Spring naar bijdragen

Anti semitisme in Nederland.


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat is niet wat ik schreef. Wat ik schreef is: omdat er een Leopold was, koning der Belgen, past het jou als Belg een toontje lager te zingen als gaat het om het gebruik van termen als 'fatsoen' bij conflicten. 

Ik heb nog het fatsoen zijn wandaden te veroordelen en medeleven met Congolezen te betuigen.

En vooral: ik ontken de intel niet zodat een genocide kan blijven duren tot de bewijslast te hoog opstapelde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe ga je ermee om dat jezus van zijn volgelingen vraagt israel te zegenen in tegenstelling van de wens tot uitroeiing?

Er staat dat God sprak, maar dat klopt niet.Mensen voelden dat zo aan. Aha. En waarom weet je zo zeker dat dit hier het geval is? Volgens mij is de term  'Judea- christelijke waarden' een uit

moderatie: Het topic gaat dicht op verzoek van topicstarter Fundamenteel. Wie vindt dat er iets onbelicht is gebleven of verder moet worden uitgewerkt kan daar een nieuw topic voor openen.

1 minuut geleden zei leren_schoen:

Ik geloof dat het bij G-d doodstraffen zijn. En in het hiernamaals. Maar binnen de grenzen van een theocratie op aarde nu in deze tijd zo te bewerkstellen is als alternatief.

Jezus is het enige alternatief om aan deze doodstraf te ontkomen. Anders enkel uitstel van executie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb nog het fatsoen zijn wandaden te veroordelen en medeleven met Congolezen te betuigen.

En vooral: ik ontken de intel niet zodat een genocide kan blijven duren tot de bewijslast te hoog opstapelde.

Achteraf is altijd makkelijker praten he ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei leren_schoen:

Ik geloof dat het bij G-d doodstraffen zijn. En in het hiernamaals. Maar binnen de grenzen van een theocratie op aarde nu in deze tijd zo te bewerkstellen is als alternatief.

Volgens mij komen de 10 geboden rechtsreeks van God. De regels die over lijfstraffen praten komen duidelijk van de mens.

4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Achteraf is altijd makkelijker praten he ? 

Nu het geweten is schreef jij "ze bekent tenminste"

Dat was uw achteraf.. Durf je ook openlijk te bekennen anti semiet te zijn? Is hier al duidelijk hoor.

De haat tegen Joden moet toch diep zitten als het niet deert dat miljoenen verdwijnen terrorisme tegen Israel te voeren? Miljoenen naar terrorisme terwijl de ouderen van ontbering omkomen in zorgcentra. The Netherlands anno 2020. Wal-ge-lijk

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Jezus is het enige alternatief om aan deze doodstraf te ontkomen. Anders enkel uitstel van executie.

Dat is een christelijke opvatting van de thora, maar jij was in destijds niet betrokken met de exodus en dat G-d de thora gaf. De wetgeving is wat G-d vroeg van de israelieten als tentenspanners en nadat ze het beloofde land in gegaan waren. Zodat ze een heilige natie bleven waarbij G-d woonde. Dat staat letterlijk in de thora. Daarom is de thora zo belangrijk en indrukwekkend, omdat het aangeeft precies wat G-d wel wilt en niet wilt. En als een heilige natie zo kan zijj dmv Uitzetting, past dat theologisch. Ook omdat de rest vd wereld niet betrokken was met de thora, kunnen ze daar uitgezet worden en daar was en is de thora nvt. En vallen buiten het bootje de samenleving van G-d.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:
13 minuten geleden zei leren_schoen:

Ik geloof dat het bij G-d doodstraffen zijn. En in het hiernamaals. Maar binnen de grenzen van een theocratie op aarde nu in deze tijd zo te bewerkstellen is als alternatief.

Volgens mij komen de 10 geboden rechtsreeks van God. De regels die over lijfstraffen praten komen duidelijk van de mens

Dat is geheel eigen invulling, want zowel bij de 10 geboden (alle verschillende versies er van) en de doodstraffen, staat er boven dat God zo sprak.
Leesbv Exodus 20, daar staan de 10 geboden, meest bekende versie; in de hoofdstukken erna allerlei andere verboden zaken en straffen.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Dat is geheel eigen invulling, want zowel bij de 10 geboden (alle verschillende versies er van) en de doodstraffen, staat er boven dat God zo sprak.
Leesbv Exodus 20, daar staan de 10 geboden, meest bekende versie; in de hoofdstukken erna allerlei andere verboden zaken en straffen.
 

Ja of ze voelde dat zo aan dat het van God kwam. Mijn inziens stond Mozes het dichste bij God op de berg Sinaï. Daar zei God: gij zult niet doden.

Toegegeven, eigen invulling door met de geest te lezen en niet door de letterlijke letter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is geheel eigen invulling, want zowel bij de 10 geboden (alle verschillende versies er van) en de doodstraffen, staat er boven dat God zo sprak.
Leesbv Exodus 20, daar staan de 10 geboden, meest bekende versie; in de hoofdstukken erna allerlei andere verboden zaken en straffen.
 

Je kan alle zondes en verboden zaken opschrijven en de mogelijke nagevolgen ervan bedenken, dan concluderen dat het kwaad is voor de gemeenschap, naaste. Dat het legitiem is valt niet mee te twisten. De kritiek zijn de straffen zelf, dat is de evenaring hoe erg de zonde daadwerkelijk is. Dan is uitzetting toch een voor de wereld "menselijke, niet barbaarse" oplossing waar zelfs extreem links niks van hoeft te klagen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei leren_schoen:

Je kan alle zondes en verboden zaken opschrijven en de mogelijke nagevolgen ervan bedenken, dan concluderen dat het kwaad is voor de gemeenschap, naaste. Dat het legitiem is valt niet mee te twisten. De kritiek zijn de straffen zelf, dat is de evenaring hoe erg de zonde daadwerkelijk is. Dan is uitzetting toch een voor de wereld "menselijke, niet barbaarse" oplossing waar zelfs extreem links niks van hoeft te klagen?

Dat is niet christelijk. Gedenk Magdelena. Yeshua nam ze op als discipel en veroordeelde haar niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is niet christelijk. Gedenk Magdelena. Yeshua nam ze op als discipel en veroordeelde haar niet.

Nee maar het doel van de thora en een joodse staat is om de thora als grondwet te hebben. Het doel is niet om een tweede vaticaan te worden. Het volgen door mensen van christelijke beweging(en) op aarde is de kerk. Maar joden wachten al duizenden jaren op een joodse staat met derde tempel met de thora als grondwet, welke voorheen volgens de tenach niet juist was uitgevoerd (niet houden van de thora) met als gevolg de ballingschap. Door het juist te doen wordt G-d zichtbaar op aarde zoals op sinai en destijds door de handen van de profeten. In correcte uitvoering zal het niet vreemd zijn wonderen boven de derde tempel te zien zoals verschillende wonderen in de thora zijn beschreven of zoals 1e tempel periode. En dan kan heel de wereld het zien. Daarom staat er: en heel de wereld zal G-d zijn eer geven en zijn naam vrezen.

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei leren_schoen:

Nee maar het doel van de thora en een joodse staat is om de thora als grondwet te hebben. Het doel is niet om een tweede vaticaan te worden.

Het Vaticaan is ook niet christelijk. Mattheüs 23:9 En gij zult niemand uw vader noemen op de aarde; want Een is uw Vader, namelijk Die in de hemelen is.

Israël is een modern land en de meeste Israeli ervaren zich niet als orthodox. Hoe dat land uiteindelijk haar wetten regelt is niet aan ons te bepalen. Ik denk niet dat ze terug zullen keren naar bv Levitische wetten.

Wij leven hier best als westerlingen die terugkeren naar hun Judea-Christelijke waarden. Wij gooien best die politieke correctheid van ons af om terug te durven benoemen wat is opdat wij de boze werken kunnen ontmaskeren. Zoals institutioneel anti semitisme van de EU.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

 

Wij leven hier best als westerlingen die terugkeren naar hun Judea-Christelijke waarden. 

Volgens mij is t momenteel alleen als westerlingen die meestromen met het atheisme. Het gezegde is toch je slaapt waar je je bed maakt? Maar voornamelijk l het westen is anti- G-d. 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja of ze voelde dat zo aan dat het van God kwam. Mijn inziens stond Mozes het dichste bij God op de berg Sinaï. Daar zei God: gij zult niet doden.

Toegegeven, eigen invulling door met de geest te lezen en niet door de letterlijke letter.

Er staat dat God sprak, maar dat klopt niet.Mensen voelden dat zo aan. Aha.
En waarom weet je zo zeker dat dit hier het geval is?

7 uur geleden zei leren_schoen:
8 uur geleden zei Fundamenteel:

 

Wij leven hier best als westerlingen die terugkeren naar hun Judea-Christelijke waarden. 

Volgens mij is t momenteel alleen als westerlingen die meestromen met het atheisme. Het gezegde is toch je slaapt waar je je bed maakt? Maar voornamelijk l het westen is anti- G-d. 

Volgens mij is de term  'Judea- christelijke waarden' een uitvinding uit de vorige eeuw. Voor die tijd weigerden christenen zich te vereenzelvigen met Joden en werden de Joden langs alle kanten gediscrimineerd.  

8 uur geleden zei Fundamenteel:

Het Vaticaan is ook niet christelijk. Mattheüs 23:9 En gij zult niemand uw vader noemen op de aarde; want Een is uw Vader, namelijk Die in de hemelen is.

Jouw kinderen zijn dan ..... ? Heidens ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dbi, al wat ik wou weten is waarom Nederland zo anti semitisch wordt. Uw reactie daarover droeg daar enorm in bij. Het rust op onwetendheid en institutioneel anti semitisme. Zeer gevaarlijk parcours je staat en media als enige informatiebron tot je te nemen. Als je voor jezelf zou leren denken dan zou dit maanden geleden nooit ontkend zijn geweest.

Ik werd hier geflamed om terrorisme aan te wijzen en als het terrorisme duidelijk wordt krijg ik van jou nog meer walgelijke reacties terug.  De grootste roeptoeter handhaaft zijn stategie van even verdwijnen, te laf voor de confrontatie wellicht...? Evenzo wacht ik nog op zijn tegenargumenten over de ET nadat hij verweet dat ik ze nooit bracht. It is written.

Noteer voor de toekomst dat ik geen onzin verkoop maar het omgekeerde waar is. En als je denkt dat iets onzin is, herinner je er dan aan hoe vaak de nuance vlak erna uw tegendeel toont. Misschien maakt ge u dan minder belachelijk. Ik weet waarvoor ik sta, wat ik zeg en waarin ik geloof. 

Evenzo mag dat subjectief gedoe tegen mij eens stoppen, ik ben een volwassen man die graag over de inhoud debatteert. Wat jij veelal post is voer voor Twitter. En het is niet omdat ik twitter gebruik, dat ik daarom dit forum als twitter gebruik.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-7-2020 om 06:31 zei Fundamenteel:

@Mullog

Doe ik dan werkelijk aan laster of waren mijn uitspraken terecht nu die terrorist bekende? ^^

Of je aan laster doet moet je aan Sigrid Kaag vragen. Als ze dat vindt zal ze je ongetwijfeld voor het gerecht dagen maar persoonlijk ben ik bang dat jouw berichtgeving op dit, inmiddels een beetje achteraf forum, geheel aan haar voorbij zal gaan. Persoonlijk vind ik niet dat je aan laster doet. Ik weet een beetje hoe je je uit en en dat je nogal doorslaat in de wijze waarop je personen kwalificeert en daarna gelijk maar hele bevolkingsgroepen stigmatiseert. 

In de kern zegt @Dat beloof ik in onderstaande post al hoe het hier is afgehandeld.

Volgens mij is het democratische proces gevolgd waarbij onze tweede kamer controleert en een minister daarop acteert. 

Via deze link is meer informatie over Union of Agricultural Work Committees te vinden en ik zie tot mijn verassing dat Oxfam Solidarité uit België een kleine € 286.000 heeft gedoneerd. Misschien is het salaris van die mannen wel uit de Belgische pot betaald. Maar die NGO's hebben vaan een ondoorzichtigere financiële structuur dan regeringen ?

Verder zal het mij een worst wezen. Er zijn daar twee bevolkingsgroepen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die beiden zo corrupt als de neten zijn, er geen been inzien om elkaar te treiteren en te pesten als dat mogelijk is en er ook geen been inzien elkaar te vermoorden. Daarbij heeft er een het geluk dat ze door een, zo langzamerhand misplaatst schuldgevoel van de westerse wereld, op allerlei manieren geholpen wordt en allerlei voordelen krijgt en dat veel mensen wegkijken zal zij hun misdaden begaan terwijl als de andere een scheet laat de de hele wereld moord en brand schreeuwt.   

Nu weet je hoe ik erover denk en verder veel plezier in het onderwerp. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Mullog:

Of je aan laster doet moet je aan Sigrid Kaag vragen. Als ze dat vindt zal ze je ongetwijfeld voor het gerecht dagen maar persoonlijk ben ik bang dat jouw berichtgeving op dit, inmiddels een beetje achteraf forum, geheel aan haar voorbij zal gaan. Persoonlijk vind ik niet dat je aan laster doet. Ik weet een beetje hoe je je uit en en dat je nogal doorslaat in de wijze waarop je personen kwalificeert en daarna gelijk maar hele bevolkingsgroepen stigmatiseert. 

In de kern zegt @Dat beloof ik in onderstaande post al hoe het hier is afgehandeld.

Volgens mij is het democratische proces gevolgd waarbij onze tweede kamer controleert en een minister daarop acteert. 

Via deze link is meer informatie over Union of Agricultural Work Committees te vinden en ik zie tot mijn verassing dat Oxfam Solidarité uit België een kleine € 286.000 heeft gedoneerd. Misschien is het salaris van die mannen wel uit de Belgische pot betaald. Maar die NGO's hebben vaan een ondoorzichtigere financiële structuur dan regeringen ?

Verder zal het mij een worst wezen. Er zijn daar twee bevolkingsgroepen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die beiden zo corrupt als de neten zijn, er geen been inzien om elkaar te treiteren en te pesten als dat mogelijk is en er ook geen been inzien elkaar te vermoorden. Daarbij heeft er een het geluk dat ze door een, zo langzamerhand misplaatst schuldgevoel van de westerse wereld, op allerlei manieren geholpen wordt en allerlei voordelen krijgt en dat veel mensen wegkijken zal zij hun misdaden begaan terwijl als de andere een scheet laat de de hele wereld moord en brand schreeuwt.   

Nu weet je hoe ik erover denk en verder veel plezier in het onderwerp. 

Aha ik heb ze niet op een rijtje met haar leeftijd dus dat maakt goed dat gij terrorisme en institutioneel anti semitisme moogt ontkennen.

 

Niet eens de daad afkeuren, niet eens medeleven betuigen met het slachtoffer.

Niet eens een excuus dat ge me toen valselijk flamede.

Je doet je of wel zo dom voor of het is erger dan gedacht. Je weet NIETS van dke situatie daar, daar je alle intel negeert en zelfs weigert te erkennen en nu wilt doen alsof Joden dat maar verdienden.

Je bent overigens hypocriet, jij kijkt weg bij terrorisme maar klaagt de scheten van Israël aan. Terroristen maken zoveel mogelijk burgerslachtoffers, Israël poogt dat te vermijden. Israël wil vrede maar dat weigeren terroristen in Palestina omdat ze rijker van het conflict worden en Israël zo haten haar nooit te erkennen. Er is een tweestatenoplossing. Tijd voor de hele EU de steun aan Palestina te stoppen tot er een vredesakkoord naar een tweestatenoplossing is. Europa voedt de oorlog en het conflict daar mee.

Het onderzoek is trouwens niet rond he. Dit is de tip van de ijsberg. Maar ze bekende al dat geld van jullie bestemd was voor 1 aanslag waar dat meisje stierf. Dat deed ze alleen omdat de bewijslast te groot wordt en wellicht hoopte dat het daarbij zou stoppen. Not.

Ik zeg u opnieuw dat die met een terrorist trouwde en vanuit die overtuiging politiek voert met jullie geld. Het is nu duidelijk dat de goddelozen alhier dat niet erg vinden.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Fundamenteel:

Dbi, al wat ik wou weten is waarom Nederland zo anti semitisch wordt. Uw reactie daarover droeg daar enorm in bij. Het rust op onwetendheid en institutioneel anti semitisme. Zeer gevaarlijk parcours je staat en media als enige informatiebron tot je te nemen. Als je voor jezelf zou leren denken dan zou dit maanden geleden nooit ontkend zijn geweest.

Ik werd hier geflamed om terrorisme aan te wijzen en als het terrorisme duidelijk wordt krijg ik van jou nog meer walgelijke reacties terug.  De grootste roeptoeter handhaaft zijn stategie van even verdwijnen, te laf voor de confrontatie wellicht...? Evenzo wacht ik nog op zijn tegenargumenten over de ET nadat hij verweet dat ik ze nooit bracht. It is written.

Noteer voor de toekomst dat ik geen onzin verkoop maar het omgekeerde waar is. En als je denkt dat iets onzin is, herinner je er dan aan hoe vaak de nuance vlak erna uw tegendeel toont. Misschien maakt ge u dan minder belachelijk. Ik weet waarvoor ik sta, wat ik zeg en waarin ik geloof. 

Evenzo mag dat subjectief gedoe tegen mij eens stoppen, ik ben een volwassen man die graag over de inhoud debatteert. Wat jij veelal post is voer voor Twitter. En het is niet omdat ik twitter gebruik, dat ik daarom dit forum als twitter gebruik.

Fijn. Maar nu even concreet antwoord op de vragen aub:

14 uur geleden zei Dat beloof ik:
Op 22-7-2020 om 19:05 zei Fundamenteel:

Ja of ze voelde dat zo aan dat het van God kwam. Mijn inziens stond Mozes het dichste bij God op de berg Sinaï. Daar zei God: gij zult niet doden.

Toegegeven, eigen invulling door met de geest te lezen en niet door de letterlijke letter.

Er staat dat God sprak, maar dat klopt niet.Mensen voelden dat zo aan. Aha.
En waarom weet je zo zeker dat dit hier het geval is?

en:

14 uur geleden zei Dat beloof ik:
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Het Vaticaan is ook niet christelijk. Mattheüs 23:9 En gij zult niemand uw vader noemen op de aarde; want Een is uw Vader, namelijk Die in de hemelen is.

Jouw kinderen zijn dan ..... ? Heidens ? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Fijn. Maar nu even concreet antwoord op de vragen aub:

en:

 

Gijj denkt dat als ge zelf 90% van de context en vragen negeert verder serieus genomen gaat worden?

Ge kunt de afleiding van uw anti semitisme pogen keren. Zwijgen is voor mij toestemmen. Ik vroeg of je openlijk durft toe te geven een anti semiet te zijn....

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zwijgen is voor mij toestemmen

Mooi. Dan is hier het antwoord dus ja:

14 uur geleden zei Dat beloof ik:
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Het Vaticaan is ook niet christelijk. Mattheüs 23:9 En gij zult niemand uw vader noemen op de aarde; want Een is uw Vader, namelijk Die in de hemelen is.

Jouw kinderen zijn dan ..... ? Heidens ? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik raad u aan te zwijgen over mijn kroost en de aandacht op het institutioneel anti semitisme te richten. Waar terroristen uw politiek infiltreerde.

Het westen is altijd onveranderd of geheel of deels antisemitistich geweest en heeft zich altijd uitgesproken tegen de staat van israel in de VN. Natuurlijk is dat institutioneel , maar daar hebben terroristen weinig mee te maken

Eu heeft nog geen 100 jaar geleden kampen gebouwd, en je doet hier of dat de eu institutioneel antisemitisme iets nieuws is of van terroristen komt. 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei leren_schoen:

Het westen is altijd onveranderd of geheel of deels antisemitistich geweest en heeft zich altijd uitgesproken tegen de staat van israel in de VN. Natuurlijk is dat institutioneel , maar daar hebben terroristen weinig mee te maken

 

Sigrid is terrorist of minstens medeplichtig aan terrorisme.

Die mannen aan de top weten meer dan mij, zij weten maar al te goed dat hun fondsen voor de Palestijnen in terroristen hun handen belanden. De iron dome was NOOIT gebroken zonder westerse steun.

Daarom is het beter de kraan toe te draaien tot daar een tweestatenoplossing bereikt is. Anders zal het conflict blijven duren.

Ik ervaar de nationalisten niet als anti semitisch, integendeel zelfs. Dat zijn voornaam goddeloze globalisten, waarvan we weten dat ze meeheulen met terroristen regime changes in het oosten te bereiken.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Een van de verklaringen voor antisemitisme is de zogenaamde dualisme, als tweedrachtige vijandschap in het menselijke ras na de zondeval en het ontstaan van de relatieve universum (gevallen wereld). Antisemitisme is daar een belangrijke voorbeeld van. Als het gaat om westerse / Europese antisemitisme, dan wat mij opvalt is dat de nazi's / racisten haten joden ondanks het feit dat de Joden in Europa ook blank zijn qua uiterlijk. Terwijl in sommige andere gevallen zien ze de blanke Joden of Semieten als hun bondgenoten in hun satanische haat tegen de zwarten, zoals ik. Op deze wijnoogst poster uit de kolonialistische tijdperk zie je bijvoorbeeld hoe een zwarte slaaf bedient blanke bijbelse koningin van Sheba (die naar de koning Salomo gekomen was om naar zijn wijsheid te luisteren); en dat terwijl noch haar blanke huidskleur noch haar Arische (dus niet-Semitische) afkomst bewezen is, en ook niet dat ze uit Zuid-Afrika was. Als ze inderdaad blank was, dan zou ze naar alle waarschijnlijkheid, net zoals Joden, Semitisch zijn en niet Arisch of Nordisch. 

00f11b13fea09729744e36a02ad6285a.jpg

Hitler en opper moefti van Jerusalem voeren een samenzwering tegen de Joden op, terwijl op 15 maart 2019 zal een Hitler-fan 51 moslims doden in Nieuw-Zeeland. Nou, mensenhaters wat blijft van jullie bondgenootschappen over? 

mufti.jpeg

Grand-Mufti-Inspects-Bosnian-SS.jpg

 

Kortom, bekeer u zich tot Jezus en...

be-this-guy-a-german-man-standing-at-a-r

bewerkt door Modestus
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid