Spring naar bijdragen

Paranormale activiteit ( real or fake)


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Je definitie van inhoud is nogal apart. Je definitie van ironie ook. Degene die spuugt om 2 smileys onder een filmple ben jij. Ik vind t hooguit vermakelijk, met je 'incasseren'. Zo laatste reply op je agressieve meta opmerkingen. 

Suit yourself. Hou je aan je woord en ga de stilte in. Ga 24/7 oefenen op de twee gegeven lessen. Dat kan tot op zekere hoogte overal, ook op je werk.  Zodra je leven daarom draait, zullen je ogen opengaan. Je bent duidelijk zeer ongeoefend, dus het zal even duren. Maar als je net zo vasthoudend bent in je bereidheid om dit te leren als dat je was in je monddiarree, dan kan het soms veel sneller gaan dan verwacht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zoiets dacht ik al. Veel succes met het opwekken van electriciteit in je prostaat.

Ik vond zijn manier van de krant vouwen al een beetje ehm... apart. Hij maakte er niet echt een normale prop van, die dan vanzelf weer een beetje uitzet natuurlijk.   Wellicht is onderstaand

Ik heb het begin gezien en ik maak me zorgen om de geestelijke gesteldheid van mensen die dit serieus nemen. Je reinste onzin en nog slecht geacteerd ook. Maar goed, zoals alle filmpjes en b

2 uur geleden zei MysticNetherlands:

Anyone het filmpje gezien en dan met name de 'demonstratie' in het begin? Waarbij de guru met zijn Qi Chang de 'aanvaller' zonder aan te raken alle kanten op slingert? Ben benieuwd naar meningen

Ik heb het begin gezien en ik maak me zorgen om de geestelijke gesteldheid van mensen die dit serieus nemen.

Je reinste onzin en nog slecht geacteerd ook.

Maar goed, zoals alle filmpjes en berichten van Dolce Vita zit het in de hoek van conspiracy/pseudowetenschap/new world order/antichrist/paranormale oplichterij. Niet serieus te nemen dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dolce Vita:

Suit yourself. Hou je aan je woord en ga de stilte in. Ga 24/7 oefenen op de twee gegeven lessen. Dat kan tot op zekere hoogte overal, ook op je werk.  Zodra je leven daarom draait, zullen je ogen opengaan. Je bent duidelijk zeer ongeoefend, dus het zal even duren. Maar als je net zo vasthoudend bent in je bereidheid om dit te leren als dat je was in je monddiarree, dan kan het soms veel sneller gaan dan verwacht. 

Eindelijk begrijp ik het. Jij bent een spirituele meesteres en jouw deelname op dit forum is bedoeld om ons les te geven. Omdat ik nogal goed van vertrouwen ben had ik het nogal laat door maar nu wordt alles ineens duidelijk. Misschien wil je er een beetje rekening mee houden dat niet alle deelnemers op dit forum op zoek zijn naar occulte belasting?

Link naar bericht
Deel via andere websites

En met de wijze woorden van Yoda kunnen we weer terug naar het onderwerp van het topic.

Ik heb dus weer wat reacties verwijderd. Gezien beide partijen schuld hadden en ik geen zin heb om uit te vogelen hoe en wat op deze mooie donderdagavond geen strafpunten. Het is immers bijna weekend mensen. Hou nog even vol en hou de irritatie een beetje voor jezelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-11-2017 om 13:12 zei MysticNetherlands:

om in samenwerking met de Paus (de antichrist) de NWO op te richten. 

Dat zijn klaarblijkelijk jouw eigen fantasietjes.

Overigens ben ik van mening dat Paus Franciscus een Heilige is. En ik denk hij (natuurlijk) zeer goed op de hoogte is van de paranormale profetieën van Fatima en dat Paus Franciscus vermoedt dat hij de paus is die dat lot gaat treffen en dat hij daarom altijd in het wit gekleed gaat. Degenen die van die paranormale waarnemingen van de laatste profetie van Fatima kennis hebben mogen nemen, zien hierin de berusting van de Paus en de vertrouwensvolle aanvaarding van zijn eindtijdsambt. En ik denk dat de Heilige Vader daarom al een aantal malen heeft gezegd dat hij dacht dat zijn ambtsvervulling niet lang meer zou duren en dat hij binnen enige tijd het tijdelijke voor het eeuwige zou verruilen en dat het de laatste kerst voor de christenen zou zijn. 

Paus Franciscus en het hele Vaticaan wordt momenteel, voor de komende kerst, zeer, zeer ernstig bedreigd door IS. Wij bidden voor hem, onszelf en voor de rest van de wereld dat de profetie niet uitkomt, maar vrezen het ergste (let wel: voor de wereld).

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Flash Gordon:

Zonder commentaar verder op bovenstaande: Franciscus gaat in het wit omdat hij paus is. Net als zijn voorgangers.

Ja, maar hij ziet veel vaker af van de officiele kleuren die hij bij gelegenheden zou mogen dragen, zoals hij ook afziet van de woning die hij zou mogen bewonen. Hij draagt een veel bescheidener kruis aan zijn ketting dan zijn voorgangers. Maar dit is niet waarom ik hem Heilig noem. Heb een bijzondere ervaring gehad, die mij leerde dat deze Paus een Paus is en wil zijn en oprecht beseft te zijn voor álle christenen (ook buiten de kerken zelfs).  Ik vermoed (maar dát weet ik niet, doch het kan m.i. dan bijna niet anders) dat hij ook nog van binnenuit het Vaticaan wel vele vijanden zal hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid