Spring naar bijdragen

Feedback nav mening mantra's/melding dat TR is ingediend


Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Foppe1986:

Waarom krijgt het een eigen specifieke dynamiek dan? Wat ik daar zie kan ik toch net zo goed zien als mensen met Bruce Springsteen (mijn grootste fan) meezingen? Zelf meegemaakt in Nijmegen. Dat was meer dan wat ik ooit meemaakte bij enig christelijke sing a long. 

Jij moet volgens mij altijd laten uitschijnen dat het religieuze net wat meer bijzonder is dan het gewone. Waarom is dat systeem er bij jou?

 

Toen ik eens op de radio zapte en "radio maria" tegenkwam heb ik eens een half uur hiernaar geluisterd. Vond het vooral erg zielig dat mensen iedere dag een half uur achter elkaar dezelfde tekst reciteren. En dan ook nog iets zeggen als "wees ons zondaars genadig". Werkte wel erg op de lachspieren, dus inderdaad best wel meditatief.    

Dit had ik overigens ook toen ik eens op tv naar een boeddhistische docu zat te kijken waarin mensen ook elke dag een half uur dingen zeggen en op een gong slaan. Dan heb ik gewoon medelijden met die mensen. 

Ik rapporteer dit om obvious reasons. Ik verwacht en hoop op een permanente ban.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei MysticNetherlands:

Ik rapporteer dit om obvious reasons. Ik verwacht en hoop op een permanente ban.

Eerlijk gezegd vind ik de reactie van @Foppe1986 niet problematisch. Niet heel zoet geformuleerd maar helder en vanuit zijn standpunt logisch.

Wat ik persoonlijk heel problematisch bind is het openlijke wantrouwen in de mod. Je rapporteert, en dat is prima. Maar alvast vertellen wat de mod daarmee moet doen alsof jouw morele gelijk “om obvious reasons” vast staat vind ik heel eerlijk gezegd kinderachtig manipuleren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Flash Gordon:

Eerlijk gezegd vind ik de reactie van @Foppe1986 niet problematisch. Niet heel zoet geformuleerd maar helder en vanuit zijn standpunt logisch.

Wat ik persoonlijk heel problematisch bind is het openlijke wantrouwen in de mod. Je rapporteert, en dat is prima. Maar alvast vertellen wat de mod daarmee moet doen alsof jouw morele gelijk “om obvious reasons” vast staat vind ik heel eerlijk gezegd kinderachtig manipuleren.

Ik bedoelde niet 'verwachten' zoals m 'eisen', maar zoals in 'voorspelllen'. Niets geen manipulatie, daar doe ik niet aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Ik bedoelde niet 'verwachten' zoals m 'eisen', maar zoals in 'voorspelllen'. Niets geen manipulatie, daar doe ik niet aan.

Er was geen enkele reden om na rapporteren hier nig commentaar te geven. Je had gewoon op de mod kunnen vertrouwen. Maar goed, doe er mee wat je wil

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Flash Gordon:

Er was geen enkele reden om na rapporteren hier nig commentaar te geven. Je had gewoon op de mod kunnen vertrouwen. Maar goed, doe er mee wat je wil

Die reden was er wel, ik motiveer nl altijd e.e.a. in het openbaar naar de persoon die ik rapporteer. Ik vertrouw op de mod, er is voor jou geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Zeker niet nadat ik je net heb verteld dat er geen enkele sprake is van manipulatie mijnerzijds.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nav bovenstaande reactie die door MysticNetherlands geciteerd is in het topic mantra's rozenkrans in het geloofsgedeelte kwam er feedback binnen. Dat is naar dit topic verplaatst.

 

7 uur geleden zei Dat beloof ik:

Vreemd. Ik vind het gewoon een goede, inhoudelijke vraag van @Foppe1986.

Zou je dat kunnen toelichten met daarbij in ogenschouw nemende dat het in het geloofsgedeelte staat van een christelijk forum en de doelstellingen van Credible?

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Lobke:

@Thorgrem,

Prima dat het naar een ander vakje gaat. Alles beter dan de mond snoeren. Ik vraag me af wie er beledigd wordt; God of de gelovigen? Zijn het de gelovigen dan ben ik persoonlijk van mening dat we meer eelt op onze ziel moeten krijgen. 

Het gaat erom dat dit forum voornamelijk voor christenen is, en dat t dan nogal storend en onbeschoft is dat niet-gelovigen (en vooral hen die beter zouden moeten weten) in een afgebakend gedeelte Geloof zaken als lachwekkend meent te moeten voorstellen, en RF allerlei zaken in de mond legt. Een algeheel laatdunkende houding tegenover het christeijke geloof. Zoals van deze gebruiker gewoon. En waarvoor al meerdere bans zijn uigedeeld. Mijn persoonlijke mening: Foppe heeft hier niets te zoeken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Lobke:

@Thorgrem,

Prima dat het naar een ander vakje gaat. Alles beter dan de mond snoeren. Ik vraag me af wie er beledigd wordt; God of de gelovigen? Zijn het de gelovigen dan ben ik persoonlijk van mening dat we meer eelt op onze ziel moeten krijgen. 

Ik zet deze ook even bij het feedbacktopic. Soms is de mond snoeren beter, maar elke keer is het een afweging wat te doen.

Allereerst wordt de gelovige beledigd indien er al iemand zich beledigd voelt. Meer eelt kweken kan, evengoed is God almachtig en kan staat Hij per definitie boven elke vorm van belediging. Is meer eelt kweken dan de oplossing? Geen werkbare voor dit forum denk ik. In het verleden bleek wel dat mensen zonder moderatie zichzelf niet kunnen beheersen en zeker niet voor een aangename sfeer zorgen.

Vandaar ook dat ik deels het serieuze gesprek laat voortbestaan buiten levensbeschouwing maar ook een deel heb verplaatst naar feedback. Want het is wel de bedoeling dat men ook enigszins leert van de gevoeligheden van een forum. Net als je een kleuter ook figuurlijk op de vingers tikt als hij heel hart poep en plas schreeuwt in de maandagochtendkring om wanhopig aandacht te trekken van de rest van de groep.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hierbij merk ik op dat ik dit soort zogenaamde "feedback"topics, waarin mensen te kijk worden gezet door het beheer, omdat hun visie hen onwelgevallig is, met titel en al, zeer onjuist, zeer oninteger vind. 

Het doet zeer middeleeuws aan, alleen wordt er nog niet gevierendeeld. Het doet ook denken aan de kar waarop protestantse kerken mensen door het dorp reden, en de schandpaal in de zaal van de jg.   Dat men het niet eens is met Foppe, of met Bernhard3 bijvoorbeeld, want ook bij hem gebeurde dat (hoe inhoudelijk onjuist ik hem ook vond reageren, dat doet niet terzake), betekent nog niet dat men moreel het recht heeft een topic over iemand te openen. 

In mijn optiek een zeer kleinzielige ontwikkeling die oude tijden lijkt te doen herleven.....

Als je per se je eigen vorm van geloofsbeoefening wilt ten toon stellen, zonder dat je er tegen kunt dat andere mensen daar heel anders tegenaan kijken, maak dan een rubriek aan die bijvoorbeeld "geloof delen" heet en waar niemand op mag reageren, behalve in de vorm van open vragen stellen aan de topicstarter. Dan krijg je een topic "het geloof van Thorgrem" en "het geloof van MysticNetherlands" en bijvoorbeeld een topic "het geloof van Foppe" of "het geloof van TTC". Iedereen die dat wil kan dan een eigen topic openen, zonder dat er kritiek op komt, en waar men alleen open vragen kan verwachten.    Doch de topic waarover men nu het ongenoegen op Foppe afreageert, ging algemeen over allerlei zaken, mantra's, muziek, enzovoort.  

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dolce Vita:

Hierbij merk ik op dat ik dit soort zogenaamde "feedback"topics, waarin mensen te kijk worden gezet door het beheer, met titel en al, zeer onjuist, zeer oninteger vind. Verwerpelijk.  

Feedback werkt twee kanten op. Gebruikers kunnen feedback hebben op de crewleden, crewleden kunnen feedback hebben op gebruikers en gebruikers kunnen feedback hebben op elkaar. Feitelijk ontstond er al een mooi stukje feedback op zowel Foppe (zijn reactie was niet handig) als op Mystic (het melden dat er een TR was ingediend was niet handig). De bijdragen in dit topic hebben mij zeker geholpen in het afhandelen van het binnengekomen topic report.

Je vind het verwerpelijk dat ik die feedback kanaliseer en in een daarvoor bedoeld forumonderdeel zet?

Citaat

Het doet zeer middeleeuws aan, alleen wordt er nog niet gevierendeeld.

Waarmee je suggereert dat er sprake is dreiging met fysiek geweld? Ik vind je opmerking hier nogal overdreven overkomen.

Citaat

Het doet ook denken aan de kar waarop protestantse kerken mensen door het dorp reden, en de schandpaal in de zaal van de jg.  

Het roept nogal wat emoties bij je op zo te zien. Flip je ook als iemand zijn proefschrift openbaar moet verdedigen, zich voor de rechtbank moet verantwoorden of op het matje wordt geroepen door de werkgever/opdrachtgever terwijl er collega's bij staan? Dan lijkt mij eerder een probleem wat bij jouzelf ligt namelijk.

Ik ben herhaaldelijk punt van feedback geweest op dit forum, zowel als mod als daarvoor en ik heb het nooit zo ervaren in ieder geval.

Citaat

 

Dat men het niet eens is met Foppe, of met Bernhard3 bijvoorbeeld, want ook bij hem gebeurde dat (hoe inhoudelijk onjuist ik hem ook vond reageren, dat doet niet terzake), betekent nog niet dat men moreel het recht heeft een topic over iemand te openen. 

En jij bent het moreel geweten van dit forum? Van de gebruikers als groep zijnde?

 

Citaat

Kleinzielige ontwikkeling die oude tijden lijkt te doen herleven.....

 

Slaap er nog eens een nachtje over. Ik vind dat je wat overdreven emotioneel reageert.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niks emotioneel. Dit soort topictitels zijn buitengewoon oninteger.  En ze zijn inderdaad gewelddadig, doch niet in fysieke zin, maar wel net zo gewelddadig. Je maakt een persoon tot onderwerp, omdat zijn visie je niet zint. Absoluut verwerpelijk en walgelijk. Kan me niet schelen wie het ook is. En dat  Mystic die dingen nog wel eens doet (wat er nog mist zijn de overbekende zinnetjes "oh my god" e.d.) topics starten over mensen, dat is walgelijk genoeg maar nog tot daaraan toe (wetende wie het is die het doet). Maar dat jij je daartoe laat verlagen, valt me van je tegen.

Maak er dan van "feedbacktopic n.a.v. Topic mantra, muziek, etc".  

 

16 minuten geleden zei Thorgrem:

En jij bent het moreel geweten van dit forum? Van de gebruikers als groep zijnde?

Een beetje volwassene met een beetje gezond hart en verstand en zelfbeheersing kan bedenken dat wat ie nu doet - meedrijvend op de manipulatie en de hysterie van Mystic - met deze topic onjuist is, Thorgrem.  Maar als dit niet tot je doordringt, ga dan maar je gang. Ik hoop  niet dat je dit ooit met de mensen in je klas hebt gedaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dolce Vita:

Niks emotioneel. Dit soort topictitels zijn buitengewoon oninteger.  

Je stelt het als een feit. Dat wil zeggen dat er ook wel onderbouwing voor zal zijn. Laat gerust horen. Schijnbaar heb ik namelijk een stuk minder moeite met openbare feedback dan jij.

1 minuut geleden zei Dolce Vita:

 

En ze zijn inderdaad gewelddadig, doch niet in fysieke zin, maar wel net zo gewelddadig.

Leg uit.

1 minuut geleden zei Dolce Vita:

Je maakt een persoon tot onderwerp, omdat zijn visie je niet zint. Absoluut verwerpelijk en walgelijk.

Zodra je een uitgesproken mening hebt op een forum of in het echte leven ben je onderwerp van gesprek. Gelukkig zijn we op fora anoniem, die anonimiteit geeft ons tevens de vrijheid om soms wat sterker dan in het echte leven een mening neer te zetten. De visie van Foppe in deze heb ik geen negatieve mening over, hij brengt het wat ongelukkig maar wel eerlijk (neem ik aan) en helaas op de verkeerde plek. Vandaar dat ik die mening ook in een ander topic heb gezet zodat er daar vrijelijk over doorgepraat kan worden. Je maakt er nogal een projectie van heb ik het idee. Wat er precies met jou gebeurd is op fora in het verleden weet ik niet, hoef ik ook niet te weten maar niet iedereen staat er zoals jou in.

1 minuut geleden zei Dolce Vita:

En dat een Mystic die dingen doet, topics starten over mensen, dat is tot daaraan toe. Maar dat jij je daartoe laat verlagen, valt me van je tegen.

Vervelend voor je. Ik heb mijzelf echter nooit op een voetstuk geplaatst. Ik ben gewoon een user die de vervelende taak op zich heeft genomen die niemand wou. En dat alles om dit forum voor de users draaiende te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is met mij op andere fora niets gebeurd. Wat jij hier en nu doet, gebeurde elders ook eens met een deelnemer. Een deelnemer die ook veelal onmogelijk was, doch dat geeft niemand het recht om personen tot onderwerp te maken. En ook daar heb ik destijds tegen geageerd en men heeft dat daar goed opgepakt en is daarmee opgehouden. 

Maar als jij echt niet beseft dat het heel fout is wat je nu doet, Thorgrem, dan ontbreekt er voor mij iets essentieels in je moreel besef en dat kan geen mens iemand geven. Ga je gang dan maar, het is jouw forum. Het moment komt naar ik persoonlijk geloof vanzelf dat je het dan op een dag wel inziet. 

Meer aandacht ga ik niet aan deze topic besteden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dolce Vita:

Er is met mij op andere fora niets gebeurd. Wat jij hier en nu doet, gebeurde daar ook eens met een deelnemer. En ook daar heb ik destijds tegen geageerd.

Maar als jij echt niet beseft dat het heel fout is wat je nu doet, Thorgrem, dan ontbreekt er voor mij iets essentieels in je moreel besef.  En ga je gang, het is jouw forum. Het moment komt vanzelf dat je het wel inziet. 

Graag argumenten. Beschuldigingen is te makkelijk en heeft ook niets meer met feedback van doen.

Het is overigens niet mijn forum, ik ben slechts een mod maar bovenal user net zoals een ieder ander. Je laatste zin is in tegenspraak met de rest, als er iets essentieels ontbreekt dan komt inzicht daarover echt niet vanzelf aanwaaien.

Om enigszins aan je feedback tegemoet te komen heb ik de topictitel aangepast.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dolce Vita:

Niks emotioneel. Dit soort topictitels zijn buitengewoon oninteger.  En ze zijn inderdaad gewelddadig, doch niet in fysieke zin, maar wel net zo gewelddadig. Je maakt een persoon tot onderwerp, omdat zijn visie je niet zint. Absoluut verwerpelijk en walgelijk. Kan me niet schelen wie het ook is. En dat  Mystic die dingen nog wel eens doet (wat er nog mist zijn de overbekende zinnetjes "oh my god" e.d.) topics starten over mensen, dat is walgelijk genoeg maar nog tot daaraan toe (wetende wie het is die het doet). Maar dat jij je daartoe laat verlagen, valt me van je tegen.

Maak er dan van "feedbacktopic n.a.v. Topic mantra, muziek, etc".  

 

Een beetje volwassene met een beetje gezond hart en verstand en zelfbeheersing kan bedenken dat wat ie nu doet - meedrijvend op de manipulatie en de hysterie van Mystic - met deze topic onjuist is, Thorgrem.  Maar als dit niet tot je doordringt, ga dan maar je gang. Ik hoop  niet dat je dit ooit met de mensen in je klas hebt gedaan. 

Ah, keihard liegen nu ook nog op je repertoire. Wat een verrassing....not. Oh verlicht alien sutra Qi Gong poepje van me.

1 uur geleden zei Dolce Vita:

aar als jij echt niet beseft dat het heel fout is wat je nu doet, Thorgrem, dan ontbreekt er voor mij iets essentieels in je moreel besef en dat kan geen mens iemand geven. Ga je gang dan maar, het is jouw forum. Het moment komt naar ik persoonlijk geloof vanzelf dat je het dan op een dag wel inzie

_O-;(

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei MysticNetherlands:

Het gaat erom dat dit forum voornamelijk voor christenen is, en dat t dan nogal storend en onbeschoft is dat niet-gelovigen (en vooral hen die beter zouden moeten weten) in een afgebakend gedeelte Geloof zaken als lachwekkend meent te moeten voorstellen, en RF allerlei zaken in de mond legt. Een algeheel laatdunkende houding tegenover het christeijke geloof. Zoals van deze gebruiker gewoon. En waarvoor al meerdere bans zijn uigedeeld. Mijn persoonlijke mening: Foppe heeft hier niets te zoeken. 

@MysticNetherlands,

Allereerst RF kan goed voor zichzelf opkomen en doet dat ook op een volwassen manier. Dat niet of anders gelovigen niks begrijpen van sommige geloofsuitingen is niet erg. Oké het zielig vinden klinkt niet leuk maar is dat niet hetzelfde dan christenen die het eigenlijk "zielig'' vinden dat mensen niet geloven in Christus? Is dat ook niet kwetsend voor niet en anders gelovigen?

Voor mij -maar dat is mijn persoonlijke mening- heeft iedereen hier iets te zoeken die hier wil zijn, zonder anderen uit te maken voor rotte vis.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei MysticNetherlands:

Ah, keihard liegen nu ook nog op je repertoire. Wat een verrassing....not. Oh verlicht alien sutra Qi Gong poepje van me.

_O-;(

De enige die hier nu liegt ben jij. En ook met deze "bijdrage" van jou, toon je maar weer eens hoe erbarmelijk het met je gesteld is.  Er is niets geestelijks noch inhoudelijks aan, het is puur een en al negatieve emotie, onderbuik, dramaqueengedrag dat  kennelijk zo enorm lang gefaciliteerd is dat het je primaire voeding lijkt te zijn geworden.  En als het je dan weer even  is gelukt om iemand erin mee te sleuren en die op te zetten tegen in dit geval  Foppe,  en er iemand een spaak tussen dat wiel steekt, richt je daar je pijlen maar weer op.   Erbarmelijk niveau.  Toch blijf ik geloven dat je beter kunt, want ik geloof in  Christus.  Jezelf blijven voeden met het jezelf overgeven aan je negatieve emoties en gedweep gaat je daar echter niet bij helpen.  Ik schat Foppe wel zo in dat hij je kan vergeven voor je hatelijkheden en jou niet hetzelfde toewenst als jij hem hierboven. Sommige atheisten zouden soms wel eens dichter bij Christus kunnen blijken te staan dan sommige christenen dat soms lijken te doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi gezegd @Lobke.

 

Verder log ik persoonlijk hier voorlopig maar weer uit. Normaliter al maar zeker in deze (drukke, ook al doen wij er niet veel aan) dagen voor kerst wens ik mijn tijd en energie echt niet aan dit soort gedoe van mannelijke dramaqueens te  besteden. Ik ga er ex-christenen wel weer beter door begrijpen. Dus laat ik dat maar als een positief bij-effect beschouwen. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Lobke:

@MysticNetherlands,

Allereerst RF kan goed voor zichzelf opkomen en doet dat ook op een volwassen manier. Dat niet of anders gelovigen niks begrijpen van sommige geloofsuitingen is niet erg. Oké het zielig vinden klinkt niet leuk maar is dat niet hetzelfde dan christenen die het eigenlijk "zielig'' vinden dat mensen niet geloven in Christus? Is dat ook niet kwetsend voor niet en anders gelovigen?

Voor mij -maar dat is mijn persoonlijke mening- heeft iedereen hier iets te zoeken die hier wil zijn, zonder anderen uit te maken voor rotte vis.

 

 

Het gaat er niet om dat Robert uiteraard heel goed voor zichzelf kan opkomen. (Alsof dat zou betekenen dat ik mijn mening niet zou mogen uiten, het is toch een 'forum' hier?) Ik ken overigens geen christenen die t zieiig vinden dat niet-gelovigen niet geloven. Heeft ook niet zo veel met dit alles te maken toch? Het gaat er, voor de duizendste keer, om dat dit een christelijk forum is wat als doelstelling heeft chrstienen bij elkaar te brengen om t christelijk geloof op te bouwen. Foppe weet heel goed wat de huisregels zijn en heeft dankzij die huisregels ruimte genoeg om t christelijke geloof waar hij zo mee worstelt belachelijk te maken. Maar in t gedeelte Geloof dus niet. Ik vind dat iemand wiens posts voor 90% bestaan uit het in twijfel trekken van en belachelijk maken van het christelijk geloof niets op een christelijk forum te zoeken heeft, maar dat is mijn ount niet eens. Hij mag, voor zover de mods dat toelaten, zijn cliche militnante antitheisme blijkbaar spuien hier, maar wat mij en de huisregels betreft niet in sommige gedeelten. Waaronder dus het gedeelte waar de desbetreffende post in stond.

10 uur geleden zei Dolce Vita:

De enige die hier nu liegt ben jij. En ook met deze "bijdrage" van jou, toon je maar weer eens hoe erbarmelijk het met je gesteld is.  Er is niets geestelijks noch inhoudelijks aan, het is puur een en al negatieve emotie, onderbuik, dramaqueengedrag dat  kennelijk zo enorm lang gefaciliteerd is dat het je primaire voeding lijkt te zijn geworden.  En als het je dan weer even  is gelukt om iemand erin mee te sleuren en die op te zetten tegen in dit geval  Foppe,  en er iemand een spaak tussen dat wiel steekt, richt je daar je pijlen maar weer op.   Erbarmelijk niveau.  Toch blijf ik geloven dat je beter kunt, want ik geloof in  Christus.  Jezelf blijven voeden met het jezelf overgeven aan je negatieve emoties en gedweep gaat je daar echter niet bij helpen.  Ik schat Foppe wel zo in dat hij je kan vergeven voor je hatelijkheden en jou niet hetzelfde toewenst als jij hem hierboven. Sommige atheisten zouden soms wel eens dichter bij Christus kunnen blijken te staan dan sommige christenen dat soms lijken te doen. 

Ga toch weg met je misselijkmakende leugenachtigheid. Hoe kun jij jezelf in de spiegel aankijken met dit soort nare leugens? Dat kan alleen maar als je zelf niet doorhebt wat een ontzettend eng mens je bent.  Hoop ik.

9 uur geleden zei Dolce Vita:

Mooi gezegd @Lobke.

 

Verder log ik persoonlijk hier voorlopig maar weer uit. Normaliter al maar zeker in deze (drukke, ook al doen wij er niet veel aan) dagen voor kerst wens ik mijn tijd en energie echt niet aan dit soort gedoe van mannelijke dramaqueens te  besteden. Ik ga er ex-christenen wel weer beter door begrijpen. Dus laat ik dat maar als een positief bij-effect beschouwen. 

 

Graag. Ik ben je gescheld verpakt in allerlei hoogdravend en quasi-verlicht gezever wel n beetje zat :) De amusementswaarde is er ook a een tijdje af, waar ik eerst nog wel om je kon lachen, is dat effect nu ook al weg :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎18‎-‎12‎-‎2017 om 19:11 zei MysticNetherlands:

Het gaat erom dat dit forum voornamelijk voor christenen is, en dat t dan nogal storend en onbeschoft is dat niet-gelovigen (en vooral hen die beter zouden moeten weten) in een afgebakend gedeelte Geloof zaken als lachwekkend meent te moeten voorstellen, en RF allerlei zaken in de mond legt. Een algeheel laatdunkende houding tegenover het christeijke geloof. Zoals van deze gebruiker gewoon. En waarvoor al meerdere bans zijn uigedeeld. Mijn persoonlijke mening: Foppe heeft hier niets te zoeken. 

Naar mijn bescheiden mening heb jij hier niets te zoeken. Steeds maar weer reacties uitlokken van niet gelovigen mensen, het is gewoon om zot van te worden. Steeds maar weer berichten posten naar de moderators, en mensen verraden. Echt, niets christelijks aan.

Tevens heb ik nergens RF dingen in de mond gelegd, hij stelde dat de gelovigen de dingen anders beleefden dan mensen die niet geloofden en dat stelde ik (terecht mijn ziens) in twijfel. Sommige mensen willen nou eenmaal graag hun religie als bijzonder beschouwen en daar mag best een nuchtere mening tegenover staan. 

Op ‎18‎-‎12‎-‎2017 om 17:53 zei Thorgrem:

Zou je dat kunnen toelichten met daarbij in ogenschouw nemende dat het in het geloofsgedeelte staat van een christelijk forum en de doelstellingen van Credible?

Dat zou in wezen geen enkel verschil moeten maken. Aangezien jij een topic van Zendeling sluit in het spirituele gedeelte omdat het zogenaamd anti-christelijk zou zijn. In plaats van een andere kijk op christendom. Als je zelfs in het topicgebeuren waarop staat "godsdiensten en spiritualiteit" geen topic meer mag openen over iets dat bijvoorbeeld gnostisch is, waar dan wel? Het zou netjes zijn als dat topic weer open gaat en mensen die een andere mening hebben hun mening kunnen geven.

Mag je bijvoorbeeld daar ook geen topic over islam openen, omdat dit anti-christelijk is? Waarom heet het dan "open" of "algemeen"?

 

Mogen mensen dan niks meer zeggen wat een beetje tegen de haren van christenen in strijkt? Wat voor mod ben je dan? Je beweert wel dat het jouw forum niet is, maar ondertussen gedraag je je er wel naar. Stel dat ik of iemand anders een kritieke noot naar jouw post over een ander, neem je dit dan serieus?

Zo heb ik een post van iemand (ik geloof ene Frans, die Sjako had geviseerd) gerapporteerd als zijnde niet zo netjes. Niks meer van gehoord, en degene is niet gestraft. Waarom niet, en waarom wel steeds je oren laten hangen naar Mystic Netherlands, die steeds maar mensen rapporteert (vooral zij die niet geloven)? Iemand die op andere fora ook al is uitgekotst vanwege zijn hautaine gedrag en zijn hang om zich op zijn IQ te laten voorstaan.

Van een mod verwacht ik toch wat meer neutraliteit. Maar van jou kan ik dit bijna niet meer hopen (aangezien jij mij eens een punt gegeven hebt omdat ik gespamd zou hebben, maar ik heb hier nooit iets gepost van een andere site zonder daar iets bij te zeggen). En jouw gedrag naar mij toe doet mij ook niet veel vertrouwen hebben in een goede afloop. Dadelijk word ik geband en kan ik niks terugzeggen. Want emails beantwoord je dan ook niet (zoals ik eens ervaren heb).

Op ‎19‎-‎12‎-‎2017 om 09:59 zei MysticNetherlands:

Foppe weet heel goed wat de huisregels zijn en heeft dankzij die huisregels ruimte genoeg om t christelijke geloof waar hij zo mee worstelt belachelijk te maken.

Ik worstel helemaal niet met het christelijk geloof. Ik heb toch ook gezegd dat ik het vreemd vond van het mantra herhalen wat de boeddhisten doen? Worstel ik nu ook met het boeddhisme? Misschien ben ik wel te protestants om het herhalen van mantra's als zinvol te ervaren? Als God bestaat dan denk ik dat God wijs genoeg is om een gebed na 1 keer te aanvaarden en misschien te beantwoorden.

Op ‎19‎-‎12‎-‎2017 om 09:59 zei MysticNetherlands:

Ga toch weg met je misselijkmakende leugenachtigheid. Hoe kun jij jezelf in de spiegel aankijken met dit soort nare leugens? Dat kan alleen maar als je zelf niet doorhebt wat een ontzettend eng mens je bent.  Hoop ik.

Dit is vaak met jou aan de hand. Zelf wel kritiek uiten op alles en iedereen, maar zelf niet doorhebben dat er ook kritiek op jou kan komen. En dan maar weer gaan jij-bakken. Dit deed je op andere fora ook (ik ga geen naam noemen, maar je weet het zelf wel). 

Mensen die steeds anderen rapporteren zijn zelf enorm eng, ik hoop dat je dit begrijpt? Kinderen die andere kinderen steeds rapporteren aan de juf of meester worden gepest, en terecht. Het duid gewoon op weinig karakter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid