Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

 

En weer een tegenstrijdigheid.

Dat gepiep steeds van autisten die zo nodig hun autisme willen uitschakelen.

Niets tegenstrijdig, enkel mijn familie en geliefdes zullen aan mijn sterfbed staan. (In de normale omstandigheden)

Ja ik heb last van mijn autisme, en als ik er geen last van heb is het mijn omgeving wel. Ergens de kerk in het midden houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kunt altijd nog op 20 september samen met ruim een miljoen anderen Area 51 bestormen. Wie weet vind je daar wel antwoorden... Ik denk dat je vooral jezelf een beetje gek laat maken. UFO staat

@Dat beloof ik

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niets tegenstrijdig, enkel mijn familie en geliefdes zullen aan mijn sterfbed staan. (In de normale omstandigheden)

Voor mijn part staat er niemand aan mijn sterfbed. Wat voor last heb ik daar van, mijn lichaam is gestorven immers en mijn ziel is daar waar geen traan meer vloeit. Een prachtig vooruitzicht.

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik heb last van mijn autisme, en als ik er geen last van heb is het mijn omgeving wel. Ergens de kerk in het midden houden.

De waarheid ligt niet ergens in het midden. Je leeft in de waarheid of niet. Waarom heb jij last van je autisme? Enkel omdat je zo graag wil zijn als de "normale" mensen om je heen? Omdat ze in de meerderheid zijn? Man, je laat je leven door anderen. En door dat drugsgebruik waarmee jij de zaak probeert te compenseren ben jij degene die anderen misleid.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Voor mijn part staat er niemand aan mijn sterfbed. Wat voor last heb ik daar van, mijn lichaam is gestorven immers en mijn ziel is daar waar geen traan meer vloeit. Een prachtig vooruitzicht.

De waarheid ligt niet ergens in het midden. Je leeft in de waarheid of niet. Waarom heb jij last van je autisme? Enkel omdat je zo graag wil zijn als de "normale" mensen om je heen? Omdat ze in de meerderheid zijn? Man, je laat je leven door anderen. En door dat drugsgebruik waarmee jij de zaak probeert te compenseren ben jij degenen die anderen misleid.

Overprikkeling? Drukke plaatsen? Familiebezoeken? Situaties waar geen overzicht is? Veranderingen? Geluiden? 

Je ontkomt daar niet aan he. Ik kan nergens naartoe zonder dat ik er uitgeput van terugkom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Overprikkeling? Drukke plaatsen? Familiebezoeken? Situaties waar geen overzicht is? Veranderingen? Geluiden? 

Je ontkomt daar niet aan he. Ik kan nergens naartoe zonder dat ik er uitgeput van terugkom.

Maar stoned aankomen en anderen voor de gek houden is wel een goede oplossing... Mensen worden niet relaxed van THC, enkel onverschillig en dat gaat zich op den duur wreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Maar stoned aankomen en anderen voor de gek houden is wel een goede oplossing... Mensen worden niet relaxed van THC, enkel onverschillig en dat gaat zich op den duur wreken.

Iedereen in mijn directe omgeving heeft liever dat ik een druppeltje kaneh bosm neem ja. Echt de waarhed.

Waarom? Anders ben ik te obsessief en niet communicatief vaardig. Na inname kan ik alles, echt alles. Dat maakt mij niet lui of,moe, maar springlevend en ik ben dan echt wie ik wil zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

moderatie

Topic gaat weer open. Het is wat uitgedund en er zijn modbreaks geplaatst. Er staan nog wel dingen in die niet echt on-topic zijn.

Nu verder moet het wel on-topic worden.

@Fundamenteel richt zijn leven in zoals hij dat juist acht. Dat is helemaal niet onderwerp van het topic. Dus ook als je denkt dat hij (of misschien een mens in het algemeen) iets beter wat anders kan doen en kiezen, is dat niet het onderwerp. Natuurlijk kunnen we dingen die we belangrijk achten naar voren brengen -- eventueel soms zelfs wanneer het niet echt on-topic is. Maar dat is hier in deze draad dan wel inmiddels voldoende gebeurd.

Dus nu: Raadpleeg eventueel nog even de topicstart en reageer on-topic!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Trajecto unlocked this discussie
21 uur geleden zei Fundamenteel:

Amerikaanse officials bevestigen nu het bestaan van UFO.

Waar doen ze dat ? Graag een verwijzing naar de Amerikaanse overheid,  dus geen ninefornews gedoe aub.

20 uur geleden zei Fundamenteel:

De Belgian Triangle is bevestigd door ons leger. 

Waar? Graag een verwijzing naar de Belgische overheid en niet naar ninefornews of andere bagger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Fundamenteel:

Verdwijn nu maar naar zaken die u wel interesseren. Doei!!!

Om dan terug op topic te komen, want niet enkel medigebruikers beginnen daarover, de officiële zenders en overheidslieden bevestigen deze toestanden in ons luchtruim. België kwam daar eind jaren 80 begin jaren 90 al mee uit de kast. Maar Amerika is nieuw, ze ontkenden altijd... tot nu.

 

@Dat beloof ik

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vraag is volgens mij niet zozeer of er onverklaarbare objecten zijn, die zijn er en worden waargenomen, de vraag is dan wat is de oorsprong, buitenaards, daar geloof ik persoonlijk niet in, een lolbroek die de hele wereld in de ban houdt, dat geloof ik ook niet , een natuurverschijnsel, dat zou kunnen maar dan moet het te verklaren zijn en dat wordt dus niet gedaan, een geheim militair project, tja dan is het wel zeer geheim gehouden enkele generaties lang, ik vind dat niet plausibel, Perceptie van een persoon in het waarnemen, dan moeten er meer mensen zijn met dezelfde perceptie, ik denk dat dat ook uit te sluiten valt, Satan die een spelletje speelt, hij houdt van spelletjes maar wat zou het nut voor hem zijn, ook dat valt uit de boot, tot dusver althans. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

"Eigen argumenten. Discussie valt of staat met argumenten. Het alleen plaatsen van een link of een zin die verwijst naar een andere site of forum helpt daar niet in. Indien dit toch gebeurt zal de link worden verwijderd. Links zijn bedoeld om je argumentatie te ondersteunen, maar niet om als argument te dienen."

Uit de richtlijnen voor het forum.
Probeer nu nog eens antwoord te geven op mijn vraag:

41 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Waar doen ze dat ? Graag een verwijzing naar de Amerikaanse overheid,  dus geen ninefornews gedoe aub.

Waar? Graag een verwijzing naar de Belgische overheid en niet naar ninefornews of andere bagger.

Wat je nu post is een tv programma. Ik vroeg een onderbouwing door te verwijzen naar een site van de overheid.
Laat me eens raden: die zijn er niet....

10 minuten geleden zei antoon:

De vraag is volgens mij niet zozeer of er onverklaarbare objecten zijn, die zijn er en worden waargenomen, de vraag is dan wat is de oorsprong, buitenaards, daar geloof ik persoonlijk niet in, een lolbroek die de hele wereld in de ban houdt, dat geloof ik ook niet , een natuurverschijnsel, dat zou kunnen maar dan moet het te verklaren zijn en dat wordt dus niet gedaan, een geheim militair project, tja dan is het wel zeer geheim gehouden enkele generaties lang, ik vind dat niet plausibel, Perceptie van een persoon in het waarnemen, dan moeten er meer mensen zijn met dezelfde perceptie, ik denk dat dat ook uit te sluiten valt, Satan die een spelletje speelt, hij houdt van spelletjes maar wat zou het nut voor hem zijn, ook dat valt uit de boot, tot dusver althans. 

Je gelooft niet in buitenaardse verklaringen? Dan geloof je dus ook niet meer in God? Maak dat de kat wijs.

Bijna al de zaken die je noemt zijn mogelijke verklaringen voor een verschijnsel (op Satan na dan).

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dat beloof ik zeg niet dat ze buitenaards zijn. Lees de OP. 

Maar als Tucker wat zegt over de overheid of het leger mag je dat wel waarheidsgetrouw achten. Zou wat zijn moesten mensen zulke claims op de Amerikaanse tv staten zonder dat het waar zou zijn.

Ik ben het ook moe telkens zaken te herkauwen, Amerika bevestigt en er was een briefing vanuit het congres daar.

Citaat

Ergo de Navy bevestigt. Ook hun luchtmacht. Ze halen het uit de taboesfeer nu zodat iedereen het durft te melden. Ware het fake news men was al lang terug gefloten. Dit nieuws is trouwens al maanden oud, maar wou eens over wat anders praten dan wat mij negatief maakt. Al was dat wellicht geen goed idee.

Omdat ze niet te verklaren zijn vereisen ze net de aandacht, vind ik.

 

33 minuten geleden zei antoon:

De vraag is volgens mij niet zozeer of er onverklaarbare objecten zijn, die zijn er en worden waargenomen, de vraag is dan wat is de oorsprong, buitenaards, daar geloof ik persoonlijk niet in, een lolbroek die de hele wereld in de ban houdt, dat geloof ik ook niet , een natuurverschijnsel, dat zou kunnen maar dan moet het te verklaren zijn en dat wordt dus niet gedaan, een geheim militair project, tja dan is het wel zeer geheim gehouden enkele generaties lang, ik vind dat niet plausibel, Perceptie van een persoon in het waarnemen, dan moeten er meer mensen zijn met dezelfde perceptie, ik denk dat dat ook uit te sluiten valt, Satan die een spelletje speelt, hij houdt van spelletjes maar wat zou het nut voor hem zijn, ook dat valt uit de boot, tot dusver althans. 

Satans army indeed. Maar dan opnieuw, vliegen op zero gravity is al oud. Wij krijgen de olie en kernenergie, Amerika kocht alle patenten voor free energy op. Wat niet te overzien is...

check dit, zero gravity: 

https://m.youtube.com/watch?v=006d36WWyaQ

bewerkt door Fundamenteel
Dt oops
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

OIk zeg niet dat ze buitenaards zijn. Lees de OP. 

Maar als Tucker wat zegt over de overheid of het leger mag je dat wel waarheidsgetrouw achten. Zou wat zijn moesten mensen zulke claims op de Amerikaanse tv staten zonder dat het waar zou zijn.

Ik ben het ook moe telkens zaken te herkauwen, Amerika bevestigt en er was een briefing vanuit het congres daar.

Citaat

Ergo de Navy bevestigd. Ook hun luchtmacht. Ze halen het uit de taboesfeer nu zodat iedereen het durft te melden. Ware het fake news men was al lang terug gefloten. Dit nieuws is trouwens al maanden oud, maar wou eens over wat anders praten dan wat mij negatief maakt. Al was dat wellicht geen goed idee.

Omdat ze niet te verklaren zijn vereisen ze net de aandacht, vind ik.

Laat ik er maar overheen stappen dat je mijn vraag om overheden te brengen als bron volkomen negeert en in plaats daarvan met een ander nieuwsprogramma komt.

Het enige dat het leger nu doet met rapporten van piloten over zaken die men op eerste zicht niet kan verklaren, is dat men deze rapporten nu onderzoekt in plaats van er niets mee te doen. In die zin gaat men nu dus officieel wel iets doen met deze zaken.
Dat is echter nog hele iets anders dan hoe mensen als jij dit uitleggen: de Nasa erkent ufo's. Want wat jij onder ufo's verstaat is iets heel anders dan wat de afkorting zegt: Ongeidentificeert Vliegend Ding. Jij maakt daarvan : het zijn aliens ! Nee, dat is niet wat het leger zegt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Laat ik er maar overheen stappen dat je mijn vraag om overheden te brengen als bron volkomen negeert en in plaats daarvan met een ander nieuwsprogramma komt.

Het enige dat het leger nu doet met rapporten van piloten over zaken die men op eerste zicht niet kan verklaren, is dat men deze rapporten nu onderzoekt in plaats van er niets mee te doen. In die zin gaat men nu dus officieel wel iets doen met deze zaken.
Dat is echter nog hele iets anders dan hoe mensen als jij dit uitleggen: de Nasa erkent ufo's. Want wat jij onder ufo's verstaat is iets heel anders dan wat de afkorting zegt: Ongeidentificeert Vliegend Ding. Jij maakt daarvan : het zijn aliens ! Nee, dat is niet wat het leger zegt.

Ik negeer ze niet. Een senator is toch iemand uit de overheid? Ergo een official. Je geloofde dat niet, wel daar al1 naam. Zelfs Trump weet dat ze disclosen maar gelooft het niet zozeer.

Amerika bevestigt dat ze regelmatig benaderd worden, dat het niet van hun is en dat ze niet weten wat het is. Dat is de ufo toch bevestigen? 

Ik heb niet gezegd dat NASA ufos bevestigt. Dat ging over de flat earth in die context. Mijn vraag was daarbij: waarom zou ik nasa geloven als nasa letterlijk bedriegen betekent in het Hebreeuws. Daarbij is er een slangentong dat doorheen hun logo loopt. Ze zijn van de satan en onderdeel van de grote misleiding.

Leer begrijpend lezen en stop met liegen over wat ik schreef. Lees je wel? Ik herhaal nu nog eens: ik beweerde nooit dat ze alien zijn.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Fundamenteel:

Alcohol is ook drugs he, doch is wijn een sacrament.

Drugs en ook te veel alcohol is niet iets voor Christenen. 

2Kor 7:1 zegt

Omdat we die beloften hebben, lieve vrienden, moeten we ons reinigen van elke verontreiniging van lichaam en geest, en met ontzag voor God heiligheid perfectioneren.

Zowel alcohol en zeker drugs verontreinigen zowel je lichaam als je geest. Je lichaam en geest zijn de tempel van de heilige Geest en daar behoor je voor te zorgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei sjako:

Drugs en ook te veel alcohol is niet iets voor Christenen. 

2Kor 7:1 zegt

Omdat we die beloften hebben, lieve vrienden, moeten we ons reinigen van elke verontreiniging van lichaam en geest, en met ontzag voor God heiligheid perfectioneren.

Zowel alcohol en zeker drugs verontreinigen zowel je lichaam als je geest. Je lichaam en geest zijn de tempel van de heilige Geest en daar behoor je voor te zorgen.

Interpretatie. Ik ga daar niet opnieuw over beginnen en heb me nergens te verantwoorden.

Doe onderzoek naar kaneh bosm. Ik verontreinig alleen als ik dat zou blowen, in druppelvorm ontreinigt dat mijn lichaam niet maar zuivert het mijn lichaam en geest. Ieder lichaam en geest is uniek. Waarvan de ene actief wordt, word ik moe. Waarvan de ander moe wordt, word ik actief. 

Er gebeuren dagelijks incidenten met alcohol wat veelal onschuldigen het leven kost. Toch hoor je daarover niemand klagen omdat dat van hun geboorte sociaal aanvaard is. Ik mainstream daar niet in mee. Niet gisteren, niet vandaag en ook niet morgen. Het zij zo.

Als mensen echt om mijn welzijn zouden geven gunnen ze me dat ook. Iedereen rond mij heeft het aanvard. Dat is al wat telt, mijn ouders waren vroeger radeloos. Nu heb ik een handvat. Pak dat niet af. Je kan evengoed een blinde zijn loopstok afnemen en dan later verwijten dat ie verloren loopt.

bewerkt door Fundamenteel
Mijn lichaam en geest ... + nuances
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mag ik eraan herinneren dat het hier over  waarnemelijke objecten gaat, niet over de prive aangelegenheden van een persoon, welke persoon dan ook. Het boeit mij geen ene  moer wat de opponent of welke opponent ook doet doet, ik heb meer dan genoeg aan mijn eigen leven, en ik heb er ook weinig of niets over te verwoorden, behalve dan als het binnen de topic is, dan ga ik mijn zegje doen.

Dat Satan op de een of andere manier debet is aan verschijnselen dat geloof ik, of beter ik weet het zeker, in dit geval van Ufo aangelegenheden hou ik wel een slag om de arm, het kan iets van Satan zijn , maar ook weer helemaal niet, er is te weinig concreet materiaal, trouwens Satan laat altijd heel weinig sporen of referenties na, daarom zeg ik geen kwaad woord van hen die dat helemaal niet geloven.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Omdat ze niet te verklaren zijn vereisen ze net de aandacht, vind ik.

Daar ben ik het mee eens. Die aandacht kan (en vermoedelijk zal) tot een verklaring leiden. Uiteindelijk is de kans groot dat blijkt het dan waarschijnlijk de zoveelste luchtspiegeling, weerballon, optische illusie, nu nog onbekend natuurlijk fenomeen of grappenmaker te zijn.

En misschien blijven er een aantal onverklaard. Gewoon omdat het enige bewijs een vage foto of een warrige getuigenverklaring is waar geen informatie meer uit te halen is.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

check dit, zero gravity: 

https://m.youtube.com/watch?v=006d36WWyaQ

Objectief gezien zegt dit filmpje niet zo veel. Er zweeft wat. Mijn indruk is dat het magnetisch is (ik heb geen geluid, ik kan de toelichting niet horen). Ik baseer dat ook op dat de hoepel met touwtjes boven de glasplaat gehouden wordt om te voorkomen dat hij van de glasplaat wegglijdt en naar beneden kukelt, lijkt mij. Verder staat er nogal wat elektronica omheen wat ook die indruk wekt.

Overigens, wat moet je met zero gravity? Dat natuurkundig niets anders is dan het opheffen van de zwaartekracht en of je dat nu doet door een elektromagnetisch veld te creëren dat iets optilt of met fossiele brandstof iets omhoog te stuwen, de hoeveel energie die dat kost blijft gelijk. En energie moet altijd betaald worden dus het netto verschil tussen beiden is nada, noppes niks. Behalve dan dat het in stand houden van een ster elektromagnetisch veld als er niks te tillen valt een klein (soms groot) vermogen kost.

  

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Mullog:

Daar ben ik het mee eens. Die aandacht kan (en vermoedelijk zal) tot een verklaring leiden. Uiteindelijk is de kans groot dat blijkt het dan waarschijnlijk de zoveelste luchtspiegeling, weerballon, optische illusie, nu nog onbekend natuurlijk fenomeen of grappenmaker te zijn.

En misschien blijven er een aantal onverklaard. Gewoon omdat het enige bewijs een vage foto of een warrige getuigenverklaring is waar geen informatie meer uit te halen is.

Objectief gezien zegt dit filmpje niet zo veel. Er zweeft wat. Mijn indruk is dat het magnetisch is (ik heb geen geluid, ik kan de toelichting niet horen). Ik baseer dat ook op dat de hoepel met touwtjes boven de glasplaat gehouden wordt om te voorkomen dat hij van de glasplaat wegglijdt en naar beneden kukelt, lijkt mij. Verder staat er nogal wat elektronica omheen wat ook die indruk wekt.

Overigens, wat moet je met zero gravity? Dat natuurkundig niets anders is dan het opheffen van de zwaartekracht en of je dat nu doet door een elektromagnetisch veld te creëren dat iets optilt of met fossiele brandstof iets omhoog te stuwen, de hoeveel energie die dat kost blijft gelijk. En energie moet altijd betaald worden dus het netto verschil tussen beiden is nada, noppes niks. Behalve dan dat het in stand houden van een ster elektromagnetisch veld als er niks te tillen valt een klein (soms groot) vermogen kost.

  

Kijk maar eens goed wat er boven op dat schap aan materiaal ligt... Niet op de bovenste maar die daaronder, die (uiteraard) wazig in beeld verschijnt.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Als mensen echt om mijn welzijn zouden geven gunnen ze me dat ook. Iedereen rond mij heeft het aanvard. Dat is al wat telt, mijn ouders waren vroeger radeloos. Nu heb ik een handvat. Pak dat niet af. Je kan evengoed een blinde zijn loopstok afnemen en dan later verwijten dat ie verloren loopt.

Nee, niemand hier heeft het recht om je dat af te pakken, ook niet met verwijzingen naar geloven. Helpt het je beter dan medicatie die je via de huisarts zou krijgen? 

bewerkt door Lobke
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid