Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Mcmadtasty:

Moslims? welke moslims, alle moslims? Door de term moslim te gebruiken generaliseer je. niet alle  moslims en wanneer het niet alle moslims zijn, welke waarde heeft de term  moslim dan nog  in het geheel? Het zijn mensen die andere mensen iets aandoen, kleur, afkomst en geloof heeft daar niets mee te maken. Het denken dat het moslims zijn, dat het de islam is leidt tot een veroordeling van personen die volledig buiten het gebeuren staan. Je sprak eerder over gelijkheid van man en vrouw, Geldt deze gelijkheid ook voor een moslim manen een christen vrouw of een christen man en een moslim vrouw? het heeft er niets mee te maken,maar zoals je tracht degelijkheid van man en vrouw te behouden, kweek  je de verdeeldheid tussen moslim en christen, tussen Europa en het midden oosten., zoals ook zij  dat doen  die over de christenen oordelen. Het is niet de naaste, je gelijke waar je over spreekt, het is de ander, die anders is.Maar is deze ander zoveel anders? Of is deze slechts menselijk en durven we of  willen we  dat menselijke niet in onszelf herkennen? Of je nu iemand overboord gooit of het land uitzet, in beide gevallen wordt  gezegd "ik wil niet met je samen te leven".  Maakt het zoveel uit hoe je het zegt? Het resultaat is verdeeldheid binnen het samenleven. Want hoe dan ook, we leven samen, of het nu hier is of ieder aan de andere kant van de wereld. Afstanden gelden niet meer in hoe wij mensen leven. De naaste is niet gebonden aan  een  straal van een beperkt aantal kilometers of meters. De naaste reikt verder dan een overtuiging. De naaste is diegene met wie ik de wereld deelt, mijn medemens.

Ja het waren moslims die Christenen overboord gooiden. Doen alle moslims dat? Neen en ik heb dat ook niet gezegd. Het waren nu eenmaal moslims Mcmadtasty. De islam zet moslims tegen Christenen en joden op. Maar het zal daar zeker niets mee te maken hebben he? Natuurlijk niet.

Ik heb de verdeeldheid niet veroorzaakt in deze samenleving. Er is nu eenmaal een apartheid Mcmadtasty. Wij leven helemaal niet samen. We leven naast elkaar. Hoe graag je ons ook wil verzoenen, het gebeurt niet. Waarom niet? Omdat moslims geen omgang mogen hebben met Christenen, ongelovigen en joden van de koran. Lees mijn laatste post.

U ageert harder tegen mijn uitspraken dan tegen de gepleegde daden. Dat zegt meer over U dan over mij.

Ik heb respect voor uw mening, maar ik deel ze niet.

2 Johannes 7-13

Want er zijn vele verleiders in de wereld gekomen, die niet belijden, dat Jezus Christus in het vlees gekomen is. Deze is de verleider en de antichrist.

Ziet toe voor uzelven, dat wij niet verliezen, hetgeen wij gearbeid hebben, maar een vol loon mogen ontvangen.

Een iegelijk, die overtreedt, en niet blijft in de leer van Christus, die heeft God niet; die in de leer van Christus blijft, deze heeft beiden den Vader en den Zoon.

Indien iemand tot ulieden komt, en deze leer niet brengt, ontvangt hem niet in huis, en zegt tot hem niet: Zijt gegroet.

Want die tot hem zegt: Zijt gegroet, die heeft gemeenschap aan zijn boze werken.

Ik heb veel aan ulieden te schrijven, doch ik heb niet gewild door papier en inkt; maar ik hoop tot ulieden te komen, en mond tot mond met u te spreken, opdat onze blijdschap volkomen moge zijn.

U groeten de kinderen van uw zuster, de uitverkorene. Amen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 389
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Fundamenteel Welkom terug, klinkt als een hele vooruitgang 

@ThorgremHeeft de moderatie al een IP check gedaan? 

Hey, lang geleden. Honestly, zie je mij al vrijwilligerswerk doen? Ik ben veel bedaard afgelopen maanden. Ik kan me nog wel opjutten in bepaalde thema's, maar ik vermijd ze. Ik heb de afgelo

23 minuten geleden zei Fundamenteel:

U ageert harder tegen mijn uitspraken dan tegen de gepleegde daden.

Wanneer je  me zou begrijpen zou je beseffen dat de gepleegde daden voorkomen uit dergelijke uitspraken zoals jij ze stelt.
en zoals moslims  geen omgang mogen hebben  met Joden en christenen,zo mogen christenen dus geen omgang hebben met moslims,volgens jou en zou je misschien zelfs met mij niet mogen spreken  omdat mijn  interpretatie van het geschreven woord anders is dan de jouwe,wanneer je in de leer wilt blijven. Maar welke leer gaat het over. Over de leer of de interpretatie van die leer, zoals een ieder van ons zelf beoordeeld wat de ware leer is, in  de veronderstelling het te begrijpen,niet willen  toegeven het niet te weten,want dat maakt ons kwetsbaar. En dan is daar de verleiding, vanuit dat wat we begrijpen vanuit  het geschreven woord te handelen, alsof we weten hoe het bedoeld is. Maar is dit Godswoord of onze interpretatie van Gods woord. Is het Gods oordeel wat uitgesproken wordt door de mens, of is het het oordeel van de mens zelf, die  slechts overtuigt is van het begrijpen van  Gods  woord? En wanneer het ons eigen interpretatie en oordeel is, verworden wijzelf  dan niet tot deze antichrist? En wanneer ik dit probeer te beschouwen, zie ik in mijzelf geen verschil met iemand, die een islamitisch  geloof nastreeft en  daarnaar handelt, vanuit zijn eigen oordeel of iemand die een christelijk geloof nastreeft en daarnaar handelt,vanuit zijn eigen oordeel in wat goed is en niet. Wie ben ik om te kunnen zeggen ik weet het. Ik besef me dat ik net zo weinig weet als een ieder. Ik besef me dat mijn oordeel maakte hoe ik handel en dat mijn handelen vooral streed tegen dat wat ik niet wilde en dat ik mijn wil zou moeten opleggen al alle anderen. Iets wat alleen maar meer strijd opleverde,want er is een vrije wil, waarin een ieder diezelfde vrijheid geniet en dat het onmogelijk is een ander mijn wil op te leggen zonder zelf te doen waar ik zo tegen streed. De onderlinge strijd zelf, hert naast  elkaar leven.Deze strijd maakte dat ik nooit dat bereikte waarvoor ik streed. Vrede, vrijheid en eenheid, simpelweg omdat ik het niet liet bestaan. Ik verbond me met strijd in plaats van vrede, ik vocht voor mijn vrijheid, waardoor ik niet vrij kon zijn en zaaide verdeeldheid,waar ik eenheid wou creëren. altijd vanuit de veronderstelling dat het die ander was die mij ertoe aanzette.  Echter met schaamte moet ik bekennen dat ik het was. Ik was  het die de strijd aanging  en dat wat ik wilde niet liet bestaan. Want ik heb een vrije wil die ik vergooide inde verleiding mijn energie te verspillen aan dat wat ik niet wilde en niet om dat te bereiken wat ik wel wil. Het was een illusie dat vrede, vrijheid en eenheid niet kunnen  bestaan in de wereld. Het bestond niet in mij. Ik wist niet hoe dit te bereiken zonder ervoor te strijden vanuit al mijn oordelen over goed en kwaad. En hoe meer ik mijn oordeel loslaat, des temeer ruimte heb ik  om vrede, vrijheid  en eenheid te ervaren. Zelfs met fundamentalistische mensen, waarvan ik zie dat ze een strijd voeren, zoals  ook ik die  gevoerd heb, ik echter vanuit mijn ervaring weet dat het een verloren strijd is,  omdat de ware tegenstander niet gezien wordt, De tegenstander genaamd ikzelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Mcmadtasty:

Wanneer je  me zou begrijpen zou je beseffen dat de gepleegde daden voorkomen uit dergelijke uitspraken zoals jij ze stelt.
en zoals moslims  geen omgang mogen hebben  met Joden en christenen,zo mogen christenen dus geen omgang hebben met moslims,volgens jou en zou je misschien zelfs met mij niet mogen spreken  omdat mijn  interpretatie van het geschreven woord anders is dan de jouwe,wanneer je in de leer wilt blijven. Maar welke leer gaat het over. Over de leer of de interpretatie van die leer, zoals een ieder van ons zelf beoordeeld wat de ware leer is, in  de veronderstelling het te begrijpen,niet willen  toegeven het niet te weten,want dat maakt ons kwetsbaar. En dan is daar de verleiding, vanuit dat wat we begrijpen vanuit  het geschreven woord te handelen, alsof we weten hoe het bedoeld is. Maar is dit Godswoord of onze interpretatie van Gods woord. Is het Gods oordeel wat uitgesproken wordt door de mens, of is het het oordeel van de mens zelf, die  slechts overtuigt is van het begrijpen van  Gods  woord? En wanneer het ons eigen interpretatie en oordeel is, verworden wijzelf  dan niet tot deze antichrist? En wanneer ik dit probeer te beschouwen, zie ik in mijzelf geen verschil met iemand, die een islamitisch  geloof nastreeft en  daarnaar handelt, vanuit zijn eigen oordeel of iemand die een christelijk geloof nastreeft en daarnaar handelt,vanuit zijn eigen oordeel in wat goed is en niet. Wie ben ik om te kunnen zeggen ik weet het. Ik besef me dat ik net zo weinig weet als een ieder. Ik besef me dat mijn oordeel maakte hoe ik handel en dat mijn handelen vooral streed tegen dat wat ik niet wilde en dat ik mijn wil zou moeten opleggen al alle anderen. Iets wat alleen maar meer strijd opleverde,want er is een vrije wil, waarin een ieder diezelfde vrijheid geniet en dat het onmogelijk is een ander mijn wil op te leggen zonder zelf te doen waar ik zo tegen streed. De onderlinge strijd zelf, hert naast  elkaar leven.Deze strijd maakte dat ik nooit dat bereikte waarvoor ik streed. Vrede, vrijheid en eenheid, simpelweg omdat ik het niet liet bestaan. Ik verbond me met strijd in plaats van vrede, ik vocht voor mijn vrijheid, waardoor ik niet vrij kon zijn en zaaide verdeeldheid,waar ik eenheid wou creëren. altijd vanuit de veronderstelling dat het die ander was die mij ertoe aanzette.  Echter met schaamte moet ik bekennen dat ik het was. Ik was  het die de strijd aanging  en dat wat ik wilde niet liet bestaan. Want ik heb een vrije wil die ik vergooide inde verleiding mijn energie te verspillen aan dat wat ik niet wilde en niet om dat te bereiken wat ik wel wil. Het was een illusie dat vrede, vrijheid en eenheid niet kunnen  bestaan in de wereld. Het bestond niet in mij. Ik wist niet hoe dit te bereiken zonder ervoor te strijden vanuit al mijn oordelen over goed en kwaad. En hoe meer ik mijn oordeel loslaat, des temeer ruimte heb ik  om vrede, vrijheid  en eenheid te ervaren. Zelfs met fundamentalistische mensen, waarvan ik zie dat ze een strijd voeren, zoals  ook ik die  gevoerd heb, ik echter vanuit mijn ervaring weet dat het een verloren strijd is,  omdat de ware tegenstander niet gezien wordt, De tegenstander genaamd ikzelf.

Welke uitspraken van mij? Zet er zo eens een paar in de verf? Mijn interpretatie ? Die heb ik niet eens naar voren gebracht. Ik heb duidelijk gesteld dat ik dit topic niet heb aangemaakt om mijn geloof te bespreken. Ik sta open ALLE Christelijke interpretaties op te nemen in de VZW. Allemaal Mcmadtasty. Wij gaan de "vijand" liefhebben door deze te verwelkomen in het Christelijke geloof. Maar wie niet respecteert dat Christus hier Koning en Meester is, heeft hier ook niets te zoeken. Duidelijk? Ik zeg niet dat zij Christus moeten aanvaarden, wel die normen en waarden respecteren. Dat doe je niet door onze kerststal af te nemen, dat doe je niet door halal op scholen te eisen, dat doe je niet door sharia te implementeren, dat doe je niet door wijken te claimen en daar sharia patrols te lanceren om de autochtonen op hun manier van leven aan te spreken (tot fysiek bijsturen). Wederom, 75% van de Europese moslims wenst een sharia voor Europa. 75% man. Ik wil niet samenleven met zulke mensen. Ik wil ook niet dat zij hier hele wijken inpalmen op kosten van de autochtonen diens voorouders hard gezwoegd hebben om ons deze vrijheden te geven.

Weet U wel wat het islamitisch geloof inhoudt? Heeft U überhaupt de koran en/of de hadith gelezen? Zelfs zonder hadith is het een radicale ideologie.

Ik vind het knap dat je je verhaal schrijft en je kennis met mij wil delen. Maar ik zaai de verdeeldheid niet, ik geef aan dat er al decennia een verdeeldheid gaande is door in apartheid te leven. Dat doen veelal moslims, niet de autochtonen. Dat is de realiteit. Je mag voor jezelf dan een utopie verzinnen dat wij allemaal in peis en vree samenleven. Maar dat doen we duidelijk niet. Dat hebben we ook nooit gedaan. Ken uw geschiedenis.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 31/5/2017 om 23:56 zei Fundamenteel:

Ik ben opzoek naar toegewijde Christenen die "all the way" wensen te gaan.

Ik wil een vzw oprichten "Christ4Belgium".

Het doel van de vzw is het woord van Jezus verspreiden onder de massa boven het woord van Mohammed. Geweldloos en democratisch.

Jezus heeft gewaarschuwd voor deze tijden en de valse profeet. Tegelijk lezen we in Johannes dat we mensen die de Zoon loochenen niet in huis mogen halen, noch begroeten.

Onze democratie is ver afgedwaald van die normen en waarden. Ik wil terugkeren naar de archaïsche Christelijke roots zonder invloeden van de islam. Het doel is ook moslims bewust te maken met Christus in de hoop dat zij voor Hem kiezen. Wie naar een Christelijke gemeenschap verhuist dient geen tegendraadse praktijken te introduceren. Ergo, het islamiseren moet stoppen door het Woord van Christus.

 

Wat denkt U?

Ik heb wel van verkondigen (al ben ik er niet echt goed in)... Maar ik wil niet "tegen" iets verkondigen... Dat is mij te negatief. Ik ben juist christen voor de positiviteit...  Verder blijft het groeten waarover Johannes het heeft bedenkelijk, groeten tussen Joden in het Midden-Oosten is helemaal niet te vergelijken als de hallo die wij zeggen... Verder ging het eigenlijk om doceten, dat waren volgens de brieven van Johannes de antichrist, zij die niet geloofden dat Christus in het vlees was gekomen, maar enkel een schijn had van vleselijkheid.

Trouwens ik heb hier wel een interessante studie (wetenschappelijk natuurlijk :p) over Isa en maryam in de Koran die bijzonder interessant is, een beetje chaotisch opgesteld en vrij lang (80 pagina's) maar het leert je heel wat van hoe Jezus en Maria in de Islam gezien worden... Als je wilt wil het wel eens opsturen naar je.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Mcmadtasty:

Is dat wat je rondom jou observeert de dwaalleer van valse profeten?

Ja Europeanen zijn gehersenspoeld door leiders die zich lieten opkopen door "the muslim brotherhood" en Saoedi Arabië. Het salafisme heeft invloed over mijn hele directe omgeving.
Ik ben op school gehersenspoeld mijn eigen cultuur te haten door geschiedenis foutief aan te leren en de islam als religie van vrede te verkopen.

_44225430_merkel_ap.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei MysticNetherlands:

Hmmm lqat ik het directer vragen. Ben je een christen? Geloof je jn Zijn opstanding? Zijn in de Bijbel beschreven wonderen? Het feit dat Hij gelijk God de Schepper van alles is?

Ik geloof dat Jezus de verlosser is. Maar ik geloof ook dat mohammed een valse profeet is en dat de islam de geest van de anti christ is.

Op ‎7‎/‎06‎/‎2017 om 12:07 zei Mcmadtasty:

Wat je geloof zegt niet te doe,doe je dus wel.

 

 

Ken uw vijand he. Ik ben bekend met de koran en de hadith. Ik erken het kwaad daarin. Maar ik ga niet dwalen in teksten die mij het tegendeel proberen aantonen. Het schrift is zeer duidelijk. Iedere profeet na Jezus is een valse. Wie de Zoon loochent en dwaalleren brengt dienen wij te weren. We hebben de leer van de valse profeet in huis gehaald en het wordt toegepast tot op de schoolbanken. Als we blijven wegkijken zullen onze kinderen onderworpen worden aan de sharia. We mogen niet blind worden, maar behoedzaam blijven. Wie in mohammed de perfecte mens ziet is misleid en wij dienen niet langer bij te dragen aan die misleiding. Benoem eerder wat is en laat de waarheid zegevieren.

Waarom antwoord je trouwens niet op mijn laatste post naar jou?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom antwoord je trouwens niet op mijn laatste post naar jou?

welke post?

 

8 uur geleden zei Fundamenteel:

Ken uw vijand he. Ik ben bekend met de koran en de hadith. Ik erken het kwaad daarin. Maar ik ga niet dwalen in teksten die mij het tegendeel proberen aantonen. Het schrift is zeer duidelijk. Iedere profeet na Jezus is een valse. Wie de Zoon loochent en dwaalleren brengt dienen wij te weren. We hebben de leer van de valse profeet in huis gehaald en het wordt toegepast tot op de schoolbanken. Als we blijven wegkijken zullen onze kinderen onderworpen worden aan de sharia. We mogen niet blind worden, maar behoedzaam blijven. Wie in mohammed de perfecte mens ziet is misleid en wij dienen niet langer bij te dragen aan die misleiding. Benoem eerder wat is en laat de waarheid zegevieren.

Er is geen vijand, er is slechts geloof dat er  een vijand is, waardoor  de vijand slechts in de mens zelf leeft. Zoals jij de voeding bent in de beleving van het 'kwaad' van de moslim, verwordt  de moslim het 'kwaad' voor jou. En dat gebeurd door niet weg te kijken, door je niet op je zelf te focussen, wat jij wilt, maar door er op te focussen hoe een doet  en wat een ander wil,  doe je precies hetzelfde als die ander, vanuit het  'goede'  dat jij voor ogen hebt, wat verschilt van 'het goede' dat die ander voor ogen heeft.

Zoals ik het op jou projecteer, is vanuit herkenning, zoals ik ook al eerder schreef, dat ik het was en nooit die ander. 

Er is slechts een moment dat geldt en dat is het moment 'nu' waarin alles is en  alles gebeurd. Waar bevinden we onszelf in dit moment?
In het licht, het goddelijke, wat staat  voor liefde, vrede, samenleven.
Of in het duister, van strijd, angst en geweld.

Dat waar we ons bevinden is dat waar we onszelf mee verbinden vanuit ons  innerlijk. Het  denken het handelen en het is het fundament van het volgend moment.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jij zei dat mijn uitspraken leiden tot zulke daden. (terroristische daden?)
Ik vroeg je de uitspraken van mij aan te kaarten die dat doen. Maar aangezien je daar zo rondom heen fietst ga ik er vanuit dat je er geen gevonden hebt.

De vijand is er, we zijn in oorlog en het hoofd in het zand steken zal daarbij niet baten.
Het kalifaat is zo goed als verslagen en we ervaren een exodus van IS strijders richting Europa.
Wat daarmee doen? Terug opnemen in onze samenleving?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Jij zei dat mijn uitspraken leiden tot zulke daden. (terroristische daden?)
Ik vroeg je de uitspraken van mij aan te kaarten die dat doen. Maar aangezien je daar zo rondom heen fietst ga ik er vanuit dat je er geen gevonden hebt.

Het is dat een ander zich moet onderwerpen aan wat jij wilt, wat jij denkt dat goed is. Daarmee verbindt je je aan een strijd . Je hoeft niet eens zelf het zwaard op te  pakken

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

De vijand is er, we zijn in oorlog en het hoofd in het zand steken zal daarbij niet baten.
Het kalifaat is zo goed als verslagen en we ervaren een exodus van IS strijders richting Europa

Er is geen vijand, en een ieder die jou geloofd reageert op zijn eigen manier. Dat er mensen zijn die christenen overboord gooien is een excuus om een religie te veroordelen en een ieder die zich daar aan verbindt. De mensen zoals jij ze beoordeeld,hebben jou op dezelfde manier beoordeeld en je treedt in hun voetsporen. Het is alleen  maar een andere gedachte waarmee je de strijd ingaat,je voert precies dezelfde. En die strijd is alleen maar in jezelf te overwinnen

 

Onze democratie is ver afgedwaald van die normen en waarden. Ik wil terugkeren naar de archaïsche Christelijke roots zonder invloeden van de islam. Het doel is ook moslims bewust te maken met Christus in de hoop dat zij voor Hem kiezen. Wie naar een Christelijke gemeenschap verhuist dient geen tegendraadse praktijken te introduceren. Ergo, het islamiseren moet stoppen door het Woord van Christus.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Mcmadtasty:

Het is dat een ander zich moet onderwerpen aan wat jij wilt, wat jij denkt dat goed is. Daarmee verbindt je je aan een strijd . Je hoeft niet eens zelf het zwaard op te  pakken

 

Er is geen vijand, en een ieder die jou geloofd reageert op zijn eigen manier. Dat er mensen zijn die christenen overboord gooien is een excuus om een religie te veroordelen en een ieder die zich daar aan verbindt. De mensen zoals jij ze beoordeeld,hebben jou op dezelfde manier beoordeeld en je treedt in hun voetsporen. Het is alleen  maar een andere gedachte waarmee je de strijd ingaat,je voert precies dezelfde. En die strijd is alleen maar in jezelf te overwinnen

 

 

Zo gaat dat inderdaad. Bovendien......men helpt door aan die strijd deel te nemen juist een dictatuur in het zadel. Hoe groter de chaos en de angst, hoe sneller de dictatuur ingevoerd kan worden. Zo helpt iemand de politiek om aan een alibi te komen voor het invoeren van dictatuur.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Als er geen vijand is, wie blaast onze kinderen dan op?

Als er geen vijand is, waarom waarschuwen moslima's en moslims uit de moslimgemeenschap dan voor islamisme?

Herinner misschien nog het het Coudenhove-Kalergi plan, dit werpt misschien een heel ander licht op de situatie.

Massa-migratie is een fenomeen waarvan de oorzaken en motieven nog steeds handig verborgen worden gehouden en waarvan de multiculturele propaganda op bedrieglijke wijze probeert om als onvermijdbaar voor te stellen. Wat men wil voorstellen als een onvermijdelijk resultaat van de moderniteit en progressiviteit is in feite een plan dat reeds decennia geleden opgevat en voorbereid werd met als doel om het Europese continent grondig te herscheppen. De oorspronkelijke bevolking zal verdwijnen en vervangen worden door een door de elite gemakkelijker onder controle te houden gemengde Euro-Aziatisch-Negroïde bevolking zonder roots noch sociale cohesie en massa-migratie vormt een belangrijk onderdeel van de uitvoering van dat plan. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Herinner misschien nog het het Coudenhove-Kalergi plan, dit werpt misschien een heel ander licht op de situatie.

Massa-migratie is een fenomeen waarvan de oorzaken en motieven nog steeds handig verborgen worden gehouden en waarvan de multiculturele propaganda op bedrieglijke wijze probeert om als onvermijdbaar voor te stellen. Wat men wil voorstellen als een onvermijdelijk resultaat van de moderniteit en progressiviteit is in feite een plan dat reeds decennia geleden opgevat en voorbereid werd met als doel om het Europese continent grondig te herscheppen. De oorspronkelijke bevolking zal verdwijnen en vervangen worden door een door de elite gemakkelijker onder controle te houden gemengde Euro-Aziatisch-Negroïde bevolking zonder roots noch sociale cohesie en massa-migratie vormt een belangrijk onderdeel van de uitvoering van dat plan. (bron)

Dat werpt inderdaad een heel ander licht op de zaken. Meeste Europeanen lijken er alleszins niet wakker van te liggen. Men loopt helemaal mee in het verhaal en geven het hier openhandig af. Maar wat kan je doen? We worden monddood gemaakt en staan volledig machteloos tegen onze besturen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei TTC:

Herinner misschien nog het het Coudenhove-Kalergi plan, dit werpt misschien een heel ander licht op de situatie.

Massa-migratie is een fenomeen waarvan de oorzaken en motieven nog steeds handig verborgen worden gehouden en waarvan de multiculturele propaganda op bedrieglijke wijze probeert om als onvermijdbaar voor te stellen. Wat men wil voorstellen als een onvermijdelijk resultaat van de moderniteit en progressiviteit is in feite een plan dat reeds decennia geleden opgevat en voorbereid werd met als doel om het Europese continent grondig te herscheppen. De oorspronkelijke bevolking zal verdwijnen en vervangen worden door een door de elite gemakkelijker onder controle te houden gemengde Euro-Aziatisch-Negroïde bevolking zonder roots noch sociale cohesie en massa-migratie vormt een belangrijk onderdeel van de uitvoering van dat plan. (bron)

Is dit niet begonnen toen homo sapiens ons mooie continent binnen trok en daar de neanderthalers uitroeide?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-6-2017 om 02:02 zei ZENODotus:

Onze democratie is ver afgedwaald van die normen en waarden. Ik wil terugkeren naar de archaïsche Christelijke roots zonder invloeden van de islam. Het doel is ook moslims bewust te maken met Christus in de hoop dat zij voor Hem kiezen. Wie naar een Christelijke gemeenschap verhuist dient geen tegendraadse praktijken te introduceren. Ergo, het islamiseren moet stoppen door het Woord van Christus.

Amen maar de manier waarop?, daarop geeft Jezus denk ik, en zijn volgelingen tijdens het (Romeinse rijk) het beste voorbeeld in. 

 

De tekst in de quote is van Fundamenteel. Kan het helaas niet makkelijk aanpassen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat werpt inderdaad een heel ander licht op de zaken. Meeste Europeanen lijken er alleszins niet wakker van te liggen. Men loopt helemaal mee in het verhaal en geven het hier openhandig af. Maar wat kan je doen? We worden monddood gemaakt en staan volledig machteloos tegen onze besturen.

Dat is wat we democratie plegen te noemen, een systeem dat de sociale alternatieven ver buiten het collectieve bewustzijnsveld houdt. Op deze manier kan de spanning kunstmatig in stand gehouden worden met alle gevolgen van dien.

11 uur geleden zei Mullog:

Is dit niet begonnen toen homo sapiens ons mooie continent binnen trok en daar de neanderthalers uitroeide?

Dat plan werd blijkbaar in 1929 opgemaakt, nog niet zo lang geleden:

Gezien dat zelfs vandaag de dag het plan van Coudenhove-Kalergi uit 1929 nog dagelijks actief verder wordt uitgerold, stapje voor stapje, en actief wordt gevierd (herinner: het is vandaag Europadag!), is het hoog tijd om eens iets beter te kijken naar het “prachtige” Coudenhove-Kalergi plan. Het Kalergi Plan is zeer kort samengevat: centraal de macht grijpen door politieke en economische integratie, op basis van destabilisering (desintegratie) van de bestaande Europese samenlevingen. Het doel is het verkrijgen één grote gemengde pot van los samenhangend onherkenbaar multiculturalisme om daarmee en daarover gemakkelijk de macht te kunnen grijpen. Tot zover de mooie woorden over diversiteit (United in Diversity) in de EU. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid