Spring naar bijdragen

crewlid stopt, nieuwe crewleden gezocht


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb me officieel opgegeven als moderator van dit mooie forum. Ik hoop dat ik het naar ieder tevredenheid zal uitvoeren, al besef ik dat dit soms niet gaat. Maar ik ga m'n best doen er wat van te ma

Even een update: Gisteravond hebben de huidige crewleden (Dwarrel, Rommel en ondergetekende) een constructief gesprek gehad over de toekomst van Credible. Intussen zijn de mensen die hebben aangege

Even een stukje uitleg van mijn kant vanwege mijn afwezigheid van de afgelopen maanden: Eind 2016 wijzigden mijn werkzaamheden op mijn toenmalige werk. Gevolg was dat ik, terwijl ik dat niet echt

3 minuten geleden zei Naeva:

Geldt dat 'zonder veranderingen' ook voor het modereren? Want ik denk eerlijk gezegd wel dat er iets moet veranderen om de boel weer een beetje te laten lopen. 

Daar wil ik wel een adviserende rol in spelen. ;) Want ik denk dat @Quest wel een puntje aanstipt.

Ik heb, redelijk netjes vind ik zelf, al best een aantal mensen van het forum verwijderd, maar er mag wel wat strakker opgetreden worden om beter gedrag af te dwingen bij de huidige en toekomstige populatie.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Thorgrem:

Volgens mij is er in ieder geval weer beweging in de zaak gekomen. Dat is in ieder geval al iets.

Wat de concrete vervolgstappen zijn weet ik niet. Ik hoop dat de 4 die nu genoemd zijn snel modrechten krijgen (indien ze dat wensen).

Zijn er 4 nodig? Als ik iets kan toevoegen dan blijft mijn aanbod staan. Maar mocht iemand het met mij niet zien zitten dan vind ik het niet erg om de anderen voor te laten gaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Naeva:

Zijn er 4 nodig? Als ik iets kan toevoegen dan blijft mijn aanbod staan. Maar mocht iemand het met mij niet zien zitten dan vind ik het niet erg om de anderen voor te laten gaan. 

Dat ligt er een beetje aan hoe actief ze zijn. In principe kan je het ook met 2 of 3 af denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Naeva:

Geldt dat 'zonder veranderingen' ook voor het modereren? Want ik denk eerlijk gezegd wel dat er iets moet veranderen om de boel weer een beetje te laten lopen. 

nee ghehe, lijkt me dat er wel wat veranderingen mogen komen daar :) dat is voor "het nieuwe team" om daar een weg in te vinden

28 minuten geleden zei Thorgrem:

Volgens mij is er in ieder geval weer beweging in de zaak gekomen. Dat is in ieder geval al iets.

Wat de concrete vervolgstappen zijn weet ik niet. Ik hoop dat de 4 die nu genoemd zijn snel modrechten krijgen (indien ze dat wensen).

@Rommel

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Even een stukje uitleg van mijn kant vanwege mijn afwezigheid van de afgelopen maanden:

Eind 2016 wijzigden mijn werkzaamheden op mijn toenmalige werk. Gevolg was dat ik, terwijl ik dat niet echt verwacht had, daarna veel lange dagen maakte en veel op de weg zat (soms van 5:00 tot 21:00) waardoor Credible er volledig bij inschoot, zowel qua tijd als qua mindset (en eerlijk is eerlijk; ik kon niet echt wennen aan de vorige forumsoftware dus dan is de lol er ook wel af).

In september ben ik van baan gewisseld waardoor ik nu op kantoor zit. Hier moest ik nog inwerken maar inmiddels kan ik ook aandacht geven aan het forum, hetgeen ik inmiddels ook weer ben gaan doen. 

Dus het spijt me dat ik 'opeens' weg was en iedereen het gevoel heb gegeven het forum de rug toe te hebben gekeerd, vind het jammer dat Thorgrem de kar nagenoeg alleen heeft moeten trekken en ik hoop dat Credible nog gewoon door kan gaan met een (deels) frisse lading crewleden (waarvan ik er eentje ken als een enorm goede mod/admin en leuke collega) want ondanks dat de komst van Facebook het fora behoorlijk moeilijk heeft gemaakt blijft het toch een bijzondere plek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

Ik ben het aan het overwegen, maar er moet wel voldoende vertrouwen zijn in mijn objectiviteit.

schreef Sjako

Je hebt een goed bericht van op de  juiste manier   uitleggen en toepassen van de Bijbelse leer, je geniet mijn vertrouwen, ook de andere 2 krijgen mijn vertrouwen, ik ga er nl. vanuit, indien je je opgeeft voor een hondenbaan, want zo komt het over, dat men er dan iets goeds van wil maken.

Momenteel is het vaak zo dat men in de kortste keren van onderwerp verandert en oeverloos door blijft filosoferen, ook gaat men vaak vriendelijk  met elkaar om, maar na een aantal posten loopt het toch nogal eens op twist uit en de moderator moet weer ingrijpen, het is jammer van een forum met zo een professioneel uiterlijk als deze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei JoostG:

Even een stukje uitleg van mijn kant vanwege mijn afwezigheid van de afgelopen maanden:

Eind 2016 wijzigden mijn werkzaamheden op mijn toenmalige werk. Gevolg was dat ik, terwijl ik dat niet echt verwacht had, daarna veel lange dagen maakte en veel op de weg zat (soms van 5:00 tot 21:00) waardoor Credible er volledig bij inschoot, zowel qua tijd als qua mindset (en eerlijk is eerlijk; ik kon niet echt wennen aan de vorige forumsoftware dus dan is de lol er ook wel af).

In september ben ik van baan gewisseld waardoor ik nu op kantoor zit. Hier moest ik nog inwerken maar inmiddels kan ik ook aandacht geven aan het forum, hetgeen ik inmiddels ook weer ben gaan doen. 

Dus het spijt me dat ik 'opeens' weg was en iedereen het gevoel heb gegeven het forum de rug toe te hebben gekeerd, vind het jammer dat Thorgrem de kar nagenoeg alleen heeft moeten trekken en ik hoop dat Credible nog gewoon door kan gaan met een (deels) frisse lading crewleden (waarvan ik er eentje ken als een enorm goede mod/admin en leuke collega) want ondanks dat de komst van Facebook het fora behoorlijk moeilijk heeft gemaakt blijft het toch een bijzondere plek.

Wat fijn dat je hier reageert Joost, ik had je geloof ik in een ander topic al voorbij zien flitsen. Ben benieuwd hoe het tegenwoordig met je gaat!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een update:

Gisteravond hebben de huidige crewleden (Dwarrel, Rommel en ondergetekende) een constructief gesprek gehad over de toekomst van Credible. Intussen zijn de mensen die hebben aangegeven ons hiermee te willen helpen en die we geschikt achten als moderator via e-mail benaderd.

Verder is de lijst met stafleden up-to-date gemaakt en is er een backup-admin, om Rommel te kunnen ontlasten met de (eventuele) taken die niet onder een moderator vallen.

We wachten voor nu dus de reactie af van de eventuele nieuwe crewleden. :)

Een update volgt zodra we meer informatie hebben!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei JoostG:

Intussen zijn de mensen die hebben aangegeven ons hiermee te willen helpen en die we geschikt achten als moderator via e-mail benaderd.

Ik heb me officieel opgegeven als moderator van dit mooie forum. Ik hoop dat ik het naar ieder tevredenheid zal uitvoeren, al besef ik dat dit soms niet gaat. Maar ik ga m'n best doen er wat van te maken!

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei sjako:

Ik heb me officieel opgegeven als moderator van dit mooie forum. Ik hoop dat ik het naar ieder tevredenheid zal uitvoeren, al besef ik dat dit soms niet gaat. Maar ik ga m'n best doen er wat van te maken!

En met die instelling gaan we weer een heel mooi forum krijgen! :) 

*edit*
Even iets minder negatief:
En met die instelling gaat dit mooie forum behouden blijven en alleen maar mooier worden! :)  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-2-2018 om 16:49 zei JoostG:

Gisteravond hebben de huidige crewleden (Dwarrel, Rommel en ondergetekende) een constructief gesprek gehad over de toekomst van Credible. Intussen zijn de mensen die hebben aangegeven ons hiermee te willen helpen en die we geschikt achten als moderator via e-mail benaderd.

Wie zijn er benaderd? Ik heb geen e-mail gekregen, dus ben niet geschikt bevonden? No hard feelings hoor, maar dan is dat duidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Naeva:

Wie zijn er benaderd? Ik heb geen e-mail gekregen, dus ben niet geschikt bevonden? No hard feelings hoor, maar dan is dat duidelijk.

Ik bewust die zin gebruikt omdat we alle mensen die zich op hadden gegeven gemaild hadden, komt de mail niet over...  

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei sjako:

Ik heb teruggemailed, maar nog geen bevestiging gekregen.

3 uur geleden zei JoostG:

Klopt. We waren aan het wachten op antwoord van Naeva maar dat duurde even :#

Nou, dan hoop ik dat nu alle reacties binnen zijn en zijn we in afwachting van verder gebeuren!:)

Ik weet niet of er daarin iets niet klopte, maar het is voor eenieder een goede zaak om bij wijziging van eigen e-mailadres er aan te denken dat je het mailadres dat je hier in het forum hebt opgegeven ook up-to-date houdt!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • JoostG locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid