Spring naar bijdragen

Moderatie druk teveel eigen stempel


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind dat Throgrem het vrij goed doet. Ik vind het commentaar dan ook total niet gegrond

Overigens komt misbruik bij atheisten ook en waarschijnlijk net zo veel of  nog meer voor, maar aangezien die niet als zodanig georganiseerd zijn, blijft dat uit het nieuws .  Ik heb er zelf als kind

Een internetforum krimpt vooral als het aantal aanwezige monomane roeptoeters een kritische grens overschrijdt, en het er niet meer goed toeven is...

4 uur geleden zei vredestichter:

Vanwaar de behoefte om rookgordijnen op te werpen ?

Waarom heb je er moeite mee om dingen duidelijk te benoemen, vond je de omschrijving anti-christ aanstootgevend ?

Jezus zelf is altijd heel duidelijk geweest, ben je niet voor mij, dan ben je tegen mij.

hoe ervaar jij zo'n opmerking, volgens jezus is het zwart wit (praat ik niet over de verschillen die wij als kerken onderling hebben)

De stelling van jezus, als je mijn bloed niet drinkt en mijn vlees niet eet, zonder dit te doen kun geen deel aan mij hebben, gaf veel aanstoot,

maar Jezus is ook de steen's des aanstoots, velen zijn er over gestruikeld, maar ook velen erkennen wie Hij is, herkennen zijn stem en volgen hem..

Bedankt voor de uitleg. Maar..... zou je het oordelen niet gewoon aan God overlaten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-7-2017 om 14:39 zei Mullog:
Op 4-7-2017 om 10:36 zei vredestichter:

Vanwaar de behoefte om rookgordijnen op te werpen ?

Waarom heb je er moeite mee om dingen duidelijk te benoemen, vond je de omschrijving anti-christ aanstootgevend ?

Jezus zelf is altijd heel duidelijk geweest, ben je niet voor mij, dan ben je tegen mij.

hoe ervaar jij zo'n opmerking, volgens jezus is het zwart wit (praat ik niet over de verschillen die wij als kerken onderling hebben)

De stelling van jezus, als je mijn bloed niet drinkt en mijn vlees niet eet, zonder dit te doen kun geen deel aan mij hebben, gaf veel aanstoot,

maar Jezus is ook de steen's des aanstoots, velen zijn er over gestruikeld, maar ook velen erkennen wie Hij is, herkennen zijn stem en volgen hem..

Bedankt voor de uitleg. Maar..... zou je het oordelen niet gewoon aan God overlaten?

Het verschil in beoordelen, of veroordelen is heel Groot, zelfs Jezus zegt dat Hij niet is gekomen om te veroordelen maar om te redden, vervolgens maakte hij ze duidelijk dat ze gered moesten worden, sommige accepteerde dat en werden gered, andere wezen hem af, en zeiden "wie is Hij" en voelde zich veroordeelt.

Gered waarvoor, waarvan, interesante vraag !!

maar voel je niet veroordeelt, zeg wat je denkt of voelt, 

Jezus zegt niemand komt tot de vader, dan alleen door Mij..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Betekenis "veroordelen": oordeel uitspreken over iemand. Betekenis "beoordelen": tot een oordeel komen over iets. Betekenis "oordelen": een mening over iets of iemand hebben. Volgens mij ligt het allemaal niet zo ver van elkaar.

Blijkbaar heb jij een behoefte mensen in hokjes in te delen. En je geeft duidelijk aan dat er voor jou twee hokjes zijn. Voor of tegen. En als je gelukkig wordt door mij in een van die hokjes te plaatsen dan zal ik de laatste zijn om je tegen te houden. Maar ik heb die behoefte niet dus ik ga mezelf ook niet in een hokje zetten.

Ik vraag me alleen af waar je je zekerheid vandaan haalt dat je het bij het juiste eind hebt. Ik verbaas me over de arrogantie waarmee je meent op de stoel van God te kunnen gaan zitten. Maar gelukkig hoef ik dat niet uit te leggen als ik voor mijn schepper verschijn, want, mocht hij bestaan, dan kan ik hem, recht in de ogen kijkend, uitleggen waarom ik zijn bestaan ontkend heb. Dat is heel wat makkelijker dan dat jij je moet verantwoorden over alle foute oordelen die je geveld hebt ;)  

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Thorgrem:

Bij geen gehoor aan de oproep verwijder ik het. Teksten, en vooral die uit de bijbel, hebben de neiging multi interpretabel te zijn. 

Edit; en inmiddels dus verwijderd. 

We zitten in een discussie forum, en er worden nu teksten verwijderd die ''hebben de neiging multi interpretabel te zijn.''Thorgrem tel even tot tien, voordat je dit soort reactie's plaatst de volgende keer.. _O-

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei vredestichter:

We zitten in een discussie forum, en er worden nu teksten verwijderd die ''hebben de neiging multi interpretabel te zijn.''Thorgrem tel even tot tien, voordat je dit soort reactie's plaatst de volgende keer.. _O-

 

 

 

Laatste keer dat ik de moeite neem om te reageren op dit infantiele gedrag; bijbelteksten voorzie je van een begeleidend schrijven waarin vermeld staan wat je er mee wil aangeven. Ik heb minuten gewacht, en de persoon in kwestie heeft meer dan voldoende tijd gekregen om zijn reactie te voorzien van een begeleidend schrijven maar weigerde dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Thorgrem:

@vredestichter, het enige wat je tot op heden in dit topic gedaan hebt is je eigen geloofwaardigheid zwaar aangetast.

Weet je Thorgrem, dat dit voor mij een compliment is, dat juist jij dit zegt, maar als ik reageer, dan trek je dit emotioneel niet en doe je me weer in de ban, of weer een straf punt erbij, 

begrijp je nu dat jou persoonlijk relatie met God, en jou reactie's vanuit die relatie, in combinatie, met jou functie als moderator, ingewikkeld zijn

Mutaties leveren geen informatie

Het was heel makkelijk voor Darwin en consoorten om in hun tijd te verkondigen dat de ene soort uit de andere ontstaan was. Zij konden ongestoord van de daken roepen dat reptielen in vogels veranderd waren. Ze hadden er geen moeite mee om anderen te vertellen dat heel de mensheid is voortgekomen uit een aapachtig wezen. Waarom was dat voor hen geen probleem?

Omdat ze geen flauw benul hadden
van het bestaan van genen!

Wat zijn genen? Het zijn onzichtbaar kleine databanken, die zich bevinden in onze cellen. Ze bevatten alle informatie die bepalend is voor een organisme.

Elk levend wezen bevat genen. Genen bepalen wat de 'inhoud' van een levend organisme is, net zoals de woorden van een boek bepalen of het boek een liefdesroman, een thriller of een technisch handboek is.

Genen bepalen hoe jij eruit zien, wat je gaven zijn en wat je zwaktes zijn. De kleur van je ogen en het type van je huid, wordt bepaald door je genen.

Elk levend organisme bevat
een hoeveelheid genetische informatie.

Een vis heeft totaal andere genene dan een reptiel, vogel of mens. De genetische verschillen tussen verschillende soorten zijn onoverbrugbaar. Je kunt de genetische informatie van de ene soort niet combineren met deze van een andere soort.

Men heeft ook ontdekt dat deze informatie oneindig veel complexer en volmaakter is, dan alle computers op aarde samen ooit kunnen verwerken. De hoeveelheid informatie die onze genen bevatten, is duizelingwekkend. Alle harde schijven ter wereld zijn te klein om deze data te bevatten.

Een enkele levende cel bevat al
zoveel informatie als duizend boeken
van elk vijfhonderd pagina's.

Bedenk even dat het menselijk lichaam
alleen al zo'n zestig biljoen cellen bevat!

Het is pas sinds enkele jaren dat men inzicht is beginnen krijgen in genen. Darwin en zijn tijdgenoten hadden daar geen kaas van gegeten. Zij hadden geen besef van erfelijke informatie, die in de celkern van planten en dieren besloten ligt, en die bepaalt hoe het nageslacht eruit zal zien.

Naast de ontdekking van de genen is er een tweede belangrijke ontdekking die men heeft gedaan. Het is eigenlijk iets wat voor de hand ligt. Het is deze regel:

Informatie ontstaat nooit uit het niets.
Elke vorm van informatie komt altijd
ergens vandaan.

Deze wet is van groot belang voor evolutie. Als een vis verandert in een amfibie, dan moet letterlijk alle genetische informatie van de vis verwijderd worden en moet er een gigantische dosis nieuwe genetische informatie toegevoegd worden, zodat het eindproduct niet langer een vis, maar een amfibie is.

Het zenuwstelsel, de spijsvertering, de hersenen, de ogen, de longen, de huid, het geraamte, de bloedbanen, en nog veel meer, moeten honderd procent veranderen. Daar is een duizelingwekkende hoeveelheid informatie voor nodig! Bovendien moet het doelgerichte informatie zijn, die geordend is, zodat ze zeer complexe systemen, zoals het zenuwstelsel of de zintuigen kan aansturen.

De wetenschap heeft zelf ontdekt
dat informatie nooit zomaar
ergens vandaan komt. 

Een boek zal nooit vanzelf ontstaan, net zo min als de genetische informatie die ervoor zorgt dat een kangoeroe goed kan springen. Data in een computer komt van de programmeur. Waar komt de data vandaan in de 'computers' van elk levend wezen, de genen? Waar komt die onvoorstelbare hoeveelheid informatie vandaan?

Weet je wat de absolute kern, de enige echte motor van de hele evolutietheorie is? Dat heb je waarschijnlijk nooit echt beseft. Maar het is van wezenlijk belang dat je het weet.

Het is dit: deze onvoorstelbaar grote hoeveelheid nieuwe informatie die van een vis een amfibie of van een reptiel een vogel maakt, komt volgens de evolutietheorie uit het niets. Ze ontstaat door toevallige veranderingen in de genen, mutaties genaamd.

Mutaties zijn foutjes die optreden
bij het dupliceren van de genen
tijdens de voortplanting.

Je zou kunnen zeggen dat je op je computer een programma hebt om tekst te verwerken. Dat programma wordt gekopieerd naar een andere
harde schijf (voortplanting is letterlijk kopieren van de genetische informatie van de ouders naar het nageslacht). Tijdens het kopieren is er ineens een stroomstoring, waardoor er een kleine wijziging optreedt in de informatie van het programma. Het gevolg is dat je ineens geen hoofdletters meer kunt typen in je programma. Dat illustreert een beetje wat een mutatie is.

Tijdens het dupliceren van de genen gebeurt er een foutje, waardoor de informatie van het nageslacht ietsjes anders is dan bij de ouders.

Precies op die manier werkt evolutie, zeggen evolutionisten. Onzichtbaar kleine, eencellige wezentjes hebben, door miljarden jaren heen, tijdens de voortplanting zodanig veel kopieerfoutjes ondergaan, dat ze volledig veranderd zijn tot zeer complexe meercellige wezens.

Door ontelbare mutaties werden er
duizelingwekkende hoeveelheden
nieuwe informatie toegevoegd.

Blinde, doofstomme, eencellige organismen werden per ongeluk, door mutaties, intelligente mensen, die kunnen praten, schrijven, zingen, dansen, vrijen, lachen en ontzettend veel meer.

Dat is de essentie van de evolutietheorie.

Op die manier zijn uit de meest basale eencelligen de uiterst complexe organismen voortgekomen, zoals de dolfijn, leeuw, buffel, giraf, pauw, arend, rozen, fruitbomen, alle soorten groente, enz.

Natuurlijke selectie zorgde ervoor dat enkel de mutaties bewaard bleven die zinvol bleken te zijn. Nutteloze of schadelijke mutaties werden zogezegd weggefilterd, door overleving van de sterkste.

Dat is werkelijk de kern van evolutie.

Weet je wat pas bizar is?
Nu moet je je even schrap zetten, want wat je hieronder gaat lezen, kan als een hevige schok overkomen...

Al eeuwen lang is de mensheid intensief bezig met onderzoek van de natuur. Er zijn intussen zeer uitgebreide labo's, met alle mogelijke technische middelen. Er worden miljoenen euro's gepompt in wetenschappelijk onderzoek en honderden universiteiten wereldwijd zijn zeer actief.

Maar ondanks al het uitgebreide onderzoek, tientallen jaren lang, door duizenden geleerden, heeft men in werkelijkheid (let op!) nog nooit een mutatie ontdekt die inderdaad doet wat evolutie beweert: nieuwe, zinvolle informatie aan een organisme toevoegen.

Heb je het goed gelezen? De motor van de evolutietheorie is dat door mutaties nieuwe, nuttige informatie is toegevoegd aan planten en dieren. Maar in alle eeuwen van onderzoek in de natuur heeft geen enkele natuurkundige ooit zo’n soort mutatie waargenomen!

Zit je nog op je stoel?

De enige mutaties die bekend zijn, zijn mutaties die de informatie in de genen lichtjes wijzigen of mutaties die informatie laten verdwijnen. Maar dat zijn niet het soort mutaties die nodig zijn voor evolutie. De informatie moet niet verdwijnen of veranderen. Nee, er moet compleet nieuwe informatie komen. Dat soort mutaties heeft men nog nooit waargenomen.

Kun je dat geloven?

Mutaties die nieuwe informatie toevoegen, zijn de absolute basis, de motor, de kracht van evolutie. En juist dat soort mutaties is in werkelijkheid nog nooit waargenomen...

Het is bijna te bizar om te kunnen geloven. En toch is het de werkelijkheid. Geen enkele evolutionist, hoe vurig en zelfverzekerd ook, zal deze realiteit kunnen ontkennen. Het is een basisgegeven. En het is een feit dat de evolutietheorie volslagen verplettert. Wat voor indrukwekkende documentaires, tentoonstellingen en studiemateriaal er ook worden geproduceerd. Het blijkt fundamenteel een volslagen onmogelijkheid te zijn.

Als alle leven op aarde ontstaan is
door mutaties die informatie toevoegen,
dan zouden we dat soort mutaties
over heel de wereld in een
overdonderende hoeveelheid
moeten aantreffen.

Want dan is dat het meest werkzame fenomeen op aarde, dat al miljarden jaren massal is voorgekomen, bij alle miljoenen soorten planten en dieren.

Het ijskoude feit dat nergens op heel onze planeet zo’n soort mutatie ooit werd waargenomen, moet toch bij elk gezond denkend mens een aantal belletjes laten rinkelen?

Hoe kan iemand die dat feit beseft,
nog geloven in de evolutietheorie?

Het verklaart waarom steeds minder wetenschappers evolutie willen verdedigen. Het verklaart ook waarom sommige deskundigen uitspraken doen als:

'Evolutie is een sprookje voor volwassenen'
Prof. Louis Bounoure (was president van de Vereniging voor Biologie te Straatsburg, directeur van het Straatsburg Zoölogisch Museum, en onderzoeksdirecteur aan het Franse Nationale Centrum.)

'In de toekomstige geschiedenisboeken
zal evolutie als de grootste dwaasheid
van de mensheid beschouwd worden'.
Malcolm Muggeridge (wereldberoemd journalist en filosoof).

Maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om dat te beseffen. Ikzelf ben geen wetenschapper, maar een denker, een schrijver, een ontwerper, die gewoon zijn gezond verstand gebruikt en die het lef heeft om niet zomaar alles te slikken wat me door de massa ingelepeld wordt.

Ik ben iemand die de moed heeft om zelf na te denken en die zelf gaat zoeken naar de feiten achter de schermen van het mooie museum met al zijn oogverblindende trucs en special effects. Ik wil weten wat echte waarheid is. Niet wat men me wil opdringen, op school, in mijn cultuur of in de media.

Ik wil jou ook uitdagen om geen kuddedier te zijn, dat zijn denken laat programmeren door een veedrijver. Laat je verstand werken! Zoek antwoorden. Wees moedig en durf eerlijk te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei vredestichter:

Weet je Thorgrem, dat dit voor mij een compliment is, dat juist jij dit zegt, maar als ik reageer, dan trek je dit emotioneel niet en doe je me weer in de ban, of weer een straf punt erbij, 

begrijp je nu dat jou persoonlijk relatie met God, en jou reactie's vanuit die relatie, in combinatie, met jou functie als moderator, ingewikkeld zijn

in suriname doet zich op dit moment, een gelijksoortige situatie voor.. 

Weet je Vredestichter, dat jij dit als een compliment beschouwd zegt eigenlijk al heel veel over jouzelf. Schijnbaar vind je het prima om mensen te misleiden, want dat is wat je eigenlijk doet jouw topic over wetenschappelijk bewijs van God. Ik trek het emotioneel verder prima hoor, maar je daar geen zorgen over. Weer in de ban? Door eigen toedoen heb je 1 keer een 24uursban gekregen. Als ik volgens de letter had gehandeld was je al lang en breed permanent vertrokken. Mijn christen zijn is overigens prima te combineren met het vrijwillig moderatorschap op dit forum. Dat jij christen bent wil niet zeggen dat jij hier alles maar kan doen en laten. Ook jij hebt je aan de regels te houden en indien je dat niet kan wordt je daarbij geholpen. Ik ben nu behulpzaam genoeg geweest met zachte hand denk ik. En zo te zien kan je dat niet echt waarderen dus proberen we het de volgende keer dat je moeite hebt met je te houden aan de regels gewoon met harde hand.

De verwijzing naar Suriname geef ik ter kennisgeving aan, maar ook deze belediging zegt weer meer over jou. Vrij pathetisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Thorgrem:

Weet je Vredestichter, dat jij dit als een compliment beschouwd zegt eigenlijk al heel veel over jouzelf. Schijnbaar vind je het prima om mensen te misleiden, want dat is wat je eigenlijk doet jouw topic over wetenschappelijk bewijs van God. Ik trek het emotioneel verder prima hoor, maar je daar geen zorgen over. Weer in de ban? Door eigen toedoen heb je 1 keer een 24uursban gekregen. Als ik volgens de letter had gehandeld was je al lang en breed permanent vertrokken. Mijn christen zijn is overigens prima te combineren met het vrijwillig moderatorschap op dit forum. Dat jij christen bent wil niet zeggen dat jij hier alles maar kan doen en laten.

De verwijzing naar Suriname geef ik ter kennisgeving aan, maar ook deze belediging zegt weer meer over jou. Vrij pathetisch.

ik probeer jou uit te leggen dat zelfs een vrijwillige scheidsrechter, niet mee dient te voetballen, zo ook een moderator, ik vind jou persoonlijke mening heel interessant, zeker, alleen als mijn mening niet in jou straatje komt, Ooo pas dan maar op.. 

Dan blijkt de scheidrechter toch in een ander team mee te spelen..

dat werkt toch niet..

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei vredestichter:

ik probeer jou uit te leggen dat zelfs een vrijwillige scheidsrechter, niet mee dient te voetballen, zo ook een moderator, ik vind jou persoonlijke mening heel interessant, zeker, alleen als mijn mening niet in jou straatje komt, Ooo pas dan maar op.. 

Dan blijkt de scheidrechter toch in een ander team mee te spelen..

dat werkt toch niet..

Die mening mag je hebben. Ik zie dat anders.

Overigens lees ik je lappen tekst niet eens. Ik controleer slechts of het uitsluitend geknipt en geplakt is zonder begeleidend schrijven. Of jouw geknip en geplak wel of niet overeenkomt met mijn eigen visie weet ik dus niet eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Thorgrem:

Die mening mag je hebben. Ik zie dat anders.

Overigens lees ik je lappen tekst niet eens. Ik controleer slechts of het uitsluitend geknipt en geplakt is zonder begeleidend schrijven. Of jouw geknip en geplak wel of niet overeenkomt met mijn eigen visie weet ik dus niet eens.

Bedankt dat ik me eigen mening mag hebben op dit forum, en jammer dat je niet begrijpt wat ik bedoel..

wordt vervolgt..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je het niet eens bent met de regels vredestichter, dan ga je toch naar een ander forum? Niemand echt niemand zal je verplichten hier te blijven. Je kan wel blijven klagen, maar je zou misschien zelf kunnen beginnen met inhoudelijk reageren, kennis opdoen, standpunten van anderen echt proberen te begrijpen etc.. Dat geknip en geplak van je gaat helemaal nergens over.

Overigens vind ik dat thorgem zijn werk best aardig doet, en hij doet het vrijwillig, zonder hem en de andere moderators geen forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Quest:

Als je het niet eens bent met de regels vredestichter, dan ga je toch naar een ander forum? Niemand echt niemand zal je verplichten hier te blijven. Je kan wel blijven klagen, maar je zou misschien zelf kunnen beginnen met inhoudelijk reageren, kennis opdoen, standpunten van anderen echt proberen te begrijpen etc.. Dat geknip en geplak van je gaat helemaal nergens over.

Overigens vind ik dat thorgem zijn werk best aardig doet, en hij doet het vrijwillig, zonder hem en de andere moderators geen forum.

Verkeerd begrepen Quest, de regels zijn prima, zoals ik het voorbeeld gaf van de scheidsrechter, top Hij kent de regels en past ze toe, en dank voor de moderators, die op komen dagen, en dit werk doen, want net zoals het voor de scheidsrechter geldt, geldt dit voor de moderator, zonder hun geen forum..

Maar dat was in deze discussie niet de isseu...

het ging over het punt dat de rechter zijn onafhankelijke positie moet bewaren, neutraal dient te zijn..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
7 minuten geleden zei Thorgrem:

Doe gerust je verhaal en geef je feedback hier, maar hou op met aandacht vragen van mij in andere topics. 

Goedenavond Thorgrem mijn mening over jou duidelijke inbreng (mening) is voor mij moeilijk te begrijpen, ik kan me wel voorstellen dat ik het ook heel moeilijk zou vinden als er iets gezegt zou worden waar ik absoluut niet achter zou staan, om daar niet op te reageren.

En als ik een moderator zou zijn, en waarschijnlijk ik het niet beter zou doen dan dan jij.

Maar denk er eens over na 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Thorgrem:

Even concreet graag want hier kan ik helaas nog niets mee. 

Ik zal je morgen een reeks van duidelijk uitgesproken meninge geven (reactie's) van jou wordt vervolgt, en kunnen we ze daarna eens fijntjes bespreken..

weltruste 

50 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat snap ik.

Religie: Nee, dat heb ik achter mij gelaten.

volgens mij heb je toen ook wat meer achter je gelaten !!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je verwacht dat een moderator zijn eigen persoonlijkheid uitschakelt als hij aan het forum deelneemt ga je zeker teleurgesteld worden. Thorgrem bewaakt heel goed de regels die aan de deelnemers gesteld worden. Excessief geknip en geplak zonder bronvermelding bijvoorbeeld is iets wat niet gewenst is op Credible en zal dus aangepakt worden. Maar kom gerust met voorbeelden, je gaat vanzelf merken dat Thogrem de regels heel wat beter kent dan jij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei vredestichter:
10 uur geleden zei Thorgrem:

Even concreet graag want hier kan ik helaas nog niets mee. 

10 uur geleden zei vredestichter:

Goedenavond Thorgrem mijn mening over jou duidelijke inbreng (mening) is voor mij moeilijk te begrijpen, ik kan me wel voorstellen dat ik het ook heel moeilijk zou vinden als er iets gezegt zou worden waar ik absoluut niet achter zou staan, om daar niet op te reageren.

En als ik een moderator zou zijn, en waarschijnlijk ik het niet beter zou doen dan dan jij.

Maar denk er eens over na 

 

 

Ik zal je morgen een reeks van duidelijk uitgesproken meninge geven (reactie's) van jou wordt vervolgt, en kunnen we ze daarna eens fijntjes bespreken.

·          En wat voor een obsessie heb je eigenlijk met mijn modschap? Get a life.

·          Maar ik kan eigenlijk niemand aanraden om naar deze freakshow te gaan.

·          Maar met Christus heeft het helemaal niets van doen. Ik hoef niet bij een oplichter te zijn geweest om te weten dat het een oplichter is.

·          We hebben het nu over in mijn ogen 9 van de 10 keer pure oplichting. Ik zou het bijna blasfemie willen noemen

·          Is dit topic een parodie?

·          Of mensen die zichzelf wat gemoedsrust voorhouden en als een mantra herhalen dat ze gered zijn.

·          Iets minder hysterisch mag ook wel.

·          Ik wou kijken, heb ook gekeken, maar het is zo beneden niveau dat ik er simpelweg niet doorheen kom

·          Laatste keer dat ik de moeite neem om te reageren op dit infantiele gedrag; bijbelteksten voorzie je van een begeleidend schrijven waarin            vermeld staan wat je er mee wil aangeven.

·          Bij geen gehoor aan de oproep verwijder ik het. Teksten, en vooral die uit de bijbel, hebben de neiging multi interpretabel te zijn. Edit; en              inmiddels dus verwijderd.

·          Topic gesloten. Dit zie ik als spam en bovendien is de voertaal op Credible Nederlands.

·          Met dat eerste ben ik het eens. En nu? Ga je nu het schuim van je mond afvegen en gewoon eens de reacties begrijpend lezen?

·          De dramaqueen uithangen om vervolgens zelf te oordelen. Lachen jho

·          een ongelikte beer die mensen mishandeld heeft in naam van God en zijn vrouw bedrogen heeft door buiten de deur te neuken met een                ondergeschikte op het werk.

·          Roomse kerk bestaat niet en is een scheldwoord. Daarmee mag je dus gewoon stoppen.

·          Een reactie uitlokken om vervolgens weer hier een tranentrekkend toneelstukje op te voeren. Vrij pathetisch en een verspilling van mijn                tijd.

 

Deze opmerking door jou gemaakt gelet op het bovenstaande door jou geplaatste uitspraken copy bron Thorgrem

                                                                 "Op de man spelen wordt niet gewaardeerd." 

Alles letterlijk overgenomen uit Reactie's Thorgremm, ook de laatste zinsnede.

ik weet niet eens wat voor woord als reactie ik hier voor moet gebruiken om niet voor eeuwig verbannen te worden Haha..

(bron)

EEN MODERATOR IS EEN BEHEERDER

On een online forum zijn er vaak 1 of meerdere moderators. De moderator kan berichten en reacties van andere mensen aanpassen als die zich niet aan de regels houden.De moderator kan de discussie in goede banen leiden door ervoor te zorgen dat mensen bij hetzelfde onderwerp blijven, dat er geen ongepaste taal gebruikt wordt en dat mensen respect voor elkaar blijven houden.

Mooie omschrijving...

voor iemand die zo'n opmerking maakt: "een ongelikte beer die mensen mishandeld heeft in naam van God en zijn vrouw bedrogen heeft door buiten de deur te neuken met een ondergeschikte op het werk."

Regels, respect, en ongepaste taal Mmmm

Ik hoop dat je het niet op de man speelt, dit zijn letterlijk overgenomen teksten Thorgrem door jou zelf gescheven, en als je nou zelf eens terug kijkt, begrijp je dan nu misschien wat ik bedoel

                                                                                 "denk er eens over na''

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Dat beloof ik:
10 uur geleden zei vredestichter:

mijn mening over jou duidelijke inbreng (mening) is voor mij moeilijk te begrijpen

Dat snap ik. Iemand die zijn eigen mening  niet begrijpt. Dan kun je toch moeilijk verwachten dat anderen er wél wat mee kunnen.

 

8 uur geleden zei vredestichter:
9 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat snap ik.

Religie: Nee, dat heb ik achter mij gelaten.

volgens mij heb je toen ook wat meer achter je gelaten !!

Ik snap in ieder geval mijn eigen mening en kan die ook nog in begrijpelijk Nederlands op papier zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei vredestichter:
10 uur geleden zei Thorgrem:

Doe gerust je verhaal en geef je feedback hier, maar hou op met aandacht vragen van mij in andere topics. 

Goedenavond Thorgrem mijn mening over jou duidelijke inbreng (mening) is voor mij moeilijk te begrijpen, ik kan me wel voorstellen dat ik het ook heel moeilijk zou vinden als er iets gezegt zou worden waar ik absoluut niet achter zou staan, om daar niet op te reageren.

En als ik een moderator zou zijn, en waarschijnlijk ik het niet beter zou doen dan dan jij.

Maar denk er eens over na 

even in zijn verband  (context)

Het is voor mij onbegrijpelijk dat een moderator er een zo'n gekleurde mening op nahoud, en dit andere verwijt !! zoals bovenstaande reactie's aangaven..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei vredestichter:

even in zijn verband  (context)

Het is voor mij onbegrijpelijk dat een moderator er een zo'n gekleurde mening op nahoud, en dit andere verwijt !! zoals bovenstaande reactie's aangaven..

Thorgrem doet het goed, jij gedraagt je in elk onderwerp als een klein kind dat zijn zin niet krijgt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid