Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Wat mij opvalt is dat een heleboel mensen, ook inactieve, ineens een blokletter hebben in plaats van hun eigen avatar. Maar er staat dan niet in de lijst "pietje heeft zijn schermafbeelding veranderd". 

Voorheen kon je lezen dat iemand zelf zijn schermafbeelding had veranderd. Dus mijn vragen

1. Hebben die mensen die die blokletters hebben, dat zelf gedaan en daar dus zelf voor gekozen? 

2. Zo ja, klopt het dat een verandering van schermafbeelding niet meer als mededeling in de actieve topiclijst verschijnt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Rommel:

Goed gezien ;)

1. Nee dit hebben ze niet zelf aangepast. Deze avatars is een een nieuwe functionaliteit hierdoor word er op basis van hun naam een avatar gegenereerd.

2. Als men zelf een avatar upload is dit inderdaad gewoon zichtbaar in het overzicht.

Okay. Dankjewel voor je antwoord, Rommel. *:}

Ik vind het dan wel een leuke functionaliteit. Beter een blokletter dan helemaal niks.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Bewegende avatars vind ik erg storend, het lukt mij dan niet om het bijbehorende bericht te lezen.

Zijn er meer mensen hier die bepaalde avatars storend vinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Ach jongens, leven en laten leven. Ik vind de avatar van Gait leuk en die van Romnel ook. Als iedereen een bewegende avatar zou nemen, wordt het een ander verhaal. Maar dat is nu niet zo. En Gait en Rommel hebben hun avatar al zo lang.En dan zou het nu ineens een probleem zijn? Kom nou op joh.   Volgens mij irriteer je je gewoon aan iemad, en dan ineens krijgt de avatar de schuld. Laat het alsjeblieft geen eenheidsworst worden?

 

 

bewerkt door Catootje Tromp
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid