geloven in een onzichtbaar spiritueel rijk/imperium en dat ze zich moeilijk kunnen voorstellen dat regeringen, overheden en prominente gezaghebbenden sterk beïnvloed kunnen worden vanuit het onzichtbare spiritueel rijk/imperium door; hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis en boze geesten in de hemelsferen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Willempie:

die demonische invloeden

Dat is ook waar ik steeds aan denk, de zaak neemt zulke vreemde wendingen dat ik ook met het ergste rekening ga houden, atheïsten kunnen zich er weinig mee voorstellen, het zijn demonische invloeden die wereldregeerders naar Harmageddon loodsen, als je er goed over nadenkt kunnen de dingen die gebeurd zijn, die gebeuren en wat er komt weleens op zijn plaats vallen, in dat geval hebben we het ergste nog niet gehad, afstandhouden, monddecoratie en gesloten voorzieningen zijn knap lastig en voor veel mensen om wanhopig te worden maar het is te overzien, anders wordt het als er dwang bij testen en vaccinatie komt dan vallen er doden ook door volksopstand. Gaan we werkelijk naar de finale van openbaring dan kan  het dus zeer dramatisch worden maar ook vreugdevol voor Bijbelvaste Christenen

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei antoon:

Heb jij nooit iets verkeerd gedaan en dat je achteraf inziet dat je niet bewust gehandeld hebt en de gevolgen niet overzag, ik wel tenminste, dat is dan in het klein, het kan ook in het groot bij een regering. 

Begrijp ik nu dat complotten door regeringen worden bedacht en uitgevoerd en dat ze dat dan onbewust doen. Dus laten we zeggen, een regering maakt een beleidsplan dat slecht is voor de bevolking, iets als het vaccineren tegen een besmettelijke ziekte. Dat doet ze dan onbewust. 

Vreemd, ik kan mij dat moeilijk voorstellen. Maar misschien heb ik niet voldoende fantasie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Mullog:

Begrijp ik nu dat complotten door regeringen worden bedacht en uitgevoerd en dat ze dat dan onbewust doen. Dus laten we zeggen, een regering maakt een beleidsplan dat slecht is voor de bevolking, iets als het vaccineren tegen een besmettelijke ziekte. Dat doet ze dan onbewust. 

Vreemd, ik kan mij dat moeilijk voorstellen. Maar misschien heb ik niet voldoende fantasie.

Nee. Het gaat over ideologieën die in meer of meerdere mate ondersteund worden door individuen. In de zestiger en zeventiger jaren van de vorige eeuw waren studenten  in grote mate beïnvloed door het marxisme. Dat ging zelfs zover dat Stalin en Mao als idolen werden beschouwd. De studenten van die tijd zijn de mensen die nu de dienst uitmaken. Om dat vast te stellen heb je niet eens zoveel fantasie nodig. Een beetje geschiedkundige kennis is genoeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Willempie:

Nee. Het gaat over ideologieën die in meer of meerdere mate ondersteund worden door individuen. In de zestiger en zeventiger jaren van de vorige eeuw waren studenten  in grote mate beïnvloed door het marxisme. Dat ging zelfs zover dat Stalin en Mao als idolen werden beschouwd. De studenten van die tijd zijn de mensen die nu de dienst uitmaken. Om dat vast te stellen heb je niet eens zoveel fantasie nodig. Een beetje geschiedkundige kennis is genoeg.

Ik ga alleen maar in op de "onbewuste complotten" waar @antoon het over had. Een vreemd fenomeen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als demonen de wereldregeerders beïnvloeden om een duister plan uit te voeren, zijn zij dat zelf ook misschien niet helemaal bewust, zij worden als het ware gehypnotiseerd, en zelf hypnotiseren zij de bevolking met de meest vreemde wetten, dat is wat ik ook bedoel met onbewust, zij weten niet dat het trekpoppen van Satan zijn die zijn laatste maneuveres op aarde uitvoert.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Fundamenteel:
19 uur geleden zei antoon:

Dat is niet waar, je zit met personen die aangeven de moderatie niet te erkennen, hoe moet je dan verder, is dat te begrijpen. De lol is aan mijn kant.

Ook ik heb bezwaren geuit dat mag maar volgens mij heb ik nooit gezegd hen niet te erkennen.

 

Ik vind toch dat er een patroon zichtbaar wordt en ben zelf al op onterechte reden gemodereerd. Als hij dan tijdens discussie lastige on topic vragen negeert, maar dreigt met zijn functie; misbruikt hij zijn functie.

Hij modereert me nu zodanig veel door censuur (zelfs correcte info), in de hoop dat ik zou flippen en hij me kan bannen. Zo ene is het wel.

Ik begrijp hoe je je voelt, het klopt gewoon niet dat als iemand een site aanhaalt en de inhoud tersprake brengt die haaks staat tegen de persoonlijke mening van de moderatie dat  daar een ban opvolgt, gewoon erover discuteren, daar is een platform voor, heel redelijk zou zijn om voor de desbetreffende ban absolutie te geven of ongedaan maken zodat je een strafblad overhoudt waarmee je niet op eieren hoeft te lopen of dat men zich tenopzichte van uwer persoon coulant zou opstellen. Als het blijft zoals het nu is is dat een heel ongezonde werksituatie.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei antoon:

Als demonen de wereldregeerders beïnvloeden om een duister plan uit te voeren, zijn zij dat zelf ook misschien niet helemaal bewust, zij worden als het ware gehypnotiseerd, en zelf hypnotiseren zij de bevolking met de meest vreemde wetten, dat is wat ik ook bedoel met onbewust, zij weten niet dat het trekpoppen van Satan zijn die zijn laatste maneuveres op aarde uitvoert.

 

Wow, we gaan occult?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid