Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Er doet zich bij mij een probleem voor bij het bladeren in een topic met meerdere pagina's.

Bij het gaan naar een andere pagina worden alleen de header en footer weergegeven met eronder een geelgroen vlak waar onderaan laden staat.

Door via F5 de pagina te verversen verschijnen de berichten van die pagina dan wel, maar het moet toch eigenlijk gaan zonder die extra handeling.

Vreemd is ook dat er tussen het eerste bericht en het tweede bericht steeds een flink stuk lege ruimte zit, veel groter dan tussen de rest van de berichten.

Omdat ik dacht dat het probleem wellicht alleen op zou treden bij de Firefoxbrowser die ik normaal gebruik, heb ik het ook nog even met de Edge-browser geprobeerd, maar dan reageert het precies hetzelfde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probleem is gevonden: dit komt door een fout in de software voor het laten zien van advertenties. (vandaar ook de grote lege ruimte tussen het eerste en tweede bericht)

Hoewel Credible het moet hebben van dit soort advertenties heb ik het voor nu uitgeschakeld aangezien er nu helemaal niets getoond word en er inderdaad niet geschakeld kan worden naar de volgende pagina's.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Rommel:

Probleem is gevonden: dit komt door een fout in de software voor het laten zien van advertenties. (vandaar ook de grote lege ruimte tussen het eerste en tweede bericht)

Hoewel Credible het moet hebben van dit soort advertenties heb ik het voor nu uitgeschakeld aangezien er nu helemaal niets getoond word en er inderdaad niet geschakeld kan worden naar de volgende pagina's.

Helpt het als we met de pet rondgaan? Er willen vast wel mensen doneren. Ook ik, (alleen geen organen :+ ). Als je wilt laten weten wat de kosten zijn, betaal ik graag mee. 

P.S. Oeps, heb intussen even gekeken bij je provider. Karramba wat een dure provider heb je.  Ik wist niet eens dat er zulke dure forumproviders bestonden.  :wacko:  De pet zal een hoge hoed moeten worden.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid