Spring naar bijdragen

Paranormale activiteit ( real or fake)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zoiets dacht ik al. Veel succes met het opwekken van electriciteit in je prostaat.

Ik vond zijn manier van de krant vouwen al een beetje ehm... apart. Hij maakte er niet echt een normale prop van, die dan vanzelf weer een beetje uitzet natuurlijk.   Wellicht is onderstaand

Ik heb het begin gezien en ik maak me zorgen om de geestelijke gesteldheid van mensen die dit serieus nemen. Je reinste onzin en nog slecht geacteerd ook. Maar goed, zoals alle filmpjes en b

1 minuut geleden zei TTC:

Nog gehoord, waarom dagen we God niet voor de rechter? Alvast benieuwd naar z'n verdediging.

Dat is al gebeurd. Maar Hij verdedigt zich niet. Hij verdedigde zich ook niet tegenover Job maar alleen al het feit dat Hij tegen Job sprak was voor Job al voldoende. God hoeft zich niet tegenover de mens te verdedigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Dat is al gebeurd. Maar Hij verdedigt zich niet. Hij verdedigde zich ook niet tegenover Job maar alleen al het feit dat Hij tegen Job sprak was voor Job al voldoende. God hoeft zich niet tegenover de mens te verdedigen.

Zo is dat.

Doet me trouwens denken aan een grappige film die ik vroeger heb gezien (staat hier nog ergens in de kast, misschien zet ik hem vanavond nog eens op) 

Mooi fragment:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Dat is al gebeurd. Maar Hij verdedigt zich niet. Hij verdedigde zich ook niet tegenover Job maar alleen al het feit dat Hij tegen Job sprak was voor Job al voldoende. God hoeft zich niet tegenover de mens te verdedigen.

Ik weet het, God heeft de mensheid alle middelen gegeven om er iets moois van te maken, ze liggen in de schuif. Enig idee wanneer de mensheid er iets mee zal doen?

1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Omdat God niet de schuldige is.

Die paranormale duivel dan maar weer?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Thinkfree:

Hallucineren gebeurd alleen individuen 

Het overkomt geen groepen, weet je wetenschap

Correct, maar dat betekent niet dat niemand dezelfde hallucinatie kan hebben... Hoe deze beleefd wordt, is een andere kwestie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Thinkfree:

Hallucineren gebeurd alleen individuen 

Het overkomt geen groepen, weet je wetenschap

Jazeker wel. Folie a deux is bekend. Maar ik kan je uit ervaring verzekeren dat er wel degelijk ook groepshallucinatie bestaat. Dat moet dan doorgaan voor "spiritualiteit",maar het zijn gewoon groepshallucinaties. Daar weet "de wetenschap" niets van, want deze dingen gebeuren meestal bij doorgaans "gezonde" mensen, die niet in het psychiatrische circuit terechtkomen, ofschoon ze meestal wel m.i. misleid verder door het leven gaan.  En  hoe denk je dat Hitler al die massa's op de been kreeg?  Dat waren dan misschien wel geen groepshallucinaties maar toch zeker wel groepswaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hitchens:

Inderdaad zeg. Wat gebeurt hier? De twee personen die anderen veroordelen als hobby hebben, zijn nu elkáár aan het veroordelen.

Wel een bijzonder spektakel om mee te maken...:'(

Jij moet wel hele lange tenen hebben. Ik veroordeel niemand, maar beoordeel wel gedrag en doctrine. Als jij daar niet tegen kunt, is dat jou probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Hitchens:

:'(

Stil maar, wacht maar, alles wordt nieuw.

1 minuut geleden zei Dolce Vita:

De wensdroomgedachten van een troll. Boeiend. 

Ik hou nog steeds van je hoor, maar wat hebben we aan zwijgen? Daar leer jij niets van, maar ik ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid