Spring naar bijdragen

Waar zat Epstein in het gevang?


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Plume:

Fundamenteel heeft daar gewoon gelijk in. Degene die in die tijd de nieuwsfeiten goed hebben bestudeerd, waaronder WikiLeaks,  die weten dat. En degenen die nu beweren dat dit “debunked” zou zijn, die hebben kennelijk niet de kracht gekregen de gruwelijkheid van deze gevallen wereld onder ogen te komen.  Die moeten er nog achter komen. Op hun eigen tijd.

Spotters met zoiets vreselijks, het laagste van het laagste, die weten niet wat ze doen.

Er is in deze wereld niets nieuws onder de zon. Kinderoffers zijn van alle tijden. Ze waren er toen Jezus op aarde was, en ze zijn er nu ook.

 

Hoe kan iemand de toestand van de wereld beschouwen zonder de krachten en machten te benoemen, of zonder die aan het werk te zien.

En de beschouwer zal er als beschouwer geen deel aan willen hebben, want kan hij deze wereld veranderen? Of de ander? Of zichzelf? 

Ik denk dat daar de sleutel ligt, om een innerlijke schouwer te worden, en inderdaad kijkt wat dit alles wat nu in een stroomversnelling lijkt te komen, met je doet en waar men zich op richt. Want waar men zich op richt, komt naar je toe.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fundamenteel heeft daar gewoon gelijk in. Degene die in die tijd de nieuwsfeiten goed hebben bestudeerd, waaronder WikiLeaks,  die weten dat. En degenen die nu beweren dat dit “debunked” zou zijn, die

Word je nooit moe van jezelf?

Een ban - tijdelijk noch permanent -  lijkt mij op dit moment niet nuttig. Dat heeft overduidelijk geen enkele keer werkelijk vooruitgang in zijn zelfinzicht bewerkstelligd.  Het lijkt mij het beste h

10 minuten geleden zei thom:

Hoe kan iemand de toestand van de wereld beschouwen zonder de krachten en machten te benoemen, of zonder die aan het werk te zien.

En de beschouwer zal er als beschouwer geen deel aan willen hebben, want kan hij deze wereld veranderen? Of de ander? Of zichzelf? 

Ik denk dat daar de sleutel ligt, om een innerlijke schouwer te worden, en inderdaad kijkt wat dit alles wat nu in een stroomversnelling lijkt te komen, met je doet en waar men zich op richt. Want waar men zich op richt, komt naar je toe.

 

Amen.

Deze bankier, die er aards gezien helemaal niets bij te winnen en alles te verliezen had door hierover open te zijn, vertelt erover. Hij vertelt dat hij een narcist, psychopaat zelfs, in opleiding was, maar gezakt is voor het examen. Een mislukte psychopaat. Video van vier minuten.


En hier legt hij uit hoe de piramide in elkaar zit wat betreft economie en schuldenlast.

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je geobsedeerd bent door vuiligheid en er in de krochten van het internet naar zoekt zul je het ook vinden. Dat kindermisbruik megafout is weet iedereen op dit forum. Dat er hele verkeerde mensen op deze aardkloot rondlopen ook. Maar het bevindt zich buiten mijn cirkel van invloed. Derhalve fixeer ik me er niet op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als je geobsedeerd bent door vuiligheid en er in de krochten van het internet naar zoekt zul je het ook vinden. Dat kindermisbruik megafout is weet iedereen op dit forum. Dat er hele verkeerde mensen op deze aardkloot rondlopen ook. Maar het bevindt zich buiten mijn cirkel van invloed. Derhalve fixeer ik me er niet op.

Het gaat er niet over dat dit fout is alleen he. Het gaat erover dat mensen die wolven in schaapsklederen geloven zodat ze verder kunnen doen.

Wat kan ik erbij winnen dat hier te presenteren? Maar wat zouden zij verliezen als de wereld de waarheid ervan wist?

Ik kan ook niet bewijzen dat Michael Jackson een pedo was, maar 1 + 1 is daar ook 2 he. Dat wegtrollen en degene die het aan het licht brengen gek noemen is het hele probleem op deze wereld. 

In die mentaliteit hingen ze Jezus aan het kruis en staken ze Joden in de gaskamers. Terwijl nu seksuele roofdieren de hele shOw draaien.

Maar wacht: het is Trump zijn fout zodat we ons weer moreel verantwoord kunnen voelen. Den Hoogste zal dat niet als excuus aanvaarden vrees ik...

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als je geobsedeerd bent door vuiligheid en er in de krochten van het internet naar zoekt zul je het ook vinden. Dat kindermisbruik megafout is weet iedereen op dit forum. Dat er hele verkeerde mensen op deze aardkloot rondlopen ook. Maar het bevindt zich buiten mijn cirkel van invloed. Derhalve fixeer ik me er niet op.

?

(heb geen likes meer over, daarom zo).

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Wat kan ik erbij winnen dat hier te presenteren? Maar wat zouden zij verliezen als de wereld de waarheid ervan wist?Maar

De trol in jou (die jij niet bent) heeft erbij te winnen dat hij niet alleen jouzelf maar als het even kan ook anderen kan fixeren op en in die vuiligheid en zo gebonden kan houden aan dat niveau van bestaan.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Plume:

?

(heb geen likes meer over, daarom zo).

De trol in jou heeft erbij te winnen dat jij niet alleen jezelf maar als het even kan ook anderen kan fixeren op en in die vuiligheid. 

Ik ben geen trol. Ik meen alles wat ik zeg. 

6 minuten geleden zei Plume:

?

(heb geen likes meer over, daarom zo).

De trol in jou heeft erbij te winnen dat jij niet alleen jezelf maar als het even kan ook anderen kan fixeren op en in die vuiligheid. 

Trouwens? Nu er weer enige rust is. Gaan we die je ditjes en datjes eens achterwege houden en zoveel mogelijk on topic blijven?

Wat denk je?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben geen trol. Ik meen alles wat ik zeg. 

Johari dichtgedaan. Dan krijg je die paradox niet opgelost. 
 

Citaat

 

Trouwens? Nu er weer enige rust is. Gaan we die je ditjes en datjes eens achterwege houden en zoveel mogelijk on topic blijven?

Wat denk je?

 

Laat je vooral niet storen. Ga zo door. Maakt niets uit.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Fundamenteel:
38 minuten geleden zei Plume:

?

(heb geen likes meer over, daarom zo).

De trol in jou heeft erbij te winnen dat jij niet alleen jezelf maar als het even kan ook anderen kan fixeren op en in die vuiligheid. 

Ik ben geen trol. Ik meen alles wat ik zeg. 

Het is duidelijk wat je wilt brengen. En het is ook duidelijk dat het lijkt dat je je er op fixeert, maar ik denk dat dit komt omdat het niet door lijkt te dringen bij een ander, dat is dan waarom het vaak herhaald (lijkt) te moeten worden. Het is beiden groots; wat er in de wereld gebeurt, en wat er buiten dit leven op ons afkomt. Als Neo in the Matrix. Vandaar dat het hier m.i. van beide werelden/levensvelden geplaatst moet worden, om te kúnnen schouwen.

Ik merk, net als jij, bij het plaatsen van berichten dat het een fixatie lijkt, of mantra. Mijn fixatie of mantra zijn de Bijbelteksten die ik niet vaak genoeg kan lezen. Terwijl het ook vaak niet begrepen of gezien wordt volgens de reacties die daar op komen, hoe ik deze teksten lees. En ik ze graag weer plaats, en het er graag weer over heb. :-) 

Ik snap je helemaal. 

Het gaat om het begrip en gehoord worden. Niet om het gelijk willen halen. Maar dat is voor mij ook een weg te gaan om daarin zaken los te kunnen laten :-)

 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het gaat er niet over dat dit fout is alleen he. Het gaat erover dat mensen die wolven in schaapsklederen geloven zodat ze verder kunnen doen.

Wat kan ik erbij winnen dat hier te presenteren? Maar wat zouden zij verliezen als de wereld de waarheid ervan wist?

Ik kan ook niet bewijzen dat Michael Jackson een pedo was, maar 1 + 1 is daar ook 2 he. Dat wegtrollen en degene die het aan het licht brengen gek noemen is het hele probleem op deze wereld. 

In die mentaliteit hingen ze Jezus aan het kruis en staken ze Joden in de gaskamers. Terwijl nu seksuele roofdieren de hele shOw draaien.

Maar wacht: het is Trump zijn fout zodat we ons weer moreel verantwoord kunnen voelen. Den Hoogste zal dat niet als excuus aanvaarden vrees ik...

O dus je bent een klokkenluider? De klokkenluider van Notre Credible?

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Bastiaan73:

O dus je bent een klokkenluider? De klokkenluider van Notre Credible?

Kan dit kinderachtig gedoe eens stoppen? Dank.

Niet alle complottheorieën zijn zomaar verzonnen. Dit is echt en dat probleem gaat mij echt aan. Als hiervoor geen rechtvaardigheid volgt, hoeven we ons niet verder af te vragen waarom de wereld zo F'ed up is he. We hebben de struisvogels mede te danken die liever leugens voorgekauwd krijgen dan met eigen ogen te gaan aanschouwen. 

9 minuten geleden zei thom:

Het is duidelijk wat je wilt brengen. En het is ook duidelijk dat het lijkt dat je je er op fixeert, maar ik denk dat dit komt omdat het niet door lijkt te dringen bij een ander, dat is dan waarom het vaak herhaald (lijkt) te moeten worden. Het is beiden groots; wat er in de wereld gebeurt, en wat er buiten dit leven op ons afkomt. Als Neo in the Matrix. Vandaar dat het hier m.i. van beide werelden/levensvelden geplaatst moet worden, om te kúnnen schouwen.

Ik merk, net als jij, bij het plaatsen van berichten dat het een fixatie lijkt, of mantra. Mijn fixatie of mantra zijn de Bijbelteksten die ik niet vaak genoeg kan lezen. Terwijl het ook vaak niet begrepen of gezien wordt volgens de reacties die daar op komen, hoe ik deze teksten lees. En ik ze graag weer plaats, en het er graag weer over heb. :-) 

Ik snap je helemaal. 

 

 

Het is hier dan ook alles of niets. Zwart of wit. Er is geen midden. Je kan maar 1 Meester dienen en 1 kan maar De Hoogste zijn.

Als mensen me daarvoor voor "gek" wegzetten kan ik verdragen. Maar ze lezen 10 zinnen op wikipedia en komen dan meeboeren op het niveau van mensen die dat al jaren opvolgen? 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is hier dan ook alles of niets. Zwart of wit. Er is geen midden.

Hetzelfde met de buren, de familie, kennissen. De wereld staat op z'n kop maar er valt weinig over te delen met elkaar, ongeloof en afstand 'wordt groter dan 1,5 m'. 

Ik leer stil te worden.

Alleen de video met de 2 artsen heb ik gedeeld met mijn familie. Nog geen reacties gehad :-) 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei thom:

Hetzelfde met de buren, de familie, kennissen. De wereld staat op z'n kop maar er valt weinig over te delen met elkaar.

Ik leer stil te worden.

Ha ik bespreek die zaken irl niet hoor. Kwestie van de goede vrede bewaren. Zelfs in mijn relatie bespreken we quasi niets politiek. We zijn echt tegenpolen. Maar dat klikt op apolitieke zaken geweldig goed.

Op een forum zou je echter wel meer diepgang verwachten. En ik doe echt mijn best de materie steeds bij de context te houden. Maar dat zal nu toch wel enorm afzwakken .... Serieus verschoten van enkele leden... enorm zelfs... Maar dan tegelijk door anderen weer aangenaam verrast, wat toch veel compenseert. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mattheüs 18:

1 Op dat ogenblik kwamen de discipelen bij Jezus en vroegen: Wie is wel de grootste in het Koninkrijk der hemelen?
2 En Hij riep een kind tot Zich, plaatste dat in hun midden,
3 En zeide: Voorwaar, Ik zeg u, wanneer gij u niet bekeert en wordt als de kinderen, zult gij het Koninkrijk der hemelen voorzeker niet binnengaan.
4 Wie nu zichzelf gering zal achten als dit kind, die is de grootste in het Koninkrijk der hemelen.
5 En een ieder, die zulk een kind ontvangt in mijn naam, ontvangt Mij.
6 Maar een ieder, die een dezer kleinen, die in Mij geloven, tot zonde verleidt, het zou beter voor hem zijn, dat een molensteen om zijn hals was gehangen en hij verzwolgen was in de diepte der zee.
7 Wee de wereld om de verleidingen tot zonde. Want er moeten verleidingen komen, maar wee die mens, door wie de verleiding komt.

Mattheüs 19:

13 Toen werden kinderen tot Hem gebracht, opdat Hij hun de handen zou opleggen en bidden; doch de discipelen bestraften hen.
14 Maar Jezus zeide: Laat de kinderen geworden en verhindert ze niet tot Mij te komen, want voor zodanigen is het Koninkrijk der hemelen.
15 En Hij legde hun de handen op en vertrok vandaar.

Meer hoef ik niet te weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Plume:

Amen.

Deze bankier, die er aards gezien helemaal niets bij te winnen en alles te verliezen had door hierover open te zijn, vertelt erover. Hij vertelt dat hij een narcist, psychopaat zelfs, in opleiding was, maar gezakt is voor het examen. Een mislukte psychopaat. Video van vier minuten.


En hier legt hij uit hoe de piramide in elkaar zit wat betreft economie en schuldenlast.

 

Mooi Plume, dat je er eerlijk voor uitkomt je graag in te laten met een smerig soort antisemieten. En bovendien volstrekte idioten. Lees dit maar: https://kloptdatwel.nl/2017/08/18/ronald-bernard-van-de-blije-b-over-kinderoffers-en-de-protocollen-van-de-wijzen-van-sion/ 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-4-2020 om 20:40 zei Plume:

Amen.

Deze bankier, die er aards gezien helemaal niets bij te winnen en alles te verliezen had door hierover open te zijn, vertelt erover. Hij vertelt dat hij een narcist, psychopaat zelfs, in opleiding was, maar gezakt is voor het examen. Een mislukte psychopaat. Video van vier minuten.


En hier legt hij uit hoe de piramide in elkaar zit wat betreft economie en schuldenlast.

 

Je hebt mensen die dit slikken als zoete koek en je hebt mensen die vragen: zo,  en bij elke bank was jij de baas dan? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid