Spring naar bijdragen

Moderatie druk teveel eigen stempel


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Quest:

Thorgrem doet het goed, jij gedraagt je in elk onderwerp als een klein kind dat zijn zin niet krijgt. 

Zou je ook inhoudelijk kunnen reageren ?  

Het gaat niet over je zin krijgen of niet, lees nog even terug..

Het gaat hier niet over een persoon, maar deze topic ''moderatie-druk-teveel-eigen-stempel''

het gedrag, de uitvoering, de invulling, en daar mag je hier wat van zeggen, uiteraard op een nette manier !!

Wat vind je zelf van de manier van haar manier van reageren @Quest o ja je zei goed, Mmmm

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind dat Throgrem het vrij goed doet. Ik vind het commentaar dan ook total niet gegrond

Overigens komt misbruik bij atheisten ook en waarschijnlijk net zo veel of  nog meer voor, maar aangezien die niet als zodanig georganiseerd zijn, blijft dat uit het nieuws .  Ik heb er zelf als kind

Een internetforum krimpt vooral als het aantal aanwezige monomane roeptoeters een kritische grens overschrijdt, en het er niet meer goed toeven is...

35 minuten geleden zei vredestichter:

Zou je ook inhoudelijk kunnen reageren ?  

Het gaat niet over je zin krijgen of niet, lees nog even terug..

Het gaat hier niet over een persoon, maar deze topic ''moderatie-druk-teveel-eigen-stempel''

het gedrag, de uitvoering, de invulling, en daar mag je hier wat van zeggen, uiteraard op een nette manier !!

Wat vind je zelf van de manier van haar manier van reageren @Quest o ja je zei goed, Mmmm

Je hebt je aan de regels te houden die er gesteld worden, ik zie niks heel bijzonders in thorgrems reacties. Wat ik wel zie is dat steeds maar weer op elke slak zout legt, die energie kun je het beter steken  in het vergroten van je kennis. 

Ps, thorgrem is een man. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei vredestichter:

    En wat voor een obsessie heb je eigenlijk met mijn modschap? Get a life.

·          Maar ik kan eigenlijk niemand aanraden om naar deze freakshow te gaan.

·          Maar met Christus heeft het helemaal niets van doen. Ik hoef niet bij een oplichter te zijn geweest om te weten dat het een oplichter              is.

·          We hebben het nu over in mijn ogen 9 van de 10 keer pure oplichting. Ik zou het bijna blasfemie willen noemen

·          Is dit topic een parodie?

·          Of mensen die zichzelf wat gemoedsrust voorhouden en als een mantra herhalen dat ze gered zijn.

·          Iets minder hysterisch mag ook wel.

·          Ik wou kijken, heb ook gekeken, maar het is zo beneden niveau dat ik er simpelweg niet doorheen kom

·          Laatste keer dat ik de moeite neem om te reageren op dit infantiele gedrag; bijbelteksten voorzie je van een begeleidend schrijven                                  waarin vermeld staan wat je er mee wil aangeven.

·          Bij geen gehoor aan de oproep verwijder ik het. Teksten, en vooral die uit de bijbel, hebben de neiging multi interpretabel te zijn. Edit; en                        inmiddels dus verwijderd.

·          Topic gesloten. Dit zie ik als spam en bovendien is de voertaal op Credible Nederlands.

·          Met dat eerste ben ik het eens. En nu? Ga je nu het schuim van je mond afvegen en gewoon eens de reacties begrijpend lezen?

·          De dramaqueen uithangen om vervolgens zelf te oordelen. Lachen jho

·          een ongelikte beer die mensen mishandeld heeft in naam van God en zijn vrouw bedrogen heeft door buiten de deur te neuken met                              een ondergeschikte op het werk.

·          Roomse kerk bestaat niet en is een scheldwoord. Daarmee mag je dus gewoon stoppen.

·          Een reactie uitlokken om vervolgens weer hier een tranentrekkend toneelstukje op te voeren. Vrij pathetisch en een verspilling van                                 mijn tijd.

 

Deze opmerking door jou gemaakt gelet op het bovenstaande door jou geplaatste uitspraken copy bron Thorgrem

                                                                 "Op de man spelen wordt niet gewaardeerd." 

Alles letterlijk overgenomen uit Reactie's Thorgremm, ook de laatste zinsnede.

"ik zie niks heel bijzonders in thorgrems reacties". okay duidelijk !!

ps, toevallig jou man ?

18 minuten geleden zei Quest:

Ps, thorgrem is een man. 

Over Thorgrem

Rang

CrediOrca 

Profile Information

Geslacht

Vrouw

Locatie

Salland

Religie

Katholiek

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Quest:

Maakt het uit voor je of iemand man of vrouw is, in hoe je reageert, is het belangrijk, vind je het moeilijker iets van vrouwen aan te nemen dan van mannen? 

Helemaal niet  Quest maar jij geeft aan Ps: zij is een man, ik begin nergens over..

12 minuten geleden zei Thorgrem:

Met de conversie naar de nieuwe software lange tijd geleden zal er vast iets mis zijn gegaan. Het staat nu weer op man. 

Later vandaag of morgen zal ik inhoudelijk reageren. Tevens zal ik daarbij de vrijheid nemen om zelf wat feedback te geven.

Dank je wel Thorgrem: voor de duidelijkheid.

geen stress ;)

Ps, weet je het zeker dat je geen vrouw bent ?

Ps, grapje _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vredestichter

M.i hoeft een moderator zich niet helemaal buiten een discussie te houden.  Ook een moderator heeft een mening en mag dat uiten.

Op allerlei fora zie je dat, het geeft ook iets weer van betrokkenheid. Persoonlijk zie ik niets vreemds in de reacties van Thorgrem; kort en kracht zoals hij meestal reageert. En hij wind er geen doekjes om.

Hij wijst je terecht op wat onwaarheden; rooms kerk, de video's die inderdaad maken dat een topic een parodie lijkt.

Een jaar geleden zocht men hier naar een moderator; Thorgrem heeft het opgepakt en goed, maar dat is mijn mening.

Daadkracht heb je hier nodig, een bepaalde nuchterheid ook. Het zet je even met beide benen op aarde, na het kijken van al die filmpjes die hier gedropt worden.

Dit is mijn mening, je mag er anders over denken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Lobke:

@vredestichter

M.i hoeft een moderator zich niet helemaal buiten een discussie te houden.  Ook een moderator heeft een mening en mag dat uiten.

Op allerlei fora zie je dat, het geeft ook iets weer van betrokkenheid. Persoonlijk zie ik niets vreemds in de reacties van Thorgrem; kort en kracht zoals hij meestal reageert. En hij wind er geen doekjes om.

Hij wijst je terecht op wat onwaarheden; rooms kerk, de video's die inderdaad maken dat een topic een parodie lijkt.

Een jaar geleden zocht men hier naar een moderator; Thorgrem heeft het opgepakt en goed, maar dat is mijn mening.

Daadkracht heb je hier nodig, een bepaalde nuchterheid ook. Het zet je even met beide benen op aarde, na het kijken van al die filmpjes die hier gedropt worden.

Dit is mijn mening, je mag er anders over denken.

Helemaal mee eens @Lobke  Hij hoeft zich er niet buiten te houden, amen.

mag een mening hebben, amen.

betrokkenheid en er geen doekje er om heen winden, geweldig.

Hij wijst je terecht op onwaarheden, roomse kerk kwam niet van mij ik wist niet eens dat dit een scheldwoord was, en filmpjes die niet waar zijn, wie bepaalt dat, ergenis wordt bepaalt door het oog van de waarnemer.

Ik ben blij met een moderator zonder hun geen Forum, maar mag er dan geen andere (waarheid) mening zijn, zonder dat hij deze gelijk torpedeert.

Mijn bescheiden mening is dat juist deze topic er goed loopt, ondanks dat Thorgrem dit helemaal niets vond (dit is een feit)

Daadkracht, nuchterheid, super

Maar respect voor anders denkende is ook belangrijk, en of Thorgrem nou niet gelooft, dat Jezus vandaag nog mensen geneest, bevrijd, en uit de dood laat opstaan, dat is zijn goed recht, maar de mijne toch ook..

Wat voor zin heeft dit om dit gelijk belachelijk te maken.

en moet je nu eens kijken, Wdg, radicaal, willempie, schijnen dit ook niet zo bizar te vinden en ik denk nog wel meer dan deze mensen..

Als we elkaars mening respecteren, zonder elkaar gelijk voor trollen, ongeliktebeer, freakshow uit te maken zal er veel gewonnen zijn.

en mijn bescheiden mening is dat Thorgrem hier wat in kan verbeteren .

en uiteraard jij mag hier ook anders over denken, dit spreekt voor mij op zich.

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei vredestichter:

Helemaal niet  Quest maar jij geeft aan Ps: zij is een man, ik begin nergens over..

@vredestichter zo langzamerhand begint het echt een beetje belachelijk te worden. Slecht Nederlands en ook nog eens zo doorzichtig slecht commentaar.

Jij begint er nl wél over (al is het onbewust) door stellen:

2 uur geleden zei vredestichter:

Wat vind je zelf van de manier van haar manier van reageren

En vervolgens zegt Quest dat zij een man is. Quest geeft alleen maar aan dat je ten onrechte er van uitgaat dat Thorgren een vrouw is.

Jouw manier van reageren hierop : "Is het jou man" (moet trouwens jouw zijn, met een w), "Ik vind het twijfelachtig" , komt wat kinderachtig over. Kennelijk heb je moeite om zaken goed weer te geven, maar dat heb ik al eerder aan gegeven.  Door je manier van schrijven kom je op anderen anders over dan je bedoeling is. Daar is maar één ding aan te doen en dat is je schrijfvaardigheid verbeteren. Je kunt van anderen niet verwachten dat ze in hun glazen bol kunnen zien wat jouw bedoeling is.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-7-2017 om 08:17 zei vredestichter:

·          En wat voor een obsessie heb je eigenlijk met mijn modschap? Get a life.

·          Maar ik kan eigenlijk niemand aanraden om naar deze freakshow te gaan.

·          Maar met Christus heeft het helemaal niets van doen. Ik hoef niet bij een oplichter te zijn geweest om te weten dat het een oplichter is.

·          We hebben het nu over in mijn ogen 9 van de 10 keer pure oplichting. Ik zou het bijna blasfemie willen noemen

·          Is dit topic een parodie?

·          Of mensen die zichzelf wat gemoedsrust voorhouden en als een mantra herhalen dat ze gered zijn.

·          Iets minder hysterisch mag ook wel.

·          Ik wou kijken, heb ook gekeken, maar het is zo beneden niveau dat ik er simpelweg niet doorheen kom

·          Laatste keer dat ik de moeite neem om te reageren op dit infantiele gedrag; bijbelteksten voorzie je van een begeleidend schrijven waarin            vermeld staan wat je er mee wil aangeven.

·          Bij geen gehoor aan de oproep verwijder ik het. Teksten, en vooral die uit de bijbel, hebben de neiging multi interpretabel te zijn. Edit; en              inmiddels dus verwijderd.

·          Topic gesloten. Dit zie ik als spam en bovendien is de voertaal op Credible Nederlands.

·          Met dat eerste ben ik het eens. En nu? Ga je nu het schuim van je mond afvegen en gewoon eens de reacties begrijpend lezen?

·          De dramaqueen uithangen om vervolgens zelf te oordelen. Lachen jho

·          een ongelikte beer die mensen mishandeld heeft in naam van God en zijn vrouw bedrogen heeft door buiten de deur te neuken met een                ondergeschikte op het werk.

·          Roomse kerk bestaat niet en is een scheldwoord. Daarmee mag je dus gewoon stoppen.

·          Een reactie uitlokken om vervolgens weer hier een tranentrekkend toneelstukje op te voeren. Vrij pathetisch en een verspilling van mijn                tijd.

 

Deze opmerking door jou gemaakt gelet op het bovenstaande door jou geplaatste uitspraken copy bron Thorgrem

                                                                 "Op de man spelen wordt niet gewaardeerd." 

Alles letterlijk overgenomen uit Reactie's Thorgremm, ook de laatste zinsnede.

ik weet niet eens wat voor woord als reactie ik hier voor moet gebruiken om niet voor eeuwig verbannen te worden Haha..

(bron)

Wat is het probleem met die reacties? Dat ze kort en bondig zijn en jouw mening niet verwoorden?

Je plaatst ze zonder context. Dat is spijtig. Maar als je dieper op een uitspraak wil ingaan, pak er gerust 1 of 2 uit en dan bespreken we die.

Maar dat ik geen perfect mens ben, en als forum gebruiker zelf ook wel eens kort door de bocht ga of als onprettig ervaren wordt is bekend. Dat was het al voordat ik mod werd maar er stonden nou niet bepaald mensen te trappelen om mod te worden.

 

Citaat

EEN MODERATOR IS EEN BEHEERDER

On een online forum zijn er vaak 1 of meerdere moderators. De moderator kan berichten en reacties van andere mensen aanpassen als die zich niet aan de regels houden.De moderator kan de discussie in goede banen leiden door ervoor te zorgen dat mensen bij hetzelfde onderwerp blijven, dat er geen ongepaste taal gebruikt wordt en dat mensen respect voor elkaar blijven houden.

Mooie omschrijving...

voor iemand die zo'n opmerking maakt: "een ongelikte beer die mensen mishandeld heeft in naam van God en zijn vrouw bedrogen heeft door buiten de deur te neuken met een ondergeschikte op het werk."

Regels, respect, en ongepaste taal Mmmm

Ik hoop dat je het niet op de man speelt, dit zijn letterlijk overgenomen teksten Thorgrem door jou zelf gescheven, en als je nou zelf eens terug kijkt, begrijp je dan nu misschien wat ik bedoel

                                                                                 "denk er eens over na''

 

 

Ik ben geen beheerder van dit forum. Dat is een ander crewlid. Ik ben slechts mod. Op dit moment de enige actieve. En mijn rol is om hier indien nodig om als scheidsrechter te fungeren en ervoor te zorgen dat de forumregels een beetje nageleefd worden.

En die taak maak jij vrij tijdrovend en vervelend. Niet alleen heb je andere mensen grof beledigd met geknip en geplak uit de bijbel, ook heb je Violist onheus bejegend waardoor hij is vertrokken. Tevens heb je het WTG belasterd op dermate wijze dat Sjako het tijdelijk voor gezien hield. Nu ken ik Sjako op dit forum al een tijdje, en heb ik ernstige onenigheid met hem gehad over het WTG en de RKK, zo erg dat hij besloot te vertrokken is het nooit geweest.

Ik geef je op een zekere ochtend te verstaan (in  een rood blok nota bene) dat het genkip en geplak zonder begeleidende tekst over moet zijn. Dit is gedurende weken al meerdere keren aangegeven. En nog geen uur later staat er weer een hele lap geknipte en geplakte tekst van jou op het forum, ditmaal zonder bronvermelding. Dan laat je mij simpelweg geen andere keus dat een strafmaatregel uit te voeren. Dat wil zeggen een strafpunt. Dat was je tweede strafpunt al (na het asociale gedrag richting Sjako). Wat dus resulteert in een ban van een week.

Waar ik me ook een beetje aan irriteer is de een-tweetjes van jou en Radical. Ik weet dat jullie op hetzelfde IP adres posten en dus bij elkaar in de buurt zijn. Ik heb begrepen dat jullie wel twee verschillende personen zijn maar geef elkaar fijn een fysiek schouderknopje als daar behoefte aan is.

En ook in dit topic kom je vreemd over. Quest geeft gewoon wat algemene info en je doet er moeilijk over en komt met een vreemde wedervraag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Thorgrem:

Wat is het probleem met die reacties? Dat ze kort en bondig zijn en jouw mening niet verwoorden?

Je plaatst ze zonder context. Dat is spijtig. Maar als je dieper op een uitspraak wil ingaan, pak er gerust 1 of 2 uit en dan bespreken we die.

Maar dat ik geen perfect mens ben, en als forum gebruiker zelf ook wel eens kort door de bocht ga of als onprettig ervaren wordt is bekend. Dat was het al voordat ik mod werd maar er stonden nou niet bepaald mensen te trappelen om mod te worden.

 

 

Bedankt voor je reactie. 

Laat ik allereerst beginnen dat ik blij ben dat er moderators zijn, en dat er niet veel mensen staan te springen op deze baan, begrijp ik en als jij vind dat ik dus je gedrag moet accepteren, omdat jij als de enige dit nog wil doen dan accepteer ik dat. duidelijk.

vind je nog wel dat ik commentaar mag leveren op je reactie's of heb je liever dat ik zowiezo niet reageer.

want ook nu weer je uitleg over violist en sjako ga ik absoluut niet in mee..

Maar goed ik wil je tijd niet roven, of jou vervelen want ben nogmaals blij dat er iemand is die dit op zich genomen heeft "moderator''

Ik hoor het wel 

Groet en zegen,

De vredestichter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Thorgrem:

Tevens heb je het WTG belasterd op dermate wijze dat Sjako het tijdelijk voor gezien hield. Nu ken ik Sjako op dit forum al een tijdje, en heb ik ernstige onenigheid met hem gehad over het WTG en de RKK, zo erg dat hij besloot te vertrokken is het nooit geweest.

Citaat

Hallo, weer terug van even weg geweest. Ik kan het toch niet laten.   Sjako

Klopt ik heb hem duidelijk van repliek gediend, bijvoorbeeld Dat Jezus wel God is, en dat een jehova getuigen, niet wederom geboren is klopt ook.

Het Wacht toren belasterd, ik zou zeggen ontmaskerd.

Vertrokken !! dat is Hij nooit geweest, was weer zo'n vorm van manipulatie, en leugen, hij bleef voortdurend mee kijken, hij is nooit weggeweest.

En wat violist aangaat copy:

Schijnbaar was het toch niet zo kinderachtig van mij om off-topic reacties te verwijderen. Maar het ga je goed. ''Thorgrem''

Je citeert nu een verwijderde topic die je niet teruggeplaatst hebt. Ik mis er nog een paar, o.a dat je me naar een psychiater verwees en dat je wel een handje wilde helpen mij hier weg te krijgen. Je bent in het terugplaatsen selectief te werk gegaan, blijkbaar om zelf buiten schot te blijven. Op een paar uitzonderingen na is mijn kennis over christenen weer helemaal bijgespijkerd. Wil je svp mijn account opheffen? "Violist"

Op 3-7-2017 om 22:23 zei violist:

Je citeert nu een verwijderde topic die je niet teruggeplaatst hebt. Ik mis er nog een paar, o.a dat je me naar een psychiater verwees. Je bent in het terugplaatsen selectief te werk gegaan om mij zwart te maken en zelf buiten schot te blijven. Op een paar uitzonderingen na is mijn kennis over christenen weer helemaal bijgespijkerd. Wil je svp mijn account opheffen? 

Ik heb de daar verborgen reacties hierheen verhuist. Alle reacties vanaf het moment dat ik opriep weer ontopic te gaan. De rest staat nog voor iedereen leesbaar in het andere topic. Wederom sla je wild om je heen met valse beschuldigingen.

Ik zal zonder tegenbericht morgenavond je account blokkeren op je eigen verzoek.

Dit was een discussie tussen jullie..

en jij reageert nu naar mij met..

22 uur geleden zei Thorgrem:

ook heb je Violist onheus bejegend waardoor hij is vertrokken.

 

Ik heb inderdaad stevig gereageerd, maar waar ik hem voor gewaarschuwd had: als je het balletje kaatst kun je hem terug verwachtten..

Dacht hij het met zijn atheïstische antichrist ideeën hier te kunnen huishouden, helaas voor hem is dit niet gelukt, als ik jou een opsomming van zware beledigingen door hem gemaakt aan het adres van alle wedergeboren christenen, zou ik gelijk een dikke rode balk krijgen en een ban voor mijn leven, en gelijk zou je hebben.  

Heb ik @violist onheus bejegend dacht het niet, en Sjako doet nog steeds zijn best op dit forum zijn WTG propaganda te verspreiden.

Op 16-5-2017 om 07:23 zei violist:

Wil je alle atheïsten hier weg hebben zodat je ongestoord over het geloof kunt keuvelen zonder gezonde kritiek? Een christen die stevig in zijn schoenen staat moet naar mijn mening een wederwoord hebben op bepaalde opmerkingen van een ongelovige.

Zo gezegd zo gedaan |P 

Fijne dag !!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo te zien heb je geen interesse om te leren van je contacten met mensen, dat blijkt uit je reacties hier maar ook uit je reacties elders op het forum gisteren, daarmee ontpop je je tot een zeer onaangenaam persoon. Erg spijtig want op een gegeven moment is de koek op en zal er geen plaats meer voor je zijn.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-7-2017 om 08:08 zei vredestichter:

Klopt ik heb hem duidelijk van repliek gediend, bijvoorbeeld Dat Jezus wel God is, en dat een jehova getuigen, niet wederom geboren is klopt ook.

Het Wacht toren belasterd, ik zou zeggen ontmaskerd.

Ik heb inderdaad stevig gereageerd, maar waar ik hem voor gewaarschuwd had: als je het balletje kaatst kun je hem terug verwachtten..

Dacht hij het met zijn atheïstische antichrist ideeën hier te kunnen huishouden, helaas voor hem is dit niet gelukt, als ik jou een opsomming van zware beledigingen door hem gemaakt aan het adres van alle wedergeboren christenen, zou ik gelijk een dikke rode balk krijgen en een ban voor mijn leven, en gelijk zou je hebben.  

Heb ik @violist onheus bejegend dacht het niet, en Sjako doet nog steeds zijn best op dit forum zijn WTG propaganda te verspreiden.

Zo gezegd zo gedaan |P 

Fijne dag !!

@vredestichter,

Dit is een discussie forum, niet je persoonlijke website. Je walgelijke aantijgingen t.o.v violist raken kant nog wal. Een kritisch maar onderzoekend mens die zich niet laat inpakken door jouw praktijken.

Jij hebt meer mensen zwaar beledigd dan andersom, lees je visie op anderen. Antichristenen ..ik negeer niet graag mensen maar vanaf nu doe ik dat met jouw en alle zgn wedergeboren christenen hier. Je huisgenoten bedoel ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei DeThomas:

Ik teken protest aan tegen de ban van vredestichter! Hoe moet hij me nu genezen? En onthoudt, als hij me NIET geneest met zijn gebed gaat hij uit vrije wil weg. Dat lijkt me toch wel wat ergernissen waard, nietwaar?

@Thorgrem jij hebt neem ik aan t email adres van @vredestichter ? Kunnen we e.e.a. wel doorgangaten vinden? Volgens mij ging of @Radical of @WdG een weekje op vakantie? Hoe kunnen we na diens vakantie in contact komen met hem? Of kunnen jullie Radical en WdG dat ook?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei DeThomas:

Ik teken protest aan tegen de ban van vredestichter! Hoe moet hij me nu genezen? En onthoudt, als hij me NIET geneest met zijn gebed gaat hij uit vrije wil weg. Dat lijkt me toch wel wat ergernissen waard, nietwaar?

Radical heeft op 24 juli laten weten m.i.v. de volgende dag, 25 juli dus, een aantal weken op vakantie te gaan. Ik ben morgen ook voor een aantal dagen afwezig. Een goede vriendin van mij is gevallen en heeft haar knie dusdanig bezeert dat ze moeilijk vooruit kan. Die knie is al bijna 100 jaar oud en de laatste jaren voortdurend ontstoken doordat het kraakbeen is verdwenen, dus kan niet meer zo goed tegen een stootje. Ik ga haar een aantal dagen helpen en ben er vrijdag waarschijnlijk weer, ik zal acte de présence geven zodra ik er weer ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎31‎-‎7‎-‎2017 om 13:46 zei MysticNetherlands:

Da's een nogal ehmmm... uitvoerig verslag van de reden van je afwezigheid . Sterkte voor haar iig.

 

Op ‎31‎-‎7‎-‎2017 om 16:28 zei Lobke:

@Kaasjeskruid;

Sterkte voor de vriendin met de bijna honderd jarige knie. :) 

Bedankt. Ik realiseer me dat aandacht, inleven in de ander, gezelschap, een knuffel en naproxen ook helend kunnen werken. Het liefst heeft ze dat de dokters haar knie fixeren zodat ze die niet meer kan buigen, want dat buigen doet zo'n pijn. Tja, ik hou het op onbuigzame ouderdomslogica. Ik heb haar maar gewaarschuwd dat ze dan waarschijnlijk vaak haar been zal breken. Wellicht is een kunstknie nog een optie. Helaas wil ze God niet erkennen, ondanks de hoge ouderdom die haar gegeven is. Misschien wordt ze wel 120 en komt dat nog. Ik hoop het, zowel voor haar als enig ander.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid