Spring naar bijdragen

Een leuke demonstratie, zonder incidenten: het kán wel!


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat zeggen de meeste latente lijers. Alleen al het gegeven dat je mijn gebruikersnaam graag mag misspellen en er "bruid" van maakt... Bewust Freudiaans, lijkt je wel wat zekers zo een lekker mannelijk kaasjesbruidje...

Ik maak er graag Kaasjesbruid van vanwege dit:

Op 1-4-2020 om 00:15 zei Kaasjeskruid:

Ik moet wennen aan het zijn van een bruid als man, maar ik zal het ervaren.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik maak er graag Kaasjesbruid van vanwege

Maar de natuurlijke mens neemt de dingen van de Geest van God niet aan, want ze zijn dwaasheid voor hem. Hij kan ze ook niet leren kennen, omdat ze geestelijk beoordeeld worden. De geestelijke mens beoordeelt wel alle dingen, zelf echter wordt hij door niemand beoordeeld. Want wie heeft de gedachten van de Heere gekend, dat hij Hem zal onderrichten? Maar wij hebben de gedachten van Christus.(1 Kor. 2:14-16, HSV)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:
5 uur geleden zei Ricky Tjin:

Hallo @Mullog,

Ik verwerp je suggestie om  "buiten je kaders te denken ? ", want het blijkt dat je een atheïst bent ? die het geel anders bekijkt ?.
Uit je gedrag en berichten op dit forum, blijkt dat je een atheïst bent en ik des te meer op me hoede te zijn voor mensen zoals jij.

Welk woord van de zin

Zoals ik heb aangegeven, verwerp ik je suggestie in zijn geheel en niet slechts een woord van de zin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-9-2020 om 09:24 zei Kaasjeskruid:
Op 10-9-2020 om 00:14 zei Bastiaan73:

Douw die 'vrede' maar lekker in je homofobe anus.

Op 10-9-2020 om 08:16 zei Kaasjeskruid:

Ah, vandaar die zwarte beanie over je hoofd de hele tijd. Voor het geval iemand je homo vriendelijke anus wel leuk vind.

Op 10-9-2020 om 09:11 zei Bastiaan73:

Sorry Kaasjesbruid, ik ben zelf niet homoseksueel.

Dat zeggen de meeste latente lijers. Alleen al het gegeven dat je mijn gebruikersnaam graag mag misspellen en er "bruid" van maakt... Bewust Freudiaans, lijkt je wel wat zekers zo een lekker mannelijk kaasjesbruidje...

Misschien zag ? hij jou dáárom wel voor Kaasjesbruid

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-9-2020 om 17:31 zei Mullog:
Op 10-9-2020 om 14:20 zei Ricky Tjin:

Zoals ik heb aangegeven, verwerp ik je suggestie in zijn geheel en niet slechts een woord van de zin.

Je begrijpt er echt helemaal niks van, hé?!

Hallo @Mullog,

Je suggestie dát ik er echt helemaal niks van begrijp, is een leugen en behoort tot kwaadsprekerij, en daaruit blijkt volgens de bijbel dat je betoverd bent.

Indien je waarheid niet te gehoorzaamt, ben je Bijbels gezien betoverd (Galaten 3:1).

Het Griekse grondwoord voor betoverd (G940) is baskainō en wordt volgens de Lexicon omschreven als:
1) kwaad spreken van iemand, belasteren
2) kwaad brengen over iemand door lof te veinzen of een boos oog
3) charmeren, betoveren

Doordat je liegende en kwaadsprekende ? tegen mij tekeer gaat, blijkt dát je niet beter bent dan de Farizeeën, die de duivel tot vader hadden en de begeerte van hun vader wilden doen, die niet staat in de waarheid, want er is in de duivel geen waarheid en wanneer hij leugen spreekt, spreekt hij vanuit wat van hemzelf is, want hij is een leugenaar en de vader der leugen (Johannes 8:44 HSV).

Als jij denkt iets te zijn, terwijl je niets bent, dan bedriegt je jezelf (Galaten 6:3 HSV). ?

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Ricky Tjin:

Hallo @Mullog,

Je suggestie dát ik er echt helemaal niks van begrijp, is een leugen en behoort tot kwaadsprekerij, en daaruit blijkt volgens de bijbel dat je betoverd bent.

<knip...knip>

Als jij denkt iets te zijn, terwijl je niets bent, dan bedriegt je jezelf (Galaten 6:3 HSV). ?

Ik denk dat je aan het doorschieten bent. Zoals jij met de bijbel omgaat lijkt mij niet gezond. Misschien moet je eens met iemand erover praten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Mullog:
1 uur geleden zei Ricky Tjin:

Hallo @Mullog,

Je suggestie dát ik er echt helemaal niks van begrijp, is een leugen en behoort tot kwaadsprekerij, en daaruit blijkt volgens de bijbel dat je betoverd bent.

Indien je waarheid niet te gehoorzaamt, ben je Bijbels gezien betoverd (Galaten 3:1).

Het Griekse grondwoord voor betoverd (G940) is baskainō en wordt volgens de Lexicon omschreven als:
1) kwaad spreken van iemand, belasteren
2) kwaad brengen over iemand door lof te veinzen of een boos oog
3) charmeren, betoveren

Doordat je liegende en kwaadsprekende ? tegen mij tekeer gaat, blijkt dát je niet beter bent dan de Farizeeën, die de duivel tot vader hadden en de begeerte van hun vader wilden doen, die niet staat in de waarheid, want er is in de duivel geen waarheid en wanneer hij leugen spreekt, spreekt hij vanuit wat van hemzelf is, want hij is een leugenaar en de vader der leugen (Johannes 8:44 HSV).

Als jij denkt iets te zijn, terwijl je niets bent, dan bedriegt je jezelf (Galaten 6:3 HSV). ?

Ik denk dat je aan het doorschieten bent. Zoals jij met de bijbel omgaat lijkt mij niet gezond. Misschien moet je eens met iemand erover praten. 

Wat het Bijbels discussiëren betreft, doe ik mij niet anders voor dan ik ben. Dit is een christelijk forum en als mijn Bijbelse manier van discussiëren je niet bevalt, zoek me dan niet onnodig op, want dan lok je het zelf uit.

Het woord van YHWH Elohim is de waarheid (Joh 17:17 & Joh 8:31-32) en de waarheid maakt vrij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:
5 minuten geleden zei Thinkfree:
1 uur geleden zei Ricky Tjin:

Hallo @Mullog,

Je suggestie dát ik er echt helemaal niks van begrijp, is een leugen en behoort tot kwaadsprekerij, en daaruit blijkt volgens de bijbel dat je betoverd bent.

Indien je waarheid niet te gehoorzaamt, ben je Bijbels gezien betoverd (Galaten 3:1).

Het Griekse grondwoord voor betoverd (G940) is baskainō en wordt volgens de Lexicon omschreven als:
1) kwaad spreken van iemand, belasteren
2) kwaad brengen over iemand door lof te veinzen of een boos oog
3) charmeren, betoveren

Doordat je liegende en kwaadsprekende ? tegen mij tekeer gaat, blijkt dát je niet beter bent dan de Farizeeën, die de duivel tot vader hadden en de begeerte van hun vader wilden doen, die niet staat in de waarheid, want er is in de duivel geen waarheid en wanneer hij leugen spreekt, spreekt hij vanuit wat van hemzelf is, want hij is een leugenaar en de vader der leugen (Johannes 8:44 HSV).

Als jij denkt iets te zijn, terwijl je niets bent, dan bedriegt je jezelf (Galaten 6:3 HSV). ?

13 minuten geleden zei Thinkfree:

@Ricky Tjin vecht met het zwaard, demonen haten dat, daarom zien we de wolven in schaapsklederen onthuld worden.

@Ricky Tjin moet dan vooral eerst de demonen in zijn eigen hoofd maar eens te lijf gaan voordat hij aan die van anderen begint. 

Hallo @Mullog,

Aangezien je een atheïst en niet wedergeboren bent, en je de duivel tot vader hebt (Joh 8:44) en je namens de duivel spreekt, hoor je eerst de demonen in je eigen hoofd te lijft gaan, voordat je anderen daarmee beschuldigt.

Als je denkt, dat je als atheïst geen demonen hebt (in je eigen hoofd) dán heb je het goed mis en dan bedrieg je jezelf. ?

Jezus Christus dreef de demonen uit door de Geest van God en vervolgens kwam het Koninkrijk van God tot de mensen (Mattheüs 12:28). Aangezien je geen deel hebt aan Gods Koninkrijk en je de Geest van God (Ruach Elohim) verwerpt, wijst het er eerder op, dát jij nog niet bevrijd bent van demonen, en jij dus zelf met demonen (in je hoofd) zit.

Als je anderen oordeelt, dan wordt je zelf veroordeelt, met het oordeel waarmee je oordeelt. Je moet eerst de balk uit je eigen ogen halen, voordat je de splinter bij een ander eruit kan halen. (Mattheüs 7:1-5).

Ze zeiden ook van Jezus Christus dat Hij door een demon bezeten was (Joh 8:48-49).

Alle mensen leugenachtig en alleen YHWH Elohim waarachtig (Romeinen 3:4)

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Wat het Bijbels discussiëren betreft, doe ik mij niet anders voor dan ik ben. Dit is een christelijk forum en als mijn Bijbelse manier van discussiëren je niet bevalt, zoek me dan niet onnodig op, want dan lok je het zelf uit.

Het woord van YHWH Elohim is de waarheid (Joh 17:17 & Joh 8:31-32) en de waarheid maakt vrij.

Feitelijk discussieer jij niet. Wat jij bijbels discussiëren noemt is bijbelse teksten zetten tegenover argumentatie van anderen. Daarbij is het volstrekt onduidelijk of jij denkt dat die tekst jou mening vertegenwoordigt of dat jou mening gevormd is door die tekst. Dat is nogal gevaarlijk want je lijkt zelf niet te denken of je reflecteert niet op je gedachten en je meningen. Je blijft binnen de context van je ideeën. Een boek, welk boek dan ook, zal geen dialoog met je aangaan, om je te laten zien dat het misschien anders bedoeld is.

Je zou je eens af moeten vragen waarom ik en anderen je letterlijk beschuldigen van antisemitisme en racisme. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Aangezien je een atheïst en niet wedergeboren bent, en je de duivel tot vader hebt

Aangezien je weet dat dat ik atheïst ben moet je ook ervan op de hoogte zijn dat ik niet in het bestaan demonen en geesten wet wat dies meer zij geloof. Voor de duidelijkheid, als ik het over jou demonen heb dan bedoel ik daarmee de waanideeën die je hebt.

Verder zou ik het op prijs stellen als je mijn ouders uit de discussie laat. Ik betrek die van jou er ook niet bij en om iemands vader te gaan uitschelden vind ik eerlijk gezegd niet kies. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:
30 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Wat het Bijbels discussiëren betreft, doe ik mij niet anders voor dan ik ben. Dit is een christelijk forum en als mijn Bijbelse manier van discussiëren je niet bevalt, zoek me dan niet onnodig op, want dan lok je het zelf uit.

Het woord van YHWH Elohim is de waarheid (Joh 17:17 & Joh 8:31-32) en de waarheid maakt vrij.

Feitelijk discussieer jij niet. Wat jij bijbels discussiëren noemt is bijbelse teksten zetten tegenover argumentatie van anderen. Daarbij is het volstrekt onduidelijk of jij denkt dat die tekst jou mening vertegenwoordigt of dat jou mening gevormd is door die tekst. Dat is nogal gevaarlijk want je lijkt zelf niet te denken of je reflecteert niet op je gedachten en je meningen. Je blijft binnen de context van je ideeën. Een boek, welk boek dan ook, zal geen dialoog met je aangaan, om je te laten zien dat het misschien anders bedoeld is.

Je zou je eens af moeten vragen waarom ik en anderen je letterlijk beschuldigen van antisemitisme en racisme. 

Je suggereert dat ik binnen de context blijf van mijn ideeën. Wat de context van mijn ideeën betreft, streef ik ernaar om het te baseren op het woord van YHWH Elohim, waarbij ik gebruik maak van de Bijbel en ik daarbij ook de Hebreeuwse en Griekse Strongs raadpleeg.

Jij kan van mening zijn dat het gevaarlijk is. Áls je mij nu al zó gevaarlijk vind, dan heb ik slecht nieuws voor je; het wordt nog veel erger en dát zal niet van mij komen maar heeft met de eindtijd te maken, zoals het Bijbels geprofeteerd is.

Een voorbeeld van de eind tijd is dat de Islam is op weg om Europa over te nemen; als zij in de meerderheid zijn dan zul je het werkelijke gezicht zien van de Islam en dan ontkom je niet meer aan de consequenties van de Islam. En denk je dat Moslims niet binnen de context blijven van hun geloof?
 

Sharia-law-in-Europe.jpg

 

Sharia-law.jpg.9db90a854d4ff0789ce6f9ec74dd8844.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Een voorbeeld van de eind tijd is dat de Islam is op weg om Europa over te nemen; als zij in de meerderheid zijn dan zul je het werkelijke gezicht zien van de Islam en dan ontkom je niet meer aan de consequenties van de Islam. En denk je dat Moslims niet binnen de context blijven van hun geloof?

Ook nog islamofoob? 

@Bastiaan73 sorry, het was sterke dan mezelf ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Mullog:
57 minuten geleden zei Thinkfree:

@Ricky Tjin vecht met het zwaard, demonen haten dat, daarom zien we de wolven in schaapsklederen onthuld worden.

52 minuten geleden zei Mullog:

@Ricky Tjin moet dan vooral eerst de demonen in zijn eigen hoofd maar eens te lijf gaan voordat hij aan die van anderen begint. 

20 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Hallo @Mullog,

Aangezien je een atheïst en niet wedergeboren bent, en je de duivel tot vader hebt (Joh 8:44) en je namens de duivel spreekt, hoor je eerst de demonen in je eigen hoofd te lijft gaan, voordat je anderen daarmee beschuldigt.

Als je denkt, dat je als atheïst geen demonen hebt (in je eigen hoofd) dán heb je het goed mis en dan bedrieg je jezelf. ?

Jezus Christus dreef de demonen uit door de Geest van God en vervolgens kwam het Koninkrijk van God tot de mensen (Mattheüs 12:28). Aangezien je geen deel hebt aan Gods Koninkrijk en je de Geest van God (Ruach Elohim) verwerpt, wijst het er eerder op, dát jij nog niet bevrijd bent van demonen, en jij dus zelf met demonen (in je hoofd) zit.

Als je anderen oordeelt, dan wordt je zelf veroordeelt, met het oordeel waarmee je oordeelt. Je moet eerst de balk uit je eigen ogen halen, voordat je de splinter bij een ander eruit kan halen. (Mattheüs 7:1-5).

Ze zeiden ook van Jezus Christus dat Hij door een demon bezeten was (Joh 8:48-49).

Alle mensen leugenachtig en alleen YHWH Elohim waarachtig (Romeinen 3:4)

Aangezien je weet dat dat ik atheïst ben moet je ook ervan op de hoogte zijn dat ik niet in het bestaan demonen en geesten wet wat dies meer zij geloof. Voor de duidelijkheid, als ik het over jou demonen heb dan bedoel ik daarmee de waanideeën die je hebt.

Verder zou ik het op prijs stellen als je mijn ouders uit de discussie laat. Ik betrek die van jou er ook niet bij en om iemands vader te gaan uitschelden vind ik eerlijk gezegd niet kies. 

Hallo @Mullog,

Dat je als atheïst niet gelooft in het bestaan demonen, boze geesten en geestelijke wetten, hoeft het feit van dát bestaan niet weg te nemen.
Dus met andere woorden; als atheïst hoef je niet te ontkomen aan het feit dat demonen, boze geesten en geestelijke wetten bestaan, en kun je dus net zo goed zelf bezeten zijn in de maat waarmee je de vinger naar anderen wijst.

Als atheïst behoor je tot de ongelovigen en zijn je gedachten verblind door de god van deze eeuw, zodat de verlichting met het Evangelie van de heerlijkheid van Christus, Die het beeld van God is, je niet bestraalt (2 Korinthe 4:4 HSV).

Je suggestie over "jou demonen" heeft net zo goed betrekking op jezelf. Net zo als de wet van de zwaarte kracht, ontkomt je er als atheïst niet aan, dat demonen en boze geesten bestaan. Als niet in Jezus Christus gelooft en jij je niet bekeert, dan heerst de de zonde als koning in je sterfelijk lichaam, zodat je aan zijn begeerten gehoorzaamt (Romeinen 6:12 NBG51). Zonde is de natuur waar demonen zich thuis voelen, dus door in je zonde te blijven en Jezus Christus te negeren, is de kans juist groot dat je zelf met demonen zit, dus geldt je suggestie van "jou demonen" voor jezelf.

 Als je denkt iets te zijn, terwijl je niets bent, dan bedrieg je jezelf (Galaten 6:3). ?

Het oordeel waarmee je oordeelt, dáár wordt je zelf mee geoordeeld (Mattheüs 7:1-5). Dus als je mij oordeelt, dan lok je het zelf uit om geoordeeld te worden.
De Bijbel wordt het geestelijke zwaard van de gelovige genoemd en ik zal niet nalaten om het te gebruiken, om mezelf tegen atheïstische huichelaars te verdedigen.

Als mijn manier van converseren je niet bevalt, zoek me dan niet op, want dan lok je het zelf uit. Als ik oordeel, dan doe ik het op basis van Gods woord en dan zal Gods woord het oordeel volbrengen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:
1 uur geleden zei Ricky Tjin:

Je suggereert dat ik binnen de context blijf van mijn ideeën. Wat de context van mijn ideeën betreft, streef ik ernaar om het te baseren op het woord van YHWH Elohim, waarbij ik gebruik maak van de Bijbel en ik daarbij ook de Hebreeuwse en Griekse Strongs raadpleeg.

Jij kan van mening zijn dat het gevaarlijk is. Áls je mij nu al zó gevaarlijk vind, dan heb ik slecht nieuws voor je; het wordt nog veel erger en dát zal niet van mij komen maar heeft met de eindtijd te maken, zoals het Bijbels geprofeteerd is.

Een voorbeeld van de eind tijd is dat de Islam is op weg om Europa over te nemen; als zij in de meerderheid zijn dan zul je het werkelijke gezicht zien van de Islam en dan ontkom je niet meer aan de consequenties van de Islam. En denk je dat Moslims niet binnen de context blijven van hun geloof?
 

Sharia-law-in-Europe.jpg

 

Sharia-law.jpg.9db90a854d4ff0789ce6f9ec74dd8844.jpg

Ook nog islamofoob? 

@Bastiaan73 sorry, het was sterke dan mezelf ?

Wij hebben op dit forum een onderlinge discussie; voor de rest doe ik je geen kwaad en begeer ik niets dat van je is.

Volgens de Sharia is het niet strafbaar als moslims je huis, je auto of je bezittingen inpikken, als jij geen moslim bent. Mensen martelen en homofielen bestraffen hoort er ook nog bij. Is dat wat je wil? Ik gun het je van harte. Ze willen Europa (en de wereld) overnemen; dat doen ze het liefst zo snel mogelijk. Wellicht krijgen ze wat hulp van de EU-top om dat proces te versnellen.

En wat de eindtijd betreft is de Derde Wereld oorlog niet uitgesloten.

3 Wereld oorlogen gepland » Revolutions, Tyrants & Wars - Total Onslaught - Walter Veith

 

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Mullog:
Op 10-9-2020 om 14:20 zei Ricky Tjin:

Zoals ik heb aangegeven, verwerp ik je suggestie in zijn geheel en niet slechts een woord van de zin.

Op 10-9-2020 om 17:31 zei Mullog:

Je begrijpt er echt helemaal niks van, hé?!

3 uur geleden zei Ricky Tjin:

Hallo @Mullog,

Je suggestie dát ik er echt helemaal niks van begrijp, is een leugen en behoort tot kwaadsprekerij, en daaruit blijkt volgens de bijbel dat je betoverd bent.

Indien je waarheid niet te gehoorzaamt, ben je Bijbels gezien betoverd (Galaten 3:1).

Het Griekse grondwoord voor betoverd (G940) is baskainō en wordt volgens de Lexicon omschreven als:
1) kwaad spreken van iemand, belasteren
2) kwaad brengen over iemand door lof te veinzen of een boos oog
3) charmeren, betoveren

Doordat je liegende en kwaadsprekende ? tegen mij tekeer gaat, blijkt dát je niet beter bent dan de Farizeeën, die de duivel tot vader hadden en de begeerte van hun vader wilden doen, die niet staat in de waarheid, want er is in de duivel geen waarheid en wanneer hij leugen spreekt, spreekt hij vanuit wat van hemzelf is, want hij is een leugenaar en de vader der leugen (Johannes 8:44 HSV).

Als jij denkt iets te zijn, terwijl je niets bent, dan bedriegt je jezelf (Galaten 6:3 HSV). ?

Ik denk dat je aan het doorschieten bent. Zoals jij met de bijbel omgaat lijkt mij niet gezond. Misschien moet je eens met iemand erover praten. 

Zoals ik met de Bijbel omga, lijkt het je niet gezond. Dat is te begrijpen. Een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is, want het is hem dwaasheid en hij kan het niet verstaan, omdat het slechts geestelijk te beoordelen is (1 Korinthiërs 2:14 NBG51)

Je kan wel concluderen dat ik aan het doorschieten ben; dat is hoe jij het bekijkt als atheïst.

Zelf concludeer ik dat de sfeer van de antichrist en het atheïsme zijn doorgeschoten op dit forum, dat omschreven wordt als het "Grootste christelijke forum in Nederland & België".

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Zola:

@Ricky Tjin beschik je überhaupt nog wel over het vermogen om jezelf een halt toe te roepen en te zwijgen?  En over voldoende empathisch vermogen om dit topic niet verder te verstieren als er duidelijk is aangegeven dat dit niet op prijs wordt gesteld? 

Hallo @Zola,

Waar bemoei jij je mee?

Doordat jij je er zomaar mee bemoeit en loopt te oordelen, vraag je er zelf om, om zelf weer geoordeeld te worden (Mattheüs 7:1-5).

Het feit dat je de waarheid niet gehoorzaamt, wijst erop dat je betoverd bent, volgens de Bijbel (Galaten 3:1).
Dat je mij belastert en/of je liegende bezig bent om kwaad tegen mij te spreken, toont aan dat je betoverd (G940) bent.

Het Griekse grondwoord voor betoverd (G940) is baskainō en wordt volgens de Lexicon omschreven als:
1) kwaad spreken van iemand, belasteren
2) kwaad brengen over iemand door lof te veinzen of een boos oog
3) charmeren, betoveren

Naast natuurlijke principes zoals bijvoorbeeld de wet van de zwaarte kracht, waardoor voorwerpen naar het middelpunt van de aarde worden getrokken, zijn er ook geestelijke principes, zoals de zondige natuur van de mens waar demonen zich thuis voelen.

Als niet in Jezus Christus gelooft en jij je niet bekeert, dan heerst de de zonde als koning in je sterfelijk lichaam, zodat je aan zijn begeerten gehoorzaamt (Romeinen 6:12 NBG51). Zonde is de natuur waar demonen en boze geesten zich thuis voelen. Met Alice in Wonderland, waar je het laatst over had, gooi je alleen maar meer olie op dat vuur en willen demonen ook toegang tot je leven. Door in je zonde te blijven en Jezus Christus te negeren, waarbij je zondig tegen mij tekeer gaat, open je zelf de deur voor demonen en boze geesten in je leven.

Wie de zonde doet, is uit de duivel; want de duivel zondigt vanaf het begin (1 Johannes 3:8).

Jij en @Quest en @Bastiaan73 kunnen tegen mij tekeer gaan, maar dat hoeft niets bijzonders te betekenen (2 Korinthe 11:14-15).

2 Korinthe 11:14-15 HSV
14  En geen wonder, want de satan zelf doet zich voor als een engel van het licht.
15  Het is dus niets bijzonders als ook zijn dienaars zich voordoen als dienaars van gerechtigheid. Hun einde zal zijn overeenkomstig hun werken.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid