Spring naar bijdragen

Criminele geest Dan. 6:2-10


Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Wouter Philippaerts:

Beltesassar was buitengewoon begaafd. v. 4. Om die reden wilden de andere bestuurders hem aanklagen en hem met een list in de val lokken. v. 5-10. 

Hoe komt dat iets vragen moeilijk kan zijn? 

Wat is het verband tussen het voorbeeld en de vraag? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Wouter Philippaerts:

De rijksbestuurders hadden een verbod gesteld op iets vragen, verzoeken of bidden aan een mens of god. Men mocht alleen de koning om iets verzoeken. 

Dus toch dat. Ik vroeg me af waarom je een vraag stelt over een stuk van een verhaal,  terwijl je juist  dat stuk weg laat waar de vraag over gaat. 

Dat is dus precies waarom mensen vaak een vraag niet durven te stellen. Er is ze gezegd  dat iets niet mag,  en daar durft men,  vaak uit angst,  niet tegen in te gaan. 

Dapper dat je dit als gelovig man aan kaart.  Het is iets dat in religie ontzettend vaak voor komt. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dus toch dat. Ik vroeg me af waarom je een vraag stelt over een stuk van een verhaal,  terwijl je juist  dat stuk weg laat waar de vraag over gaat. 

Dat is dus precies waarom mensen vaak een vraag niet durven te stellen. Er is ze gezegd  dat iets niet mag,  en daar durft men,  vaak uit angst,  niet tegen in te gaan. 

Dapper dat je dit als gelovig man aan kaart.  Het is iets dat in religie ontzettend vaak voor komt. 

Dank voor dit antwoord. Hoe komt het dat negatief denken zoveel minder moeite kost dan de vrijmakende gedachte? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Wouter Philippaerts:

Dank voor dit antwoord. Hoe komt het dat negatief denken zoveel minder moeite kost dan de vrijmakende gedachte? 

Voor mij zit er geen verschil in moeite tussen  die twee. Als ik daar al een keuze in maak, eerlijk gezegd denk ik nooit : nu ga  ik eens vrij denken, of nu ga ik eens negatief denken. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid