Spring naar bijdragen

Centraal topic: Uit het leven gegrepen getuigenissen


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het aan mij is om een topic als dit te openen, ik miste hem hier in elk geval een beetje. Gewoon voor dingen die gebeuren tijdens het leven van alle dag. Grote of kleine dingen, you name it if you want so.

 

Ik zal aftrappen: Ik merk bij mijzelf steeds meer constante rust. Ook bij nieuwe dingen, al vind ik die nog wel eens eng. Alsof ik gewoon stevig sta terwijl er om mij heen in mijn directe omgeving veel reuring is. Het scheelt ook als zelf besloten heb zo te zijn en te blijven die dag. Alsof ik bewust besloot mijn bron aan die van God aan te sluiten, en daar ook uit te gaan putten. 

 

Sorry als het wat zweverig klinkt... Ik hoop dat jullie iets met dit topic kunnen! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Vanmiddag was ik voor mijn werk in een jongerenklinkiek (gedragsproblemen). We kregen daar info over de behandeling. Iemand vertelde dat een van de jongeren weg was gelopen. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker. Maar hij hield het lang vol. 20 km naar huis, op zijn slippers. Een van de begeleiders was achter hem aangelopen. Verder niks. Geen dwang, geen dreigementen, niet ompraten. Gewoon er achteraan lopen. Na 20 kilometer draaide de jongere om en zijn ze samen terug gegaan.

Soms denk ik dat God ook zo is. Hij loopt mee. Het is niets en toch alles wat van betekenis is. 

Sorry voor de matige uitleg, maar soms zegt een beeld meer dan veel woorden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid