Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ach kom. Als ik de garage wil vegen zet ik ook ff de auto buiten. 

Om horendol van te worden, he? Beter houden we onze ogen op Christus, ik ben helemaal klaar met die discussies. De blok erop. Geduld heeft grenzen en kan de zelfverloochening meer dan beproeven.

Je denkt toch niet dat ik je blijf voeden. Dag hoor. 

1 uur geleden zei Maarten bode:

De keus om de critici het zwijgen op te leggen gaat veel ergere gevolgen hebben.  De weerhouder wordt uit de wereld weggenomen. En dan geldt factum stultus cognosit. 

Dit is voor mij een nieuwe visie die ik ter harte neem. Tot nu toe heb ik aan die weerhouder altijd gedacht aan de Kerk. Ook Trump zie ik als een weerhouder. Maar wat jij hier stelt is ook de moeite waard om te volgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Dat beloof ik:

 

Ik denk dat ze de mensen in witte pakken gewoon negeren. Dat is ook het beste. 
De witte pakken..... kom op zeg, witte puntmuts er bij en het beeld is compleet.

Jij bent duidelijk tijdens de eerste “golf” niet in verpleegtehuizen en bij sterfbedden geweest. Alles wat in de video wordt uitgebeeld en gezegd is de waarheid. Hoe het eraan toegaat en is toegegaan.  En de mensen, inclusief de medici, de wetenschappers, worden allemaal beproefd. Het schapen en bokken oordeel is reeds gaande.  Maar doe rustig verder.

Een mens met een hart en een ziel kan niet uitvoeren wat er wordt geeist.  En dat wordt de psychische ondergang van de mensen die het wel doen. Dat is de echte psychische druk waar ze onder staan. Psyche = ziel. In wie de Opgestane leeft, die is het onmogelijk het “beleid” uit te voeren.

Johannes 14:21

Wie mijn geboden heeft en ze bewaart, die is het, die Mij liefheeft; en wie Mij liefheeft, zal geliefd worden door mijn Vader en Ik zal hem liefhebben en Mijzelf aan hem openbaren.

Wat waren zijn geboden? Heb uw naaste lief gelijk uzelf.  Wie zijn naaste in eenzaamheid laat sterven - uit angst voor het eigen vege lijf - heeft Hem niet lief.  Wee hen die anderen de naastenliefde verhinderen.

Mattheüs 10:28 

En vreest u niet voor degenen, die het lichaam doden, en de ziel niet kunnen doden; maar vreest veel meer Hem, Die beide ziel en lichaam kan verderven in de hel.

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat al gekker worden, waar slaat dit op? 

https://www.ad.nl/binnenland/winterswijks-gezin-met-kerst-op-straat-na-vondst-260-kilo-vuurwerk-wijk-is-in-groot-gevaar-gebracht~ac32a906/

 

Een man van 39 uit Winterswijk wordt met vrouw en kinderen op straat gezet tijdens de kerst. Burgemeester Joris Bengevoord ziet geen andere mogelijkheid, nadat eind oktober 260 kilo illegaal vuurwerk werd aangetroffen in de schuur van het gezin. Bengevoord sluit de rijtjeswoning van 14 december tot en met 3 januari. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Thinkfree:

Gaat al gekker worden, waar slaat dit op? 

https://www.ad.nl/binnenland/winterswijks-gezin-met-kerst-op-straat-na-vondst-260-kilo-vuurwerk-wijk-is-in-groot-gevaar-gebracht~ac32a906/

 

Een man van 39 uit Winterswijk wordt met vrouw en kinderen op straat gezet tijdens de kerst. Burgemeester Joris Bengevoord ziet geen andere mogelijkheid, nadat eind oktober 260 kilo illegaal vuurwerk werd aangetroffen in de schuur van het gezin. Bengevoord sluit de rijtjeswoning van 14 december tot en met 3 januari. 

Inderdaad, terwijl men weet dat het verboden is. Maar, het kan nog gekker:

https://www.ad.nl/noord-holland/1000-kilo-illegaal-vuurwerk-gevonden-in-noord-holland-vier-personen-aangehouden-br~a49686b6/

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei WdG:

Gaat mij meer om het punt dat men een gezin uit hun eigen huis zet, dat druist bij mij tegen alles in waar vrijheid privacy en eigen bezit voor staat.

Dictatuurlijke trekjes beginnen steeds erger te worden.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Thinkfree:

Gaat mij meer om het punt dat men een gezin uit hun eigen huis zet, dat druist bij mij tegen alles in waar vrijheid privacy en eigen bezit voor staat.

Dictatuurlijke trekjes beginnen steeds erger te worden.

 

Ook in eigen huis gelden regels, die collectief overeengekomen worden. Of, moet iedereen maar een wietplantage, bordeel met jonge meisjes of container vuurwerk in huis kunnen halen? Regels zonder handhaving zijn waardeloos. En, welke vader (de man heeft kinderen) haalt 260 kilo vuurwerk in huis?

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Lord Java:

Er worden nu hele rare sprongen gemaakt.

Eens, raar dat de meeste mensen dit niet eens opmerken 

25 minuten geleden zei WdG:

Ook in eigen huis gelden regels, die collectief overeengekomen worden. Of, moet iedereen maar een wietplantage, bordeel met jonge meisjes of container vuurwerk in huis kunnen halen? Regels zonder handhaving zijn waardeloos. En, welke vader (de man heeft kinderen) haalt 260 kilo vuurwerk in huis?

Gaan we volgende keer als de man een moord begaat het gehele gezin in het gevang gooien?  Over het eigen huis nog maar te zwijgen.

Dit zijn straffen buiten alle proporties die alle rechten overschrijden, naar mijn mening

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Thinkfree:

Eens, raar dat de meeste mensen dit niet eens opmerken 

Gaan we volgende keer als de man een moord begaat het gehele gezin in het gevang gooien?  Over het eigen huis nog maar te zwijgen.

Dit zijn straffen buiten alle proporties die alle rechten overschrijden, naar mijn mening

Wie zijn we?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Lord Java:

Dat is onwederrechtelijk inderdaad.

Misschien toch eerst even je cursus Nederlands afmaken.
Je hebt rechtelijk optreden en wederrechtelijk (=strijdig met de wet) optreden.
Onwederrechtelijk bestaat niet.

Maar goed, als je vindt dat dit gezin een plek moet hebben, geef ze een plek, met 260 kilo vuurwerk in je schuurtje.

Wat betreft het filmpje, deze mensen dragen geen mondkapje. Dat dreven ze zelf bewust op de spits. Dan krijg je tokkie toestanden.
Ze worden door de politie mee genomen en gaan zich dan verzetten, tsja dan krijg je dit.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Lord Java:

oud-NSBers zouden hier  hun vingers bij aflikken

Ik zie nergens vrachtwagens aan komen rijden,  waar ze met geweld in worden geslagen, om vervolgens buiten het dorp hun eigen kuil te graven waar ze in vallen nadat ze worden geexecuteerd.
Als dát gebeurt is er sprake van NSB toestanden.

Ik neem aan dat deze mensen zijn vervoerd naar een politiebureau waar één van de eerste vragen zal zijn geweest of hun eigen advocaat moest worden gebeld, of dat gebruik wilden maken van een gratis advocaat.  De tweede vraag was waarschijnlijk hoe ze hun koffie wilden hebben.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Onwederrechtelijk bestaat niet.

1Koningen 18:21-24, 36-40
Toen naderde Elia tot het ganse volk, en zeide: Hoe lang hinkt gij op twee gedachten? Zo de HEERE God is, volgt Hem na,
en zo het Baäl is, volgt hem na! Maar het volk antwoordde hem niet een woord.
Toen zeide Elia tot het volk: Ik ben alleen een profeet des HEEREN overgebleven, en de profeten van Baäl zijn vierhonderd en vijftig mannen.
Dat men ons dan twee varren geve, en dat zij voor zich den enen var kiezen, en denzelven in stukken delen, en op het hout leggen,
maar geen vuur daaraan leggen; en ik zal den anderen var bereiden, en op het hout leggen, en geen vuur daaraan leggen.
Roept gij daarna den naam van uw god aan, en ik zal den Naam des HEEREN aanroepen; en de God, Die door vuur antwoorden zal, Die zal God zijn.
En het ganse volk antwoordde en zeide: Dat woord is goed.

Het geschiedde nu, als men het spijsoffer offerde, dat de profeet Elia naderde, en zeide:
HEERE, God van Abraham, Izak en Israël, dat het heden bekend worde, dat Gij God in Israël zijt,
en ik Uw knecht; en dat ik al deze dingen naar Uw woord gedaan heb.
Antwoord mij, HEERE, antwoord mij; opdat dit volk erkenne, dat Gij, o HEERE, die God zijt,
en dat Gij hun hart achterwaarts omgewend hebt.
Toen viel het vuur des HEEREN, en verteerde dat brandoffer, en dat hout, en die stenen, en dat stof,
ja, lekte dat water op, hetwelk in de groeve was.

Als nu het ganse volk dat zag, zo vielen zij op hun aangezichten,
en zeiden: De HEERE is God, de HEERE is God!
En Elia zeide tot hen: Grijpt de profeten van Baäl,
dat niemand van hen ontkome.

Psalm 83:13-19
Die zeiden: Laat ons de schone woningen Gods voor ons in erfelijke bezitting nemen.
Mijn God! maak hen als een wervel, als stoppelen voor den wind.
Gelijk het vuur een woud verbrandt, en gelijk de vlam de bergen aansteekt;
Vervolg hen alzo met Uw onweder, en verschrik hen met Uw draaiwind.
Maak hun aangezicht vol schande, opdat zij, o HEERE! Uw Naam zoeken.
Laat hen beschaamd en verschrikt wezen tot in eeuwigheid, en laat hen schaamrood worden, en omkomen;
Opdat zij weten, dat Gij alleen met Uw Naam zijt de HEERE, de Allerhoogste over de ganse aarde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De volgende 'pandemie'?

https://www.ad.nl/buitenland/india-en-who-onderzoeken-mysterieuze-ziekte-met-zware-metalen-in-bloed-een-dode~a104cb13/

Een team van medische experts van onder meer de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is onderweg naar de zuidelijke Indiase staat Andhra Pradesh om een mysterieuze ziekte te onderzoeken, die zaterdag is uitgebroken

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Tomega:

1Koningen 18:21-24, 36-40
Toen naderde Elia tot het ganse volk, en zeide: Hoe lang hinkt gij op twee gedachten? Zo de HEERE God is, volgt Hem na,
en zo het Baäl is, volgt hem na! Maar het volk antwoordde hem niet een woord.
Toen zeide Elia tot het volk: Ik ben alleen een profeet des HEEREN overgebleven, en de profeten van Baäl zijn vierhonderd en vijftig mannen.
Dat men ons dan twee varren geve, en dat zij voor zich den enen var kiezen, en denzelven in stukken delen, en op het hout leggen,
maar geen vuur daaraan leggen; en ik zal den anderen var bereiden, en op het hout leggen, en geen vuur daaraan leggen.
Roept gij daarna den naam van uw god aan, en ik zal den Naam des HEEREN aanroepen; en de God, Die door vuur antwoorden zal, Die zal God zijn.
En het ganse volk antwoordde en zeide: Dat woord is goed.

Het geschiedde nu, als men het spijsoffer offerde, dat de profeet Elia naderde, en zeide:
HEERE, God van Abraham, Izak en Israël, dat het heden bekend worde, dat Gij God in Israël zijt,
en ik Uw knecht; en dat ik al deze dingen naar Uw woord gedaan heb.
Antwoord mij, HEERE, antwoord mij; opdat dit volk erkenne, dat Gij, o HEERE, die God zijt,
en dat Gij hun hart achterwaarts omgewend hebt.
Toen viel het vuur des HEEREN, en verteerde dat brandoffer, en dat hout, en die stenen, en dat stof,
ja, lekte dat water op, hetwelk in de groeve was.

Als nu het ganse volk dat zag, zo vielen zij op hun aangezichten,
en zeiden: De HEERE is God, de HEERE is God!
En Elia zeide tot hen: Grijpt de profeten van Baäl,
dat niemand van hen ontkome.

Psalm 83:13-19
Die zeiden: Laat ons de schone woningen Gods voor ons in erfelijke bezitting nemen.
Mijn God! maak hen als een wervel, als stoppelen voor den wind.
Gelijk het vuur een woud verbrandt, en gelijk de vlam de bergen aansteekt;
Vervolg hen alzo met Uw onweder, en verschrik hen met Uw draaiwind.
Maak hun aangezicht vol schande, opdat zij, o HEERE! Uw Naam zoeken.
Laat hen beschaamd en verschrikt wezen tot in eeuwigheid, en laat hen schaamrood worden, en omkomen;
Opdat zij weten, dat Gij alleen met Uw Naam zijt de HEERE, de Allerhoogste over de ganse aarde.

Dus onwederrechtelijk bestaat niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Thinkfree:

De volgende 'pandemie'?

https://www.ad.nl/buitenland/india-en-who-onderzoeken-mysterieuze-ziekte-met-zware-metalen-in-bloed-een-dode~a104cb13/

Een team van medische experts van onder meer de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is onderweg naar de zuidelijke Indiase staat Andhra Pradesh om een mysterieuze ziekte te onderzoeken, die zaterdag is uitgebroken

Natuurlijk niet. Een virus zorgt er niet voor dat je ineens zware metalen in je lichaam hebt. Dat moet een andere oorzaak hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Thinkfree:

Denk dat het met die wereldwijde storing (google) van doen had.

https://allestoringen.nl/storing/google/

Ik dacht eerst dat Rommel zijn werk verloren had i.v.m corona 😂

Ik heb op die pagina van https://allestoringen.nl/storing/google/ geen informatie kunnen vinden dat de storing op Credible iets met de wereldwijde storing van Google te maken had.

Ik dacht zelf ook zo iets dat de storing op Credible te maken zou kunnen hebben negatieve bedrijfsresultaten i.v.m. Rommel zijn werk door de coronamaatregelen.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites

https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-mutatie-van-coronavirus-ontdekt-in-verenigd-koninkrijk~a0b014cb/

Succes met vaccineren.

De nieuwe variant zou ‘makkelijk overdraagbaar’ zijn. Volgens de minister maakt de nieuwe variant mensen echter niet zieker en ook zijn er geen aanwijzingen dat de ontwikkelde vaccins er niet op werken. 

Tsja, 

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Thinkfree:

https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-mutatie-van-coronavirus-ontdekt-in-verenigd-koninkrijk~a0b014cb/

Succes met vaccineren.

De nieuwe variant zou ‘makkelijk overdraagbaar’ zijn. Volgens de minister maakt de nieuwe variant mensen echter niet zieker en ook zijn er geen aanwijzingen dat de ontwikkelde vaccins er niet op werken. 

Tsja, 

Vanaf het begin zijn er varianten op het virus. Daarom kon bij de allereerste patiënt in Nederland ook vrij snel worden vast gesteld waardoor hij was besmet, weet je nog? 
Waarschijnlijk niet, want viruswappies staan bekend om hun vrij selectieve geheugen, waarbij ze dat wat niet van pas komt spontaan vergeten.
De 'nieuwe'  is al in verschillende landen bekend, ook al wekenlang in Nederland.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Ricky Tjin:

Weet jij wat er met Credible aan de hand was?

Waarschijnlijk een probleem met de provider. Hoogstwaarschijnlijk een betalingsprobleem, maar wegens privacy overweging konden ze niet veel zeggen. Ik heb een mail naar Rommel gestuurd en blijkbaar heeft hij het opgelost.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid