Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thorgrem:

In het verleden was er een negeer functie. Is deze functie nu uitgeschakeld of helemaal verdwenen uit de software? Of zoek ik niet goed? Kan het weer aangezet worden?

Die is er nog steeds. Rechtsboven staat jouw naam (Thorgrem, in jouw geval). Klik daarop en op de voorlaatste plek van het menu dat dan verschijnt, staat de optie waar je op zoek naar bent. Daar vul je dan in "Dat beloof ik" , zie ik maak het je makkelijk, alleen maar knippen en plakken.
Stel dat je me nu al had genegeerd, dan had je dit niet geweten.....
Gelukkig ben ik niet zo'n type dat hatelijk gaat doen als mensen een boodschap van mij bewust negeren.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Thorgrem:

In het verleden was er een negeer functie. Is deze functie nu uitgeschakeld of helemaal verdwenen uit de software? Of zoek ik niet goed? Kan het weer aangezet worden?

Als je in de forumindex kijkt en je gaat met je muis naar het profile van die person komt er een pop-up scherm met daarin in het midden onderin "negeren".

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Rommel locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid