Welcome to Credible

Welkom op Credible! Leuk dat je langs komt! Kijk gerust eerst even rond op het forum en als je ergens op wilt reageren maak dan een account aan! We hopen dat je het naar je zin hebt en mocht je vragen hebben neem dan contact op met ons!

Thorgrem

banmeld topic

Bij deze open ik een nieuw banmeld topic. In het verleden was het goed gebruik om bans kort te melden zodat overige gebruikers wisten dat iemand (voorlopig) niet zou antwoorden op openstaande vragen. Ik heb enkele korte bans uitgedeeld de afgelopen tijd en dat vermeld in het topic zelf. Toch lijkt me een centraal topic makkelijker werken omdat gebande gebruikers vaak in meerdere draden in gesprek zijn.

Dit topic is eenrichtingsverkeer. Vaak ik wel duidelijk voor de users waarom iemand geband is. Het lijkt mij handig als het ingrijpende crewlid toch een korte mededeling geeft over het waarom.

Vandaag heb ik na een topic report en het lezen van de bijdragen forumlid Fundamenteel een ban opgelegd van 1 week. Vandaag verdiende hij zijn 2e strafpunt in korte tijd. Crewlid Rommel heeft hem afgelopen woensdag al een strafpunt gegeven en uitvoerige uitleg gedaan waarom. Ik zie geen verbetering in zijn gedrag. Gedrag wat dit forum negatief beïnvloed, bevolkingsgroepen stigmatiseert en beledigd, Gods naam ijdel gebruikt en de crew uitmaakt voor oa fascisten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.