Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Je hebt het dus nog steeds niet begrepen. Door mascara te smeren (en andere blootstelling aan PEG) gaat het lichaam daar antistoffen tegen aanmaken. Eens ze dan PEG in de spier inspuiten en dat komt in de bloedbaan slaan die reeds aanwezige antistoffen tegen PEG vermoedelijk op hol.

En jij begrijpt het dus ook nog steeds niet. Dan moeten ze diezelfde reacties krijgen als ze mascara aan het smeren zijn, of die zetpillen in hun bips stoppen, of die andere medicijnen slikken waar het spul in zit. 

Het wordt gebracht alsof het lichaam denkt, kijk dit PEG komt van de mascara of van de zetpil, dan reageer ik niet. Ojeee, deze komt van het vaccinatiespuitje, nu ga ik allergisch reageren....

1 uur geleden zei Fundamenteel:

In het Engels noemen ze dat een “immune response”.  Dus het is niet zozeer het goedje dat de reactie veroorzaakt, maar antistoffen tegen eerdere blootstelling.

Tsja, dat krijg je als je je immuunsysteem gezond probeert te houden, denk ik dan 🤡 

3 uur geleden zei antoon:

Klopt het moet ergens vandaan komen, maar je kan een tehuis niet geheel isoleren, leveranciers, personeel en misschien vergeet ik nog iets kan niet voor 100 procent geweerd worden, daarom ieder geval de nadruk leggen op ventilatie om erger te voorkomen.

Mijn schoonvader, een leeftijdgenoot van je, is ervan overtuigd dat frisse lucht, tocht, kou en buitenlucht tot verkoudheid en griep leidt. Daar is hij ook niet vanaf te brengen. @Quest heeft wel een beetje gelijk als hij zegt dat het door de leeftijd komt :-) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

49 minuten geleden zei Mullog:

Mijn schoonvader, een leeftijdgenoot van je, is ervan overtuigd dat frisse lucht, tocht, kou en buitenlucht tot verkoudheid en griep leidt. Daar is hij ook niet vanaf te brengen. @Quest heeft wel een beetje gelijk als hij zegt dat het door de leeftijd komt

ik wordt die onzin een beetje zat, heb je echt niets beters te doen dan trol mogelijkheden zoeken, je schoonvader, de goede man zat fout, ik heb de wetenschap en logica mee, dus niets met leeftijd te maken. als jij mij van mijn standpunt af wil brengen vecht je tegen wetenschap en windmolens

Overigens ben ik blij met mijn leeftijd en gezien gezondheid testen kan ik nog waarschijnlijk 20 jaar mee, verder  dat ik aan gezondheid doel is al een 40 jaar heeft dus weinig met leeftijd te maken. Ik raad het iedereen aan

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Mullog:

En jij begrijpt het dus ook nog steeds niet. Dan moeten ze diezelfde reacties krijgen als ze mascara aan het smeren zijn, of die zetpillen in hun bips stoppen, of die andere medicijnen slikken waar het spul in zit. 

Het wordt gebracht alsof het lichaam denkt, kijk dit PEG komt van de mascara of van de zetpil, dan reageer ik niet. Ojeee, deze komt van het vaccinatiespuitje, nu ga ik allergisch reageren....

Tsja, dat krijg je als je je immuunsysteem gezond probeert te houden, denk ik dan 🤡 

Mijn schoonvader, een leeftijdgenoot van je, is ervan overtuigd dat frisse lucht, tocht, kou en buitenlucht tot verkoudheid en griep leidt. Daar is hij ook niet vanaf te brengen. @Quest heeft wel een beetje gelijk als hij zegt dat het door de leeftijd komt :-) 

Geloof me Mullog, je ziet dat geheel verkeerd. Maar zoals ik reeds zei, de naam van die arts staat in het artikel. Mail hem uw nuances :)

Het gehele punt is en blijft dat deze vaccins meer allergene reacties opwekken dan klassieke vaccins en ze een oorzaak zoeken. Ze vermoeden PEG en kunnen dat -mijn inziens- goed beargumenteren. 

Nog ene keer: door de zetpillen en mascara maakt het lichaam antistoffen tegen PEG aan. Een aantal mensen kunnen dan na een intramusculaire injectie een overreactie krijgen omdat die antistoffen een “immune response” triggeren tegen PEG.

Allergies are the result of your immune system's response to a substance. Immune responses can be mild, from coughing and a runny nose, to a life-threatening reactionknow as anaphylaxis. A person becomes allergic when their body develops antigens against a substance. https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/allergies-and-the-immune-system

 

bewerkt door Fundamenteel
Intraveneus werd intramusculaire
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Nog ene keer: door de zetpillen en mascara maakt het lichaam antistoffen tegen PEG aan. Een aantal mensen kunnen dan na een intramusculaire injectie een overreactie krijgen omdat die antistoffen een “immune response” triggeren tegen PEG.

Nog een keer: Als die mensen die door zetpillen of mascara antistoffen aan hebben gemaakt kunnen ze, als ze het weer gebruiken, een overreactie krijgen omdat die antistoffen een “immune response” triggeren tegen PEG. En aangezien make-up (en een aantal medicijnen) veel vaker gebruikt wordt dan een "once in a lifetime" vaccin injectie zou je toch verwachten dat daar veel vaker “immune response” getriggerd wordt. 

Ik sluit het niet uit want je kunt ook in de woestijn tegen een boom rijden, zoals ik heb laten zien, maar het is een rare reden om niet te laten vaccineren.

Zoals ik het zie komen jullie met de volgende argumenten:

  • Het vaccin heeft bijwerkingen
  • Het vaccin bevat embryonale cellen of is getest op embryonale cellen
  • Covid bestaat niet of is ongevaarlijk of niet gevaarlijker dan een griep
  • De msm liegt, is onderdeel van een complot, en verspreid valse informatie
  • Covid is bedacht door de regering, het is een groot complot om ons te onderdrukken
  • Het vaccin wordt gebruikt om alle mensen te chippen of zoiets
  • Het gaal alleen om geld voor de big pharma

Wat ik mis in dit rijtje is informatie over aantal slachtoffers en bijvoorbeeld informatie uit een land als Israël waar fanatiek gevaccineerd wordt  CIJFERS UIT ISRAËL LATEN ZIEN DAT VACCINATIE 94% VAN DE MENSEN BESCHERMT. Het gaat heel erg over van alles maar niet over het onderwerp zelf. Dat wordt ontkent.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Mullog:

Nog een keer: Als die mensen die door zetpillen of mascara antistoffen aan hebben gemaakt kunnen ze, als ze het weer gebruiken, een overreactie krijgen omdat die antistoffen een “immune response” triggeren tegen PEG. En aangezien make-up (en een aantal medicijnen) veel vaker gebruikt wordt dan een "once in a lifetime" vaccin injectie zou je toch verwachten dat daar veel vaker “immune response” getriggerd wordt. 

Ik sluit het niet uit want je kunt ook in de woestijn tegen een boom rijden, zoals ik heb laten zien, maar het is een rare reden om niet te laten vaccineren.

Zoals ik het zie komen jullie met de volgende argumenten:

  • Het vaccin heeft bijwerkingen
  • Het vaccin bevat embryonale cellen of is getest op embryonale cellen
  • Covid bestaat niet of is ongevaarlijk of niet gevaarlijker dan een griep
  • De msm liegt, is onderdeel van een complot, en verspreid valse informatie
  • Covid is bedacht door de regering, het is een groot complot om ons te onderdrukken
  • Het vaccin wordt gebruikt om alle mensen te chippen of zoiets
  • Het gaal alleen om geld voor de big pharma

Wat ik mis in dit rijtje is informatie over aantal slachtoffers en bijvoorbeeld informatie uit een land als Israël waar fanatiek gevaccineerd wordt  CIJFERS UIT ISRAËL LATEN ZIEN DAT VACCINATIE 94% VAN DE MENSEN BESCHERMT. Het gaat heel erg over van alles maar niet over het onderwerp zelf. Dat wordt ontkent.  

Begrijpend lezen was nooit uw sterkste kant he? 

Mijn vragen blijven open, wanneer wordt daar eens op geantwoord. Laten we appels bij appels houden en andere mensen geen woorden in de mond leggen.

vraag 1: waarom moeten mensen die covid zonder symptomen versloegen zich laten vaccineren? Waarom passen we de logica van de griep niet toe? Enkel de zwakkeren vaccineren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fundamenteel geeft gewoon antwoorden die aansluiten bij de materie, ben ik een fan van hem, natuurlijk niet, ik ben van niemand een fan, maar ik luister graag naar mensen die voor een zaak gaan en ook min of meer argumenten hebben,  ik luister bv. ook  naar DBI en als ik dan in gedachten heb wat voor een persoon die iemand is kan ik de tekst van de persoon  in dat plaatje passen, waarbij eens of oneens met wie dan ook weer een heel ander gegeven is.

Dat was een pijp, ik doof hem en ga tot de orde van de dag, ook ik ben gezond en voel helemaal niets voor een spuit, griepprik heb ik ook nooit gehaald, dat opdringen dat gebeurd in de media alsof iedereen met smart op de prik wacht, of vraagt wanneer het zijn of haar beurt is daar heb ik ook een spuit voor, ik prik er doorheen, wellicht is het aantal bereidwilligen gestegen ook mede door de MSM. mij hebben ze niet en maar ik blijf ook tot het eind begrip tonen voor hen die niet weigeren.

Inderdaad dezelfde beginselen in acht nemen die er al jaar en dag voor de griepprik gelden geen opgefokt gedoe, tot nu toe zijn er gewoon geen aanwijzingen dat we met iets heel veel ergers te maken hebben, de media maakt het ervan, de media heeft een kluif en net als een hond laten ze het niet meer los, de media heeft wel meer een hondenbrok waarbij zij bijna alles vergeten en zich alleen maar focussen op het gegeven waarmee zij veel lezers in de ban houden, de lezers willen het ook zo, vrede en welvaart gaat een beetje vervelen, spanning geeft een kick en gepaard met humor zoals prossen  over de kledij van De Jonge geeft een extra dimensie. Ik krijg weleens een somber gevoel dat veel mensen het in hun hart het wel een beetje best vinden, men kan lekker  schrijven, demonstreren, actie voeren en de pro vaxxers kunnen weer Wappie roepen, voor elk wat wils, brood en spelen

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

vraag 1: waarom moeten mensen die covid zonder symptomen versloegen zich laten vaccineren? Waarom passen we de logica van de griep niet toe? Enkel de zwakkeren vaccineren.

Wie weet welke mensen zonder symptomen covid versloegen? Als ze geen symptomen hebben gehad zijn ze ook nooit getest. Persoonlijk zou ik er geen bezwaar tegen hebben als mensen die covid zonder symptomen hebben gehad niet te vaccineren. Maar dan moet je iedereen testen  en mensen die het niet hebben gehad alsnog vaccineren. Ik denk dat dit logistiek een stuk ingewikkelder is.

En wie zijn hier de zwakkeren? Hoewel een hoop mensen zonder ernstige gevolgen door covid heen gaan zijn er ook een hoop mensen in allerlei categorieën die niet alleen ernstig ziek worden maar er ook ernstige klachten over lijken te houden. Ik heb een collega die vorig jaar covid heeft gehad en een halfjaar later nog steeds halverwege de trap even moet rusten. 

Ik vind je vragen terecht maar ik ben bang dat de antwoorden je niet bevallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Wie weet welke mensen zonder symptomen covid versloegen? Als ze geen symptomen hebben gehad zijn ze ook nooit getest. Persoonlijk zou ik er geen bezwaar tegen hebben als mensen die covid zonder symptomen hebben gehad niet te vaccineren. Maar dan moet je iedereen testen  en mensen die het niet hebben gehad alsnog vaccineren. Ik denk dat dit logistiek een stuk ingewikkelder is.

En wie zijn hier de zwakkeren? Hoewel een hoop mensen zonder ernstige gevolgen door covid heen gaan zijn er ook een hoop mensen in allerlei categorieën die niet alleen ernstig ziek worden maar er ook ernstige klachten over lijken te houden. Ik heb een collega die vorig jaar covid heeft gehad en een halfjaar later nog steeds halverwege de trap even moet rusten. 

Ik vind je vragen terecht maar ik ben bang dat de antwoorden je niet bevallen.

Ik ken mensen die beroepshalve getest moesten worden, positief testte maar geen symptomen hadden. Mijn kinderen moesten daardoor in quarantaine maar die mochten ze niet testen van mij. Ik ken een jonge gast die eraan stierf maar de griep was hem wellicht even fataal geweest. 

2 jaar later mogen we zeggen dat ouderen en dikke mensen/ongezonde levensstijlen het hoogste risico lopen. De griep doodt ook mensen, waarom is het anders bij corona? 

Als mensen die besmet waren een t cel geheugen van meer dan 8 maand bewaren, zou er dan al geen groepsimmuniteit bereikt zijn tussen ons gewone burgers?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ken mensen die beroepshalve getest moesten worden, positief testte maar geen symptomen hadden. Mijn kinderen moesten daardoor in quarantaine maar die mochten ze niet testen van mij. Ik ken een jonge gast die eraan stierf maar de griep was hem wellicht even fataal geweest. 

2 jaar later mogen we zeggen dat ouderen en dikke mensen/ongezonde levensstijlen het hoogste risico lopen. De griep doodt ook mensen, waarom is het anders bij corona? 

Als mensen die besmet waren een t cel geheugen van meer dan 8 maand bewaren, zou er dan al geen groepsimmuniteit bereikt zijn tussen ons gewone burgers?

Het gaat niet om individuele gevallen. Het gaat erom dat als je degene die het gehad hebt niet wilt vaccineren je iedereen moet testen. Want als die man die beroepshalve getest moest worden nu eens niet beroepshalve getest had moeten worden. Hoe weet je dan of hij (of zij) corona heeft gehad?

En dat geldt ook voor de ouderen, dikke en ongezonde mensen. Een deel is makkelijk aan te wijzen, maar een deel bevindt zich ineen schemergebied en dat is allemaal niet zo duidelijk. En ik heb het niet over gedood worden gehad. Dat gebeurt bij de griep en bij corona. Ik heb het over mensen die met klachten blijven zitten. En ik heb nog nooit gehoord van mensen die een griep overleefd hebben, op het randje misschien, daar dan iets aan over hebben gehouden. Bij corona is dat wel het geval.

Om te weten of er groepsimmuniteit is moet je weten hoeveel mensen immuun zijn. uiteindelijk kom je daar alleen maar achter door te testen, te testen, en nog eens te testen omdat je niet weet wie het zonder symptomen gehad heeft, Of iedereen te vaccineren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Mijn kinderen moesten daardoor in quarantaine maar die mochten ze niet testen van mij.

Dat heeft niets meer te maken met ergens principieel voor of tegen zijn, dan ben je de boel gewoon bewust aan het frustreren en tegenwerken.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ken een jonge gast die eraan stierf maar de griep was hem wellicht even fataal geweest. 

Waarschijnlijk niet, en dat is nu juist het verschil.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb onderstaande uit "Vaccineren en religie" gehaald omdat ik vind dat dit niets met religie te maken heeft en alles met vaccineren

5 uur geleden zei Fundamenteel:

De griep doodt ook mensen. Gaan we voor ieder virus een vaccin uitvinden? 

Waarom mogen mensen sterven aan de griep maar niet aan corona? En als het vaccin werkt, waarom kan ieder mens dan niet voor zichzelf beslissen zoals bij de griep?

Ik denk dat er voor ieder gevaarlijk virus een vaccin gemaakt gaat worden.

Ik begrijp ook niet waar je de conclusie vandaan haalt "Waarom mogen mensen sterven aan de griep maar niet aan corona?". Over het algemeen heeft men liever dat mensen aan geen enkele ziekte doodgaan. Om het aantal griepslachtoffers te beperken is er de jaarlijkse griepspuit. Er is daar een afweging gemaakt tussen risico's en maatregelen met als consequentie dat mensen met een verhoogd risico jaarlijks een spuit (kunnen) krijgen. Of je dat wel of niet doet is je eigen beslissing.

Bij corona beslis je ook zelf of je wel of geen spuit gaat halen.

Bij corona zijn er wel zaken anders dan bij de griep. Corona heeft geen seizoen, het gaat gewoon door. Bij de griep zijn de risicogroepen echt duidelijk. Bij corona is dat nog veel minder en zijn er ook minder cijfers bekend hoe groot het risico is. Als dat allemaal duidelijk is en wordt en hoe corona muteert duidelijker is zou het mij niet verbazen als daar in de toekomst ook jaarlijks een spuit voor gehaald zou kunnen worden. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-2-2021 om 10:44 zei Mullog:

En jij begrijpt het dus ook nog steeds niet. Dan moeten ze diezelfde reacties krijgen als ze mascara aan het smeren zijn, of die zetpillen in hun bips stoppen, of die andere medicijnen slikken waar het spul in zit. 

Het wordt gebracht alsof het lichaam denkt, kijk dit PEG komt van de mascara of van de zetpil, dan reageer ik niet. Ojeee, deze komt van het vaccinatiespuitje, nu ga ik allergisch reageren....

Tsja, dat krijg je als je je immuunsysteem gezond probeert te houden, denk ik dan 🤡 

Mijn schoonvader, een leeftijdgenoot van je, is ervan overtuigd dat frisse lucht, tocht, kou en buitenlucht tot verkoudheid en griep leidt. Daar is hij ook niet vanaf te brengen. @Quest heeft wel een beetje gelijk als hij zegt dat het door de leeftijd komt :-) 

Als iemand dagelijks mascara smeert, maakt die antistoffen aan. Die antistoffen vormen een gevaar wanneer men PEG inspuit. Het gevaarte is de immune response. 

Soms gaan mensen dood aan de reactie van de antistoffen en niet aan het virus of ander goedje.  Tegen een virus noemt dat cytokine storm.

Het wordt niet gebracht zoals jij het vertaalt. Lees het er maar eens goed op na lijn per,lijn.

18 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat heeft niets meer te maken met ergens principieel voor of tegen zijn, dan ben je de boel gewoon bewust aan het frustreren en tegenwerken.

Waarschijnlijk niet, en dat is nu juist het verschil.

Toch wel. Die had al niet lang meer en leefde op geleende tijd. Als ik u was zou ik niet spreken over situaties waar je niets van weet

16 uur geleden zei Mullog:

Ik heb onderstaande uit "Vaccineren en religie" gehaald omdat ik vind dat dit niets met religie te maken heeft en alles met vaccineren

Ik denk dat er voor ieder gevaarlijk virus een vaccin gemaakt gaat worden.

Ik begrijp ook niet waar je de conclusie vandaan haalt "Waarom mogen mensen sterven aan de griep maar niet aan corona?". Over het algemeen heeft men liever dat mensen aan geen enkele ziekte doodgaan. Om het aantal griepslachtoffers te beperken is er de jaarlijkse griepspuit. Er is daar een afweging gemaakt tussen risico's en maatregelen met als consequentie dat mensen met een verhoogd risico jaarlijks een spuit (kunnen) krijgen. Of je dat wel of niet doet is je eigen beslissing.

Bij corona beslis je ook zelf of je wel of geen spuit gaat halen.

Bij corona zijn er wel zaken anders dan bij de griep. Corona heeft geen seizoen, het gaat gewoon door. Bij de griep zijn de risicogroepen echt duidelijk. Bij corona is dat nog veel minder en zijn er ook minder cijfers bekend hoe groot het risico is. Als dat allemaal duidelijk is en wordt en hoe corona muteert duidelijker is zou het mij niet verbazen als daar in de toekomst ook jaarlijks een spuit voor gehaald zou kunnen worden. 

 

 

Dus als het maar 1x per jaar dodelijk is mogen mensen sterven en als de ziekte het ganse jaar door kan overleven moeten we massaal vaccineren? Ik ben na infectie meer dan 8 maand immuun. Waarom dan risico lopen me te vaccineren met iets dat niet eens corona is maar synthetisch ontworpen is?

19 uur geleden zei Mullog:

Het gaat niet om individuele gevallen. Het gaat erom dat als je degene die het gehad hebt niet wilt vaccineren je iedereen moet testen. Want als die man die beroepshalve getest moest worden nu eens niet beroepshalve getest had moeten worden. Hoe weet je dan of hij (of zij) corona heeft gehad?

En dat geldt ook voor de ouderen, dikke en ongezonde mensen. Een deel is makkelijk aan te wijzen, maar een deel bevindt zich ineen schemergebied en dat is allemaal niet zo duidelijk. En ik heb het niet over gedood worden gehad. Dat gebeurt bij de griep en bij corona. Ik heb het over mensen die met klachten blijven zitten. En ik heb nog nooit gehoord van mensen die een griep overleefd hebben, op het randje misschien, daar dan iets aan over hebben gehouden. Bij corona is dat wel het geval.

Om te weten of er groepsimmuniteit is moet je weten hoeveel mensen immuun zijn. uiteindelijk kom je daar alleen maar achter door te testen, te testen, en nog eens te testen omdat je niet weet wie het zonder symptomen gehad heeft, Of iedereen te vaccineren. 

Ik weet niet dat ze covid hadden, maar ze moesten preventief in quarantaine nadat hun grootmoeder positief testte. Die werkt in zorgcentra.

Wij vertrouwen deze fascisten in beleid niet en ze moeten dan zekerlijk niet met een spuitje of neus swab afkomen. We gaan wellicht ook voor thuisonderwijs kiezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als iemand dagelijks mascara smeert, maakt die antistoffen aan. Die antistoffen vormen een gevaar wanneer men PEG inspuit. Het gevaarte is de immune response. 

Soms gaan mensen dood aan de reactie van de antistoffen en niet aan het virus of ander goedje.  Tegen een virus noemt dat cytokine storm.

Waarom zet je hier niet bij dat dit laatste voornamelijk voor komt bij mensen zijn besmet met het virus ? 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Waarom zet je hier niet bij dat dit voornamelijk voor komt bij mensen zijn besmet met het virus ? 

Neen de discussie tussen mullog en mij ging over PEG. Ik zie pas dat ik een ouder bericht quoteerde. Acuut koffie tekort :).

Er zijn meer allergene reacties met anafylactische schok dan bij klassieke vaccins. Ze vermoeden dat het een immuniteitsreactie is van reeds aanwezige antistoffen tegen PEG.    

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Toch wel. Die had al niet lang meer en leefde op geleende tijd. Als ik u was zou ik niet spreken over situaties waar je niets van weet

Ik vraag mij af of je niet heel veel aan het verzinnen bent. Wat er allemaal bij jou in je omgeving gebeurt is wel heel toevallig. Als je naar het dashboard covid vaccinaties België (op klikken) kijkt dan zie je dat er niet bepaald voortvarend gevaccineerd wordt en ik kan niet goed beoordelen of het in lijn is met het beleid van België (op klikken)

37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus als het maar 1x per jaar dodelijk is mogen mensen sterven en als de ziekte het ganse jaar door kan overleven moeten we massaal vaccineren? Ik ben na infectie meer dan 8 maand immuun. Waarom dan risico lopen me te vaccineren met iets dat niet eens corona is maar synthetisch ontworpen is?

Je kunt de vraag wel opnieuw stellen maar die heb ik beantwoord. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar ik lees hier geen inhoudelijke reactie. Je ontwijkt ook mijn vraag waar je vandaan haalt dat mensen wel aan de griep zouden mogen sterven. Zoals je overigens ook geen antwoord geeft op waar deze hele discussie mee begon.

42 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik weet niet dat ze covid hadden, maar ze moesten preventief in quarantaine nadat hun grootmoeder positief testte. Die werkt in zorgcentra.

Wij vertrouwen deze fascisten in beleid niet en ze moeten dan zekerlijk niet met een spuitje of neus swab afkomen. We gaan wellicht ook voor thuisonderwijs kiezen.

Dat je over je kinderen verder gaat begrijp ik want die staan je na. Maar dat is een ander onderwerp. Wat ik je vertel is dat, om te weten of iemand corona gehad heeft, er getest moet worden. Je vermijdt zorgvuldig om daar op in te gaan. Ik denk omdat je beseft dat je niet weet hoe je het probleem "Niet vaccineren als men corona zonder symptomen gehad heeft" op moet lossen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:

Ik vraag mij af of je niet heel veel aan het verzinnen bent. Wat er allemaal bij jou in je omgeving gebeurt is wel heel toevallig. Als je naar het dashboard covid vaccinaties België (op klikken) kijkt dan zie je dat er niet bepaald voortvarend gevaccineerd wordt en ik kan niet goed beoordelen of het in lijn is met het beleid van België (op klikken)

Je kunt de vraag wel opnieuw stellen maar die heb ik beantwoord. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar ik lees hier geen inhoudelijke reactie. Je ontwijkt ook mijn vraag waar je vandaan haalt dat mensen wel aan de griep zouden mogen sterven. Zoals je overigens ook geen antwoord geeft op waar deze hele discussie mee begon.

Dat je over je kinderen verder gaat begrijp ik want die staan je na. Maar dat is een ander onderwerp. Wat ik je vertel is dat, om te weten of iemand corona gehad heeft, er getest moet worden. Je vermijdt zorgvuldig om daar op in te gaan. Ik denk omdat je beseft dat je niet weet hoe je het probleem "Niet vaccineren als men corona zonder symptomen gehad heeft" op moet lossen.

Waarom zou ik dat verzinnen? Ik ken maar 1 stergeval dichtbij en de rest via de media. 

Er is geen noodzaak om de griep uit de wereld te bannen door massale vaccinatie he. En het is naïef te denken dat we covid zullen verslaan met vaccinaties. Je beseft toch dat je jaarlijks een prik zult moeten krijgen?

Ik antwoordde toch wel? De grootmoeder testte positief maar had geen symptomen. Betrokkene rond haar werden preventief in quarantaine gezet. Die grootmoeder is nu meer dan 8 maand immuun tegen covid als ik laatste onderzoeken mag geloven. We vaccineren mensen die resistent zijn tegen de griep ook niet, enkel wanneer ze verzwakt zijn.

Als men nu enkel de zwakkeren tegen covid zou vaccineren, kan ik het verhaal beter begrijpen dan dat we zelfs gezonde mensen gaan inspuiten. Toch is men reeds bezig aan vaccins voor kinderen.

Noem mij een wappie of complotgek, maar ik zie dat dit het begin is van een biologische synchronisatie met technologie. De staat en derden hebben zich daar niet in te moeien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Er is geen noodzaak om de griep uit de wereld te bannen door massale vaccinatie he. En het is naïef te denken dat we covid zullen verslaan met vaccinaties. Je beseft toch dat je jaarlijks een prik zult moeten krijgen?

Er is geen mogelijkheid om griep uit de wereld te bannen door massale vaccinatie om de eenvoudige reden dat het griepvirus continue muteert. ieder jaar is het anders. Ik heb al aangegeven dat corona misschien dezelfde kant op gaat Het zou fijn zijn als je zou lezen en/of onthouden wat ik schrijf

20 uur geleden zei Mullog:

Bij corona zijn er wel zaken anders dan bij de griep. Corona heeft geen seizoen, het gaat gewoon door. Bij de griep zijn de risicogroepen echt duidelijk. Bij corona is dat nog veel minder en zijn er ook minder cijfers bekend hoe groot het risico is. Als dat allemaal duidelijk is en wordt en hoe corona muteert duidelijker is zou het mij niet verbazen als daar in de toekomst ook jaarlijks een spuit voor gehaald zou kunnen worden. 

 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik antwoordde toch wel?

Ik bedoel onderstaande vraag. Jij kwam met een wedervraag, die heb ik nu wel beantwoord, dus misschien wil je nu hierop reageren?

Op 23-2-2021 om 14:54 zei Mullog:

Nog een keer: Als die mensen die door zetpillen of mascara antistoffen aan hebben gemaakt kunnen ze, als ze het weer gebruiken, een overreactie krijgen omdat die antistoffen een “immune response” triggeren tegen PEG. En aangezien make-up (en een aantal medicijnen) veel vaker gebruikt wordt dan een "once in a lifetime" vaccin injectie zou je toch verwachten dat daar veel vaker “immune response” getriggerd wordt. 

Ik sluit het niet uit want je kunt ook in de woestijn tegen een boom rijden, zoals ik heb laten zien, maar het is een rare reden om niet te laten vaccineren.

Zoals ik het zie komen jullie met de volgende argumenten:

  • Het vaccin heeft bijwerkingen
  • Het vaccin bevat embryonale cellen of is getest op embryonale cellen
  • Covid bestaat niet of is ongevaarlijk of niet gevaarlijker dan een griep
  • De msm liegt, is onderdeel van een complot, en verspreid valse informatie
  • Covid is bedacht door de regering, het is een groot complot om ons te onderdrukken
  • Het vaccin wordt gebruikt om alle mensen te chippen of zoiets
  • Het gaal alleen om geld voor de big pharma

Wat ik mis in dit rijtje is informatie over aantal slachtoffers en bijvoorbeeld informatie uit een land als Israël waar fanatiek gevaccineerd wordt  CIJFERS UIT ISRAËL LATEN ZIEN DAT VACCINATIE 94% VAN DE MENSEN BESCHERMT. Het gaat heel erg over van alles maar niet over het onderwerp zelf. Dat wordt ontkent.  

 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Als men nu enkel de zwakkeren tegen covid zou vaccineren, kan ik het verhaal beter begrijpen dan dat we zelfs gezonde mensen gaan inspuiten. 

Maar jij kwam met de suggestie dat we iedereen die corona gehad heeft niet moeten vaccineren. Ik ben het daar wel mee eens maar dan moet je dus iedereen testen want mensen die net als de grootmoeder het zonder symptomen gehad hebben zijn niet te herkennen zonder test. En daar heb je geen oplossing voor. En om groepsimmuniteit te verkrijgen ben je er niet met alleen de zwakkere te vaccineren waarbij het bij corona volgens mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk is wie dat nu precies allemaal zijn (wel grofweg).

T.a.v. PEG heb ik nog het volgende gelezen

Als ik he zo lees is het risico niet groter en zeker niet groter dan bij andere vaccins (waar je nooit iets over hoort). Ik ben en blijf van mening dat dat er gezocht wordt naar argumenten tegen het vaccin en dat werkelijk iedere strohalm wordt aangegrepen.

En uiteindelijk kun je altijd beslissen om je niet te laten vaccineren. Er is niemand die je dwingt.

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-2-2021 om 09:25 zei Fundamenteel:

Karen Hudson is ook overleden na vaccinatie, een Amerikaanse tv anker.

Autopsie, 

Citaat

Following an autopsy, the cause of death is "looking like a stroke," Hudson-Samuels' husband said.

Bron https://eu.freep.com/story/news/obituary/2021/02/20/karen-hudson-samuels-black-tv-news-pioneer/6784796002/

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Mullog:

Ja a stroke... wat veroorzaakte ze? 

20 uur geleden zei Mullog:

Er is geen mogelijkheid om griep uit de wereld te bannen door massale vaccinatie om de eenvoudige reden dat het griepvirus continue muteert. ieder jaar is het anders. Ik heb al aangegeven dat corona misschien dezelfde kant op gaat Het zou fijn zijn als je zou lezen en/of onthouden wat ik schrijf

 

Ik bedoel onderstaande vraag. Jij kwam met een wedervraag, die heb ik nu wel beantwoord, dus misschien wil je nu hierop reageren?

 

Maar jij kwam met de suggestie dat we iedereen die corona gehad heeft niet moeten vaccineren. Ik ben het daar wel mee eens maar dan moet je dus iedereen testen want mensen die net als de grootmoeder het zonder symptomen gehad hebben zijn niet te herkennen zonder test. En daar heb je geen oplossing voor. En om groepsimmuniteit te verkrijgen ben je er niet met alleen de zwakkere te vaccineren waarbij het bij corona volgens mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk is wie dat nu precies allemaal zijn (wel grofweg).

T.a.v. PEG heb ik nog het volgende gelezen

Als ik he zo lees is het risico niet groter en zeker niet groter dan bij andere vaccins (waar je nooit iets over hoort). Ik ben en blijf van mening dat dat er gezocht wordt naar argumenten tegen het vaccin en dat werkelijk iedere strohalm wordt aangegrepen.

En uiteindelijk kun je altijd beslissen om je niet te laten vaccineren. Er is niemand die je dwingt.

Ah dat valt dan mee dat covid niet muteert (ironie). Onlangs nog gelezen van een new yorkske variant... 

neen mullog, niet wie corona “heeft gehad”, wie natuurlijk antistoffen aanmaakt hoeft zich volgens mij niet te vaccineren. Je kan via celcultuur te weten komen wie immuniteit kan opbouwen en wie niet. Bij de griep vaccineren we gezonde immune mensen ook niet terwijl er jaarlijks mensen sterven. Er is,in die logica geen verschil met covid.

Het risico is wel hoger en sciencemag weerlegde de cijfers. Ik heb geen zin om daar anders over te denken door buiten de context te gaan argumenteren. Klassieke vaccins wekken niet zoveel anafylaxie op, volgens eerdere bronnen 1 op 1 miljoen. Volgens artsen gequoteerd in sciencemag loopt 7% risico een immune response tegen PEG te krijgen. Dat is niet 1 op 1 miljoen maar 70000 per miljoen. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het griep vaccin wordt inderdaad jaarlijks aanbevolen aan oude zwakke, mensen, risicogroepen, over vaccineren van gezonde mensen wordt volgens mij niet of heel weinig gerept, zo had ik het ook nog niet bekeken, waarom wel met corona, goed daar zullen ook wel beweegredenen voor zijn maar het is goed om dat nu eens goed te onderzoeken, besmettelijkheid bv. als toch zou blijken dat die niet veel hoger is dan bij griep dan moeten ze terugvallen op het oude jaarlijkse patroon van de griepspuit, oude zwakke of mensen onderliggende kwalen zouden dan kandidaat zijn, waarbij ik het nu even niet hebt over eventuele toekomstige bijwerkingen dat is weer een ander item.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei antoon:

Het griep vaccin wordt inderdaad jaarlijks aanbevolen aan oude zwakke, mensen, risicogroepen, over vaccineren van gezonde mensen wordt volgens mij niet of heel weinig gerept, zo had ik het ook nog niet bekeken, waarom wel met corona, goed daar zullen ook wel beweegredenen voor zijn maar het is goed om dat nu eens goed te onderzoeken, besmettelijkheid bv. als toch zou blijken dat die niet veel hoger is dan bij griep dan moeten ze terugvallen op het oude jaarlijkse patroon van de griepspuit, oude zwakke of mensen onderliggende kwalen zouden dan kandidaat zijn, waarbij ik het nu even niet hebt over eventuele toekomstige bijwerkingen dat is weer een ander item.

Meeste Mensen die ziek zijn geweest hebben een “geheugen” geprogrammeerd in hun cellen waardoor ze tot bijna een jaar immuun zijn. Bij covid geïnfecteerden zagen ze dat die na 8 maand nog steeds antistoffen tegen covid hadden.  Met de griep zelfde verhaal, we staan in contact met de wereld en gezonde mensen werken eigenlijk aan groepsimmuniteit door 1x per jaar ziek te zijn. Gezonde mensen maken antistoffen en weerhouden zo het virus te incuberen in hun lichaam. Wie dat niet meer natuurlijk kan of risico loopt krijgt een vaccin. 

We vergeten wel hoeveel de griep heeft bijgedragen aan het evolutionaire pad van de mens. Als ze bij iedere griep zo hysterisch als deze meute gereageerd zou hebben, wat voor weerstand hadden we dan vandaag gehad?

Het is kassa kassa, controle en nwo. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Fundamenteel:

wie natuurlijk antistoffen aanmaakt hoeft zich volgens mij niet te vaccineren. Je kan via celcultuur te weten komen wie immuniteit kan opbouwen en wie niet. Bij de griep vaccineren we gezonde immune mensen ook niet terwijl er jaarlijks mensen sterven. Er is,in die logica geen verschil met covid.

Tegen zoveel onzin is niet op te redeneren.

Wat denk hoe ingewikkeld het is voor iedereen celculturen te kweken en te controleren of er immuniteit opgebouwd wordt? Verder bestaan er voor de griep, voor geen enkel virus trouwens, geen gezonde immune mensen(*). En inderdaad er sterven jaarlijks mensen. Waar je aan voorbij gaat, de hele discussie al, is dat het risico afwegingen zijn. Geen risico bestaat niet dus wordt er gestuurd op minimaal risico dat redelijker wijs te bereiken is. 

(*) Er zijn kleine groepen mensen die erfelijk immuun zijn. Er is een documentaire op Discovery waarbij men onderzocht heeft waarom in een klein dorp in Engeland ten tijde van de pest praktisch geen mensen overleden. Die hebben genen waardoor ze immuun waren voor de pest. Dezelfde genen bleken ze ook immuun te maken voor HIV. Je praat dan over enkele honderden mensen en 3 jaar onderzoek om het uit te vinden. 

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

We vergeten wel hoeveel de griep heeft bijgedragen aan het evolutionaire pad van de mens.

Helemaal niets. Want waarom moet het immuunsysteem door vaccinatie leren op welke eiwitten gereageerd moet worden? Niet alleen bij covid maar ook nog bij de griep. Voor HIV is er zelfs helemaal geen reactie maar moet het virus dagelijks met een cocktail aan medicijnen bestreden worden. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja a stroke... wat veroorzaakte ze?

Niet een spuitje met het vaccin want anders was dat wel vermeld. Oud, overgewicht, etc...?

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Klassieke vaccins wekken niet zoveel anafylaxie op, volgens eerdere bronnen 1 op 1 miljoen. Volgens artsen gequoteerd in sciencemag loopt 7% risico een immune response tegen PEG te krijgen. Dat is niet 1 op 1 miljoen maar 70000 per miljoen.

In de links die ik gaf werd aangegeven dat er milde reacties zijn. Een spuitje doet ook pijn, er zijn zelfs mensen die flauwvallen als ze de spuit alleen ook maar zien. Mensen hebben de neiging om risico's verkeerd in te schatten. Je loopt meer kans om een verkeersongeval te krijgen als je naar buiten gaat dan op een reactie bij een spuit.

46 minuten geleden zei antoon:

maar het is goed om dat nu eens goed te onderzoeken, besmettelijkheid bv. als toch zou blijken dat die niet veel hoger is dan bij griep dan moeten ze terugvallen op het oude jaarlijkse patroon van de griepspuit

Onder welke steen leef jij? Al een jaar lang worden wereldwijd, per land en per regio al die cijfers bijgehouden en gepubliceerd. De oversterfte van corona wordt sinds 1 oktober 2020 geschat op 12.372 en voor de griep op 404 (bron). De gemiddelde oversterfte van de griep ligt voor de laatste 5 griepepidemieën op ongeveer 6400, dus ongeveer de helft. 

@Fundamenteel voor de goede orde. Je hoeft geen vaccinatie te nemen. Het is geheel je eigen keuze. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mullog Je snapt het niet, over de besmettelijkheid van Corona lopen de meningen uiteen, trouwens ook bij iedere variant en trouwens die zienswijze schommelt ook met tientallen procenten, er is geen consensus, daarom gewoon  goed onderzoeken als het al mogelijk is, jij leest dan iets van een opponent en om de een of andere reden zie je weleens dingen die helemaal niet bedoelt worden. Maakt mij overigens niet zoveel uit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Tegen zoveel onzin is niet op te redeneren.

Wat denk hoe ingewikkeld het is voor iedereen celculturen te kweken en te controleren of er immuniteit opgebouwd wordt? Verder bestaan er voor de griep, voor geen enkel virus trouwens, geen gezonde immune mensen(*). En inderdaad er sterven jaarlijks mensen. Waar je aan voorbij gaat, de hele discussie al, is dat het risico afwegingen zijn. Geen risico bestaat niet dus wordt er gestuurd op minimaal risico dat redelijker wijs te bereiken is. 

(*) Er zijn kleine groepen mensen die erfelijk immuun zijn. Er is een documentaire op Discovery waarbij men onderzocht heeft waarom in een klein dorp in Engeland ten tijde van de pest praktisch geen mensen overleden. Die hebben genen waardoor ze immuun waren voor de pest. Dezelfde genen bleken ze ook immuun te maken voor HIV. Je praat dan over enkele honderden mensen en 3 jaar onderzoek om het uit te vinden. 

Helemaal niets. Want waarom moet het immuunsysteem door vaccinatie leren op welke eiwitten gereageerd moet worden? Niet alleen bij covid maar ook nog bij de griep. Voor HIV is er zelfs helemaal geen reactie maar moet het virus dagelijks met een cocktail aan medicijnen bestreden worden. 

Niet een spuitje met het vaccin want anders was dat wel vermeld. Oud, overgewicht, etc...?

In de links die ik gaf werd aangegeven dat er milde reacties zijn. Een spuitje doet ook pijn, er zijn zelfs mensen die flauwvallen als ze de spuit alleen ook maar zien. Mensen hebben de neiging om risico's verkeerd in te schatten. Je loopt meer kans om een verkeersongeval te krijgen als je naar buiten gaat dan op een reactie bij een spuit.

Onder welke steen leef jij? Al een jaar lang worden wereldwijd, per land en per regio al die cijfers bijgehouden en gepubliceerd. De oversterfte van corona wordt sinds 1 oktober 2020 geschat op 12.372 en voor de griep op 404 (bron). De gemiddelde oversterfte van de griep ligt voor de laatste 5 griepepidemieën op ongeveer 6400, dus ongeveer de helft. 

@Fundamenteel voor de goede orde. Je hoeft geen vaccinatie te nemen. Het is geheel je eigen keuze. 

Het is geen onzin. Je kan testen wie antistoffen tegen covid heeft en wie niet. Je kan evengoed testen wie covid kan verslaan en wie niet. Vereist dit geld en onderzoek? Ja, maar er zijn dan ook miljarden vrijgemaakt. 

De meeste mensen genezen natuurlijk van corona zonder ic en zonder medicatie of vaccin. Deze mensen zijn na 8 maand nog steeds immuun tegen corona. Het is dus absurd iemand jaarlijks te vaccineren als die even resistent tegen covid als tegen de griep is. Vat je dat? Uw argument,”de voordelen wegen op tegen de nadelen” is een mantra die niet opgaat.

dat men enkel de zwakkeren vaccineert wel ja. Maar er zijn dus al kindervaccins in de maak en ik zei u reeds dat de propaganda hen reeds schuldgevoel aanpraat. Israël heeft vaccinatiepaspoorten. Als het vaccin dan echt zo goed werkt, kan iedereen toch voor zichzelf bepalen?

Wat jij weigert in te zien is dat dit het begin van het einde is en we na massale vaccinatie heel wat andere regeltjes zullen krijgen.

37 minuten geleden zei antoon:

@Mullog Je snapt het niet, over de besmettelijkheid van Corona lopen de meningen uiteen, trouwens ook bij iedere variant en trouwens die zienswijze schommelt ook met tientallen procenten, er is geen consensus, daarom gewoon  goed onderzoeken als het al mogelijk is, jij leest dan iets van een opponent en om de een of andere reden zie je weleens dingen die helemaal niet bedoelt worden. Maakt mij overigens niet zoveel uit. 

Geen mening maar resultaten na onderzoek:

Immunological memory to SARS-CoV-2 assessed for up to 8 months after infection

-artikel met proefprocedure-

CONCLUSION

Substantial immune memory is generated after COVID-19, involving all four major types of immune memory. About 95% of subjects retained immune memory at ~6 months after infection. Circulating antibody titers were not predictive of T cell memory. Thus, simple serological tests for SARS-CoV-2 antibodies do not reflect the richness and durability of immune memory to SARS-CoV-2. This work expands our understanding of immune memory in humans. These results have implications for protective immunity against SARS-CoV-2 and recurrent COVID-19.

...

We analyzed multiple compartments of circulating immune memory to SARS-CoV-2 in 254 samples from 188 COVID-19 cases, including 43 samples at ≥6 months after infection. Immunoglobulin G (IgG) to the spike protein was relatively stable over 6+ months. Spike-specific memory B cells were more abundant at 6 months than at 1 month after symptom onset. SARS-CoV-2–specific CD4+ T cells and CD8+ T cells declined with a half-life of 3 to 5 months.

https://science.sciencemag.org/content/371/6529/eabf4063

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid