Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het gaat momenteel niet goed op het forum. Allerlei complottheorieën beginnen hier op te duiken en zelfs hele topics te krijgen.

Dit is beslist niet de bedoeling. Dit moet beslist ophouden. Er is momenteel niet de capaciteit voor modereren om alles goed op orde te houden, maar geschrapt is nu het topic:

Ook Nederland start buitenparlementaire onderzoekscommissie

Neem het doel van het forum in acht. Ik ben bezig om de zaken beter op de rails te krijgen -- het is me gelukt om contact met admin Rommel te krijgen -- maar ik vermoed dat het nog wel enige tijd kan duren voordat de zaken hier meer aandacht kunnen krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Topic KONING WILLEM-ALEXANDER AANGEKOMEN OP VAKANTIEADRES IN GRIEKENLAND verwijderd.

Een artikeltje overnemen van een andere site is niet toegestaan. Het was ook een artikel van een satirische site en geen geen gewoon objectief nieuws. De titel van een topic dient niet geheel in hoofdletters te zijn.

(Er is een waarschuwingspunt genoteerd bij Bastiaan73 vanwege het kopiëren van een artikel van een andere site.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid