Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Links tuig steekt wagens in de fik, plundert winkels, verwonden agenten maar men steekt het uiteindelijk op extreem rechts?
Is het rechts dat dit doet? Neen! Waarom verdraait de mainstream media dan zulke feiten?

Ik spuug op Antifa! Laffe honden die hun gezicht verbergen om amok te maken. Maar 70 arrestaties uit de duizenden demonstranten, de schaamte voorbij!

Waarom moet dat links uitschot mensen erbij betrekken die er niets mee te maken hebben? Rebel media reporters zijn fysiek aangevallen tot bloedens toe, maar rechts zou het probleem zijn?

Bah!

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Links tuig steekt wagens in de fik, plundert winkels, verwonden agenten maar men steekt het uiteindelijk op extreem rechts?
Is het rechts dat dit doet? Neen! Waarom verdraait de mainstream media dan zulke feiten?

Ik spuug op Antifa! Laffe honden die hun gezicht verbergen om amok te maken. Maar 70 arrestaties uit de duizenden demonstranten, de schaamte voorbij!

Waarom moet dat links uitschot mensen erbij betrekken die er niets mee te maken hebben? Rebel media reporters zijn fysiek aangevallen tot bloedens toe, maar rechts zou het probleem zijn?

Bah!

Donald Trump wordt meer dan wie ook ter wereld op een buitensporige wijze zwartgemaakt door de media. Waarom is dat?

Wat drijft de media – die nochtans bekend staat om haar perversie en oneerlijkheid – om deze man kost wat kost in de verdomhoek te zetten? In deze onthullende video laat David Sorensen zien welke geestelijke macht er schuil gaat achter de goddeloze media, die slechts als een doel heeft: jou wegduwen van God en perversie in de wereld vrij spel te geven.

Veel erkende christelijke profeten wereldwijd hebben Donald Trump voorspeld als de man die God zou gebruiken om zijn plan met Amerika terug op de rails te brengen. Trump is omringd door tientallen bekende christelijke leiders en wordt gedragen door gebed van miljoenen christenen.

Tegelijk spannen alle heksen van Amerika samen om Donald Trump te vervloeken. Er zijn twee werelden die tegenover elkaar staan…. Gods koninkrijk en de macht van duisternis.

Deze video helpt je inzicht krijgen in wie Trump echt is, en wat God over hem zegt, zodat je een standpunt kunt innemen in deze globale strijd tussen licht en duisternis.

Neem even de tijd om de hele video te bekijken voor je een oordeel velt. 

https://ontdekgod.nl/duisternis-donald-trump/

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei vredestichter:

Veel erkende christelijke profeten wereldwijd hebben Donald Trump voorspeld als de man die God zou gebruiken om zijn plan met Amerika terug op de rails te brengen. Trump is omringd door tientallen bekende christelijke leiders en wordt gedragen door gebed van miljoenen christenen.

Dude.... meen je dit nou echt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geef nu toe jongens en meisjes. Links is toch ver van haar doel afgedwaald? Opkomen "voor" het klimaat, maar wel de omgeving massaal vervuilen door afval achter te laten, auto's af te fikken.
Links is hier alle pedalen kwijt en Antifa zou zich beter ProFa noemen onder de huidige omstandigheden.

Ik ben hier zo woest over!

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Quest:

Ik word altijd "woest" van die simpele zielen die alles is links en rechts willen indelen. Gedragen zich altijd als verongelijkte kleine kinderen die zelf niet kunnen denken en het intellect hebben van een kippenei. 

Er is nu eenmaal een linker- en een rechterkamp. Het midden wordt geplet tussen beiden.

Zo is het nu eenmaal. Simpel al dan niet.
En laat duidelijk zijn, ik denk wel voor mezelf. Anders zou ik de MSM achterna huppelen he.

Dit is links anno 2017 ->
t984056_2011berlin_149.jpg

Dit is rechts anno 2017 ->
dresden-pegida-march-hitler.si.jpg

Niet 1 gemaskeerd gezicht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is nu eenmaal een linker- en een rechterkamp. Het midden wordt geplet tussen beiden.

Zo is het nu eenmaal. Simpel al dan niet.
En laat duidelijk zijn, ik denk wel voor mezelf. Anders zou ik de MSM achterna huppelen he.

Wat heeft achterna huppelen van MSM te maken met links en rechts?

Links vs rechts bestaat alleen voor mensen die slechts dienen als de simpele massa,  ze worden door mensen gebruikt voor eigen gewin, meer geld, meer macht en meer aanzien. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Quest:

Wat heeft achterna huppelen van MSM te maken met links en rechts?

Links vs rechts bestaat alleen voor mensen die slechts dienen als de simpele massa,  ze worden door mensen gebruikt voor eigen gewin, meer geld, meer macht en meer aanzien. 

Dat heeft daar niets mee te maken, maar jij zei dat ik niet voor mezelf kon denken. Daarom zei ik dat.

Wat jij zegt is een mening en geen absolute waarheid. De waarheid is dat de politiek verdeeld is door links en rechts. Je hebt centrum links, centrum rechts, extreem links en extreem rechts.
Uiteraard snoepen die partijen geld, maar het bestuur van rechts verschilt veel met dat van links.
Geef mij dan maar een rechtse partij. De grenzen waren toe en we importeerden geen geweld en terreur.

 

Maar goed dat is allemaal off topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De verdeling links - rechts in de politiek is tamelijk achterhaald. Maar goed.

 

Ja ik vind dit extremistische geweld vanuit linkse hoek heel erg. Had graag gezien dat het niet zo zou lopen, dat er enkel vreedzame demonstraties waren geweest. En indien er wel anarchisten aan het rellen gingen dat de politie dat stevig en efficiënt had aangepakt. Uiteindelijk zijn de agenten die slechts hun werk doen en de burgers die hun eigendommen vernield zien worden, de ondernemers die hun winkel geplunderd zien weer de sjaak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Pvda is links

PVV is rechts

akkoord?

Nee. Dat de PvdA links is kan ik wel inkomen. Maar de PVV is echt geen puur rechtse partij, op vele punten zijn ze net zo links als de SP.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

en ja het is verwerpelijk. De rechterzijde heeft zich hier nooit schuldig aan gemaakt. 

Ook dat is niet waar. In het recente verleden zijn Nederlandse binnensteden vaak genoeg verbouwt door voetbalhooigans van rechtse signatuur. Op deze schaal en zo georganiseerd als nu in Hamburg gebeurd kan ik mij echter niet herinneren.

Maar goed, is dit een wedstrijdje verplassen tussen links en rechts uitschot? Want dat is het, uitschot, zowel aan linker als aan rechter kant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei vredestichter:

Donald Trump wordt meer dan wie ook ter wereld op een buitensporige wijze zwartgemaakt door de media. Waarom is dat?

Wat drijft de media – die nochtans bekend staat om haar perversie en oneerlijkheid – om deze man kost wat kost in de verdomhoek te zetten? In deze onthullende video laat David Sorensen zien welke geestelijke macht er schuil gaat achter de goddeloze media, die slechts als een doel heeft: jou wegduwen van God en perversie in de wereld vrij spel te geven.

Veel erkende christelijke profeten wereldwijd hebben Donald Trump voorspeld als de man die God zou gebruiken om zijn plan met Amerika terug op de rails te brengen. Trump is omringd door tientallen bekende christelijke leiders en wordt gedragen door gebed van miljoenen christenen.

Tegelijk spannen alle heksen van Amerika samen om Donald Trump te vervloeken. Er zijn twee werelden die tegenover elkaar staan…. Gods koninkrijk en de macht van duisternis.

Deze video helpt je inzicht krijgen in wie Trump echt is, en wat God over hem zegt, zodat je een standpunt kunt innemen in deze globale strijd tussen licht en duisternis.

Neem even de tijd om de hele video te bekijken voor je een oordeel velt. 

https://ontdekgod.nl/duisternis-donald-trump/

Gelukkig biedt Credible een podium voor mensen van allerlei pluimage en kunnen we met de 'gekkies' ook gewoon meelezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Quest, het is wel heel makkelijk om hen niet links te noemen als ze zich antfa (antifacisct en fasciten zijn toch wel rechts) noemen. DE meeste van hen hebben socialitische/marxistische ideeën. Dus Antifa links noemen is wel degelijk gerechtvaardigd. Als ik links was, zou ik wat harder werken om te zorgen dat dit soort lui mijn nest niet bevuilen. 

En ook Hooligans zijn niet rechts, die zijn gewoon dom. Nu zijn er wel veel domme rechts mensen, dat moet ik als rechts zak toch even kwijt.

Het is ook dwaas om te denken dat Donald Trump een soort van christelijke messias zijn zijn, iedereen weet dat Donald Trump de God-Keizer van Kekistan is. Men kan gene twee Goden dienen (of zijn).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid