Spring naar bijdragen

Afbeeldingen plaatsen.


Aanbevolen berichten

Klopt het dat er nu alleen nog maar middels een URL afbeeldingen geplaatst kunnen worden? Ik vind dit bijzonder onhandig. De sites waar de afbeelding op zou moeten staan zijn of afgeblokt, of ik moet betalen voor bijvoorbeeld photobucket. Jammer dit.

Heeft iemand een oplossing?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Gecondoleerd Lobke. Gelukkig zijn er poezen genoeg in het asiel die jou zorgen prima kunnen gebruiken.

We hebben weer een lief poesje; Zwalker ook uit het asiel. Ik zal even een foto zoeken. Zwalker is dat zwart witte poesje, ik heb meer foto's maar die staan op mijn mobiel en facebook ik weet niet hoe ik die moet delen. Als iemand dat wel kan geef ik mijn facebookpagina wel door.

 

m3aa63h01c2gq.jpg

 

En Amber onze hond maar die is al een tijdje naar de eeuwige jachtvelden.

074v5xx.jpg

 

 

bewerkt door Lobke
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Voor eeuwig op jacht? Pfff, denk je ook rustig aan te kunnen doen kom je in zo een hemel terecht.

Ik vind dat wel mooi klinken voor een jachthond. 

Maar Zwelgje was geen asielkat, maar zoon van onze poes Zwijntje, haar dochter Humpie bleef ook bij ons. Zwijntje heeft gescharreld met 2 kerels het was verrassend, ze hield het met een witte en rode kater. Ik wist daarvoor nooit dat dat kon tegelijkertijd jongen krijgen van 2 verschillende vaders. Zo kwamen er 7 jongen ter wereld, teveel want de eerste dag stierf één jong. En ik sentimentele dwaas vond dat zo triest.

Wie niet tegen bloed kan kijk dan maar niet. 

u5tfs55djg.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-7-2019 om 17:51 zei Lobke:

 

Ik wist daarvoor nooit dat dat kon tegelijkertijd jongen krijgen van 2 verschillende vaders.

 

Ja, dat kan bij mensen ook gebeuren.

https://www.ad.nl/home/tweeling-heeft-verschillende-vaders-na-slippertje-moeder~ab51f3c7/

https://www.nu.nl/opmerkelijk/1965972/vrouw-krijgt-tweeling-van-twee-vaders.html

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/36475-een-tweeling-met-verschillende-vaders.html

https://www.libelle.nl/mensen/actueel/nieuws/tweeling-vaders/

https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/artikel/1192341/dna-test-wijst-uit-tweeling-heeft-twee-verschillende-vaders

 

Er staat steeds bij dat het zeldzaam is, maar kennelijk toch ook weer niet zó zeldzaam dan. :+  Wellicht zijn er ook meerlingen met verschillende vaders mogelijk. Men komt daar slechts achter bij een DNA-test.

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-7-2019 om 17:51 zei Lobke:

Ik vind dat wel mooi klinken voor een jachthond. 

Maar Zwelgje was geen asielkat, maar zoon van onze poes Zwijntje, haar dochter Humpie bleef ook bij ons. Zwijntje heeft gescharreld met 2 kerels het was verrassend, ze hield het met een witte en rode kater. Ik wist daarvoor nooit dat dat kon tegelijkertijd jongen krijgen van 2 verschillende vaders. Zo kwamen er 7 jongen ter wereld, teveel want de eerste dag stierf één jong. En ik sentimentele dwaas vond dat zo triest.

Wie niet tegen bloed kan kijk dan maar niet. 

De natuur werkt heel wreed. Zo gooien vogels veelal jongen uit het nest om beter voor de andere te kunnen zorgen. En leeuwen killen alle jongen die niet van hen zijn wanneer ze een roedel overnemen. Die hebben speciaal weerhaken op hun piemel de sperma van voorgangers uit het vrouwtje te schrapen. En die doen dat ganse dag he, je moet maar leeuwin zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En die doen dat ganse dag he, je moet maar leeuwin zijn.

Daarom bestaat een troep leeuwen ook uit meerdere wijfjes en minder mannetjes, om de druk te spreiden. Voorts rust een leeuw 20 van de 24 uur, dan moet er nog gejaagd en gegeten worden. Er blijft dus relatief weinig tijd over voor de seks. Al met al valt het dus wel mee voor de vrouwtjes en ben jij waarschijnlijk een geilere beer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Daarom bestaat een troep leeuwen ook uit meerdere wijfjes en minder mannetjes, om de druk te spreiden. Voorts rust een leeuw 20 van de 24 uur, dan moet er nog gejaagd en gegeten worden. Er blijft dus relatief weinig tijd over voor de seks. Al met al valt het dus wel mee voor de vrouwtjes en ben jij waarschijnlijk een geilere beer.

Een leeuw doet het dan ook niet dagelijks he, maar als die een roedel overneemt killed ie alle welpen en dekt die de wijfkes met weerhaken op zijn piemel, de ganse dag Kaasje :) Tot 100x per dag toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Een leeuw doet het dan ook niet dagelijks he, maar als die een roedel overneemt killed ie alle welpen en dekt die de wijfkes met weerhaken op zijn piemel, de ganse dag Kaasje :) Tot 100x per dag toe.

Als ie het doet, doet ie het goed en rigoureus. Die laat daar geen gras over groeien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid