Spring naar bijdragen

Uitlokken van een discussie


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei antoon:

Ik vind het ook een beetje kinderachtig antwoord, natuurlijk lag Troje lag in Griekenland, maar ik neem aan dat je begrijpt wat Fundamenteel bedoelt. men heeft mensen binnengehaald waarvan een aantal, heel klein aantal maar toch met volgelingen en begrip hier van binnenuit aanslagen en andere terreur kunnen uitoefenen, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen neem ik aan, ook ik observeer de toestanden en laat mij door niemand demoniseren of in een hokje plaatsen, ook niet door forumleden, bewust of onbewust.  waar ik echter niet meer achter Fundamenteel kan staan is dat een (change) gehele leegloop van alle regeringen en plaatsmaken voor de rechtse garde de oplossing is, tijdelijk misschien, op de lange duur zullen er toch  conflicten komen vrees  ik, ik zie het in de lange geschiedenis van de mens. 

Ik kan je volgen, we hebben nu wel veel profetie die uitkomt zowel rekenkundig als in de dingen die geschieden om ons heen

Klopt wat je redeneert, en is trouwens Bijbels voorzegd, Satan beheerst nog steeds de wereld en met hem heeft valse religie waarbij ik geen namen of rugnummers geef veel leed gebracht.

Al wat hen rest is de ad hominem of schrijfwijzes aanpakken. Daarop resteert dan nog 1 zaak: QED :) 

Antoon, geen leegloop maar een nieuwe regering. Een nationalistische regering die ons gelijk van de EU verlost.

1 uur geleden zei antoon:

Klopt wat je redeneert, en is trouwens Bijbels voorzegd, Satan beheerst nog steeds de wereld en met hem heeft valse religie waarbij ik geen namen of rugnummers geef veel leed gebracht.

Kindermisbruik was niet nodig christendom te beschermen. Inquisitie ook niet. Dat komt van de RKK die het christendom verbasterd hebben.

De kruistochten beschermden Europa ook tegen invasies waardoor we ons continent konden behouden. Wie vrede wilt moet bereid tot oorlog zijn. Wie ons (Europeanen) daarin wil tegenhouden legt er maar beter het bijltje bij om vervroegd tot Christus te keren.  De heilige oorlog staat letterlijk voor de deur en ze bellen zich suf, maar men is te laf open te doen en doen alsof ze niet thuis zijn.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is denk ik niet zozeer angst, maar gewoon totale desinteresse. Tenminste, bij mij wel. Over het algemeen discussiëren users hier enkel over onderwerpen die zij interessant vinden en of waar

De strijd komt voornamelijk bij de anti-Trinitariërs vandaan. Ik heb er geen problemen mee en blijkbaar is het zelfs nodig, want het loopt wat mij betreft de spuitgaten uit. Steeds dat gezeur over zak

Ik denk inderdaad dat onrecht gewoon benoemd moet worden en dat aan overheden gevraagd moet worden op te treden tegen onrecht dus wat mij betreft geen discussiepunt. Waar ik wat meer moeite mee heb is

Ik  heb veel Vlamingen ontmoet, steeds was er een houding en perceptie op dingen en gebeurtenissen die vaak eenduidig was, dat wil niet zeggen dat zij allemaal dachten als jij, natuurlijk niet, maar hun reactie was vaak te voorspellen. Hierom kan ik iets beter omgaan met uitlatingen van jou, uitlatingen waar ik het ook niet altijd helemaal mee eens ben. maar neem nu eens je reactie op Brel in muziek topic, doordacht en zeer goed weergeven hoe de situatie is, die doordachtheid zie ik ook hier weleens tussen de regels, maar volgens mij verval je snel weer in overdrijving of toch wel dingen zien die er misschien niet zijn, helaas volgens mij ook teveel adhom. en minder nadruk op de schrift maar dat is van alle kanten hier, soms  beter een voorbehoud maken of inderdaad zoals je schrijft verbaal een smiliey plaatsen 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei antoon:

Ik  heb veel Vlamingen ontmoet, steeds was er een houding en perceptie op dingen en gebeurtenissen die vaak eenduidig was, dat wil niet zeggen dat zij allemaal dachten als jij, natuurlijk niet, maar hun reactie was vaak te voorspellen. Hierom kan ik iets beter omgaan met uitlatingen van jou, uitlatingen waar ik het ook niet altijd helemaal mee eens ben. maar neem nu eens je reactie op Brel in muziek topic, doordacht en zeer goed weergeven hoe de situatie is, die doordachtheid zie ik ook hier weleens tussen de regels, maar volgens mij verval je snel weer in overdrijving of toch wel dingen zien die er misschien niet zijn, helaas volgens mij ook teveel adhom. en minder nadruk op de schrift maar dat is van alle kanten hier, soms  beter een voorbehoud maken of inderdaad zoals je schrijft verbaal een smiliey plaatsen 

Ja Antoon. En ik kan nu een tekst schrijven: ik heb veel Nederlanders ontmoet die tolerantie voor het stockholm syndroom verwarren.

Als ik wil kan ik altijd doordacht posten, ik pas me gewoon aan de discussievoerder aan. Natuurlijk beroep ik me niet veel op de bijbel tijdens mijn discussies. Het geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan. Naartoe de leden poog ik meestal vanuit de genadeleer te vertrekken. Niet altijd gemakkelijk. Neen. Als ik een adhom gooi lag die al even te broeden en geef ik ze gewoon een smaakje van hun eigen gif terug. Maar mijn betoog hier is niet op de leden gericht maar op de collaborateurs van de anti christ.

Het is wat het is en ik zeg liever flapuit wat ik bedoel dan over te analyseren hoe ik hier het beste zou overkomen. Het draait niet,rond mij maar om de veiligheid van onze nabestaanden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei antoon:

visueel uitgebeeld hoe het in de nabije toekomst volgens de bijbel kan gaan

3170968-d52fc74b9c1b97740c0e8494d4122ab6

3170968-cd3ad6d9d1d1b25721cf5c3cd6f4a213

wordt vervolgd

Waar staat in de Bijbel dan dat in 2019 vrede en zekerheid wordt afgekondigd door een paar leiders, en dat de media daar melding van doet over de hele wereld.

Dat staat nergens!

Eigen verzinsels, voorzien van JG illustraties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei antoon:

visueel uitgebeeld hoe het in de nabije toekomst volgens de bijbel kan gaan

3170968-d52fc74b9c1b97740c0e8494d4122ab6

3170968-cd3ad6d9d1d1b25721cf5c3cd6f4a213

wordt vervolgd

 

 

 

Mooie samenvatting.

3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Waar staat in de Bijbel dan dat in 2019 vrede en zekerheid wordt afgekondigd door een paar leiders, en dat de media daar melding van doet over de hele wereld.

Dat staat nergens!

Eigen verzinsels, voorzien van JG illustraties.

Het eigen verzinsel is van DBI die 2019 in het bericht van Anfoon probeert te leggen om hem daarna te kunnen beschuldigen. Precies de tactieken van de tegenstrever waar Jezus ons voor waarschuwde.

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dolce Vita:

Het eigen verzinsel is van DBI die 2019 in het bericht van Anfoon probeert te leggen om hem daarna te kunnen beschuldigen. Precies de tactieken van de tegenstrever waar Jezus ons voor waarschuwde.

Ik geef alleen maar aan dat  wat @antoon verkondigt als 'zo kan het volgens de Bijbel gaan' niet klopt.
Je bent van harte uitgenodigd om aan te wijzen waar volgens jouw dan wél staat in de Bijbel dat ergens in de eerste helft van de 21e eeuw vrede en zekerheid wordt afgekondigd door een paar leiders, en dat de media daar melding van doet over de hele wereld.

4 uur geleden zei antoon:

inleggen van 2019 ja dat vind ik ook een invulling van wat ik niet bedoel, nabije toekomst, volgens mij geen tientalle jaren meer, maar ook niet heel direct. 

ook niet in de 'nabije toekomst, geen tientallen jaren meer'.

Maar concreter: de verwachting van @Antoon is dus dat de leiders van enkele landen bij elkaar komen en vrede en veiligheid afkondigen (en als dit niet de verwachting, omschrijf die verwachting dan duidelijk, want anders weten we niet wat er nu wordt bedoeld). Welnu, ik heb nieuws: dat gebeurt al duizenden jaren, telkens opnieuw. Als je dát als profetie ziet die nog nooit is uitgekomen, ben je vrij kortzichtig en ken je de geschiedenis niet.
Maar goed: wáár staat het in de Bijbel? Want dat is wat @antoon beweert: 

Citaat

hoe het in de nabije toekomst volgens de bijbel kan gaan

 Antwoord: nergens.
Iemand die wel weet waar het staat is, zoals gezegd, van harte uitgenodigd.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

1 Thessalonicenzen 1 Broeders, over de tijden en de tijdperken hoeven we jullie niet te schrijven. 2 Want jullie weten zelf heel goed dat Jehovah’s dag precies zo komt als een dief in de nacht. 3 Als ze zeggen: ‘Vrede en veiligheid!’, dan worden ze plotseling getroffen door een onverwachte vernietiging,zoals een zwangere vrouw door weeën, en ze zullen er beslist niet aan ontkomen. 

De apostel had het over de dag van Jehovah, oftewel de laatste periode van menselijke geschiedenis onder Satan, zijn toehoorders wisten van wanten waren ook bekend met tijden en tijdperken kunnen we opmaken uit de woorden, wat die tijdperken voor hen inhielden, weet ik niet precies, wel is het zo dat we nu nog meer inlichtingen hebben uit Openbaring en een beter begrip van Daniel.

Wie zou er in deze tijd vrede en zekerheid afkondigen en wel op grote schaal, want men zou het waarnemen, dat lijken de bestaande regeringen, als de eindtijd in de middeleeuwen was zou men een postduif of koeriers kunnen tekenen om het visueel uit te drukken, ik denk en ook JG meent wel dat de images passen in deze tijd

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei antoon:

Wie zou er in deze tijd vrede en zekerheid afkondigen en wel op grote schaal, 

Waar Er staat helemaal niet bij in Thess. dat het op grote schaal zou zijn.
Deze tekst is ook weer zo vaag dat hij op allerlei manieren kan worden ingevuld.
Met Jehova Getuigen bijvoorbeeld.
Er staat niet bij het om regeringsleiders zou moeten gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei antoon:

visueel uitgebeeld hoe het in de nabije toekomst volgens de bijbel kan gaan

3170968-d52fc74b9c1b97740c0e8494d4122ab6

3170968-cd3ad6d9d1d1b25721cf5c3cd6f4a213

wordt vervolgd

 

 

 

Terwijl dat Europees leger een voorbode van wo3 is. Er wou nog eens een anti semiet een eigen leger in Europa. We weten allemaal hoe dat afliep. Joden worden al reeds jaren buiten Europa gepest terwijl politici na iedere aanslag blaten dat islam vrede is. 

Ik denk dat we onze gele hesjes van onder het stof mogen halen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat dit nog over het "uitlokken van een discussie". Of is dit gewoon een dumptopic waar random maffe theorieën gedumpt kunnen worden? 

Misschien is het voor Credible goed om dit soort geneuzel te beperken tot 1 topic. Het liefst achter een inlogmuur opdat mensen niet de indruk krijgen dat dit forum uitsluitend voor freaks bedoeld is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Thorgrem:

Gaat dit nog over het "uitlokken van een discussie". Of is dit gewoon een dumptopic waar random maffe theorieën gedumpt kunnen worden? 

Misschien is het voor Credible goed om dit soort geneuzel te beperken tot 1 topic. Het liefst achter een inlogmuur opdat mensen niet de indruk krijgen dat dit forum uitsluitend voor freaks bedoeld is. 

Op dit moment is een groot deel van de ongeveer nog 8 actieve deelnemers alleen maar ongefundeerde complottheorieën aan het posten. De rest leest alleen mee of is vertrokken (weggejaagd door spammende aluhoedjes), de moderatie heeft gekozen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit en dat is altijd een hellend vlak naar het einde. Als  het gedrag dat enkele personen nu vertonen drie jaar geleden had plaatsgevonden, dan hadden we voor jaren en jaren bans uitgedeeld zien worden. Maar goed, de forum beheerder heeft hier voor gekozen, dus zo is het nou éénmaal. Als er echt behoefte is aan een inhoudelijk forum ontstaat dit vroeg of laat wel weer ergens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Thorgrem:

Gaat dit nog over het "uitlokken van een discussie". Of is dit gewoon een dumptopic waar random maffe theorieën gedumpt kunnen worden? 

Misschien is het voor Credible goed om dit soort geneuzel te beperken tot 1 topic. Het liefst achter een inlogmuur opdat mensen niet de indruk krijgen dat dit forum uitsluitend voor freaks bedoeld is. 

 

3 minuten geleden zei Quest:

Op dit moment is een groot deel van de ongeveer nog 8 actieve deelnemers alleen maar ongefundeerde complottheorieën aan het posten. De rest leest alleen mee of is vertrokken (weggejaagd door spammende aluhoedjes), de moderatie heeft gekozen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit en dat is altijd een hellend vlak naar het einde. Als  het gedrag dat enkele personen nu vertonen drie jaar geleden had plaatsgevonden, dan hadden we voor jaren en jaren bans uitgedeeld zien worden. Maar goed, de forum beheerder heeft hier voor gekozen, dus zo is het nou éénmaal. Als er echt behoefte is aan een inhoudelijk forum ontstaat dit vroeg of laat wel weer ergens.

Je zou zelf ook eens wat zinnigs kunnen schrijven zonder angst voor aluhoedjes. Beetje tegengas op een andere manier laat maar zeggen. En negeer dan de overflow aan complotrommel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Quest:

Op dit moment is een groot deel van de ongeveer nog 8 actieve deelnemers alleen maar ongefundeerde complottheorieën aan het posten. De rest leest alleen mee of is vertrokken (weggejaagd door spammende aluhoedjes), de moderatie heeft gekozen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit en dat is altijd een hellend vlak naar het einde. Als  het gedrag dat enkele personen nu vertonen drie jaar geleden had plaatsgevonden, dan hadden we voor jaren en jaren bans uitgedeeld zien worden. Maar goed, de forum beheerder heeft hier voor gekozen, dus zo is het nou éénmaal. Als er echt behoefte is aan een inhoudelijk forum ontstaat dit vroeg of laat wel weer ergens.

Eens. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Je zou zelf ook eens wat zinnigs kunnen schrijven zonder angst voor aluhoedjes.

Het is denk ik niet zozeer angst, maar gewoon totale desinteresse. Tenminste, bij mij wel.

31 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Beetje tegengas op een andere manier laat maar zeggen.

Over het algemeen discussiëren users hier enkel over onderwerpen die zij interessant vinden en of waarvan zij het idee hebben dat met de betreffende user(s) erover te praten valt. Dus dat die user(s) niet enkel aan het zenden zijn, dat ze openstaan voor redelijke argumenten en of dat ze niet enkel volstrekt onbegrijpelijke vage content posten.
Als er dus weinig van zulke onderwerpen zijn, of als teveel users hier op geen enkele wijze een écht gesprek of échte discussie willen, tja, dan blijven veel users weg, of houden het bij heel af en toe wat posten in topics die zij wél interessant vinden, in de hoop dat die topics niet óók gekaapt worden door complotdenkers en of users die louter volslagen onbegrijpelijke content posten.

34 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

En negeer dan de overflow aan complotrommel.

Dat is altijd het beste om te doen. Maar ja, als teveel topics daardoor gekaapt worden, waaronder topics die gewone users wél interessant vinden, dan zullen steeds meer van deze users wegblijven.
Het ontneemt ook de zin om topics aan te maken over je eigen interesses en vragen, omdat je dan weet dat het toch wel gekaapt zal worden door die users.

Wat mij betreft horen notoire complotdenkers, vaagschrijvers en zenders niet thuis op een forum als deze. Ik loop hier al wat langer rond en weet daardoor ook dat Credible floreert daar waar strenger op dat soort ongein gemodereerd wordt.
Gewoon ook inhoudelijk modereren dus, veel sneller zulke users bannen en de doelstellingen van Credible scherp in het oog houden, zou mijn advies zijn.
Credible hoeft er namelijk niet voor iedereen te zijn, maar hoeft er wat mij betreft enkel te zijn voor christenen die met elkaar op normale toon willen discussiëren over het geloof, vanuit een gemeenschappelijke belijdenis, en voor niet-christenen die uit interesse en respect met christenen over levensbeschouwelijke onderwerpen willen discussiëren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan het begrijpen, maar dat zou inhouden dat de Bijbel dan ook een groot complotboek is, zo goed als van het begin af tot openbaring wordt politiek gevolg daarvan besproken en geprofeteerd, ook  falen en oorlogen en de eindafrekening wordt aan het licht gebracht, ik beschouw het als een eer en genade van de schepper dat ik er meer van mag/ kan  weten door studie en luisteren naar zijn woord.

De schrift is nu eenmaal geen boek alleen voor koetjes en kalfjes en alleen liefde en verdraagzaamheid   bespreken, hoezeer ik  ook begrijp dat mensen het zo zien en ik het niet/ nooit  af zal keuren, maar zoals ik schreef het gaat over meer. 

Hier mag over politiek gesproken worden, ik spreek dus over politiek aansluitend op bijbelse profetie 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Robert Frans:

Wat mij betreft horen notoire complotdenkers niet thuis op een forum als deze.

Complotdenkers hebben soms gelijk, met de nadruk op soms. Om hun ongelijk te compenseren zullen ze veel moeten schrijven over van alles en nog wat om soms dat gelijk te behalen. En hun ongelijk overschreeuwen ze gewoon. In feite is complotdenken ook religie, maar geen christelijke.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Quest:

Op dit moment is een groot deel van de ongeveer nog 8 actieve deelnemers alleen maar ongefundeerde complottheorieën aan het posten. De rest leest alleen mee of is vertrokken (weggejaagd door spammende aluhoedjes), de moderatie heeft gekozen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit en dat is altijd een hellend vlak naar het einde. Als  het gedrag dat enkele personen nu vertonen drie jaar geleden had plaatsgevonden, dan hadden we voor jaren en jaren bans uitgedeeld zien worden. Maar goed, de forum beheerder heeft hier voor gekozen, dus zo is het nou éénmaal. Als er echt behoefte is aan een inhoudelijk forum ontstaat dit vroeg of laat wel weer ergens.

De behoefte aan een inhoudelijk forum heb ik wel. Maar niet de behoefte om er weer één te leiden en/of te modereren. Heb ik al lang genoeg gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Robert Frans:

Ik loop hier al wat langer rond en weet daardoor ook dat Credible floreert daar waar strenger op dat soort ongein gemodereerd wordt.
Gewoon ook inhoudelijk modereren dus, veel sneller zulke users bannen en de doelstellingen van Credible scherp in het oog houden, zou mijn advies zijn.
Credible hoeft er namelijk niet voor iedereen te zijn, maar hoeft er wat mij betreft enkel te zijn voor christenen die met elkaar op normale toon willen discussiëren over het geloof, vanuit een gemeenschappelijke belijdenis, en voor niet-christenen die uit interesse en respect met christenen over levensbeschouwelijke onderwerpen willen discussiëren.

Ik herhaal dit in de hoop dat moderatie dit ter harte neemt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wellicht had ik mijn bijdrage over dingen die in de eindtijd kunnen spelen niet in "Uitlokken van een discussie" moeten plaatsen, maar bv. een topic moeten aanmaken daarover, het wordt weleens  als het werk van een freak gezien, eindtijd hedendaagse politiek en de toekomst van Gods ingrijpen en verder alles wat er mee te maken heeft is toch wel de rode draad die door de gehele Bijbel loopt, Daniël, Ezechiël, openbaring om maar wat te noemen, belangrijk lijkt mij, en dit is geen complot denken.

Ik vind trouwens dat we met complot denken (dus in het algemeen)  ook voorzichtig moeten benaderen, gewoon om dat veel dingen anders blijken dan men aanvankelijk dacht, ik zal mij niet verbazen als bewezen wordt dat weers verandering niets met menselijk ingrijpen te maken heeft, mogelijk een apart topic over complotten, al zal dat ook waarschijnlijk ook verzanden in veel ad. hom, misschien toch niet aan te raden.

Voor mensen die politiek van de schrift willen scheiden - wat ik kan begrijpen overigens - ook die ontkomen er niet aan dat de politiek in handen van Satan door hem gebruikt wordt om Gods koninkrijk tegen te staan, openbaring gaat bijna  over niets anders, en toch vermeld de schrift dat we gelukkig zijn als we deze woorden lezen. dat zou tegenstrijdig kunnen overkomen bij mensen die een scheiding tussen schrift en politiek willen zien, met andere woorden we moeten alles een beetje in goede verhouding plaatsen.

Het kan te ver gaan dat denk ik ook, maar om drastische maatregelen roepen lijkt mij niet de weg. 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Thorgrem:

Gaat dit nog over het "uitlokken van een discussie". Of is dit gewoon een dumptopic waar random maffe theorieën gedumpt kunnen worden? 

Misschien is het voor Credible goed om dit soort geneuzel te beperken tot 1 topic. Het liefst achter een inlogmuur opdat mensen niet de indruk krijgen dat dit forum uitsluitend voor freaks bedoeld is. 

Ik volg de regels van de moderatie. Ik was in gesprek met Mullog privé, deelde daar de link en hij kwam het hier delen.

Het is niet ongefundeerd dat Kaag met terroristen (Hamas) banden heeft en jullie belastingsgeld weg schonk waardoor Israëli vermoord werden. It is all over the internet. Ga naar haar sociale media en zie hoe en waarom ze uitgespuwd wordt.

Niemand zegt dat jullie hier de zaag moeten komen uithangen. Ik lees zaken die mij niet interesseren ook niet. Vraag me af of mensen überhaupt iets lezen? De collaboratie met jihadisme is oud nieuws. Noemen jullie degene die het benoemd de haatzaaier en lasteraar. “Wir haben es das nicht gewusst.” Dit is jullie never again? Het ene fascisme voor het andere ruilen?

43 minuten geleden zei antoon:

Het kan te ver gaan dat denk ik ook, maar om drastische maatregelen roepen lijkt mij niet de weg. 

Bende kleuters zijn het. “Oh nee, hij volgt de regels en toont dat Sigrid met Hamas meeheult.”

Wat laten ze blijken? Ze associeren zich liever met terroristen dan met de waarheid, mits de waarheid uit een “extreem rechtse” mond komt. Zo handelde de nazi collaborateurs van weleer ook. Alleen was dat toen niet islam maar staatssocialisme. Wellicht zijn het nog communistische socialisten ook haha

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit "Rentmeesterschap"

Waarom zou je dat willen? Ik hoop dat Gods Koninkrijk snel komt. schreef Sjako

Omdat wij middenin die eindtijd leven waarin christenen het haantje zijn. De christelijke genocide verzwijgen maakt niet dat ze niet plaatsneemt he  In de stad hier wekelijks groepsverkrachtingen of aanrandingen. Dat wil niemand he. schreef Fundamenteel

Mijn antwoord zou zijn. ik betwijfel of het elke week plaatsvind, wel denk ik met grote regelmaat, intimidatie uitlokken, provoceren maar om daadwerkelijke groepsverkrachtingen en dan helemaal zoals het woord vermeld, komt nogal eens voor , maar of het  iedere week is, nogmaals ik weet het niet en mogelihjk ben ik ook een weg kijker, ik zou het niet willen weten, denk ik weleens.

 

De christelijke genocide de christenen worden het in Islam landen behoorlijk lastig gemaakt soms jaren gevangenis om niets, en ik twijfel er ook niet aan dat er martelingen en vermoording plaatsvind, maar niet op die schaal van de 2e wereldoorlog toch, natuurlijk kan je zeggen, dat komt nog, is goed mogelijk, kan ook andersom, we gaan barre tijden tegemoet dat is zeker

 

 

 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik was in gesprek met Mullog privé, deelde daar de link en hij kwam het hier delen.

Klopt. Ik dacht dat we even een goed gesprek hadden, maar zoals gebruikelijk weet je geen maat te houden. Inhoudelijke discussies in PB's heb geen zin in.

Onderstaande heb ik uit

gehaald. Ik meen gelezen te hebben dat politiek geleuter niet meer in allerlei discussies op moet ploppen.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

We verkeren in staat van oorlog maar men steekt de kop in het zand. Alsof het allemaal maar normaal is. Misschien is dat omdat ik compleet van het lotje getikt ben, laar ik vind het alles behalve normaal. Het is niet omdat je in God gelooft je alles in Zijn handen moet leggen. Als de gefaalde politiek ons dit aandoet en telkens meer van die waanzin veroorzaakt, mag er gerust aan de alarmbel getrokken worden.

Die gefaalde politiek heeft er anders voor gezorgd dat er sinds 1945 geen oorlog meer in de EU is uitgevochten, waar voor 1945 er geen jaar zonder wel een of ancere brandhaard ergens in Europa was.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Extreem rechts veroorzaakt dat niet, zij benoemen dat.

Rare manier van dingen benoemen: 20 mensen dood door aanslag in Texas, FBI gaat uit van terroristisch motief

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid