Spring naar bijdragen

Voorstellen Etoile


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Thinkfree:

@sjako paar berichten hier verwijderen, en een splitsing maken naar en nieuw topic genaamd ''komt ziekte door de zonde?''  ook zou het fijn zijn een aantekening te maken dat als mensen bij voorbaat al in twijfel worden getrokken geen aanmoediging is voor leden die zich willen registreren, maak mensen hier attent op.

@sjako de zelfbenoemde generaal @Thinkfree geeft je effe een aantal commando's om uit te voeren...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Trajecto Plume/Zola is alweer terug. Doe ermee wat je nodig acht. Dan geef je dus toe dat je eerder aan het liegen was. En je partner, is dat dan zogenaamd Plume? Je zou ook een nieuwe ac

Sjonge  zoveel tegenslag, een god die niet ingrijpt of pas wat van zich laat horen als het kwaad al is geschied en toch belijdenis willen doen. Een plume voor zoveel  doorzettingsvermogen..

Hier geloof ik niets van. Dit is geen streng gereformeerd gezichtspunt. Als jij nu 30 jaar bent, was je 14 toen de PKN ontstond. Dat betekent dat wat je zegt niet klopt, of dat je een bijzonder

15 uur geleden zei Etoile:

Hai allemaal, 

Ik ben Etoile en ik ben 30 jaar. Ik ben getrouwd sinds 2016 met mijn man en samen zijn we erg gelukkig. 

Ik ben door m'n ouders christelijk opgevoed en ben naar een streng geformeerde basisschool gegaan. Hier heb ik niet zo'n leuke tijd gehad, omdat wij naar de PKN gingen en niet naar de gereformeerde kerk hoorde ik er niet echt bij. Ik werd door klasgenoten gepest maar ook door leraren, ik had bijvoorbeeld ivm ziekte een speciale stoel en tafel die elke maandag kapot was (op zondag was in ons leslokaal zondagsschool en daar werd mijn stoel kapot gemaakt) dit was een stoel met een aparte rugleuning en armleuningen omdat m'n lichaam te zwak was voor een gewone stoel. Als m'n stoel op maandag kapot was kon ik er niet op zitten en haalde m'n meester een kruk uit een ander lokaal waar ik dan hele dagen op moest zitten tot m'n speciale stoel gemaakt was, niet eens een gewone stoel maar een kruk zonder rugleuning, terwijl ik door ziekte juist extra steun nodig had omdat m'n rug oa vergroeid is en m'n spieren erg zwak zijn, dit leidde tot veel pijn en uitval. Ik moest ook vaak nablijven en de meester die ik had vertelde dan dat ik in de hel kwam als ik geen vergeving vroeg voor m'n zonden want ik kon alleen maar ziek zijn doordat ik gezondigd had en ik moest om vergeving vragen. Dit was dus best wel een geval van indoctrinatie, het waren kleine dingen maar nu achteraf zie ik wel in dat bepaalde dingen niet oké waren, iets wat ik op m'n 10e natuurlijk nog niet echt zag. Vooral toen ik puberde heb ik me echt lang afgezet. M'n ouders gingen ondertussen ook niet meer naar de kerk (ivm mijn ziekte waren we niet meer welkom) dus het geloof zwakte af. In 2008 had ik een toxic relatie die twee jaar heeft geduurd. Toen ik wegging bij m'n ex heb ik God heel duidelijk tot me horen spreken en vanaf toen is m'n geloof weer 100% terug, Hij heeft me niet losgelaten, Hij is er altijd geweest. 

Nu ben ik nog steeds ziek (chronisch) en lig zo'n 22 uur per dag op bed en merk gods aanwezigheid in de kleinste dingen. 😌 Ik zou graag wat dieper over geloof praten en dieper op dingen in gaan. 

Al ben ik 30, ik heb nog geen belijdenis gedaan en dat zou ik graag doen. Dus daar ben ik me in aan het verdiepen. 

Bedankt voor jullie tijd en allemaal een fijne avond nog. 

Liefs Etoile 

Hallo Etoile,

Wat een heftig verhaal. Bewonderenswaardig hoe positief je toch nog in het leven staat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Etoile:

Hai allemaal, 

Ik ben Etoile en ik ben 30 jaar. Ik ben getrouwd sinds 2016 met mijn man en samen zijn we erg gelukkig. 

Ik ben door m'n ouders christelijk opgevoed en ben naar een streng geformeerde basisschool gegaan. Hier heb ik niet zo'n leuke tijd gehad, omdat wij naar de PKN gingen en niet naar de gereformeerde kerk hoorde ik er niet echt bij. Ik werd door klasgenoten gepest maar ook door leraren, ik had bijvoorbeeld ivm ziekte een speciale stoel en tafel die elke maandag kapot was (op zondag was in ons leslokaal zondagsschool en daar werd mijn stoel kapot gemaakt) dit was een stoel met een aparte rugleuning en armleuningen omdat m'n lichaam te zwak was voor een gewone stoel. Als m'n stoel op maandag kapot was kon ik er niet op zitten en haalde m'n meester een kruk uit een ander lokaal waar ik dan hele dagen op moest zitten tot m'n speciale stoel gemaakt was, niet eens een gewone stoel maar een kruk zonder rugleuning, terwijl ik door ziekte juist extra steun nodig had omdat m'n rug oa vergroeid is en m'n spieren erg zwak zijn, dit leidde tot veel pijn en uitval. Ik moest ook vaak nablijven en de meester die ik had vertelde dan dat ik in de hel kwam als ik geen vergeving vroeg voor m'n zonden want ik kon alleen maar ziek zijn doordat ik gezondigd had en ik moest om vergeving vragen. Dit was dus best wel een geval van indoctrinatie, het waren kleine dingen maar nu achteraf zie ik wel in dat bepaalde dingen niet oké waren, iets wat ik op m'n 10e natuurlijk nog niet echt zag. Vooral toen ik puberde heb ik me echt lang afgezet. M'n ouders gingen ondertussen ook niet meer naar de kerk (ivm mijn ziekte waren we niet meer welkom) dus het geloof zwakte af. In 2008 had ik een toxic relatie die twee jaar heeft geduurd. Toen ik wegging bij m'n ex heb ik God heel duidelijk tot me horen spreken en vanaf toen is m'n geloof weer 100% terug, Hij heeft me niet losgelaten, Hij is er altijd geweest. 

Nu ben ik nog steeds ziek (chronisch) en lig zo'n 22 uur per dag op bed en merk gods aanwezigheid in de kleinste dingen. 😌 Ik zou graag wat dieper over geloof praten en dieper op dingen in gaan. 

Al ben ik 30, ik heb nog geen belijdenis gedaan en dat zou ik graag doen. Dus daar ben ik me in aan het verdiepen. 

Bedankt voor jullie tijd en allemaal een fijne avond nog. 

Liefs Etoile 

Hoi Etoile,

Na alles wat je hebt meegemaakt, mag ik vragen waarom je nog belijdenis wilt doen? Waarom zou je je door een blinde blindengeleidehond laten leiden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Jurriën Sr.:
5 uur geleden zei Bastiaan73:

Tis gewoon de nieuwe kloonaccount van Plume/Zola/Dolce Vita... Gaat er echt alleen bij Dbi, Desid en mij een belletje rinkelen?

Misschien is het eenvoudiger als we eerst eens wat berichten van haar afwachten? Als het het 4e kloonaccount van dezelfde persoon is, ben ik benieuwd hoe hij/zij die wil managen. Daarbij, als de topics (áls ze die al in brengt) goed zijn? Who cares, toch?

Ik denk echter dat het forum meer gebaat is bij het buiten de deur houden van duidelijk anti-christelijke tendenzen. Dat lijkt me toch niet al te zwaar. Of is men dan bang dat het aantal integere/oprechte schrijvers zelfs niet meer op twee handen te tellen is?

Overigens, wat me wel opvalt is dat ze haar hele doopceel licht; dat is voor een nieuwkomer over het algemeen niet verstandig. 

Wat in elk geval nu duidelijk is geworden is dat achter Plume en Zola dezelfde persoon zit. Plume deed zich voor als man, Zola als vrouw. Wat de persoon die erachter zit precies bezielt weet ik niet maar als je niet gewoon als één echt persoon je verhaal kunt en wilt doen zit er ook tenminste één behoorlijke steek bij je los. Als je vervolgens afwisselend onder beide namen hoogdravend allerlei gnostische en reïncarnatie-ideeën, chakra-onzin e.d. én aluhoedjesnieuws ventileert én anderen be- en veroordeelt én bijvoorbeeld regelmatig 'je begrijpt er helemaal niets van' typt én meent te kunnen bepalen in welke levensfase anderen zich bevinden, dan hoor je m.i. op geen enkel serieus forum thuis. Dan hoor je bij een psychotherapeut in behandeling te zijn voor een schizoïde persoonlijkheidsstoornis en/of pathologisch liegen o.i.d.

Ik weet niet 100% zeker of 'Etoile' de zoveelste 'incarnatie' is van de persoon die achter Plume en Zola zit (en Dolce Vita, die volgens @Peter79 daarvoor weer onder de naam @_Anja_ actief was) maar het is m.i. wel opmerkelijk dat er nét na de ban van Zola en Plume weer een nieuw persoon zich aandient, en dit vervolgens met een ongeloofwaardig verhaal doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei thom:

Namen noemen dan Jurriën, zodat diegenen die jij bedoelt begrijpen wat jij bedoelt en erover gesproken kan worden hoe jij dat ziet.

Net als boa Thinkfree, spreek diegene aan waar je op doelt. Dan wordt ook jij duidelijk in je bedoeling. Je schreef; ''ook zou het fijn zijn een aantekening te maken dat als mensen bij voorbaat al in twijfel worden getrokken geen aanmoediging is voor leden die zich willen registreren, maak mensen hier attent op''

Het niet bij namen noemen en vooral het waarom, zorgt voor een grimmige sfeer hier, en is niet bevorderlijk om elkaars meningen te kunnen/mogen aanhoren.

Ik doelde met name op @zendeling. Maar bij hem is het zo duidelijk, dat ik inmiddels zelfs twijfel aan het beoordelingsvermogen van de moderator.

En ik schreef niet: ''ook zou het fijn zijn een aantekening te maken dat als mensen bij voorbaat al in twijfel worden getrokken geen aanmoediging is voor leden die zich willen registreren, maak mensen hier attent op''. Wel opletten, Thom.

Die grimmige sfeer ontstaat hier als sommige schrijvers kunnen schrijven wat ze willen en anderen daardoor de lust tot schrijven wordt ontnomen. Het probleem is echter dat sommigen dat hier niet als een probleem ervaren, maar daardoor juist opbloeien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Jurriën Sr.:

Die grimmige sfeer ontstaat hier als sommige schrijvers kunnen schrijven wat ze willen en anderen daardoor de lust tot schrijven wordt ontnomen. Het probleem is echter dat sommigen dat hier niet als een probleem ervaren, maar daardoor juist opbloeien.

Ga je weer;  sommige schrijvers.

Doel je op Dbi? Op Bastiaan? Kaasjeskruid? Thinkfree? Desid? Die gaat ook tekeer de laatste tijd.

Maar of dat opbloeien is..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bastiaan73:

Ik weet niet 100% zeker of 'Etoile' de zoveelste 'incarnatie' is van de persoon die achter Plume en Zola zit

Het is een naam die niet veel voorkomt in Nederland en zowel door mannen als vrouwen gebruikt wordt, of zou ik moeten schrijven, man als vrouw😁

Zie https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/etoile

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Ga je weer;  sommige schrijvers.

Doel je op Dbi? Op Bastiaan? Kaasjeskruid? Thinkfree? Desid? Die gaat ook tekeer de laatste tijd.

Maar of dat opbloeien is..

Ik denk dat het weinig zinvol is om hier verder over te spreken. Het is gewoon een kwestie van wie de schoen past ... Verder vind ik het de sop van de kool, eerlijk gezegd, niet waard. Credible is maar een heel gewoon forum en ik voel me niet geroepen om hier het morele kompas te spelen. Jullie zoeken het wat dat betreft zelf maar uit.

Ik schrijf gewoon mijn stukjes en wat jullie er mee doen en van vinden, is voor mij niet relevant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Bastiaan73:

maar het is m.i. wel opmerkelijk dat er nét na de ban van Zola en Plume weer een nieuw persoon zich aandient,

twee nieuwe personen zelfs.

 

 

10 uur geleden zei Jurriën Sr.:

Ik schrijf gewoon mijn stukjes en wat jullie er mee doen en van vinden, is voor mij niet relevant.

Dus je trekt zelf je eigen schoen aan:

12 uur geleden zei Jurriën Sr.:

Die grimmige sfeer ontstaat hier als sommige schrijvers kunnen schrijven wat ze willen

of zeg je nu dat anderen niet mogen schrijven wat ze willen, maar jijzelf wel? Kom op zeg.

 

 

19 uur geleden zei sjako:

Dat weet je helemaal niet en ook raar om een nieuw lid zo welkom te heten.

@Etoile Van harte welkom hier. Ik hoop dat je wat aan het forum hebt. 

Dit het verschil tussen alles klakkeloos aannemen en kritisch lezen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan het niet zijn dat man en vrouw een account hebben met dezelfde computer en daardoor als kloon worden gezien in verband met ip adres, het is maar een vraagje, het valt bij mij op als mensen op dezelfde manier schrijven dat heb ik bij Refo forum opgemerkt en het was terecht, hier zie ik het niet zo

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei antoon:

@Dolce Vita moest niets hebben van beoordeling van allochtonen, volgens mij is @Plume anders ik zie geen correlatie met die 2, en ik vraag mij af of @Zola toegevoegde waarde zal hebben bij het account van Plume voor hem, veel vraagtekens volgens mij.

Zoals gebruikelijk heb je niet door dat Plume en Zola geband zijn omdat het kloonaccounts waren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei antoon:

Kan het niet zijn dat man en vrouw een account hebben met dezelfde computer en daardoor als kloon worden gezien in verband met ip adres, het is maar een vraagje, 

Theoretisch kan dat. Hoe dat technisch met ip adressen werkt weet ik niet.

Maar als een man en een vrouw met dezelfde computer werken lijkt het mij raar als er zo geheimzinnig wordt gedaan en niet gewoon wordt gezegd dat ze man en vrouw zijn en vanaf dezelfde computer werken. Plume was zoals hij of zij zelf aangaf zogenaamd een man. Zola zogenaamd een vrouw, een negerin. En deze twee 'entiteiten' deden niet alsof ze elkaar kenden. Dus erg vaag allemaal. En zowel @Kaasjeskruid als ik hadden al vrij snel door dat het plaatje van Zola gewoon ergens van het internet geplukt was.

Op 29-6-2020 om 20:31 zei Bastiaan73:

Op de website https://iqcharity.org/reports staat deze foto:

preview.1561568717.jpg

Op 29-6-2020 om 21:01 zei Bastiaan73:
Op 29-6-2020 om 20:31 zei Bastiaan73:

En op Facebook vond ik deze:

9 minuten geleden zei antoon:

@Dolce Vita moest niets hebben van beoordeling van allochtonen, volgens mij is @Plume anders ik zie geen correlatie met die 2, en ik vraag mij af of @Zola toegevoegde waarde zal hebben bij het account van Plume voor hem, veel vraagtekens volgens mij.

@Trajecto heeft bevestigd dat Plume en Zola dezelfde persoon zijn en ze hierom (terecht) geband. Doe gewoon normaal, met één account. Anders spoor je gewoon niet. Dolce Vita en _Anja_ zijn niet 100% zeker dezelfde persoon maar het is nog steeds mijn sterke vermoeden dat het dezelfde persoon is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grappig, al die leugens. En nou ook nog een nieuweling beschuldigen? En dat noemen jullie christelijk?

Dit is een farce toch zo, jongens.  Er is geen vraag gesteld, niks.  En nog discriminatie ook. Ik ben een negerin ja. Is dat zo erg? Verboden zelfs? Walgelijke bleekneus ben je, Bastiaan.   En dat plaatje dat ben ik inderdaad niet, voor het gebruik ervan heb ik netjes de rechten betaald, waarmee ik mijn zuster aldaar financieel steun.  Kun jij dat bonnetje ook overleggen? Ik denk het niet. Zo’n bekrompen discriminerende bleekneus is meestal gierig genoeg.  Mijn partner heeft zijn eigen account.  En dat heeft hij Trajecto al eerder laten weten. Wij willen niet als huisgezin worden benaderd. Wij zijn ieder een eigen individu met een eigen leven en daarnaast een gezamenlijk leven. Én het gaat bovendien helemaal niemand hier aan.

Bastiaan, jij moet je eens grondig laten nakijken. Je bent duidelijk een racist, een leugenaar, een dief, en geobsedeerd.  Meld je aan bij een psychotherapeut man, je bent niet goed bij je hoofd.

Zeer zeer ziekelijke achterdocht.

@Zola1 Je bent een clone van @zola. Dat is niet toegestaan en krijgt hiervoor een permanente ban.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Zola1:

Grappig, al die leugens. En nou ook nog een nieuweling beschuldigen? En dat noemen jullie christelijk?

Dit is een farce toch zo, jongens.  Er is geen vraag gesteld, niks.  En nog discriminatie ook. Ik ben een negerin ja. Is dat zo erg? Verboden zelfs? Walgelijke bleekneus ben je, Bastiaan.   En dat plaatje dat ben ik inderdaad niet, voor het gebruik ervan heb ik netjes de rechten betaald, waarmee ik mijn zuster aldaar financieel steun.  Kun jij dat bonnetje ook overleggen? Ik denk het niet. Zo’n bekrompen discriminerende bleekneus is meestal gierig genoeg.  Mijn partner heeft zijn eigen account.  En dat heeft hij Trajecto al eerder laten weten. Wij willen niet als huisgezin worden benaderd. Wij zijn ieder een eigen individu met een eigen leven en daarnaast een gezamenlijk leven. Én het gaat bovendien helemaal niemand hier aan.

Bastiaan, jij moet je eens grondig laten nakijken. Je bent duidelijk een racist, een leugenaar, een dief, en geobsedeerd.  Meld je aan bij een psychotherapeut man, je bent niet goed bij je hoofd.

Zeer zeer ziekelijke achterdocht.

@Trajecto Plume/Zola is alweer terug. Doe ermee wat je nodig acht.

16 minuten geleden zei Zola1:

En dat plaatje dat ben ik inderdaad niet

Dan geef je dus toe dat je eerder aan het liegen was. En je partner, is dat dan zogenaamd Plume?

Je zou ook een nieuwe account kunnen aanmaken onder de naam Legioen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

@Trajecto Plume/Zola is alweer terug. Doe ermee wat je nodig acht.

Dan geef je dus toe dat je eerder aan het liegen was. En je partner, is dat dan zogenaamd Plume?

Je zou ook een nieuwe account kunnen aanmaken onder de naam Legioen.

Nee engerd, jij bent de leugenaar. Een grote psychopaat ben je. En een racist ook nog. Ze zouden jóu permanent moeten bannen met je schijnheilige bijbelpraatjes. Dat plaatje is mijn rechtmatig eigendom. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Zola1:

Nee engerd, jij bent de leugenaar. Een grote psychopaat ben je. En een racist ook nog. Ze zouden jóu permanent moeten bannen met je schijnheilige bijbelpraatjes. Dat plaatje is mijn rechtmatig eigendom. 

Hallo verward druktemakertje. Geef dan eens voorbeelden van mijn 'psychopathie', 'leugens' en 'racisme'?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben geen racist. Huidskleur interesseert me niet. Alle mensen hebben rood bloed en bruine poep. Als je nou gewoon onder één account eerlijk jezelf bent en blijft hoef je wat mij betreft niet weg. Maar zolang je zo raar doet en mij niet overtuigt dat je echt de persoon bent die je pretendeert te zijn blijf ik je met argusogen bekijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik ben geen racist. Huidskleur interesseert me niet. Alle mensen hebben rood bloed en bruine poep. Als je nou gewoon onder één account eerlijk jezelf bent en blijft hoef je wat mij betreft niet weg. Maar zolang je zo raar doet en mij niet overtuigt dat je echt de persoon bent die je pretendeert te zijn blijf ik je met argusogen bekijken.


Ik wil hier niet eens meer zijn met zo’n enge creep als jij.  Alsof wie dan ook jóu ergens van zou moeten overtuigen. Jij bent volslagen gestoord en een grote creep. En ik laat me door geen enkele creep intimideren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid