Spring naar bijdragen

Kerstkadotjes


Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iemand tips naar originele kerstkadotjes? Mijn inspiratie is zoek. 
Wist niet waar te plaatsen, dus ik koos het prikbord.

Een (niet origineel) kerstcadeau zou iets kunnen zijn waarmee je de ontvanger de boodschap geeft dat je die persoon kostbaar acht. Iets op de persoon zelf gericht, desnoods zelfgemaakt, i.p.v. één van vele cadeautjes die in allerijl zijn gekocht om aan je `verplichtingen´ te voldoen. De financiële waarde speelt hierbij m.i. geen rol.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Precies Willempie. Dingen van sentimentele waarde koester ik dieper dan iets van geldwaarde.

Maar het is geen gemakkelijke opgave, dat dan weer wel :D

Het is inderdaad niet gemakkelijk. De meesten van ons maken er ons van af met een cadeaubon. :+ Maar troost je met de gedachte dat niets waardevols gemakkelijk is. Waarom ga je er niet gewoon voor bidden? Of denk je dat God zich niet interesseert voor dit soort details?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Bedankt iedereen. Ik heb gebeden en raar maar waar ik ben op een idee gekomen.

Een etentje was sowieso voorzien. Maar vooral, ik ben veel afgesloten bij mijn dierbaren. Planeet Asperger of zoiets dat daar enorm op trekt.

Nu dacht ik er aan mij eens open te stellen en mijn ziel te laten spreken. Niet mondeling natuurlijk, via een simpele kerstkaart. Het is de inhoud die telt, niet het kaartje.
Mensen gaan wellicht eerst teleurgesteld zijn, tot ze het lezen....

Spanneuuhnnddd (en ik heb nog materiële kadotjes ook, maar die zijn niet zo erg origineel)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid